تیوال نمایش دلفین ها
S3 : 10:44:00
  ۱۵ مهر تا ۰۴ آبان ۱۳۹۷
  ۱۷:۰۰
  ۵۰ دقیقه
 بها: ۲۵,۰۰۰ تومان

: محمد خداوردی
: حبیب اله دانش
: گلناز مرادی، صفورا مناف زاده، مرسده افشار، عباس علیرضا

: حبیب اله دانش
: کانون فرهنگی _ هنری آسافیلم
: زهرا یاری زاده، علی رضا عباسی، نازنین شریعتی
: برجیس بند berjis band
: مهیار
: عباس طباطبایی نادر بدرلو
: علی رشیدی
: مهدی شکرزاده
: صفورا مناف زاده
: زهره جانعلی زاده
: محمد علیبازی
: آقای رحمانی
: الهه حاجی زاده
: باربد طولابی
: صادق نوید پور
سه خواهر ترتیب آخرین جشن زندگی شان را داده‌اند. می‌گویند و می‌خندند و خاطرات گذشته خود را یادآوری می‌کنند.

راه های ارتباطی با تئاتر باران: سایت اینستاگرام کانال تلگرام

گزارش تصویری تیوال از نمایش دلفین ها / عکاس: پریچهر ژیان

... دیدن همه عکس ها »

اخبار وابسته

» کارگردان نمایش «دلفین‌ها» که در تماشاخانه باران روی صحنه است، عنوان کرد ایده شکل‌گیری این اثر نمایشی از یک اتفاق واقعی الهام گرفته شده است.

» نگاهی به نمایش دلفین ها به کارگردانی محمد خداوردی که این روزها در تئاتر باران به روی صحنه رفته است.

» تماشاخانه باران میزبان «دلفین‌ها» می‌شود

آواهای وابسته

مکان

خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲/۱
تلفن:  ۶۶۱۷۶۸۲۵، ۶۶۱۷۶۸۱۲


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
هفته پایانی نمایش دلفین ها
محمد لهاک و مهدی (آرش) رزمجو این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مریم معترف و دکتر خرازیها به دیدن نمایش دلفین ها نشستند و از نمایش رضایت کامل داشتند .
محمد لهاک این را خواند
جناب خداوردی یک عکس یادگاری روز اجرای عکسها گرفته شد توسط عکاس گروه من چطور میتونم اونرو داشته باشم
۲۸ مهر ۱۳۹۷
سلام این شماره منه واتساپ پیام بدید براتون ارسال کنم 09127019806
۲۸ مهر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نیاز : نارین برام قصه میگی ؟
نارین : قصه موزماهی ها رو شنیدی ؟
ناسکی : موز ماهی؟
نارین : موزماهی ها موجوداتی ان که موز خیلی دوست دارن . اونا میرن تو سوراخی که پر از موزه و شروع میکنن به خوردن موز . انقدر میخورن و میخورن تا دیگه نمیتونن از تو سوراخ بیان بیرون
نیاز : بعد چکار میکنن ؟
نارین : کیا ؟
ناسکی : موزماهی ها
نارین : همه شون میمیرن.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دکتر ناصر آقایی و دکتر محمد پویا به همراه چند تن از هنرمندان دلفین ها را تماشا کردند و اظهار رضایت و لذت داشتند .
محمد لهاک این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
http://www.honaronline.ir/بخش-نمایش-3/125110-داستانی-گروتسک-از-سه-خواهر-در-تدارک-یک-جشن-روایت-محمد-خداوردی-از-نمایش-دلفین-ها

نمایش "دلفین‌ها" نوشته و کار محمد خداوردی با دراماتورژی حبیب‌اله دانش از 15 مهرماه ساعت 17 در تئاتر باران روی صحنه است و بازیگران آن گلناز مرادی، صفورا مناف‌زاده، مرسده افشار و عباس علیرضا هستند.

محمد خداوردی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره موضوع این نمایش شرح داد: موضوع نمایش "دلفین‌ها" درباره سه خواهری است که خاطرات‌شان را مرور می‌کنند و یادآور اتفاقات تلخ و شیرین زندگی‌شان می‌شوند. آن‌ها در حال آماده‌ شدن برای جشنی هستند و به این منظور درز در و پنجره‌ها را می‌گیرند و لوله بخاری را درآورده، قرص خوابی می‌خورند و می‌خوابند ....

او درباره ایده نگارش متن این نمایش خاطرنشان کرد: چند سال پیش اتفاقی در خیابان نظام‌آباد منجر به خودکشی دست جمعی سه خواهر شد و این موضوع ایده نگارش "دلفین‌ها" را در من ایجاد کرد هر چند که مضمون این نمایش درباره خودکشی نیست و این اتفاق پس زمینه ماجراست. موضوع اصلی این نمایش بمبارانی است که در جنگ اتفاق می‌افتد.

این کارگردان درباره سبک و شیوه اجرایی نمایش "دلفین‌ها" عنوان کرد: این نمایش را برای پایان‌نامه تحصیلی‌ام به عنوان کار عملی ارائه کردم. درآنجا به دلیل اینکه قرار بود نمایش را کامل نشان ندهم از سبک اجرایی دیگری استفاده کردم اما در این اجرا همه چیز رئالیستی است و از یک ماجرای واقعی وارد ماجرای واقعی دیگری می‌شویم.

خداوردی درباره طراحی صحنه این نمایش یادآور شد: مخاطب با طراحی صحنه کاملاٌ رئالیستی مواجه است هر چند در رئال نمی‌مانیم و از ابتدا نیز رئال نیست. در این نمایش قراردادها با تماشاگران ثابت نیست و روندی متغیر دارد. شخصیت‌های نمایش در روندی تکراری گیر می‌کنند و سیر و خط داستان معمولی نیست.

او درباره موسیقی نمایش "دلفین‌ها" گفت: موسیقی این نمایش به صورت پلی‌بک پخش می‌شود. از آنجا که نسبت به عرصه موسیقی شناخت دقیقی نداشتم در ابتدا به علی زحمتکش آهنگساز نمایش با موسیقی‌هایی که در نظر داشتم، توضیح داده و مابه ازاهایی را برای او پخش کردم و او ایده من را تبدیل به موسیقی‌های ساخته‌شده این اثر کرد.

محمد خداوردی در پایان صحبت‌هایش گفت: نمایش "دلفین‌ها" اثری اجتماعی و گروتسک است و در حالی‌که مخاطب را می‌خنداند اما در جایی خنده مخاطب را متوقف می‌کند. علاقمندم که این نمایش دیده شود و نقدهای مخاطبان عام و خاص را بشنوم.

دیگر ... دیدن ادامه » عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان: حبیب اله دانش، حامی معنوی: کانون فرهنگی _ هنری آسافیلم، دستیار کارگردان: زهرا یاری‌زاده، موسیقی: برجیس بند berjis band، میکس و مستر آهنگ: مهیار، پوستر : عباس طباطبایی و نادر بدرلو، ساخت تیزر و عکاس : علی رشیدی، صداپیشه تیزر : مهدی شکرزاده، طراح لباس : صفورا مناف زاده، دوخت لباس : زهره جانعلی زاده، مشاور زبان کردی : محمد علیبازی، ساخت دکور : آقای رحمانی، مشاور رسانه‌ای : الهه حاجی زاده، تبلیغات مجازی : باربد طولابی و تبلیغات : صادق نویدپور.

علاقمندان می‌توانند به منظور تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.
محمد خداوردی و محمد لهاک این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش دلفین ها با توجه به شهادت امشب هم اجرا میشود .
زهره مقدم، Safora Manafzadeh و محمد لهاک این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
جناب اقای امیر دژاکام مهمان جمعه 20مهر 97بودند .بعد از اجرا در حضور مهمانان و تماشاگران نمایش دلفینها چنین گفتند:
«من لذت بردم امشب از دیدن این نمایش و هنرنمایی این بازیگران . روزگاری بود که من خاطرم هست سال 1358و 59 اگر یک بازیگر زن بروی صحنه میرفت ما مشکلات بسیار زیادی داشتیم .اما اکنون در دانشگاه ها خانمهای زیادی مشغول تحصیل در این رشته هستند ..».ایشان بعداز نمایش در جمع دانشجویانشان در کافه تئاتر باران نمایش دلفینها را نمایشی خوب خواند و جزو مباحثی شمرد که در کلاس راجع به آن بحث و گفتگو خواهد کرد .
برای دیدن اخبار و مهمانان نمایش دلفینها به پیج اینستا گرام ما سر بزنید .
dolfinha_namayesh
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
محمد خداوردی گفت: نمایش "دلفین‌ها" اثری اجتماعی و گروتسک است.


سرویس تئاتر هنرآنلاین
نمایش "دلفین‌ها" نوشته و کار محمد خداوردی با دراماتورژی حبیب‌اله دانش از 15 مهرماه ساعت 17 در تئاتر باران روی صحنه است و بازیگران آن گلناز مرادی، صفورا مناف‌زاده، مرسده افشار و عباس علیرضا هستند.

محمد خداوردی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره موضوع این نمایش شرح داد: موضوع نمایش "دلفین‌ها" درباره سه خواهری است که خاطرات‌شان را مرور می‌کنند و یادآور اتفاقات تلخ و شیرین زندگی‌شان می‌شوند. آن‌ها در حال آماده‌ شدن برای جشنی هستند و به این منظور درز در و پنجره‌ها را می‌گیرند و لوله بخاری را درآورده، قرص خوابی می‌خورند و می‌خوابند ....

او درباره ایده نگارش متن این نمایش خاطرنشان کرد: چند سال پیش اتفاقی در خیابان نظام‌آباد منجر به خودکشی دست جمعی سه خواهر شد و این موضوع ایده نگارش "دلفین‌ها" را در من ایجاد کرد هر چند که مضمون این نمایش درباره خودکشی نیست و این اتفاق پس زمینه ماجراست. موضوع اصلی این نمایش بمبارانی است که در جنگ اتفاق می‌افتد.

این کارگردان درباره سبک و شیوه اجرایی نمایش "دلفین‌ها" عنوان کرد: این نمایش را برای پایان‌نامه تحصیلی‌ام به عنوان کار عملی ارائه کردم. درآنجا به دلیل اینکه قرار بود نمایش را کامل نشان ندهم از سبک اجرایی دیگری استفاده کردم اما در این اجرا همه چیز رئالیستی است و از یک ماجرای واقعی وارد ماجرای غیر واقعی دیگری می‌شویم.

خداوردی درباره طراحی صحنه این نمایش یادآور شد: مخاطب با طراحی صحنه کاملاٌ رئالیستی مواجه است هر چند در رئال نمی‌مانیم و از ابتدا نیز رئال نیست. در این نمایش قراردادها با تماشاگران ثابت نیست و روندی متغیر دارد. شخصیت‌های نمایش در روندی تکراری گیر می‌کنند و سیر و خط داستان معمولی نیست.

او درباره موسیقی نمایش "دلفین‌ها" گفت: موسیقی این نمایش به صورت پلی‌بک پخش می‌شود. از آنجا که نسبت به عرصه موسیقی شناخت دقیقی نداشتم در ابتدا به علی زحمتکش آهنگساز نمایش با موسیقی‌هایی که در نظر داشتم، توضیح داده و مابه ازاهایی را برای او پخش کردم و او ایده من را تبدیل به موسیقی‌های ساخته‌شده این اثر کرد.

محمد ... دیدن ادامه » خداوردی در پایان صحبت‌هایش گفت: نمایش "دلفین‌ها" اثری اجتماعی و گروتسک است و در حالی‌که مخاطب را می‌خنداند اما در جایی خنده مخاطب را متوقف می‌کند. علاقمندم که این نمایش دیده شود و نقدهای مخاطبان عام و خاص را بشنوم.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان: حبیب اله دانش، حامی معنوی: کانون فرهنگی _ هنری آسافیلم، دستیار کارگردان: زهرا یاری‌زاده، موسیقی: برجیس بند berjis band، میکس و مستر آهنگ: مهیار، پوستر : عباس طباطبایی و نادر بدرلو، ساخت تیزر و عکاس : علی رشیدی، صداپیشه تیزر : مهدی شکرزاده، طراح لباس : صفورا مناف زاده، دوخت لباس : زهره جانعلی زاده، مشاور زبان کردی : محمد علیبازی، ساخت دکور : آقای رحمانی، مشاور رسانه‌ای : الهه حاجی زاده، تبلیغات مجازی : باربد طولابی و تبلیغات : صادق نویدپور.

علاقمندان می‌توانند به منظور تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من و اینهمه خوشبختی محاله
بهترین اتفاق این هست که یک اجرا رو ببینی و یک موسیقی همخوان بیش از پانزده نفره عکاس داشته باشی
تجربه مهالی بود
بلحاظ طراحی صحنه و نور کار ضعف های بیشماری داشت
بلحاظ متن هم کار رو دوست نداشتم
ساند افکت بسیار بد بود
قبل از اجرا اگر ساند چک میشد تا این حد صداها مشکل نداشت
اما روایت در کل برام جذاب بود قصه ای با پایانی خوب
بازیها هم روان بودند و رئال
کار در باب کارگردانی و طراحی میزانسن پر بود از ایراد
نمره ای که به این اجرا میدم بدون در نظر گرفتن اتفاقات جذاب سالن و سلیقه ۵/۱۰
جناب لهاک نازنین چه عذابی کشیدین با 15 تا عکاس :))))))))))
۲۲ مهر ۱۳۹۷
در هر حال آقا برای تئاتر آرزوهای بهتری میکنم
در ضمن بابت رفتار حرفه ای و پاسخگو تون هم ممنونم
من در جایی توضیح دادم برای اینکه پیش داوری نکنم و یا ذهنیتی برام ایجاد نشه معمولا سعی میکنم خیلی قبل از دیدن کامنت ها رو نخونم یکباره شد که دیدم اما تکرار میکنم ... دیدن ادامه » بچه های اجرایی به من گفتند تاریخ رو برای هر روزی که میخواهید عوض کنید
بابت این موضوع هم تشکر میکنم
بدرخشید و اتفاقات شیرینی رو تجربه کنید
ارادت
۲۳ مهر ۱۳۹۷
سپاسگزار حضورتون هستیم اقای لهاک و باز هم ممنون از اینکه بدون دیدن قضاوت و نظرات دیگران به دیدن کار نمایش میرید و بازهم ممنون بابت اینکه هم جنبه های مثبت کارو گفتید و هم ضعف ها .موفق و پیروز باشید
۲۳ مهر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
همیشه بر این عقیده بودم که مردم ما مردمی قصه شنو هستند. داستان مغز هز نمایشنامه ای و به طبع تیاتری ست. متاسفانه امروزه شاهد فیلم ها و تیاترهایی هستیم که از لحاظ ساختار داستانی بسیار فقیر هستند و به فرم ها و قاب های زیبا و یا تکنیک های تصویربرداری و تدوین متکی اند اما از لحاظ داستان تهی اند و این ضعف خود را با به بازی گرفتن چهره ها و تکنیک های بازیگری آنها سعی در جبران دارند. با طراحت می توانم بگویم که نمایش دلفین ها از توضیحات بالا مبراست. چرا که به زیبایی کامل بر متن استوار است و دنبال کردن داستان باعث ایجاد تعلیق تا پایان قسمت اول کار می شود. یکی دیگر از نقاط مثبت نمایش دلفین ها استفاده نکردن از چهزه هایی است که امروزه با سنجاق به بدنه تیاتر وصل شده اند و باعث سیل هجوم تماشاگر به سالن های تیاتر خصوص و دولتی می شوند که نام بردن این چهر ها که گاها برای ... دیدن ادامه » اولین بار است بر روی صحنه تیاتر می روند، لزومی ندارد.
نمایش دلفین ها چون بر متن نمایشنامه استوار بوده ، بازیگر محور نیست و بازیگران همچون پرفورمرها ، تنها راوی اند ؛ راوی خشونت های پنهان جامعه ، زنانی که از خشونت های جهانی ( جنگ ) به خانواده پناه می برند و از خشونت های پنهان خانواده به جامعه ( کار) پناه برده اند و باز از خشونت های جامعه ( همچون قصاب محل که عاشق ناسکی است ) دوباره به خانواده پناه می برند و در آخر خود را در اتاق بالای خانه حبس می کنند. قفل کردن در اتاقشان و ترس از ورود پژمان به اتاق ، بازگو کننده خشونت فاجعه وار درون خانواده است که کارگردان به روشن ترین وجه توانسته آن را بازگو کند. و در آخر باز به خشونت دیگری پس از تیاتر دلفین ها می رسیم ؛ بی توجهی مردم تیاتر بین کشورم با همه ادعاهایشان به متن و بازیگر و چهره محور بودنشان..
اما باز بنظرم این مبارزه ماست. مبارزه ما در قبلا تیاتر اشرافی و تیاتر دولتی ...
در آخر لازم می دانم به دوستانی که به دیدن این نمایش می روند و جایی از متن در ذهنشان گمگ و نامفهوم می ماند یا به قول پدر داستان نویسی مدرن ایران ، استاد هوشنگ گلشیری متن در ذهنشان دچار لکنت زبان می شود ، بگویم که شرحه شرحه کردن متن تخصص مراکز صدور مجور نمایش در ایران است و این رویه در هیچ کشور دیگری سابقه ندارد. پس با تامل بع تماشای کار بنشینید و لکنت های زبانی متن را نه به کارگردام کار که به مرتکز صدور مجوز نمایش در ایران خرده بگیرید. چرا که همه در ایران بر اساس سلیقه خود به تماشای آثار دراماتیک می نشینند و کمتر کسی به نقد ساختاری و تحلیل می رسد.
من از دیدن این نمایش بسیار لذت بردم ...
فرزاد جعفریان، امیر و بابک این را خواندند
رضا غیوری، محمد لهاک و محمد خداوردی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش دلفینها بازخوانی دیگر جامعه است. سفیدخوانی زیرمتن زندگی های بسیاری است که دستخوش خشونت اند. خشونت پنهان جامعه که درون چهاردیواری خانواده ها رخ می دهد و همانجا خاموش می شود. اما فاجعه پس ز آن اتفاق می افتد و کسی چه می داند که کی تصمیم بزرگ گرفته می شود. بودن یا نبودن ؟
نمایش دلفین ها به خوبی این پرسش را در ذهن مخاطب روشن می کند. در اوج خنده و مرور خاطرات تصمیم گرفته می شود. پارادوکس عظیمی بین ماندن و رفتن . زندگی در جامعه و خانواده ای که در مقابل انواع خشونتش فقط کی توانی سکوت کنی و برای فرار از خشونتی به خشونت دیگر پناه ببری. ساختار گروتسک گونه دلفین ها شما را به پرسشگری وا می دارد. اکنون دیگر نه تزکیه روح ارسطو و نه روشنگری رنسانس که پرسشگری پسامدرن می تواند تنها رسالت تیاتر باشد. برای همی تیاتر مردمی ، تیاتر پرسشگر است و مخاطب را تبدیل به ... دیدن ادامه » پرسشگر جامعه می کند.
چه دلفین ها از این رو بسیار موفق عمل کرده . من همه دوستداران تیاتر مردمی را به دیدن این نمایش دعوت می کنم.
رضا غیوری و فرزاد جعفریان این را خواندند
محمد لهاک و محمد خداوردی این را دوست دارند
به رسم اینجا اولین حضور تون رو در جامعه تیوال تبریک عرض می کنم
خوش اومدین :)
۲۲ مهر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یادداشتی بر نمایش دلفین ها
نمایش دلفین ها نگاهی به وضعیت افراد فرو دست و کم اهمیت جامعه ایران است . جامعه ای که مشکلات و مصیبتهای خود را به طنز و خنده میگذرانند و برای برون رفت از موقعیتشان راه نجاتی ندارند . آدمهای نمایش در زمان غوطه میخورند . زمانِ حالشان فرق چندانی با سی سال پیش ندارد . و هر چه عقب تر میرویم بیشتر میفهمیم که گذشته و حال و آینده شان تفاوت چندانی با هم ندارد . آدمهای نمایش دلفین ها دچار شکست زمان هستند .
دغدغه ها برای اجرا بسیار است . از زمانی که نور به روی سه خواهر نمایش باز میشود تا لحظه پایان ؛ هماهنگی بازیگر با صحنه و فضای صحنه شرط اصلی ارتباط با تماشاچی است . مطمئنا هر چه از اجرا ها بگذرد هماهنگی ها بیشتر و رضایت کارگردان از اجرا به ایده آل خود نزدیکتر میشود .
با این همه چیزی از دریافت مخاطب کاسته نخواهد شد . ترسیم زمان در ذهن ... دیدن ادامه » مخاطب شکل خواهد گرفت . چیزی که اکنون را به گذشته پیوند میدهد روح انسانهای فراموش شده است این همان چیزی است که آینده را رقم خواهد زد
- [ ] موقعیت کنونی جامعه اجازه تولید نمایش را به گروههای تئاتری کمتر میدهد . وضعیت اقتصادی نامشخص ، بالا بودن ضریب ریسک و ... موجب شده گروهها به نمایش های خارجی و تکراری بپردازند . و یا گروههای جوان مجال خودنمایی در این بازار سلبریتی پرور را نداشته باشند .
مسئله ای که مخاطبان تئاتر تشنه آن هستند موضوعات به روز و مطابق با وضعیت کنونی است . از این حیث نمایش دلفین ها از متن کاملا ایرانی بهره میبرد . متن ایرانی ، تئاتر ایرانی خلق میکند . درست است که تئاتر از غرب وارد شده و اندیشه ها و فلسفه ها را تلطیف و برای مخاطب قابل فهم و در واقع عینیت میبخشد . ما زبان خودمان را بهتر از زبان ترجمه شده میفهمیم . شاید هم زبان خو‌د را نمیفهمیم . چیزی که از تئاتر غرب به مخاطبانمان رسیده زبان ترجمه است . زبان ترجمه تماشاچی را از وضعیتی که برای جامعه در حال وقوع است دور میکند . هر چه بیشتر در خود فرو رویم بیشتر دردهای خود را در می یابیم و این محقق نخواهد شد مگر با زبان قابل فهم . گفتگو میان انسانها جزو ابتدایی ترین شرایط تمدن است . برای برون رفت از جهان سومی بودن و یا درجا زدن در واژه در حال توسعه ، باید به فرهنگ و تفکر رسید .
جهان روز به روز کوچکتر میشود و تجربیات گذشتگان دست به دست میچرخد . ادبیات جهان سوفکل را تجربه کرده . شکسپیر ، ایبسن ، بکت و ... را پشت سر گذاشته ؛ به همین ترتیب دوران تئاتر های کلاسیک طی جریانات سبک شناسی به مدرن و پست مدرن رسیده . یکی از ویژگی های تئاتر امروز در نظر داشتن تجربیات جهان است . ادبیات ما بی تاثیر از ادبیات جهان نیست . تمام تلاش گروه کارگردانی در این نمایش بوجود آوردن تئاتری است که دور از جریان به روز تئاتر جهان نباشد و با زبان و پیشینه فرهنگی ایرانی اثر خود را خلق کند . اینکه در این مهم چقدر موفق بوده را منتقدان و مخاطبان جواب خواهند داد .
کاملا با نظرتون موافقم . نظر من آنچه که باید امروزه ازش دفاع کنیم ، تیاتر مردمی . تیاتر مردمی یعنی تیاتری که زبان امروز مردم، درد امروز جامعه و برامده از هنر هنرمندان مردمی است. این با تیاتر دولتی و تیاتر اشرافی که امروزها سر از تخم درآورده ، بسیار متفاوت. ... دیدن ادامه » و حمایت از تیاتر مردمی به نظر من وظیفه همه حامیان هنر
۲۲ مهر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یکشنبه ۲۲ مهر اجرای عکاسان و خبرنگاران
امان من امروز بلیط دارم پس فکر کنم نیام بهتره
۲۲ مهر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
استاد دژاکام ، بابک نوری و جواد انصافی از دلفین ها دیدن کردن و از اجرا راضی بودند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دلفین ها امشب میزبان هنرمندان تئاتر و سینما ست
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش دلفین ها نگاهی جدید به زندگی ادم ها بود، برخی صحنه ها برگرفته از فضای سورئال بودند که نیاز به درک تماشاچی داشت.دلفین ها به نوعی طنز تلخی بود که بیانگر مشکلات زندگی کنونی ،کوتاه بودن طرز فکر ادم های سطح پایین بنابر کم بودن اهمیتشان در جامعه بود،از کلمات کردی که استفاده شد بسیار لذت بردم،در کل تاتر جالب و مورد پسندی بود، تبریک میگم و موفق باشید
امیر و صفورا مناف زاده این را خواندند
محمد لهاک و محمد خداوردی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
استاد صدر الدین زاهد میهمان نمایش دلفین ها بودند . نظر ایشان درباره کار مثبت بود .
NetHunter و مهدی (آرش) رزمجو این را خواندند
صفورا مناف زاده و محمد لهاک این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
کار ما دوباره با سانسور مواجه شد .
دیروز مجبور شدیم ده دقیقه از کار رو سانسور کنیم . اما امروز ده دقیقه رو جایگزین کردیم فکر میکنم الان کار بهتر از قبل شده .
امیر و مهدی (آرش) رزمجو این را خواندند
محمد لهاک، فرزاد جعفریان، Mahsa Khodaverdi و رضا غیوری این را دوست دارند
دیروز که من اجرای شما رو دیدم ارتباطی با کآر برقرار نکردم چیزی که برای من عجیب بود زمان درج شده در تیوال با مدت اجرا بود که می‌فرماید که کوتاه شده یوده
۱۷ مهر ۱۳۹۷
بله متاسفم . ولی در اجراهای پیش رو مشکل رو حل خواهیم کرد .
۱۷ مهر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دراماتورژ آقای دانش هستن، خلاصه داستان هم که جالبه به زبان کردی هم هست، من هم کردی نیستم اما کردی ها رو دوست دارم.. میام میبینم.
خرید بلیت این نمایش، به نویسندگی و کارگردانی محمد خداوردی و با بازی گلناز مرادی، صفورا مناف زاده، مرسده افشار، عباس علیرضا، با تخفیف روزهای نخست، آغاز شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید