تیوال نمایش بانوی آوازخوان
S3 : 23:37:37
  از تیر ۱۳۹۸
 بها: ۴۰,۰۰۰ و ۳۰,۰۰۰ تومان

: وجدی معووض
: علیرضا کوشک جلالی
: سیما تیرانداز، فرناز رهنما، سام کبودوند، محمد صدیقی مهر

: سیما تیرانداز
: کیارش اعتمادسیفی
: امید اکبری
: مقدی شامیریان
: پژمان عبدی
: شادی معظمی
: سروش قریشی
: پگاه محمودوند
: حمیدرضا جدیدی
: بهنام نجم الدین
: مصطفی پیرهادی
: سارا حدادی you studio
: زهرا عرب نژاد
: مهشید فقیری، رومینا زاهدی
: کیوان ضیائپور
‏نمایشنامه‌ای در ارتباط با جنگ، برادرکشی، خشم و عشقی سرکش به انسان و انسانیت، در یک سفر اودیسه‌وار، برادر خواهر دو قلویی کشف می‌کنند.


» فروش اینترنتی بلیت در دیگر سایت‌های محترم انجام می‌شود

شهر:
تهران

مکان

تقاطع خیابان انقلاب و ولی‌عصر، مجموعه فرهنگی و هنری تئاترشهر
تلفن:  ۶۶۴۶۰۵۹۲-۴


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
بانوی آوازخوان همان چیزی‌ست که این روزها در فضای تئاتر کم‌رنگ شده؛ یک مجموعه‌ی درست و حسابی و جذاب با جزییات فکرشده به دور از هیاهوی سالن‌های بزرگ و دکورهای پر زرق‌وبرق. همه چیز از بازی‌های درخشان گروه بازیگران تا موسیقی شنیدنی و البته متناسب با فضای نمایش‌نامه تا جزییات دقیق طراحی صحنه در خدمت متن وجدی معووض است. این اجرا چیزی کم از فیلم دنی ویلنو ندارد و هم‌پای آن می‌تواند شگفت‌زده کند و از مخاطب برای تک‌تک شخصیت‌ها همدلی و همراهی بگیرد و البته به آن پایان تکان‌دهنده ختم شود. با این تفاوت که در فیلم تنوع لوکیشن و بازیگر در پیشبرد قصه نقش بسزایی دارد اما این‌جا چهار بازیگر به سرعت با تغییر لحن و فضا موقعیت‌های تازه‌ای خلق می‌کنند و فرصت جدا شدن ذهن مخاطب از صحنه‌ی نمایش را از او می‌گیرند
حمیدرضا مرادی این را خواند
azi rezaei این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خانواده های ما اسیر خشم و نفرت بودن. من این خشم رو از مادرم به ارث بردم، مادر تو وارث خشم من بود، تو وارث خشم مادرتی، تو هم این خشم رو برای دخترت به یادگار میذاری...
این بندو باید پاره کرد...
به همین خاطر خوندن یاد بگیر
نوشتن یاد بگیر
حساب کردن یاد بگیر
...
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
#بانوی_اوازخوان
جنگ تلخ و دردناکه. هرجایی از دنیا که اتفاق بیفته خیلی چیزا رو از هم میپاشه... به تعداد آدمایی که تو تمام جنگای تاریخ یجوری ضربه خوردن یا کشته شدن داستان برای گفتن هست...این نمایش (نمایشنامه #آتش_سوزی_ها نوشته‌ی وجدی معوض ) هم یکی از این قصه‌ها رو روایت میکنه . روایت تلخ و جذاب ...
#علیرضا_کوشک_جلالی یه تئاتر با کلی ایده‌های جذاب اجرایی روی صحنه برده که سلایق مختلف و جذب میکنه.
موسیقی فعال و تاثیرگذاره و یه اجرای رپ عافلگیرکننده و درست داره که من خیلی دوسش داشتم
طراحی صحنه ساده و جالبه که بخاطر کوچیک بودن سن، صحنه کاملی ساخته میشه که با نحوه اجرا همخوانی داره.
بازی‌های بی نقص بازیگرا #سیما_تیرانداز ، #فرناز_رهنما #محمد_صدیقی_مهر و #سام_کبودوند و شیوه‌ی روایت این نمایش (که به تئاتر برشتی شباهت داره) رضایت مخاطب و جلب میکنه و پیشنهاد ... دیدن ادامه » میکنم این نمایش رو از دست ندین .
صبا صالحیان، علی جباری و محمد جواد این را خواندند
امیر مسعود، مریم اسدی، م ح خ و azi rezaei این را دوست دارند
بله بله درستش کردم ممنون که دقت کردین خانم صالحیان
۱۳ مرداد
اشتباه املایی داشتم جناب محمدجواد.
۱۳ مرداد
آقای محمد جواد :)))) ببخشید، میخواستم پاک کنم که فراموش کردم! :))))
یه غلط تایپی کوچیک بود.
۱۳ مرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آقای وکیل: ((وصیت نامه، یک ضرورتِ مزخرفه)).
امیر مسعود این را خواند
محمد لهاک (آقای سوبژه)، مریم اسدی و azi rezaei این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خانواده‌های ما، اسیر خشم و نفرت. من این خشمو از مادرم به ارث بردم و مادر تو هم وارث خشم من بود و تو وارث خشم مادرتی. تو هم خشم رو برای دخترت به یادگار میذاری. این بندو باید پاره کرد. به همین خاطر خوندن رو یاد بگیر، صحبت کردن رو یاد بگیر.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

جنگ مثل طاعون است ؛
یکنفر که جنگش بگیرد ، هزاران تن خواهند مُرد .
و عشق ...
هیچ مُرده ای ، زنده از گور برنخاسته است ، هیچ سربازی زنده از جنگ ؛
و هیچ زنی ، زنده از عشق ...(م.ب)

من از دیدن این نمایش لذت بردم ولی مطمئنم آن دسته از دوستان که فیلم یا فیلمنامه اصلی را دیده و خوانده اند ، این نمایش را آنقدرها مقبول نمیدانند .
به نظرم برای لذت بردن از بعضی نمایش ها ، تماشاگر نباید از قبل با متن آشنا باشد و داستان را بداند ؛ بار اثر بر دوش قصه است ؛ کارگردان ، بازیگر ، صحنه و سایر اجزا در درجه دوم قرار میگیرند ( که صد البته هر کدام مهم و موثرند ) . این نمایش هم جز همان دست کارهاست ( مثل اتاق ورونیکا ، صد در صد ، مادر مانده است و ...) .
گویا همیشه فیلمها از کتابها و نمایش ها از نمایشنامه ها ضعیف تر عمل میکنند .

بهر تقدیر این اثر از نظر و به سلیقه من ، جز اجراهای خوب ... دیدن ادامه » ، محترم و اثرگذار است .
سپاس از گروه اجرایی به خصوص خانم تیرانداز عزیز .
دشمن بچّه های ما را بمباران می کند
ما بچّه های دشمن را

ما نماز می خوانیم
آنها در کلیسا دعا می کنند

ما در آغوش زنانمان گریه می کنیم
آنها بر شانه ی معشوقه هایشان

امّا حق با لاشخوری ست
که جنازه های ما و آنها را
بی هیچ ارجحیّتی نوک می زند

اما حق با کرم هایی ست
که جنازه های ما و آنها را
بی ... دیدن ادامه » هیچ ارجحیّتی متلاشی می کنند

امّا حق با کفنی ست
که روزی قرار بود
پرچم سفیدی باشد

سید مهدی موسوی
خودکارم را
از ابر پر می کنم
و برایت
از گلوله
از جان کندن
از عشق به وطن

از زندان های داغ
مغزهای خواب
که هیچ وقت
بیدار نخواهند شد

از لبخندهای چند جوان
که تمام
خاطرات ملتی ست

از ... دیدن ادامه » ایثار
از مرگ پرواز
پرنده های در خواب

از دلتنگی
که نه خوانده می شود
و نه نوشته
می نویسم.

#مجتبی
عشق و جنگ پدیده ای شبیه به همزاد انسانند ،، جنگ زاییده ی هراس درونی بشریت از نابودی است و عشق جزِ لا ینفک ذات انسانی، که به واسطه تعامل و ارتباط ظهور میکند . خشونت نمود خلا عشق در وجود انسان است...
با دیالوگ میتوان جنگ را به واژه ای متروک بدل ساخت و به سمت عشق حرکت کرد
نمایش چطور بود آقامهدی؟
۱۱ تیر
سپاس خانم مقدم؛ بله متوجه این رویه نامتعارف شدم اخیراً و مرسی از توجهتون.
۲۵ تیر
این تاتر بینظیر بود....
تا کی ادامه پیدا میکند. من حتما مصرم که مجددا به تماشایش بنشینم
۱۰ مرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید