تیوال نمایش دیابولیک: رومیو و ژولیت
S3 : 11:41:38
کاری از گروه تیاتر بازی
  ۳۰ آذر تا ۳۰ دی ۱۳۹۵
  ۲۰:۰۰
  ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه
 بها: ۴۰,۰۰۰ تومان

: محمد چرم شیر (بر اساس نوشته ویلیام شکسپیر )
: آتیلا پسیانی
: (بر اساس حروف الفبا) بهرام افشاری، ستاره پسیانی، خسرو پسیانی، اصغر پیران، نوید جهانزاده، علیرضا حبیبی کسبی، روح الله حق گوی لسان، ناز شادمان، مهدی صدر، دایانا فتحی، نوید محمد زاده، فاطمه نقوی

: پوپک کم گویان
: صمد طالقانی

: بامداد افشار
: کاوه ستاری
: امید سعیدی
: وحید خوشحال

: امیر حسین دوانی
: ستاره پسیانی
: سیما خوشنویس، امین یزدانی نژاد
: علیرضا حبیبی کسبی

: پدرام تنعمی
: مهرداد متجلّی
: بابک احمدی
: علیرضا حسینی، فرید حسینی
: وحید عوض زاده

همچنین این نمایش در بهار ۹۷ دوباره در مجموعه ایرانشهر به روی صحنه می رود. برای خرید بلیت آن اجرا اینجا را کلیک کنید.



- از همراه داشتن فرزندان زیر ۱۰ سال خودداری نمایید.
شهر:
تهران

ویدیوهای وابسته

آواهای وابسته

 
گفتگوی تیوال با آتیلا پسیانی
معتقد هستم روانشناسی فضای تئاتر را از حالت ناب نمایشی در آورده است

مکان

خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، جنب خانه هنرمندان، تماشاخانه ایران‌شهر
تلفن:  ۸۸۸۱۴۱۱۵_۸۸۸۱۴۱۱۶


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
خب درباره ی این نمایش اینکه من قبل از به صحنه رفتنش نوشته بودم "خدا کنه ارزش 40 تومن رو داشته باشه" و حالا با ضرص قاطع می تونم بگم ارزش 4 هزار تومن هم نداشت !
بس !
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
موسیقی خیلی خوبی داشت.
من بیشتر از موسیقیش لذت بردم.
عیسی سلمانی این را خواند
شاهین و فرزاد این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من روى صندلى نرمم لمیده بودم و گاه گاهى جابه جا میشدم و حتى گاهى زانوهام و میمالیدم و پام و دراز میکردم و فکر میکردم که دقیقاً دنیا به همین بی رحمى است و دقیقاً عشق به همین تلخى... شاید اگه من هم سیگارى دم دست داشتم همگام با رومئو آتش میکردم و غرق در خاطرات تلخ آشنایى ام با تو دقیقا تو همین پارک میشدم ... تاوان عشق سنگینه چه براى من چه براى ژولیت چه براى آتش نشانهاى امروز پلاسکو........
من قبل از اینکه تصمیم گرفتم بلیط این نمایش تهیه کنم نظرات رو خوندم و متوجه شدم نود درصد علاقه ای به این اجرا نداشتن اما تصمیم گرفتم به خاطر سرگرمی هم شدا کارو ببینم روز اجرا رسید و من کارو دیدم اما تو طول اجرا فقط تو دلم کارگردان و بازیگران رو تحسین میکردم خیلی عالی بود موسیقی زنده ، طرز گویش ها متفاوت بود اما داستان ایراد داشت ّجذب قصه نمیشدی در کل تجربه خوبی دوستان زیادی در منفی نگری اغراق داشتن امیدوارم همیشه موفق باشن گروه بازی.
سارا ایرانی و عیسی سلمانی این را خواندند
رضا تهوری، بهاره خجسته، شاهین و فرزاد این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
دیابولیک اولین اجرایی بود که از گروه بازی دیدم . از اونجایی که نویسنده اقای چرمشیر بودن میدونستم که با متن خیلی ارتباط برقرار نمیکنم اما باوجود بازیگرانی که توی کار بودن انتظار داشتم اتفاقات خوبی بیفته .
دیابولیک سبک خاص خودشو داره که مخاطب خودش رو هم میطلبه شاید این کار شاهکار بازیگراش نباشه اما دیدنش هم خالی از لطف نیست.
ایده سلفی ، ساز نی انبان وصدای خوب خسرو پسیانی که گه گاهی با خوندن ، نمایش رو از رکود نجات میداد از نقاط مثبت نمایش محسوب میشن.
من طبقه بالای سالن -نمایش رو دیدم .دوستانی که مثل من بلیت خارج از ظرفیت داشتن میدونن که دید مناسبی نداشتیم و کیفیت صدای بعضی از بازیگرا (که میکروفون داشتن) به شدت بد بود طوری که خیلی از دیالوگها خوب شنیده نمیشد.
باوجود همه نقدها اما خوشحالم که این کار رو دیدم ، تجربه جدیدی بود! ----خداقوت میگم به ... دیدن ادامه » گروه---
آدنا و سارا ایرانی این را خواندند
شاهین این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
mona.a
به جرات میتونم بگم یکی از بهترین تاترایی بود که دیدم.بازی ها بی نظیر، متن بی نظیر، موسیقی بی نظیر، کارگردانی بی نظیر، همه چیز بی نظیر.
شاهین این را خواند
اگه تاحالا تئاتر خوب دیده بودین، هرگز چنین چیزی نمیگفتین!!
۰۲ بهمن ۱۳۹۵
اره خواب تو رو دیدم.
۱۰ تیر ۱۳۹۶
افتضاح بود واقعا
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
"دیابولیک: رومئو و ژولیت" تمدید نخواهد شد

بلیت هاى خارج از ظرفیت در گیشه تماشاخانه ایرانشهر

به گزارش روابط عمومى نمایش، با توجه به پایان یافتن تمامى ظرفیت بلیت هاى هفته پایانى نمایش "دیابولیک:رومئو و ژولیت" و نبود امکان تمدید اجرا به دلیل آغاز برگزارى جشنواره تئاتر فجر، در هفته پایانى و از روز یکشنبه ٢٦ دى تعدادى بلیت خارج از ظرفیت قبل از شروع اجرا در گیشه تماشاخانه ایرانشهر به صورت حضورى به فروش خواهد رسید.

با تشکر از توجه شما
سلام ببخشید برای هماهنگ کردن برای عکاسی باید با شما هماهنگ کرد؟؟
۲۵ دی ۱۳۹۵
ببخشید نماینده گروه اجرایی آثار بخش مسابقه جشنواره تاترفجر کی اعلام میشود؟
۲۷ دی ۱۳۹۵
سلام من یک بلیط اضافه ردیف سوم برای ساعت هشت و نیم امشب چهارشنبه دارم . درصورتیکه کسی مایله با این آیدی @fereshtehk70 تلگرام اطلاع بده ممنونم
۲۹ دی ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت سانس‌های پایانی از روز شنبه ۲۵ دی‌ماه ساعت ۱۳ آغاز خواهد شد.
پانته ا این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیش فروش دو روز پایانى "دیابولیک: رومئو و ژولیت"
.
‏‎این نمایش به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد
.
پیش فروش چهار اجراى پایانى نمایش در ساعت ١٣ روز شنبه ٢٥ دى در سایت تیوال
.
چهارشنبه ٢٩ و پنجشنبه ٣٠دى در ساعتهاى٢٠ و ٢٢
.
تماشاگران برای تهیه بلیت هاى خارج از ظرفیت مى توانند به گیشه تماشاخانه ایرانشهر مراجعه نمایند
NIMA این را خواند
Farima Azimi این را دوست دارد
من نمایش اصلن دوست نداشتم و تنها امتیاز این نمایش نسبت به سایر نمایش ها این بود که سعی داشتند به مخاطب یادداوری کنند شما برای تماشا نمایش آمدید و لطفا فرهنگ نمایش بی موبایل را یاد بگیرین که تاکید قشنگ و به جایی بود
۲۵ دی ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیدن نمایش دیابولیک رو به همه ی عزیزان پیشنهاد می کنم...با بازی بی نظیررر نوید محمدزاده ی عزیز و بانو نقوی جان
هانیه شکری این را خواند
آدنا این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیابولیک: رومئو و ژولیت" به هفته پایانى رسید"
.
پس از ٢٧ اجرا با نزدیک به ٧٠٠٠ تماشاگر
.
پیش فروش بلیت هفته پایانى نمایش در سایت تیوال
.
این نمایش غیر قابل تمدید خواهد بود
.
یکشنبه ٢٦ دى در ساعتهاى٢٠ و ٢٢
دوشنبه ٢٧ و سه شنبه ٢٨ دى ساعت ٢٢
.
تماشاگران برای تهیه بلیت هاى خارج از ظرفیت مى توانند به گیشه تماشاخانه ایرانشهر مراجعه نمایند.
Sahar این را دوست دارد
سلام
بلیت های 30 دی کی قابل خرید خواهند شد؟
۲۲ دی ۱۳۹۵
ثنا
بلیط ها تا روزهای 28ام کاملا فروش رفتن چرا روزهای بعد رو باز نمیکنین؟
۲۴ دی ۱۳۹۵
دو روز آخر رو کی باز میکنید؟
۲۴ دی ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیابولیک: رومئو و ژولیت" به هفته پایانى رسید"
.
پس از ٢٧ اجرا با نزدیک به ٧٠٠٠ تماشاگر
.
پیش فروش بلیت هفته پایانى نمایش در ساعت ١٦ سه شنبه ٢١ دى در سایت تیوال
.
یکشنبه ٢٦ دى در ساعتهاى٢٠ و ٢٢
دوشنبه ٢٧ و سه شنبه ٢٨ دى ساعت ٢٢
.
تماشاگران برای تهیه بلیت هاى خارج از ظرفیت مى توانند به گیشه تماشاخانه ایرانشهر مراجعه نمایند.
rozhin و احسان انصاری این را خواندند
کیان این را دوست دارد
سلام. با توجه به این استقبال تمدید نمیشه بشه؟
۲۱ دی ۱۳۹۵
سلام. اگر نتونیم تاریخ جایگزین برای کنسلی این نمایش رو بیایم چه کاری باید انجام بدیم. ممنون.
۲۱ دی ۱۳۹۵
اجرای تعطیل شده روز سه شنبه 21ام به چه روزی منتقل میشه؟ چرا اطلاع رسانی نمی کنین؟
۲۳ دی ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به گزارش روابط عمومى گروه اجرایی نمایش "دیابولیک:رومئو و ژولیت"، به دلیل فوت آیت الله هاشمى رفسنجانی و اعلام عزاى عمومى نمایش در روز هاى دوشنبه ٢٠ و سه شنبه ٢١ دى به روى صحنه نخواهد رفت و اجراى بعدى روز چهارشنبه ٢٢ دى ماه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، بلیت تماشاگرانى که براى این دو روز خریدارى شده با هماهنگى و تماس گروه پشتیبانى سایت تیوال به اجراهاى هفته آتى نمایش منتقل خواهد شد .

با سپاس از توجه شما
rozhin این را خواند
یعنى همان روز با همان صندلى؟
۲۰ دی ۱۳۹۵
ببخشید چرا روز های بیستو هفتم و بیستو هشتم رو بدون اطلاع باز کردین؟
۲۱ دی ۱۳۹۵
من نمیتونم سانس جایگزین رو برم.باید چکار کنم؟
۲۲ دی ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجراهاى ویژه هفته چهارم "دیابولیک: رومئو و ژولیت"
.
پیش فروش اجراهاى ویژه روزهاى پایانى هفته چهارم نمایش در ساعت ١٦ روز شنبه ١٨ دى در سایت تیوال
.
چهارشنبه ٢٢، پنجشنبه ٢٣ و جمعه ٢٤ دى ساعت ٢٢
.
تماشاگران برای تهیه بلیت هاى خارج از ظرفیت مى توانند به گیشه تماشاخانه ایرانشهر مراجعه نمایند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت سانس‌های ساعت ۲۲ روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه از روز شنبه ۱۸ دی ‌ماه ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت سانس‌های تازه، از روز پنج‌شنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۱۲ ظهر آغاز خواهد شد.
Hamed Zienaly این را خواند
فرزانه رضائی این را دوست دارد
با سلام
چه توجیهی میتونه وجود داشته باشه برای اینکه وقتی راس ساعت مقرر قسمت خرید باز میکنی و میبینی یک سری از صندلیها فروخته شدند
در عرض چند ثانیه هم انتخاب شدند و هم به سیستم پراخت بانک وصل شدند و هم خریداری
در خوشبینانه ترین حالت میتونه تو 12:00:45 اتفاق ... دیدن ادامه » بیوفته نه 12:00:03
باز هم مرسی
۱۶ دی ۱۳۹۵
برا اجرای 24ام سانس22نمیزارید؟؟؟لطفا زود بگید
۱۶ دی ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
« آقازادگانِ عاشق پیشه »

" دریغا ای ایتالیای برده! ای میهمانسرای رنج، ای کشتی بی ناخدا که در میان طوفانی سهمگین ره میسپری، تو دیگر ملکۀ سرزمینها نیستی که فاحشه خانه ای هستی و امروز ساکنانِ تو هیچیک بی جنگ و جدال به سر نمی برند و حتی آنها که در درون قلعه و حصاری واحد و خندقی مشترک می زیند یکدیگر را به چنگ و دندان می درند.
ای بینوا ! به پیرامونِ سواحلِ دریاهای خویش نیک بنگر و پس آنگاه به اندرونِ خود نظر افکن و ببین که آیا در تو جایی توان یافت که از صلح برخوردار باشد؟
اکنون که زین تو خالی ست، چه سود که جوستینیانو (امپراتور سابق) عنان ات را مرمت کرده باشد (قوانین را اصلاح و تغییر داده باشد) که اگر چنین دهانه ای در کار نبود، باری تو را شرمی کمتر از این می توانست بود.
ای قوم (کلیسائیان) که می بایست درستی پیشه می کردی و اگر مفهوم آنچه خداوند گفته است را درست دریابی قیصر (امپراتور) را بر زین باقی می گذاشتی، بنگر که چگونه این حیوان (ایتالیا) به خاطر آنکه دیگر مهمیزی ندارد و عنانش نیز در دست چون شمایی ست، سرکشی پیشه کرده است.
ای آلبرتوی آلمانی (پسر امپراتور فقید پیشین که برای تاجگذاری نرفت) که این ماده اسبی را که چموش و گردنکش شده است به جای آنکه رکاب زنی، به حال خویش رها می کنی. کاش کیفری عادلانه از جانب آسمان بر دودمان ات نازل شود که ناشنیده و نامشخص باشد (آلبرتو توسط برادرزاده اش بطور غافلگیرانه به قتل رسید) زیرا تو و پدرت که بخاطر آزمندی در سرزمین خویش رخت افکندید، باغ امپراتوری (کشور) را دیدید که به شوره زاری در آمد و همچنان خاموش ماندید.
ای مرد سهل انگار بیا و مونتکی ها (مونتاگو ها) و کاپلتی ها (کاپولت ها) ی ورونا را ببین که از هم اکنون غرق عزایند و در بیم و هراس عمر می گذارند. بیا و رُم ِخویش را ببین که چون بیوه زنی دور افتاده می گرید و روز و شب تو را می خواند و می گوید: "ای قیصر من، چرا ترکم گفته ای؟"
و اگر اجازت گفتار داشته باشم می گویم که: " ای رب الارباب صدرنشین (خدا) که به خاطر ما بر زمین به صلیب کشیده شدی، آیا دیدگان پاکبین ات را به جایی دگر دوخته ای؟ یا آنکه در بارگاهِ عقلِ حاکمِ خود، ما را وسیلۀ خیری فراهم می آوری که خودمان را پیشاپیش از آن آگاهی نمی توان بود؟ زیرا که جمله شهرهای ایتالیا را فرمانروایانی بس ستمگر است و در همۀ این شهرها هر بی سر و پائی سر آن دارد که مارچلی (انقلابی‌ گرِ 50 سال پیش از میلاد مسیح که علیه سزار قیام کرد) شود.
(به طعنه و کنایه) : ای فلورانس من (پایتخت اقتصادی وقت و مبدأ رنسانس ایتالیا) ، تو شاد از آن می توانی بود که این جملات معترضه تو را شامل نیست (درحالیکه بدترین وضعیت را نسبت به دیگر شهرها داشت) زیرا که مردمان تو اجل از اینچنین سرزنش اند! بسیار کسان دگر دادگستری در دل دارند اما آن را جز با احتیاط فراوان چون تیری از کمانی سخت نکشیده بیرون نمی کشند، در عوض مردم تو این دادگستری را بر زبان دارند. بسیار کسان دگر از قبول مناسب دولتی سر باز می زنند اما مردم غیرتمند تو بی آنکه آنان را به سمتی خوانده باشند بانگ می زنند که: "آمادۀ کاریم" ! پس اکنون شاد باش که تو را شادمانی باید کرد تو را که توانگری در صلح و صفا به سر می بری تو را که عاقلانه زندگی می کنی و نتیجۀ کارت نشان می دهد که چه سان راست می گویم!
(با استهزاء) : در آتن که با آن همه نظم و ترتیب واضع قوانین کهن بودند اکنون در برابر احکام موشکافانه ات، آنچه را که در اکتبر رشته ای به نیمۀ نوامبر نمی توانند رساند. (خلق الساعه بودن قوانین و واژگونی و جابجایی یک شبۀ دو جناح سیاسی سفیدها و سیاه ها). تو خود می دانی که از آن زمان که به یاد توانی آورد چندبار قوانین و سکه ها و قاضیان و شیوۀ زندگانی خویش را تغییر داده ای و کسانٍ خود را عوض کرده ای. و اگر حافظه ای نکو داشته باشی و روشن بینی کنی، خود را همچو آن بیماری خواهی یافت که در بستر خویش آرام نتواند بود و پیوسته بدین سو و آن سو می غلتد تا مگر بر درد فائق آید."
کمدی الهی/دفتر دوم/سرودۀ ششم.

«رومئو و ژولیت» ِشکسپیر مربوط به دختر و پسری از دو خانوادۀ حاکم و اشرافیِ مونتکی و کاپلتیِ شهر ورونای ایتالیا در سالهای آغازین قرن چهاردهم هستند که دانته در فرازهای فوق از دفتر دوم کمدی الهی به توصیفِ ستم پیشگی زمامداران، جنگهای داخلی، هرج و مرج و بی تفاوتی مردمِ وقت آن زمان پرداخته و حُکام سهل انگار و عافیت طلب را در مرتبۀ برزخ طبقه بندی نموده است. اما در عوض شاعر شهیر انگلیسی در نمایشنامۀ خود، با پایان دادن به جنگ بین دو خانواده پس از مرگ فرزندانشان، راه را بر امید باز گذاشته است، عشق را مأوا و ناجی بشریت از رنج و تاریکی معرفی نموده و مرگ را الزامی مقدر جهت تحقق آرمان ها دانسته است تا کمال و جاودانگی را در عشق نمایان سازد و اینگونه یکی از تلخترین ملودرام های ماندگار تاریخ ادبیات را بر پایۀ داستان و سلسلۀ علل رخدادها خلق نمود. اما ما در سالن سمندریان با نمایشی روبرو هستیم که نامش با واژۀ دیابولیک به معنای اهریمنی و شیطان صفتی آغاز می شود یعنی توصیفی از رومئو و ژولیت که بیشتر می توان معرف احوال شهر ورونا و اهالی اش در برزخ دانته دانست تا آنکه قرینه و قرابتی با کیفیت رمانسِ عشاق داشته باشد، بلکه یک تراژدی شخصیت محورِ معاصر مبتنی بر سیال ذهن و با چاشنی عشق حاصل این بازنمایی ضدساختار است که خبر و نشانه ای از لحن قصه گویی قرن هجدهم در آن یافت نمی شود لیکن مصادیقی از روز را به عاریت گرفته است.

همانطور ... دیدن ادامه » که پیش تر گفته شد نمایش حاضر، بازنمایی برونگرایانۀ امری دیابولیک از وضعیتی اجتماعی ست و نه عاشقانه ای جگرسوز:
صحنه ای عریض که دو منتهی الیه چپ و راست را به هم متصل می کند و اولین کلامی که در سالن طنین می افکند: "شما طرفِ کدوم هایید؟ این طرفی ها یا اون وری ها؟" خطاب به لاشۀ مردگانی کفنپوش که بر کف صحنه به هر دو سو گسترانیده شده اند و بیش از هرچیز تداعی کنندۀ قربانیان منازعات سیاسی اند که توسط طراحی دو سویۀ جایگاه تماشا، چنانکه از چپ یا راست بودنِ جناحین اهمیت زدایی شده است، همچنین تقارن ماهوی ایشان با کارکرد مشابه را نیز متناظر ساخته است. کشتگانی که نه در تابوتِ مسیحیان بلکه مستتر در کفن، یکی از کنایات اثر به مدلولِ چشم آشنای مضارع استمراری را متجلی می سازند. کم نبوده اند نه در پیشینۀ ابناء بشر و نه در تاریخ معاصر کشور، صفوف کفنپیچی از پیر و جوان، زن و مرد، که از رجزخوانی، زورآزمایی، سهم خواهی و سلطه جوییِ صاحبان قدرت و ثروت، نقش بر زمین برجای مانده اند و اینک در ایران شهر، تماشاگرِ دو آقازادۀ اشرافی از دو گروه حکمران هستیم. دختری تجددخواه با تفنگی در غلاف و سوار بر اتومبیل که اغواگرانه سلاح در دستان خام خیالِ جوانکی گورکن می گذارد تا در عبث-سودای بوسه ای از کامِ قدرت، جان بر کف به سمت آن دیگر بزرگزاده یورش برد و در مسلخِ پسری سنتگرا با قمه ای خونریز در پرِ شال و چفیه ای بر گردن، در خون خود بغلتد در هنگامه ای که آقازادگان در قاب دوربین به خودستایی و در صفحۀ اول جرائد به عکس جمعی عاشقانه مشغولند و حتی اگر زمانی رسد که فروغی در سینه هاشان افکنده شود و دلی به وصال و وحدت گرم کنند چه سود که والدینشان برای حفظ قلمروی خود حتی از سوزاندن مهره های خودی فرو نخواهند گذاشت: "نباید روزی برسه که به جای مونتاگو ها و کاپولتی ها بگویند رومئوها و ژولیت ها" پس عشق را بر نمی تابند و نوزادان آینده سازی که از این انحطاط هرگز زاده نخواهند شد را پیش از نطفه دفع شر می نمایند و در این میان راهبی که رویای سبوحیت و بناشدن عبادتگاهی بر قبرش را دارد خود نیک می داند که "آبی از این چوپان برای بره گان گرم نخواهد شد" وقتیکه جیره کش انفیۀ نذوراتی ستمپیشگان است و اینچنین دست رد بر سینۀ سوختۀ گورکنی خاکسترنشین و خمیده پشت از بار جور می زند که: "من فقط راه جهنم رو بلدم نشون بدم" و این همه، زیر پوستِ شهری شلوغ و پر تردد در جریان است که مردمانش برای رسیدن به قطار استثمار و سوار شدن بر سرِ هم از یکدیگر سبقت می گیرند بی آنکه دیگر به یاد آورند یا برایشان مهم باشد که در اعماقِ سالهای پیدایشِ این شبکهٔ هزارتوی ارتباطی و انتقالی چه کسان که مقتولِ دستان زنجیره ای نشدند و چه برگه های تقویم که تا امروز به نامِ "فتنه" و "حماسه" سند نخورد.

از این رو به زعم نگارنده اثری که گروه تئاتر بازی به صحنه برده اند را بیشتر استوار بر کمدی الهی باید دانست تا شکسپیر و این ناظر به قدرت هنر در آفرینشهای بدیع با کارکرد گسترده در هر عرصه ای به اقتضای زمانه است که بسیاری را امید می دهد و بسیاری را بیم.
امیدوارم نوشتار حاضر در حظ دوستانی که قصد تماشا دارند مفید واقع شود.
کیان اندیشه ورز و عزیز بسیار از قلم و تحلیل ات لذت بردم ...درود بر ذهن ورزی درخشانت ... خوشحالم که همیشه با قلم تابنده ات زوایای دیگری از یک اثر را موشکافی می کنی تا از راه تعمیق و تامل به افق هایی پنهان تر یا متفاوت تری از یک اثر برسی
حضور و وجود اندیشه در ... دیدن ادامه » این محمل متبرک باد
درود بر تو رفیق مداقه گر و متفکرم
۱۶ دی ۱۳۹۵
کیان عزیز، ضمن احترام به دقت نظرت که تحسین برانگیز است، باید بگویم من در مواجهه با نمایش حتی پس از خواندن نقد جالب و روشنگرت، تمام اجزای آنرا مو به مو دارای مصادیق سیاسی در اجتماع کنونی نیافتم و دنیای نمایش را در عین اشاره به وضعیت حال این سرزمین بزرگتر ... دیدن ادامه » از این جغرافیا و این زمانه میبینم.
۱۸ دی ۱۳۹۵
امیر عزیز لطف هنر به همین جهانشمولی و زبان فراملیتی اش است و درود بر نگاه و اندیشۀ شما و همۀ هنردوستان.
۱۸ دی ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به آگاهی می رسد امکان خرید بلیت روزهای تازه از امروز (۱۳ دی ماه) ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد
احسان انصاری، محمد امین فلاح و محسن قاسمی این را خواندند
محمد و مونا م این را دوست دارند
سلام گروه همیاری عزیز
باور کن این شیوه اعلام کردن امکان خرید بلیت روزهای تازه، اصلا مناسب نیست. شما ساعت 11:57 دقیقه اعلام کردی که ساعت 12 بلیت های جدید باز می شه. من از چند روز پیش دائما منتظر اطلاع رسانی شما بودم، ولی متاسفانه شما تنها 3 دقیقه قبل از اینکه ... دیدن ادامه » روزای جدید رو باز کنید، اعلام کردید....
یه جورایی احساس می کنم برای درک و فهم ما، مخاطبان تیوال، ارزشی قائل نیستید...
متاسفم!
۱۳ دی ۱۳۹۵
یک بلیت یکشنبه 26 دی ساعت 20...(ردیف 3 صندلی 19 جایگاه E) برای فروش دارم 09125142738
۲۶ دی ۱۳۹۵
سلام. ممنون! خودم خریدم واسه پنجشنبه همین هفته.
مرسی
۲۶ دی ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بیش از ٤,٦٠٠ تماشاگر تنها در ١٦ اجرا براى "دیابولیک: رومئو و ژولیت"
.
پیش فروش بلیت هفته چهارم نمایش در ساعت ١٢ ظهر دوشنبه ١٣ دى در سایت تیوال
.
دو اجراى ویژه روز شنبه ١٨ دى در ساعتهاى ١٨ و ٢٠
دوشنبه ٢٠ و سه شنبه ٢١ دى ساعت ٢٠
.
تماشاگران برای تهیه بلیت هاى خارج از ظرفیت مى توانند به گیشه تماشاخانه ایرانشهر مراجعه نمایند.
سپیده مهرآیین و سعید این را خواندند
faraz sahandi این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امکان رزرو بلیط برای هفته جدید کی فراهم میشه ؟؟؟
امیر فراهانی و مرسده فخاریان این را خواندند
مجید این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید