تیوال فیلم زاپاس
S3 : 15:39:36
: برزو نیک نژاد
: امیر جعفری، ریما رامین‌فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی، نرگس رمضانی، ماهان نصیری
: سید امیر پروین حسینی
: مسعود سلامی
: ایمان امیدواری
: مجید لیلاجی
: مهدی دیلمی
: وحید مرادی
: امیر حاتمی
: احسان سجادی
: حامد مختاری
: محمد حسین گلفشان
: سعید عطایی
: ناصر سجادی حسینی
: هادی داداشی

خلاصه داستان: یک درام اجتماعی که با روایتی شیرین به نمایش درمیاید.

گزارش تصویری تیوال از نشست خبری فیلم زاپاس / عکاس: حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از فرش قرمز فیلم زاپاس / عکاس: حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

عکس‌های پایه

فیلم زاپاس | عکس فیلم زاپاس | عکس فیلم زاپاس | عکس

اخبار وابسته

» کارگردان فیلم «زاپاس» در نشست نقد و بررسی: مخاطب عام ولی نعمت همه ماست

» راسم فرش قرمز «زاپاس» برگزار شد


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
سلام،از فیلم بسیار لذت بردم.فیلم رو تو اریکه دیدم و سالن هم پر بود و تو چهره‌ی بیش‌تر مردم رضایت رو می‌دیدم.
به نظرم کسی که از فیلم لذت نبرده،مشکل به تفکرش برمی‌گرده که هر وقت به سینما میره انتظار داره فیلم‌های فلسفی و معناگرا و پیچیده ببینه.
اصلا یکی از دلایلی که من الآن سینما میرم،این بود که تو بچگی مدرسه‌مون نزدیک سینما فلسطین بود و ما رو مرتب اردو می‌بردند به سینما و همین فیلم های طنز رو می‌دیدیم.
شاید اگر طنزهای اون موقع نبود،من الآن نمی‌رفتم سینما تا فیلم‌های "اصغر فرهادی" و "حاتمی کیا" رو ببینیم.
الهه الف، benitagol، احسان توکلی، khatere nejati و محمد لهاک این را خواندند
نیما اردلان و شیوا الف این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
درود. از این دست فیلم ها تو سینمای دنیا زیاد ساخته می شه. فیلم های شاد با آدم های خوب که چالش ها رو حل میکنن و تهش هم هپی اندینگ میشه. ولی واقعا ساخت این فیلم ها سخته و از هر 10 تا یکیش خوب از آب در میاد.
باور پذیر کردن این فضاها برای مخاطب - اینکه تماشاگر بپذیره باید همراه بشه با دنیای این آدم ها - بسیار ظرایف داره. بازی های خیلی حساب شده و کارگردانی وسواس گونه و هوشمندانه میخواد. این فیلم یه جاهاییش در اومده بود اما در کل کارگردان به هدف نرسید. بنظرم تو کانالیزه کردن حس و تمرکز مخاطب ضعف داشت، تو لحظات دراماتیک یا رمانتیک باید تمام تمرکز مخاطب رو کشوند توی اون کانال و اجازه نداد که تماشاگر در عین حال چند تا دلمشغولی دیگه داشته باشه. سپاس
یک فیلم تلویزیونی نه چندان جذاب با بازی های خوب اما شوخی هایی که معلوم نبود چرا تلاش شده بود اروتیک باشن...