تیوال فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو
S3 : 01:45:00
امکان خرید پایان یافته
  شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
  ۱۸:۰۰
 بها: ۸,۰۰۰ تومان


: اجتماعی
: روح‌الله حجازی
: مهدی داوری
: حمید فرخ‌نژاد، ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی، پیمان قاسم‌خانی و ترلان پروانه

: علی طالب‌آبادی
: هومن بهمنش
: سپیده عبدالوهاب
: وحید مقدسی
: سعید ملکان
: سارا سمیعی
: امیرحسین قاسمی
: کارن همایون‌فر
: عکاس: نیلوفر شبیری
: نیلوفر شبیری

خلاصه داستان: حضور مهمانان آقای محمودی و بانو، زندگی مشترک آنها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد...

  اکران فیلم به نفع انجمن حمایت از کودکان کار

از ساعت 17:00 تا 18:00 در همین مکان گردهمایی به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودک همراه با چهره های هنری برگزار می گردد. ورود برای عموم آزاد است

گزارش تصویری تیوال از نشست خبری فیلم زندگی آقای محمودی و بانو با حضور عوامل فیلم / عکاس: محمدرضا بهشتیان‎

... دیدن همه عکس ها »

آواهای وابسته

مکان

خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، پارک اندیشه، فرهنگ سرای اندیشه
تلفن:  ٠٢١٢٢٠٤٣٤٧٣،٠٢١٨٨٧٦٠١٦١، ٠٢١٨٨٧٦٧٨٢٠


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
بسیار فیلم خوبی بود و بسیار لذت بردم از تماشا کردنش.
بازی های هر پنج بازیگر خیلی خوب بودن . البته ترلان پروانه شاید یکم کمتر از چهار نفر دیگه. ولی به هر حال خیلی به دلم نشست.
ترانه علیدوستی هم که کما فی السابق خیلی خیلی خوب بود.
کلا این فیلمو ببینین!
و چه کیفی میده آدم فیلم خوب رو نیم بها ببینه! D:
چرا من از دیدن این فیلم خسته نمیشم؟!!

3بار در جشنواره توی صف واستادم و دیدم
دو بار هم الان
و باز هم دوسش دارم...
نمیدونم شاید بخاطر موضوعشه که هی و هی و هی توی روزمره مون تکرار شده است و می شود و ..

بعضی صحنه هاش هوشمندانه..
مخصوصا قاضیانی- قاسم خانی
فرخ نزاد- علیدوستی..

ترانه علیدوستی پیشرفت خوبی داشته
آقامون فر نزاد هم که عالی!
من نمیدونم این آقای محمودی و بانو چطور با این همه اختلاف نظر با هم تونسته بودند زندگی کنند... !!!

پیمان قاسم خانی خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوب خوب خوب, به شخصه عاشقشم
فیلم هم خوب بود, عالی نبود
واقعیت زندگی های امروزی رو خیلی خوب به نظرم نشون میداد,دوستش داشتم فیلم رو,برشی از یه داستان بلند ...
فقط به نظرم ایراد فیلم آخرش بود که یهو یه جای بلاتکلیفی کات شد احساس میکنم,یعنی من یهو گفتم اِ تموم شد!
پایان باز هم مد شده به هر حال...
شما با خانم الهه حصاری نسبتی ندارین احیانا؟
۳۱ تیر ۱۳۹۳
نه اصلا
۰۱ مرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
زندگی مشترک آقای محمودی و بانو


چقدر خوب بود این فیلم. چقدر من این فیلم رو دوست داشتم. چه حال خوبی دارم بعد از دیدن این فیلم!

من این فیلم رو خیلی دوست داشتم. شاید به این دلیل که خیلی از مسائلی که توی این فیلم عنوان شد، مسائل من هم هست. همیشه این موضوع ذهن من رو مشغول کرده...
زندگی سنتی یا مدرن؟
زن سنتی یا امروزی؟
مرد سنتی یا روشنفکر؟

ملت ما با فرهنگ درب و داغونی که دارن، که اصلاً معلوم نیست واقعاً اسمش «فرهنگ» هست یا نه، همیشه درگیر این مسائل هستن. هیچ مردی تو این فرهنگ نمی‌دونه که واقعاً سنتیه یا روشنفکر! و هیچ زنی نمی‌دونه که واقعاً دوست داره چه‌جوری زندگی کنه. امروزی باشه یا دیروزی!
فرهنگ ما بیماره، مریضه... زندگی‌هامون زندگی‌های سالمی نیست. روابط انسانی بین ما روابط درستی نیست. دلیل درست نبودنش هم این نیست که مثلاً چرا پسرها و دخترها با هم چنین روابطی دارن و ...
دلیل همه این مشکلات، فرهنگ ناکارآمد و درب و داغونمونه... من نمی‌دونم ما چه‌جور کشوری هستیم. اسلامی هستیم. غربی هستیم. سنتی هستیم. روشنفکر هستیم. دقیقاً ما چی هستیم.
ما کاملاً در بی‌فرهنگی غرق شدیم. هیچ فرهنگی نداریم. به هیچ اصولی پایبند نیستیم. به هیچ چیز اعتقاد نداریم. اسماً دارای اصولیم. به اصولمون معتقدیم. و ... ولی رسماً هر جایی هر کاری دلمون بخواد همون رو انجام می‌دیدیم.
یه سری‌هامون که راه و روش زندگی‌شون رو هم انتخاب کردن. "ما روشنفکریم"!
و ... دیدن ادامه » روشنفکری براشون چیزی به غیر بی‌بندوباری و بی‌قیدی معنی دیگه‌ای نداره.
یه سری‌های دیگه هم به اسم اینکه ما "مذهبی هستیم" توی عصر جاهلیت به سر می‌برن. با اون افکار پوسیده و گندیده...

چقدر سخته توی حد وسط زندگی کنیم توی چنین جامعه‌ای. توی جامعه‌ای که اسم و ظاهر اسلامی داره، ولی توی رفتار مردمش از خود غرب هم غربی‌تره.
توی مردمی که فرهنگ زوری متشرعین رو قبول نکردن و بخاطر پس زدن اون فرهنگ به جاهای بدی کشیده شدن. مردمی که ظاهر شیک و منزهی دارن ولی باطن و روانی بیمار...

منم پر از دردم، مثل این فیلم.
یه جایی توی این فیلم ساناز از شوهرخاله‌ش می‌پرسه: تو از زنت راضی هستی؟ زنت از تو راضی هست؟ من از شوهرم راضی هستم؟ شوهرم از من راضی هست؟ هیچ‌کس از هیچ‌کس راضی نیست!
واقعاً چرا توی مملکت ما اینطوریه؟ فرقی نمی‌کنه امروزی باشی و دیروزی! سنتی باشی یا مدرن! از زنت، از شوهرت راضی نیستی. راضی هم باشی گوشه‌ی دلت، گوشه‌ی ذهنت چیز دیگه‌ای هم هست.
نمی‌دونم. این فیلم ذهن من رو دوباره درگیر کرد...


من از همون اول، فیلم رو دوست داشتم. از اون تیتراژ قشنگ و دوست‌داشتنیش ...
یه فیلم شریف، نجیب و اخلاق‌مدار. من دلم می‌خواد این فیلم رو ده بار ببینم. با آدم‌های مختلف هم ببینم.
این فیلم رو باید چندبار دید. باید دقیق دید. باید فکر کرد و فکر کرد و ...
این فیلم تو رو به فکر وامی‌داره. باید فکر کنی بهش. به روایتش. به مفهومش. به زندگیت!

اصولاً من از فیلم‌های کوچیک و با بازیگر کم خوشم می‌آد. این فیلم پنج‌تا بازیگر داشت و فقط توی یه خونه بود. قرار نبود مهیج باشه یا داستان خاصی داشته باشه. فقط یه روایت از یه زندگی. حتی حرفی هم نزد که زندگی سنتی خوبه آیا یا زندگی امروزی و روشنفکرانه!
توی فیلم حتی برخلاف روند معمول که باید زندگی سنتی رو برتر از زندگی مدرن بدونه، مرد روشنفکر ما مرد بااخلاق‌تریه نسبت به مرد سنتی ما...
اون مرد سنتی ما که به ظاهر زندگی آروم و سالمی داره شاید مسائلی هم در پنهان داشته باشه که ما خبر نداریم. چرا که انگار دخترهای اون‌جوری(!) رو خوب می‌شناسه که ناز و نوز دارن و ...

بگذریم...
فیلم نکات ریز و درشت زیادی داره که قابل‌بحثه. و مهمترین نکته‌ی این فیلم اینه که خود فیلم سالمه، بیمار نیست. فیلم مرض نداره که الکی فقط بخواد حرفی رو بزنه. فیلم بیماری و مرض فرهنگ و روش غلط زندگی ما رو نشون می‌ده. فیلم سردرگمی ما رو نشون می‌ده... راه درمانی هم نشون نمی‌ده. چون اصلاً درمانش به اون مربوط نمی‌شه. اگه درمانی وجود داشته باشه!
این فیلم از نظر من پایان باز نداره. و روایتش کاملاً منطقی به پایان می‌رسه. و به هدفش می‌رسه. حرفش رو زد و گفت خداحافظ!

حرف آخر؛
من خیلی خوشحالم که کسی مثل «سید روح‌اله حجازی» فیلم می‌سازه و امیدوارم هر چه زودتر سومین فیلم این سه‌گانه رو هم بسازه. من از این دو تا فیلم چیز زیادی یاد گرفتم و باعث شد که در مورد مسائلی بیشتر و بیشتر فکر کنم. و این برای من خیلی ارزشمنده!
ما در بی فرهنگی غرق شدیم....
۱۸ تیر ۱۳۹۳
از نوشتارتون لذت بردم،ولی فیلم رو بد میدونم...
۰۷ دی ۱۳۹۳
ممنون از لطفتون.
من فیلم رو بسیار دوست داشتم. و فیلم قابل قبولی میدونم.
البته نظر شما هم محترمه!
۰۷ دی ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
در کل روندش خوب بود و ازش راضی بودم
تو خود سینما داشتم به این فکر میکردم هنگامه قاضیانی داره تو این نقش زن خونه کلیشه می شه،و بهش فکر کردم که چه نقش دیگه ای می تونه بازی کنه و چقدر می تونه فرق کنه ، که از اونور ترانه علیدوستی عزیز نقشش شروع شد و دیدم این آدم دو تا نقش یه شکل نداره و الحق هم که همه رو عالی بازی کرده و اینجا هم عالی بود
پیمان قاسم خانی همون ریلکسی همیشگی شو داشت ولی هنوز لوث نشده :)

درمورد پایان بندی باز ، به نظرم برای زوج جوون خوب بود ، یه انتخابی رو نشون داد ، و نتیجه رو نشون نداد ، اما این پایان باز در مورد خانواده ی محمودی خیلی بی معنی بود ! هیچ اتفاقی نیفتاد ، هیچی نشد ، هیچی نبود ، و تموم ! به نظرم این کار اسمش پایان باز نیست ، نمی دونستم دیگه چیکار کنمه
اگه قضیه نشون دادن یه برش از زندگی فلان بود اکی ، ولی حالا که فیلم داستان داره ... دیدن ادامه » این اینجوری رها شدن به نظرم جالب نبود
کلاً به نظر من فیلم جالبى بنود !
۱۰ تیر ۱۳۹۳
سوفیا مسافر در نقدش پیشنهاد خوبی داد برای پایان فیلم:اگر در سکانس آخر و پس از گریه ساناز،کارگران را در حال تخریب و بازسازی خانه میدیدیم،فیلم به پایان اصولی و درست خود میرسید.
۱۴ تیر ۱۳۹۳
به نظرم پایان کار کاملا روشنه!! زوج جوون جدا شدند، و زوج سنتی با هم موندن، همون طوری که تفکرشون بود، زوج جوون آزادی خواه و ماجراجون بودن و سنتی ها اهل سازش ...
۲۳ خرداد ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
msm
دوستان اکران فیلم تا کی ادامه داره؟
manimoon این را خواند
اگه اشتباه نکنم تا عید فطر
۰۹ تیر ۱۳۹۳
msm
خیلی ممنون :)
۱۱ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من دوستش داشتم یه جا که داشتن دعوا میکرد انگار خودمم تو اون خونه بودم و ناظر دعوا خیلی رئال بود
الهه الف، اوا.ت و کیمیا TAV این را خواندند
وحید هوبخت این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فیلم خوبی بود اما نه خیلی خوب. حرفی که میخواست بزنه و موضوعی که میخواست مطرح کنه خوب بود اما اینو خیلی رو و تابلو مطرح میکرد. همه چیز نماد بود همه چیز خیلی تابلو بود و تو چشم میزد. خونه ی قدیمی که میخواستند بازسازی کنند برای من به طرز ناراحت کننده ای نماد شده بود. همین بازسازی خودش نماد بود. این موتیف گذاری های درشت رو به شخصه دوست ندارم. میشد تو یه خونه ی آپارتمانی عادی باشه. بدون زیرزمین آنچنانی با ریسه های فلفل و سیر خشک هم میشد این موضوع رو به تصویر کشید. بدون انباری با دیگ های مسی. خانواده هایی که حتی رنگ و بوی خونه شون خیلی مدرن هست هم این اختلاف بین نسل ها رو دارن نه فقط خانواده ای که مرد، بازاریه و مادر خانوداه خانه داره و مربا و غذای سنتی میپزه و از دست درد به خاطر کار زیاد شکایت میکنه (نمیکنه). خانواده هایی که حتی مادر استاد دانشگاه ست هم با این ... دیدن ادامه » موضوع پارتنرشیبی مشکل دارند. من با این که هر سکانس فیلم سعی داره المان های سنت رو نشون بده. هرچند انکار نمیکنم که سنت بیشتر مشکل داره با این روابط :)
بهرنگ و فرزان امیری این را خواندند
مارال، اروین کالستیانس، اوا.ت و آرمان بیکیان این را دوست دارند
با احترام به نظر شما اما استفاده از نماد در فیلم،خوب جواب داد.
۱۴ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اول همه بگم بهترین این فیلم شرایط دیدنش بود با اینکه برای بار اول تنها سینما رفتم ولی خوب بود چون ساعتش ظهر بود و غیر از من چند نفر که پشت سرم بودن، ..انگار که فیلم فقط واسه من داشت اجرا میشد و بهتون پیشنهاد میکنم یه بار این ساعت برید سینما واقعا عاااالی بود......اما خود فیلم :بازی ها بی نهایت خوب بود مخصوصا ترانه عزیز که مثل همیشه نامبر وان.طراحی صحنه و لباس رو هم دوست داشتم خیلی به جا و درست بود.موضوع فیلم هم هممون قبول داریم که بحث خیانتو شک دیگه خیلی کلیشه شده هرچند این فیلم سعی کرده بود نگاه متفاوتی داشته باشه اما غیر از خیانت موضوعات دیگه ای مثل تقابل سنت و مدرنیته،خانواده های در حال گذار از این مرحله که تعدادشون هم کم نیست این روز ها تو جامعمون،بحث اختلاف نسل ها که اون هم زیاد میبینیم یعنی دیگه اینجوری نیست که تو خانواده های متعصب و سنتی بچه ... دیدن ادامه » ها هم اینجور باشن...بحث تربیتی..بحث روابط زن و شوهری ،روابط بین ادم ها حتی،نشون دادن اینکه زنای نسل قدیم ایران از زندگی چی میخواستن و دخترای امروز چی میخوان)و کلی نکات ریز و درشت دیگه که میشه ازش در اورد.واینکه چندجا از فیلم واسم قابل تامل بود:اول اینکه فرخ نژاد یه جا به زنش میگه که اگه من بخوام باکسی باشم و اینا میتونم و یه کاری میکنم که اصلا تو نمیفهمی و اگه تا حالا این کارو نکردم چون زندگیم دوست دارم و چند سکانس بعدی به زنش میگه اگه تو کوچکترین کاری هم بکنی من حتما میفهمم(دیدگاه همه مردای ایرانی)دوم اونجایی که قاضیانی میگه :من دیگه چی میخوام از زندگیم شوهر دارم بچه دارم دستمون هم به دهنمون میرسه. فک کردم کاش نسل من و دخترای من هم اینجوری بودیم و همین چیزا رو از زندگی میخواستیم اونوقت شایدحالمون بهتر بود....ولی با همه این تفاسیر فیلمو زیاد دوست نداشتم یعنی از اونایی نشد که به دلم بنشینه و بعدا بگم جز فیلمای خوبی بوده که دیدم...
من هم یه زمانی برای اینکه کسی تو سینما نباشه، ظهرا میرفتم :)
۳۱ خرداد ۱۳۹۳
خانم احمدی من واسه اصلاح کردن نگفتم ولی به هر حال نوشته ی خودتونه و میتونین ویرایشش کنین. ولی من هر وقت میرم سینما به این شدتی که فک میکردمو نمیکردم-با هم- هست!
۰۱ تیر ۱۳۹۳
سینما که خلوت باشه هر چند بخاطر اینده سینما غم انگیزه ولی برا بیننده لذت بخشه،من میرم تو نیمه جلو که تنها ادم اون نیمه میشم و مث یه امپراطور فیلمو میبینم این اقا محمودی هم خیلی خوب بود
۰۱ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیمان قاسم خانی...اخه چرا انقدر تو خوبی لامصب!!!!
واقعأ چرا؟ :))
۳۱ خرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
همه چی فیلم به دل می چسبید...
همه بازی ها خوب بود....زن سنتی قاضیانی و زن لوند و آزاد علیدوستی کاملا باور پذیر بود....مرد سنتی شوخ فرخ نژاد و مرد مدرن قاسم خانی هم عالی از آّب در اومده بود....حتی بازی دخترک خانواده...
جالب بود که تمام فیلم داخل همون خونه بودی ولی حوصله بیننده سر نمی رفت....
چیزی که واقعا واسم دلچسب بود، پایان فیلم بود...
اینکه آخرش نتیجه گیری اخلاقی نشد...
اینکه آخر داستان، زن سنتی و مدرن رو در یک شرایط نشون داد، بدون اینکه قضاوتی در موردشون بکنه...
و از همه جالبتر، صحبت کردن در مورد cohabiting در این فیلم بود!!
واقعا چرا همیاری جان بعضی پستها چند دفعه پست می شه ؟؟؟ایراد از فرستنده است یا گیرنده یا هیچکدام ؟؟؟ گزینه اول....گزینه دوم...گزینه سوم...
۲۸ خرداد ۱۳۹۳
habiting یدونه t داره! ;)
۲۸ خرداد ۱۳۹۳
اصلاح شد ;-)
۳۱ خرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خوب بود واقعا خوب بود بازی ترانه علیدوستی و خانم قاضیانی عالیییییه
خانم قاضیانی واقعا عالی هستند
۰۸ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
واقعا نباید از بازی زیبای اقای پیمان قاسم خانی گذشت به نظر من ایشون با این که در عرصه بازیگری کمتر فعالیت داشتند اما دراین فیلم و حتی فیلم سن پطرز بورگ خود را به زیبایی جلوه داد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان سلام، من چند روز پیش این فیلم رو به تماشا نشستم و همون موقع یک نقد بسیار کوتاه روی این فیلم نوشتم.اما امروز میخوام یک نقد کاملتر در این رابطه تنظیم کنم برای اون دسته از دوستانی که این فیلمو هنوز ندیدن و بین یک دوراهی باقی موندن که آیا به پیشنهاد اون افرادی که از این فیلم تمجید بسیار کردن گوش بدن یا اینکه از اون دسته افرادی که تبعیت کنند که از تماشای این فیلم چندان لذتی نبردند.پس در وهله ی نخست از ابتدایی ترین جز یک فیلم یعنی تیتراژ آغاز میکنم تیتراژ این فیلم در نظر من جذاب جلوه کرد اما این در حالی بود که مهمترین اِلِمان این تیتراژ آب بود که در تیتراژ بسیاری از فیلمها مانند فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم اثر همین کارگردان این اِلِمان استفاده شده بود.همان طور که در نقد قبلی خودم هم اشاره کرده بودم طراحی صحنه و لباس ها بر اساس شخصیت کاراکترها ... دیدن ادامه » و بسیار متناسب بود.دیالوگها در فیلمنامه نه دیالوگ های ضعیفی بودند و نه دیالوگهای بسیار پیچیده و غیرقابل درک اما میتونیم بگیم که تنها پنجاه درصد جذابیت یک اثر به دیالوگها بستگی داره و اگر بهترین و قوی ترین دیالوگها از زبان یک بازیگر آماتور منعقد بشه چندان گیرایی نخواهد داشت پس میتونیم به این نتیجه برسیم که مهارت بازیگران این فیلم در بیان دیالوگ ها و شکل دهی به شخصیتها اعتبار این فیلم رو افزایش میده.یک نکته مهم که در نقد قبلی هم مطرح کرده بودم این بود که این فیام سومین فیلم بلند آقای روح الله حجازی است که خودش دلیلی خواهد بود برای چشم پوشی از برخی از نقایص کار.در این فیلم شخصیتهای بالغ و بزرگسال (حمید فرخ نژاد،پیمان قاسمخانی،ترانه علیدوستی،هنگامه قاضیانی) دو به دو بر اساس جنسیت شخصیتهای مقابل و متضاد هم رو داشتند که باعث میشد راحتتر بتوان قضاوت و موضع گیری کرد.در نهایت پایان کار،اگر دوستانی که از پایان فیلم های اصطلاح هپی اِند دوست دارند یا منتظر یک پایان قطعی هستند مسلماً از پایان این فیلم راضی نخواهد بود چراکه پایانی تا حدی معنا گرا داشت.به هر صورت همان طور که در نقد قبلی گفته شد برای شما خالی از لطف نخواهد بود که هشتاد و دو دقیقه به منظور دیدن این فیلم پای پرده نقره ای بنشینید.
6 بار گفتی نقد قبلیم...
بوبا نقاد،این کاره...کار بلد...آفرین!!
۰۵ بهمن ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان سلام، من چند روز پیش این فیلم رو به تماشا نشستم و همون موقع یک نقد بسیار کوتاه روی این فیلم نوشتم.اما امروز میخوام یک نقد کاملتر در این رابطه تنظیم کنم برای اون دسته از دوستانی که این فیلمو هنوز ندیدن و بین یک دوراهی باقی موندن که آیا به پیشنهاد اون افرادی که از این فیلم تمجید بسیار کردن گوش بدن یا اینکه از اون دسته افرادی که تبعیت کنند که از تماشای این فیلم چندان لذتی نبردند.پس در وهله ی نخست از ابتدایی ترین جز یک فیلم یعنی تیتراژ آغاز میکنم تیتراژ این فیلم در نظر من جذاب جلوه کرد اما این در حالی بود که مهمترین اِلِمان این تیتراژ آب بود که در تیتراژ بسیاری از فیلمها مانند فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم اثر همین کارگردان این اِلِمان استفاده شده بود.همان طور که در نقد قبلی خودم هم اشاره کرده بودم طراحی صحنه و لباس ها بر اساس شخصیت کاراکترها ... دیدن ادامه » و بسیار متناسب بود.دیالوگها در فیلمنامه نه دیالوگ های ضعیفی بودند و نه دیالوگهای بسیار پیچیده و غیرقابل درک اما میتونیم بگیم که تنها پنجاه درصد جذابیت یک اثر به دیالوگها بستگی داره و اگر بهترین و قوی ترین دیالوگها از زبان یک بازیگر آماتور منعقد بشه چندان گیرایی نخواهد داشت پس میتونیم به این نتیجه برسیم که مهارت بازیگران این فیلم در بیان دیالوگ ها و شکل دهی به شخصیتها اعتبار این فیلم رو افزایش میده.یک نکته مهم که در نقد قبلی هم مطرح کرده بودم این بود که این فیام سومین فیلم بلند آقای روح الله حجازی است که خودش دلیلی خواهد بود برای چشم پوشی از برخی از نقایص کار.در این فیلم شخصیتهای بالغ و بزرگسال (حمید فرخ نژاد،پیمان قاسمخانی،ترانه علیدوستی،هنگامه قاضیانی) دو به دو بر اساس جنسیت شخصیتهای مقابل و متضاد هم رو داشتند که باعث میشد راحتتر بتوان قضاوت و موضع گیری کرد.در نهایت پایان کار،اگر دوستانی که از پایان فیلم های اصطلاح هپی اِند دوست دارند یا منتظر یک پایان قطعی هستند مسلماً از پایان این فیلم راضی نخواهد بود چراکه پایانی تا حدی معنا گرا داشت.به هر صورت همان طور که در نقد قبلی گفته شد برای شما خالی از لطف نخواهد بود که هشتاد و دو دقیقه به منظور دیدن این فیلم پای پرده نقره ای بنشینید.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
منم دوست داشتم این فیلمو .. !
سبکش مثل سبک فیلم زندگی خصوصی آقاو خانم میم هست !
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به نظر من فیلم متوسطی بود و جذبم نکرد.
کیمیا TAV، اوا.ت و سیما سرشار این را خواندند
زهره شاداب و تایماز موسی زاده این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ساناز:ینی اوشگول ترین مرد هم فکر میکنه بیشتر از زنش میفهمه......
بالاخره هر فیلمی رگه هایی از حقیقت رو به همراه داره :D
۲۴ خرداد ۱۳۹۳
خخخخخخ خوشم اومد...جالب بود:)))
۲۴ خرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خ دوسش داشتم.....هم موضوع عالی بود هم بازی هنرمندان و هم گریم ها.........بازی هنگامه قاضیانب هم مثل همیشه حرف نداشت........پیشنهاد میکنم حتمن ببینین این کارو......البته بعد از جام جهانی:)
D: بعد جام جهانی رو خوب اومدی
اصن من سرجلسه امتحان نمیرم تا بعد جام جهانی D:
۲۶ خرداد ۱۳۹۳
:|
:)
۳۱ خرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوسش داشتم..
فیلم خیلی جالبی بود...
هم موضوعش عالی بود هم گریم بازیگرا..البته گریم پسمان قاسم خانی رو دوست نداشتم...
بانو هنگامه قاضیانی مثل همیشه عالی بودن...

پیشنهاد میکنم ببینین این کارو....البته بعد از جام جهانی:)))
شادی بهرامی و کیمیا TAV این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید