تیوال نمایش دست نیافتنی‌ها
S3 : 17:44:32
  ۲۲ اردیبهشت تا ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
  ۲۰:۰۰
  ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه
 بها: ۲۵,۰۰۰ تومان

: علیرضا کوشک جلالی
: نادر فلاح، سینا رازانی، بهاره کیان افشار، سینا کرمی، مایا رضوی

(بر اساس فیلمی به همین نام )

: محمد قدس
: مرتضی میر منتظمی
: Ludovico Einaudi
: ارشام مودبیان
: مسعود صبوحی

: رها جهانشاهی
: عامر عظیمی
: بهناز نیکخواه
: امین میرزا باقری
: ماهان شهیدی زاده

: مصطفی قاهری
: علی احمدی
: احسان جابری، آسمان روشن
: علیرضا حسینی، فرید حسینیتلفن رزرو و هماهنگی: 09307252095

گزارش تصویری تیوال از نمایش دست نیافتنی ها (سری دوم) / عکاس: حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از نمایش دست نیافتنی ها (سری نخست) / عکاس: حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از آیین افتتاح نمایش دست نیافتنی ها / عکاس: حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از تمرین نمایش دست نیافتنی ها (سری دوم) / عکاس: حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از تمرین نمایش دست نیافتنی ها (سری نخست) / عکاس: حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

ویدیوهای وابسته

آواهای وابسته

مکان

خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، جنب خانه هنرمندان، تماشاخانه ایران‌شهر
تلفن:  ۸۸۸۱۴۱۱۵_۸۸۸۱۴۱۱۶


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
گفت‌وگو با سینا رازانی به بهانه بازی در نمایش «دست‌نیافتنی‌ها»
خندانــدن به شرط تفکر
روزنامه فرهیختگان: سینا رازانی با اینکه در سینما و تلویزیون هم موفق ظاهر شده، اما انگار ترجیح می‌دهد بیشتر در تئاتر بازی کند. او بازیگر موفقی در عرصه کمدی است و اگر او را بر صحنه ببینید با تمام تلاشی که روی صحنه انجام می‌دهد می‌تواند سخت‌ترین تماشاگران را هم به خنده وادار کند. کمدی او خاص خودش است و این روزها یکی از بازیگرهای سرشناس تئاتر در ایران به شمار می‌رود. طنز کلامی و بدنی او چنان شما را جذب می‌کند که حتی می‌تواند یک اثر متوسط را از ورطه نابودی نجات دهد و شما او را دنبال کنید. او این روزها در نمایش «دست‌نیافتنی‌ها» در نقش یک مهاجر افغان بازی می‌کند که به پاریس رفته است و گرفتاری‌های خاص خودش را دارد. روان بودن بازی او در این نمایش شما را به خنده ... دیدن ادامه » وادار می‌کند. این نمایش به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی در سالن استاد ناظرزاده‌کرمانی در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است که غیر از سینا رازانی بازیگرانی چون نادر فلاح و بهاره کیان‌افشار در آن بازی می‌کنند و تقابل خوبی میان جدی یا شوخی بودن مسائل در این نمایش شکل می‌گیرد. کوشک‌جلالی سال‌ها میان ایران و آلمان در رفت‌وآمد است و «دست‌نیافتنی‌ها» را بر اساس فیلمی فرانسوی نوشته و به صحنه برده است. سینا رازانی از تجربیات بازی در کنار این کارگردان بین‌المللی تئاتر ایران می‌گوید و بازیگری کمدی را بررسی می‌کند.
در لینک زیر بخوانید:
http://www.farheekhtegan.ir/?nid=1666&pid=8&type=0
محمدرضا دانش این را خواند
بهنوش قرائی و علیرضا حسینی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گفتگوی روزنامه جام جم با علیرضا کوشک جلالی

http://www.jamejamonline.ir/newspreview/1958409375858065749






وحید هوبخت این را خواند
متینه شمسی و م.ا این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمیشه یه اجرای زودتر داشته باشید؟ ساعتش دیره :(
م.ا این را دوست دارد
کاش دو اجرایی بشه من میخوام برای بار دوم ببینم اون ساعت دیره برام :(
۱۲ خرداد ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
وحید هوبخت، پریسا احمدی و عمو فرهاد قصه ها این را خواندند
امیر حسین رنگرز این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای پنجشنبه شب نمایش "دست نیافتنی ها" به مصطفی عبدالهی تقدیم شد .
به گزارش روابط عمومی نمایش، گروه اجرایی نمایش پس از تقدیم اجرا به مصطفی عبدالهی به احترام درگذشت وی یک دقیقه سکوت کردند.
بر اساس این گزارش مصطفی عبدالهی کارگردان تئاتر پس از چهارده سال مبارزه با بیماری سرطان صبح پنجشنبه در بیمارستان پارسیان تهران دار فانی را وداع گفت .
دکتر محمد رضا خاکی،همایون ارشادی، احسان کرمی و شهرام شکوهی از مهمانان ویژه اجراهای پنجشنبه و جمعه نمایش "دست نیافتنی ها" بودند .
پریسا احمدی و آیدا طاهرزاده این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
جمعه: سیگار می‌کشی؟
فیلیپ: برای بدن ضرر نداره؟
جمعه: برای اون بدنی که تو داری هیچی ضرر نداره!

*از دوست خوبم «فربد» (marillion) تشکر می‌کنم که منو به تماشای این نمایش دعوت و مهمان کرد.
خدا از این دوستا زیاد کنه به تعداد موهای سر
:)
آقای شایسته فر عزیز بجان منهم دعا کنید که دلیلش رو بعد عرض میکنم :)))
۰۲ خرداد ۱۳۹۴
به تعداد موهای سر
۰۵ خرداد ۱۳۹۴
بله خانم رحیمی، به تعداد موهای سر، حتی اگه تعداد موهای سر مثل سر بنده ناچیز و اندک باشه، حتی!
:)
۰۶ خرداد ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
درووووووووود...
من دیشب این اجرا رو دیدم
واقعا لذت بردم بسیار روون و عالی بود اجرای تک تکِ عزیزان
خیلی خیلی ازتون ممنونم و خــــــدا قوت که توی این اشفته بازارِ کارهای به ظاهر هنری ! یه اجرای خوب به مخاطب ارائه میدین
1- سپاس از استاد کوشک جلالی ِ عزیز
2- سپاس بیکران از اجرای بی نقص و عالی جناب رازانیِ هنرمند جدا لذت بردم مثل همیشه از بازیشون تسلطشون و بدن آماده و حرکاتِ نرمشون
گروووووووووووووووووه ِ بی نظیر خستــــــــــــــــــــــه نبــــــــاشید ^_^
سپاس شهرزاد بزرگوار
۰۲ خرداد ۱۳۹۴
جناب قدس دروووود
خواهش میکنم من فقط حقیقت را عرض کردم :)
۰۳ خرداد ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک توضیح:
متاسفانه به دلایل زیادی (زمان محدود برای تمرین در سالن اصلی نمایش، محدود بودن امکانات فنی از قبیل پروژکتورهای مناسب و... ) که برای تمام هنرمندان و تماشاگران حرفه‌ای تئاتر روشن است اجراهای دو سه شب اول برای من و گروه اجرایی در حکم تمرین‌های سراسری را داشت. پس از انجام این تمرین‌ها، بیش از 15 دقیقه از زمان کار حذف و تغییراتی در جهت بهبود نمایش انجام گرفت. اکنون "دست نیافتنی‌ها" با ریتمی مناسب و به دور از حشو و زواید، تولدی دیگر را شاهد است.
من نظرات تماشاچیان محترم تیوال را خواندم و در بسیاری از موارد با نکات انتقادی آنها هم‌نظر بودم. امیدوارم کسانی که در دو سه شب‌ اول به دیدن کار آمدند، بار دیگر فرصتی پیدا کنند و نسخه نهایی نمایش را هم ببینند.
با سلام
علیرضا کوشک جلالی
ممنون از انتقاد پذیریتون
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
بزرگواران الان تکلیف تماشاگرانی که از سایت گیشه خرید کردند دقیقا چیه ؟
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
با تشکر از کار بسیار زیبا و حرفهاى که انجام دادین نه به جهت رایگان شدن بلیط،بلکه به خاطر توجه اى که به نظر مخاطبین داشتین جناب اقاى قدس. سپاسگذارم موفق باشید
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
هر کاری نقاط منفی و مثبت خودش را داراست و مسلما هیچ کاری را نمیشود با هیچ کار دیگری مقایسه کرد، من حتی نمیتوانم این کار را با کارهای قبلی کارگردان کار مقایسه کنم چه برسد با فیلم که اصلا بحث دیگریست... شاید ما عادت کردیم که آدم های خاصی را روی صحنه ببینیم یا تم و سوژه های خاصی کار بشود تا احساس رضایت از یک نمایش را داشته باشیم و نمیتوانیم تفکیکی بین کاری در نوع خودش متنوع و خاص با کارهای روتین و همیشگی داشته باشیم. واقعیت این است که در ابعاد تاتر ایران نمی شود فیلمی اروپایی را که با بهترین شرایط موجود تهیه شده را روی صحنه آورد. خاصیت کارهای جناب کوشک جلالی ایرانی سازی و ساده سازی کار است به نحوی که هم مخاطب عام درک درستی داشته باشد و هم مخاطب حرفه ایی تاتر که فکر می کنم در این کار به خوبی به این هدف خود رسیدند. جدا از تمام این ها اعتماد به بازی گرانی را ... دیدن ادامه » داریم که در صحنه ی تاتر جزو بازیگران به قول خودمانی تر بفروش نیستند اما هر کدام در جایگاه خودشان هنرمندانی دست نیافتنی و با شکوهند که با همدلی و دوستی احساس مشترک خوبی را به ببیننده القا می کنند. طنز کار به شدت طنزی است که از حدود خط قرمز های تاتر ایران فراتر است و با ظرافت تمام اجرا میشود که جایی برای گله گذاری باقی نمی گذارد. از نظر یک بیننده ساده تاتر که هیچ ادعایی ندارم بازی ها در نوع خودشون تاثیر گذار و درست و بجا بودند از شاید کم رنگ ترین نقش روی صحنه تا پر رنگ ترین نقش آنچنان با ایمان و روان بازی شد که در تمام مدت اجرا هیچ گاه احساس نکردم که کسی ادای من بهترین بازی گر دنیا هستم را در می آورد (بیماری که به نظر من بد جور بعضی عزیزان را در صحنه در گیر می کند). صداقت کارگردان را دوست داشتم که در پی کسب نام نبوده و صرفا خواسته اصل پیغام خودش را با ساده ترین و دل نشین ترین روش موجود به ببیننده هایی برساند که شاید گاهی یادشان می رود عشق چیست ، مهربانی دم کدام پنجره جا خوش کرده و چقدر کنار سماورهای مادر بزرگ کنار هم بودن دوست داشتنی تر بود از تنهایی و گوش دادن به شاهکار های موسیقی جهان. باز هم یادآوری می کنم که هر کاری نقاط ضعف و قوت خودش را دارا است که من ترجیح میدم فقط در رابطه با حس هایی که دریافت کردم صحبت کنم از اینکه من در انتهای سالن تمام دیالوگ ها را شنیدم از اینکه صحنه در گوشه ترین نقطه سالن هم نما داشت و دیده می شد از اینکه بی ادعا و بی ریا بازیگرانی را دیدم که با وجدان کار می کنند و در آخر گروهی که شبانه روز کار کردند که بتوانند خواسته های کارگردان نو اندیشه خودشان را پیاده کنند... امیدوارم کمی از کلیشه ها در بیاییم و بدنبال پیدا کردن نکاتی باشیم که ارزشمندند نه نکاتی که ما رو از پیشرفت دور می کنند... پاینده باشید
سلام
ممون از یادداشت خوبتون و ممنون که نمایش ما را انتخاب کردید
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
من امشب یکشنبه نمایش را دیدم . با توجه به نقدهای روزهای اول تیوال فکر میکردم شاهد نمایش خوبی نباشم!!
اما باید بگم نمایش خوبی بود و همه بازیگرا خوب بودند اما سینا رازانی از هم بهتر بود.
نمایشنامه فارغ از پیچیدگی های خاص راحت و روان داستان را بازگو می کند و طراحی صحنه هم دوست داشتم اما فکر می کنم با توجه به انتظاری که از آقای کوشک جلالی داریم کارگردانی می تونست بهتر باشه و توقع من که نمایشهای آقای کوشک جلالی را (خصوصا نماش خدای کشتار) خیلی دوست دارم برآورده نکرد اما اگر کارگردان دیگری بود من این جملات را نمی گفتم انتظارمون از آقای جلالی خیلی زیاد است.
در کل نمایش را دوست داشتم و نمیدونم چرا باعث بی مهری بعضی از دوستان تیوالی قرار گرفته.

یه خسته نباشید به همه اعضای گروه و آقای قدس عزیز به خاطره اجرای خوبشون و تخفیفهای خوبی که در نظر میگیرند
ممنون امین جان از لطفت و انرژی خوبت
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عامل دیگه ای که برخلاف آنچه باید سیل نظرات منفی رو به سمت کار روانه کرده،مقایسه اجتناب ناپذیر و در هر صورت محکوم به شکست با فیلم هست که جدا از تفاوتها و محدودیتهای مدیوم تاتر نسبت به سینما،فیلم یه اثر شاخص در مقیاس جهانی هست و طبعا تاتر محدود و کوچک کشور ما که زیر فشار انواع سانسورهای مردمی و حکومتی و بدون حداقل پشتوانه مالی در کشوری که از عواقب جنگ و تحریم و...رنج میبره...درین مقایسه پیشاپیش باخته است و کلا هرچند سخت هست ولی لازم هست که تماشاگر اثر رو با ذهن خالی ببینه و توقع زنده شدن لذتی که از تماشای کار ارجینال برده رو نداشته باشه.... این شکست در مقایسه ناشی از اقتباس فقط محدودبه سینما نمیشه و مثلا فیلم بیگانه توکلی هرچند شاهکار نبود ولی نسبت به سایر فیلمهاش هم ضعیف تر نبود ولی وقتی در اون کفه ترازو فیلم رویایی "اتوبوسی بنام هوس" باشه،فیلم ... دیدن ادامه » بخت برگشته توکلی کاریکاتوری،عذاب آور و از دید بعضی مسخره میشود(گفتم توکلی دیدن مارادونا رو به عموم مسلمین توصیه کنین که سخت خوب فبلمی هست این دیه گو!)
دیدن مارادونا رو به عموم مسلمین توصیه کنین که سخت فیلمی ست این دیه گو !
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش را دیدم .شاید من مو می بینم و شما پیچش مو .
بس کنجکاو شده بودم که عزیزان چرا چنین تاخت و تازی را دامن زده اند ؟
و نگاه ابرشیر عزیز را دو ست داشتم . هر چند که در پاسخ به عزیزی آمده بود .
چندین بار دیالوگ ها را مرور کردم و هر بار بیشتر دوستش داشتم .
"هنر تنها چیزیه که از ما به جا می مونه" . و این هنر در یک واژه ، عشق یا محبت است .
" چقدر خوبه آدم یکیو داشته باشه که بهش تکیه کنه " بتونه باهاش همدل باشه .
"هنر مدرن رو هر چی بیشتر نمی فهمی ، بیشتر میگی خیلی خوبه "
" یک دست لباس چقدر آدمو عوض می کنه "
عشق ، ایجاد فضای شاد و انرژی زا ، نه بیمار ، که حال مخاطب عادیت را هم خوب می کنه . درد است و همیشه مسکنش دارو نیست .
من خو دمدتی جمعه بودم نه دقیقن یک مهاجر که پرستار .
من این نمایش را دوست داشتم نه در مقایسه با دیگر آثار کارگردان بل در جای ... دیدن ادامه » خودش .
گاه لازم است پیچش مو را تا بدین حد نبینیم .
باز این هم نگاه یک عاشق تئاتر است .
گر باسیلی انتقاد هم بیایید با آغوش باز پذیرا هستم و اما بر سر نگاه خود .
شما یکی از عزیزترین عاشقان تاتر هستید......نگاه پر فروغ و پر از عشق و مهر شما چاره ساز رهایی از فضای کدر و مسموم و پر از بی عشقی امروز است و نه فقط در تاتر.....
خانم حدادی بزرگوار دوست داشتنی باید خیلی خیلی شاگردیتون رو کنیم تا به وسعت نظر و زلالی دل مهربانتان ... دیدن ادامه » برسیم....برای ما و تاتر پایدار و مستدام باشید.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
ابرشیر بس بس عزیز و نیکو نگاه و قلم و اندیشه ام در پاسخ این بیکران لطف و مهربانیت تنها می توانم بگویم ممنونم و دوستت دارم و دوستتان دارم.
تئاتر خوب خاک خوبمان با شما فرزانگانش برپا،پویا و پیشرو ،آینده ای سر شار از توفیق را در پی دارد .هر آن چه مرا نقش زدید ... دیدن ادامه » ، شما خود آنید.به داشتنت و داشتنتان به خود می بالم .

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
شما بزرگوارید و دریای محبت و وسعت نظر..دوستتان دارم .. حضورتان و قلم تان و نظرتان پاینده باد ممنون که هستید معلم دوست داشتنی مهربانی و بزرگواری
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
متاسفانه در قرارهای گروهی نظرات منفی بشدت روی هم تاثیر میزارن و به دلایلی که مربوط به خلقیات خاص ما ایرانیها میشه،جوی ایجاد میشه که نظرات لحظه به لحظه و به شکل تصاعدی منفی تر میشه و جمع در کوبیدن کار به نوعی همدلی و وحدت کلمه!! میرسه و در چنین فضایی یا یه کار باید فوق العاده باشه و یا کسی با شجاعت و اعتماد بنفس وحشتناک زیاد وجود داشته باشه تا کار رو کمی خاکستری ببینه....لذا به گروههای تاتری توصیه میکنم تخفیف هاشونو به روزای اول اختصاص ندن(البته این شامل گروههای جوان و گمنام نمیشه اما در صورت وجود چهره های تلویزیونی و زیبا ،فرضیه مذکور مقادیر بیشتری شامل حالشون خواهد شد!)جدا از موارد اخیر قبلی،زمانی که مسِئول کانون فیلم دانشگاه بودم و بلیطای رایگان فیلم و تخفیف بالای تیاتر رو برا بچه ها میگرفتم این داستان تا جایی پیش رفت که از کار بیضایی هم بدشون ... دیدن ادامه » اومده بود...!!!!! و لذا بر آن شدم که جای سی بلیط در یک روز،ده بسته سه تایی بگیرم که خوشبختانه جواب داد و غالبا اون سی نفر در شبکه های اجتماعی حقیقی دوران آنالوگ به تبلیغ تیاتر یا فیلم مربوطه میپرداختن و ما نیز در عالم نوزده سالگی حظ وافری میبردیم از نقش داشتن در پر کردن صندلیها...!
شما نمایش را دیدین؟
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
اقاى ابرشیر،اولا در فکور و دغدغه مند بودن بچه هاى تیوال هیچ شکى نیست و گفته های من که کاملا با اطمینان بیانشون میکنم هیچ تنافرى با خوب بودن یا فهمیده بودن،اهل مطالعه بودن و بقیه ویژگیهاى خوبی که بچه هاى تیوال دارن ،نداره ...ضمنا من از جوگیر شدن قطعا صحبت ... دیدن ادامه » نکردم از ىکى از ویژگیهاى عمومى ما ایرانیها(البته شاید ملت در کشوراى دیگه هم چنین باشند) اینه که در جاهایى که خوب و بد یا زشت و زیبایى بصورت مطلق وجود نداره(این پیش شرط بسیار مهمه) تمایل بیشترى براى دیدن نقاط تیره وجود داره(بعنوان یه مثال کلى ماها در جمع که هستیم همیشه از بدی شرایط اقتصادی گله میکنیم اون هم با یک شدت و یک مقدا چه زمانى تورم ده درصد باشه و چه پنجاه درصد،چه دولت سه ملیون بشکه نفت صدو سی دلاری بفروشه و چه یه ملیون نفت چل دلاری یا مثلا دو ملیون ده دلارى،شرایط وحشتناک اجتماعى تا اواسط دهه هفتاد و وضعیت فعلى به یک میزان و ششگفتا که دقیقا به یه میزان باعث غر زدن ما میشه و،،،،،و،،،،) و (یا مثلا درحالیکه تو سینماى ما فیلماى خوب و بد هر دو وجود داره،شاید بیش از هشتاد درصد ملت بطور کلیشه ای تکرار میکننن که فیلماى ایرانى همش مزخرفن که این از دلایل خالى بودن همیشگى اکثر سالنهاى سینماست و اینم بخشیش به این برمی گرده که وقتى فیلم ضعیفی دیده میشه تمایل جمعى وجود داره تا مورد بحث و استهزا و،،،،قرار بگیره و همه رو از وجودش اگاه کرد اما فیلمهاى خوب سهم کمترى درین توجه جمعى ما دارند) و خلاصه! بدلایلى که شرحش بحثهاى جدی روان-جامعه شناسانه میطلبه ،نظرات یه سرى ادم یکسان در صورتى که یک نمایش یا فیلم رو تنها یا در جمع ببینن،متفاوته و در بسیارى از موارد در جمع نظرات تشدید میشن و گاها ذره بین بر ضعف ها کذاشته میشه و این هم در مورد من و دوستان نزدیکم صادقه هم در مورد نوابغ و المپیادیهاى مملکت صدق میکنه(از نزدیک بررسی شده) هم در مورد منتقدان و نویسندگان حرفه ای مطبوعات (از کسانى که جشنواره رو با اونها دیدن بپرسین که گاها در حین پخش فیلم چه واکنشهای افراطی نشون میدادن) و چه در مورد دوستان فکور تیوالى و داشتن این ویژگى بهیج وجه از شایستگیها و ارزشهاى این دوستان کم نمیکنه و سر سوزنى بعنوان ایراد هیچ شخصی محسوب نمیشه، بلکه یه رفتار کاملا طبیعیه جمعیه مثلا شبیه این واقعیت که هموطنان ساکن خارج از کشور وقتى در جمع قرار میگیرن ،دلتنگی و نوستالوژى و وطن پرستیشون به شکل تصاعدى میره بالا ،،،،، یا انچه در جشن ها رخ میده و،،،و،،،،اینا همه نمونه هایی از طبیعت رفتارهاى جمعى انسانین،،،،،،،، و دست اخر مطلبى که کفتم و تا جایی که سرعت کم تایپم اجازه داد توضیح دادم ربطی به جوگیرى نداره،هیچ سو ئ نیتى توش نیست،(ضمنا حتى متفکر ترین ر روشن فکرترین ادمها هم یسرى ویژگیهاى رفتارى جمعى دارن در بعضی مثل همین مورد با ما شریکن و در بعضی نه و حتى به گفته خودشون در مصاحبه ها (یا بعد از مصاحبه ها) ویژگیهایی دارن که اصلا خوشایند نیست و مردود هست اما همون ها هم چیزی از مقام شامخ اون بزرکان کم نمیکنه) و نهایتا من در هیچ کجا نگفتم که دوستان تیوالى فحاشی و توهین کردند
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
ضمنا بعد از چهارشنبه و فوران نظرات منفى تعداد دوست ندارم هاى این نمایش دو برابر دوس دارم ها شد اما حالا مجدد دوس دارم ها بیشتر شدن و این به نوعى نشون میده نظرات اون دوستانى که در اون حد از کار بدشون اومده بود با نظرات سایر دوستان تیوالى هم هماهنگ نیست که ... دیدن ادامه » من از اثرات همون داستانى میدونم که عرض کردم ، البته قطعا میدونین که نظراتى که در زمینه جامعه شناسی و رفتار شناسی گفته میشه در صورت صحت هم مثل احکام ریاضی نیستن و همیشه درصد استثنا وجود داره که مثلا اگر راجع به تهرنیها صحبت میشه و بیس درصد استثنا باشن ،رقمى بیش از دو ملیون نفر رو شامل میشه
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
Agnes
من فیلمشو ندیده بودم صرفا راجع بهش خونده بود. و البته اگرم میدیدم مقایسه فیلم و نمایش زنده رو به خاطر جذابیت ها و امکانات فیلم و به طبع محدودیت های تاتر جایز نمیدونستم.
نکته بعدی که فک میکنم دربارش یه مقدار بی انصافی شده حسه منفی ما ایرانیا نسبت به جامعه افغانه. که نمود این حس منفی رو تو انزجار تماشاچیا از موسیقی نمایش میشه دید.
واضحه که انتخاب یه افغانی صرفا همزاد پنداری و بیشتر ملموس شدن اثر بوده که به نظرم نویسنده موفق هم بوده.کلا بدون داشتن پیش زمینه از فیلم این اثر،تغییر شگرفی تو محتوا اصلی ندیدم و خوشم اومد به خصوص از طنز کلامیش و از بازی سینا رازانی هم لذت بردم.
چرا قیاس غیر منطقی می کنید نمایش به شدت ضعیف بود کسی هم با افغانی با موزیک افغانی مشکل نداره مثلاً اگه به جای آهنگ افغانی شهرام ناظری می زاشتن نمایش تغییری می کرد!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
منظور من جایگزینی یک ترانه اصیل ایرانی به جای افغانی بود یعنی اگه این جایگزینی اتفاق می افتاد دوستی که می گن مخاطب به دلیل تعصب نژادی از نمایش خوشش نیومده تغییری در روند ارتباط مخاطب ایجاد می شد؟!

قطعاً خیر، بازی های مصنوعی منقطع بودن و بی ارتباطی دیالوگها ... دیدن ادامه » انگار کارگردان می خواست تمام دغدغه های شخصی اش را در یک ساعت نیم بدون کوچکترین ارتباطی بیان کنه ، طراحی لباس افتضاح که هیچ کمکمی به درک فضا و موقیعت نمی کنه و موسیقی فاجعه از اون بالا کفتر می آید!

در کل نمایش بسیار بدی بود.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
با درود به دل دریایی خانم حدادی بزرگوار
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
Nasim
اصلا وفادار به داستان اصلی نبود و خیلی بد داستان را به نمایش گذاشته بود ، در صورتی که اصل داستان ،طنز و احساس را کاملا به صورت زیبا کنار هم قرار داده بود ولی متاسفانه اصلا این حس در این نمایش منتقل نمی شد و بیشتر جنبه طنز به خود گرفته بود .
اصولاً همهٔ آثار علیرضا کوشک جلالی شیرین و جذابند، و بدون حرف پس و پیش، بصورتی جمع و جور، و البته حرفه‌ای، پیام کارگردان رو منتقل می‌کنند و اثر مورد نظر رو در ذهن و روح مخاطب بجا می‌گذارند؛ حتی اگر مثل این نمایش برخی از میزانسنها خیلی سردستی کار شده باشند و شاهکار بلامنازع به حساب نیان*.
بگذریم... مهمترین حسی که از این نمایش برام موند، در لحظه‌ای بود که زمان خروج از سالن، شخص کارگردان، نشسته در ردیف آخر صندلیها با وزنِ موسیقیِ انتهای کارِ خودش، سرشار از انرژی و لبخند، تماشاگرش رو بدرقه می‌کرد؛ شاید بین تن رنجور او و انتخاب این قصه بشه ارتباطی پیدا کرد، اما قدر مسلم در صحنه واقعی زندگی، علیرضا کوشک جلالی نقش جمعه رو بازی می‌کنه، نه فیلیپ... و فکر می‌کنم با این شعار: تا شقایق هست، زندگی باید کرد...
با آرزوی سلامتی استاد.

_________________________________
البته ... دیدن ادامه » در مقام قیاس با آثارِ خودِ کارگردان
آیین افتتاح نمایش "دست نیافتنی ها" به کارگردانی "علیرضا کوشک جلالی" در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نمایش ، در این مراسم که ساعت هفت و نیم عصر سه شنبه 22 اردیبهشت با حضور گرم هنرمندان در سالن انتظار تماشاخانه برگزار شد، زنگ افتتاح نمایش "دست نیافتنی ها" توسط پیمان قاسم خانی نویسنده و بازیگر طنزپرداز سینما و تلویزیون به صدا درآمد.

بر اساس این گزارش مراسم با سخنانی از مسعود فروتن به عنوان مجری آغاز شد و وی از پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما در خواست کرد که چند کلامی در رابطه با علیرضا کوشک جلالی صحبت کنند ، در ادامه دکتر علیرضا دریابیگی مدیر اجرایی تماشاخانه ایرانشهر به نمایندگی از دکتر سرسنگی به ایراد سخنانی پرداخت و در پایان زنگ افتتاح نمایش توسط پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما نواخته شد .

گفتنی است ، پس ... دیدن ادامه » از پایان مراسم مهمانان به سالن استاد ناظرزاده کرمانی دعوت شدند تا به تماشای اولین اجرای نمایش " دست نیافتنی ها" بنشینند .

خسرو احمدی، مریم کاظمی، محسن حسینی، شیرین یزدان بخش، کاظم هژِیرآزاد، لیلی رشیدی، محمد علی ساربان، رحمت امینی، علی صالحی، رضا مولایی، الهام شعبانی، علیرضا ناصحی، آیدین الفت، پژمان جمشیدی، مسعود سخایی، شیوا اردویی و ... از جمله هنرمندانی بودند که در مراسم افتتاح نمایش "دست نیافتنی ها" حضور داشتند .

نمایش "دست نیافتنی ها" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و بازی نادر فلاح، سینا رازانی، بهاره کیان افشار، سینا کرمی، مایا رضوی و امیرحسین جدی در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است .

علاقه مندان به تماشای این اثر نمایشی می توانند هر روز به جز شنبه ها ساعت 20 به سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند .
علی جعفریان، وحید هوبخت و علی عبدالرحیم این را خواندند
محمدرضا دانش این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
زنگ افتتاح نمایش "دست نیافتنی ها " توسط پیمان قاسم خانی نواخته خواهد شد

به گزارش روابط عمومی نمایش، امروز سه شنبه بیست و دوم اردیبهشت آیین افتتاح نمایش "دست نیافتنی ها" ساعت نوزده و سی در تماشاخانه ایرانشهر برگزار خواهد شد و همچنین زنگ افتتاح این نمایش توسط پیمان قاسم خانی نویسنده و بازیگر طنزپرداز سینمای ایران نواخته خواهد شد.
گفتنی ست که پس پایان مراسم افتتاح نمایش "دست نیافتنی ها " برای نخستین بار برای مهمانان ویژه و تماشاگران اجرا خواهد شد.
بر اساس این گزارش اجرای عموم نمایش دست نیافتنی ها از روز چهارشنبه بیست و سوم اردیبهشت هر روز به جز شنبه ها ساعت بیست در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر آغاز خواهد شد .
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دست نیافتنی ها در فیس بوک:

https://www.facebook.com/events/892873427439720/

دست نیافتنی ها در اینستاگرام:

https://instagram.com/dast_nayaftani_ha/
پریسا احمدی این را خواند
مجتبی مهدی زاده، وحید هوبخت و golnaz jaafari این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مختصری درباره داستان "دست نیافتنی ها"
داستان فیلم اقتباسی است از زندگی‌نامه به نام "فیلیپ پوزو دی بورگو" که درسال 2001 تحت عنوان "زندگی دوباره" به چاپ رسید. فیلیپ که مرد بسیار ثروتمندی است، در اثر سقوط با چتر "پاراگلیدینگ"، از گردن به پایین معلول می شود و برای پرستاری از خود مردی سیاه‌پوست را استخدام می‌کند. این پرستار با شیوه منحصر به فرد و نامتعارف خود، شخصیت فیلیپ را که در ثروت و تنهایی دست و پا می‌زد، متحول و او را با زندگی نوینی آشنا می‌کند. از طرف دیگر پرستار فیلیپ هم تحت تاثیر تفکرات فیلیپ، زندگی‌اش دگرگون گشته و با مفاهیم جدیدی مثل "احساس مسئولیت در برابر خود، خانواده و اجتماع" که تا کنون برایش بیگانه بوده، آشنا می‌شود.
داستان برخورد دو دنیای کاملن متفاوت که سرشار از لحظات تراژیک، طنز و عشقی بی‌آلایش و بسیار ... دیدن ادامه » عجیب بین دو مرد و دو جهان‌بینی است، این فیلم را در سراسر جهان با استقبال عموم مردم رو به رو کرده است.
خیلی خوب شد که این خلاصه داستان رو گفتین چون برای من سوال شده بود این الان کدوم "دست نیافتنی ها" ست؟ فکر میکردم شاید اقتباسی از فیلم برایان دی پالما باشه خصوصا نادر فلاح با اون کت و شلوار و کلاه میخورد که در نقش آل کاپون ظاهر بشه:)
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید