تیوال نمایش فاوست
S3 : 20:26:32
  ۰۶ تیر تا ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
  ۱۹:۰۰
  ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
 بها: ۲۵,۰۰۰، ۲۰,۰۰۰ و ۱۵,۰۰۰ تومان

: حمیدرضا نعیمی
: رضا بهبودی، مسعود دلخواه، بهنار نازی، یعقوب صباحی، فروغ قجابگلی، کتانه افشاری نژاد، بهار نوحیان، بهمن عباسپور، رضا جهانی، بهنام شرفی، مجید نوروزیٰ، سحر لطفی، امیر محمودی، سروش کرمی نژاد، مجید نوروزی، آهو ایمانی، مهسا خسروی، علیرضا عبدالکریمی، پگاه عینک چی، نسیم شجاعی، یکتا اعتمادی، مهرداد طلایی، محبوبه صادقی، محمدرضا بش کار، محمدمیرعرب رضی، راشین دیدنده، سپیدار تاری، محسن گودرزی، محمدنژاد

: علی زارعی
: رضا مهدی زاده
: ادنا زینلیان
: محسن گودرزی
: رضا حیدری
: کامیارصالحپور
: علیرضا نکو لیل تک
: افسانه قلیزاده
: سیاوش لطفی
با همراهی گروه مشترک کر و ارکستر ایران و اتریش (آی سو)
: پرمیس مرزبانیان
: عرفان فرشی زاده
: هوتن حسینی، روشنک رفایی
: پریسا گودرزی
: هلیاکریمی
: محمدنژاد، پوریا اخوان
: مهدی یوسفی کیا
: شقایق فرشته
: امیرخدامیٰ، علیرضا طهماسبی
: علیرضا طهماسبی
: سعید وثیق نیا، ساناز فلاح فرد
: مرتضی محمدی
پیش فروش حضوری: گیشه تالار وحدت


یادداشت کارگردان:
نمایشنامه "فاوست" شاهکار فیلسوف و درام نویس آلمانی" ولفگانگ گوته" است که این اثر را در طول شصت سال به رشته ی تحریر درآورده و در آن به رابطه ی خدا، انسان و شیطان در ماجرایی شورانگیز و عاشقانه بین دکتر فاوست و مارگریت می پردازد.
" فاوست" را دشوارترین اثر تاریخی درام نویسی جهان می دانند که گروه تیاتر "شایا" نخستین بار آن را در سال 1390 در تاترشهر به روی صحنه بردکه با استقبال گسترده ی تماشاگران مواجه شد.
اکنون گروه پس از موفقیت در اقتباس از آثار بزرگان جهان هم چون آژاکس،مکبث، شاه لیر و سقراط این اثر را با نگاه و رویکردی جدید در طراح وکارگردانی، طراحی صحنه، لباس، موسیقی، نور و ترکیب تازه بازیگران در تالار وحدت به صورت بازتولید اجرا خواهد کرد.
- حمید رضا نعیمی  


| تیوال تماشای این برنامه را پیشنهاد می کند |
برچسب «پیشنهاد تیوال» بنابر شاخص‌هایی شامل کیفیت اثر اعطا شده و تجاری یا سفارشی دریافت نمی‌شود


همکف: ۲۵.۰۰۰ تومان
بالکن یک: ۲۰.۰۰۰ تومان
بالکن دو و سه: ۱۵.۰۰۰ تومان

گزارش تصویری تیوال از تمرین نمایش فاوست ( سری دوم) / عکاس: شراره سامعی

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از تمرین نمایش فاوست ( سری نخست) / عکاس: شراره سامعی

... دیدن همه عکس ها »

آواهای وابسته

مکان

خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، تالار وحدت
تلفن:  ۶۶۷۳۱۴۱۹، ۶۶۷۰۵۱۰۱


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
ارزش زندگی انسان به عمق چراهایی است که دارد! هر شرایط!شخص و شی ای که چرا بیافریند و به انها عمق دهد ارزشمند است زیرا انسان را در مسیر فهمیدگی و تلاش برای دانستگی قرار می دهد.

تفکر انتقادی خوبه ولی اونچه که ما(جامعه ایرانی) بیشتر بهش نیاز داریم تفکر پرسش محوره! شیوه ای که بجای غرغرهایی که بعضی جاها خالی از استدلال میشه برامون چرا بیافرند! نه اینکه ما رو مثل دانای کل در جایگاه حکم صادر کردن قراربده! بقول سعدی بزرگ:
نگویند از سر بازیچه حرفی/ کزان پندی نگیرد صاحب هوش/ وگر صد باب حکمت پیش نادان/ بگویند آیدش بازیچه در گوش
.................
فرض: اگرعامل انگیزاننده رفتارهای انسان را قدرت در نظر بگیریم و اگر بپذیریم که انسانها بسته به نوع جنسیت و نگرش هایی که بر پایه تجربیات شخصی و منحصر به فرد خود دارند هر یک قدرت را در شی، شرایط و یا شخصی با نامهای گوناگون می بینند:

1. فاوست به نهایت عجز و بی قدرتی در زندگی رسیده است! سگ بر او ادرار می کند! بوی گند می دهد و فقیر و هیچ است! و بی کار! و تنها می خواند و فکر میکند تا احساس قدرت کند! که نمی کند! و برای اینکه بگوید هنوز قدرت دارد و هنوز عصیان می کند پس هست! قصد خود کشی می کند! تا با عصیان در برابر قدرت بزرگی چون خداااااااا! احساس قدرت نماید! که نا گهاااااان شیطان از راه می رسد و فاوست که از خدا نا امید است خود را به او می فروشد!

2. انسانها از موضع ضعف خود ادراک می کنند! فاوست چون بی عمل است و در زنگی کوششی نمیکند می گوید در آغاز کلمه نبود! نیرو بود! عمل بود!می گوید مارگاریت از بی کاری مرد در حالی که خود ش از بیکاری بود که روحش را به شیطان فروخت!!!!! خدایی که به فرض قبول قدرتش همه را احاطه کرده! برایش تنها و تنها تسلیم شدن انسان و سپر انداختن در برابر او و اینکه انسان قدرتش را در اطاعت از او بیابد مهم است! در قرآن مثلث قدرت فرعون، قارون و بلعم هر سه در عذاب خدا به دلیل نافرمانی از او فرو می روند و خدا آنها را عبرت بندگان میکند و باز متذکر می شود که تنها او را عبادت کنند!
3. حرف زیاده! با تشکر از گروه تئاتر که صحنه های نمایشی خوبی رو پیش روی ما گذاشتند! من هم با نظر دوستان در خصوص شعاری و کسل کننده بودن بعضی قسمتها و حرکات اضافه موافقم! در حدی که داشت خوابم می برد بعضی جاها ولی در کل راضیم!

و در آغاز هیچ نبود.کلمه بود و آن کلمه خدا بود.

عظمت همواره در جستجوی چشمی است که او را ببیند و خوبی همواره در انتظار خردی است که او را بشناسد و زیبایی همواره تشنه دلی که به او عشق ورزد و جبروت نیازمند اراده ایی که در برابرشبه دلخواه رام گردد وغرور در آرزوی عصیان مغروری که بشکندش و سیرابش کند وخدا عظیم بود و خوب و زیبا و پر جبروت و مغرور اما کسی نداشت.خدا آفریدگار بود و چگونه می توانست نیافریند؟

وکلمه ... دیدن ادامه » بی زبانی که بخواندش و بی اندیشه ایی که بداندش چگونه می تواند بود؟

وخدا یکی بود وجز خدا هیچ نبود
علی شریعتی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
<< شیک بودن به جای خوب بودن >>
فاوست کار شیکی است اما خوب نیست. شعاری و کسل کننده است و مخاطب را خسته میکند. و فقط کمدی بودن دلیل بر خوب بودن آن نیست. کاملا مشخص است که روی کار به اندازه کافی وقت گذاشته نشده و فقط سرهم بندی شده برای پول درآوردن. کار پر است از زرق و برق های بیهوده: حرکت و موسیقی و آواز که اغلب ساختار خراب کن هستند و مانع پیوستگی کار می شوند و جنبه ی آب بستن به کار را دارند. و البته بخشی از صحنه که می چرخد و گوی های معلق و ... که واقعا کاربردی ندارند بلکه برایشان کاربرد پیدا شده است و جالب این جاست که پول این ها را باید مخاطب بدهد با بلیت 25000 تومانی!!! تئاتر سرمایه محور است دیگر کاری نمی شود کرد. کارگردان فاقد درک درست از لحظات و موقعیت های متن است برای مثال اینکه شیطان چرا و چگونه از زندگی فاوست سر برمی آورد؟ به این شکل که فاوست در جشن اهالی ... دیدن ادامه » شهر ظاهر میشود و ادای عاقلی در میان دیوانگان را در می آورد بعد روی یک صندلی می نشیند و در زمان خودکشی ناگهان شیطان با سه چرخه اش وارد میشود و می گوید روحت را به من بده!! کارگردان به ما نمی گوید که در این لحظات در درون فاوست چه می گذرد که شیطان به سراغش می آید.
یا مثلا صحنه ی عاشق شدن فاوست که با یک نگاه و به سبک فیلمفارسی های قبل از انقلاب عاشق دختر میشود!! عشق به این شکل کمی سطحی و مسخره نیست؟
یا صحنه ی ورود برادر دختر که ظاهرا مست است اما نمی دانیم چرا محکم و استوار قدم برمی دارد!! که باز هم به شیوه ی فیلمفارسی ها، وارد می شود و غیرتی بازی در می آورد و چاقو می کشد و در درگیری با فاوست، چاقو وارد شکم خودش میشود و کشته میشود. جالب این جاست که در این صحنه دختر پارچه ای شبیه چادر را دور خودش پیچیده!!! خیلی مسخره است.
اما کارگردان نه تنها لحظات را درست درک نمی کند بلکه ادم ها را هم درست نمی فهمد که اگر می فهمید ما باید تک تک شخصیت ها را کامل می فهمیدیم یعنی مثلا عاشق شدن فاوست ، شیطان زده شدنش، سازنده شدنش ، درونیاتش و ابعاد مختلفش را درک می کردیم که اینگونه نمی شود. در مورد بقیه آدم ها هم کم و بیش وضعیت اینگونه است به غیر از کشیش و مار گریت(معشوقه فاوست) که نسبتا آن ها را می فهمیم و می شناسیم.
در کل فاوست کار ضعیفی است و همه چیز را فدای شیک بودن کرده است و قدمی به عقب برای کارگردانش محسوب میشود که کار قبلی او یعنی سقراط با وجود ضعف هایش به مراتب کار بهتری نسبت به فاوست بود. متاسفانه بدون دغدغه بودن و دغدغه فقط پول در آوردن و تئاتر فروختن به جای تئاتر به اجرا آوردن این روز ها مد شده است.



مثل همیشه عالى بود ...
۰۵ مرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چند ماهی پس از نمایش باشکوه «سقراط»، به نظرم «فاوست» اجرای موفق دیگری از گروه توانمند شایا و برگ ارزشمند تازه ای در کارنامهء آقای نعیمی در سال جاریست. نخستین واکنش من به این نمایش، تشکر و تحسینی صمیمانه است. بی تردید همهء عوامل طراحی، مدیریت و اجرای این نمایش به چند دلیل شایستهء تحسین هستند. نخست آنکه اقتباس هوشمندانه از شاهکار گوته، ابتکاری خلاقانه بوده و در نهایت هم خیلی خوب از کار در آمده است. حداقل ارزیابی من - به عنوان یک مخاطب غیرحرفه ای در حوزهء نمایش - بسیار مثبت است. حال اگر از نگاه فنی انتقادی هم به آن وارد باشد، وظیفهء منتقدان متخصص است که به آن بپردازند. بنابراین، من به سهم خودم این کار را تحسین می‌کنم. زیرا معتقدم اجرای چنین نمایشهایی فرصتی است برای آشنایی بیشتر تماشاگران با آثار کلاسیک و بزرگ دنیا. آثاری که به دلیل شهرتی که دارند، ... دیدن ادامه » درباره آنها زیاد صحبت می‌شود و به دلایل متعدد کمتر خوانده می‌شوند. ضمن آنکه معمولاً تاثیری که نمایشهای برگرفته از آثار کلاسیک بر ذهن بیننده می‌گذارند، از جهاتی با خواندن متن متفاوت است و هر یک ارزشهای خود را دارند. بر این اساس، وجود نمایشی مثل «فاوست» فرصت مغتنمی در این زمینه به شمار می آید. دوم آنکه به نظرم بازیگران در آفرینش نقشهای خود بسیار موفق بودند. انسجام بازی‌ها به گونه ای بود که نشان از یک کار گروهی منجسم و هماهنگ داشت و این دستاورد در جای خود ستودنی است. سوم آنکه استفادهء بجا و متناسب از طنزی ملایم، بر جذابیت نمایش می‌افزود. در نتیجه تماشاگر می توانست با اشتیاق بیشتر و خستگی کمتر صد دقیقه در سالن بنشیند. بی تردید استقبال قابل توجه مخاطبان و پر بودن تالار وحدت گواهی بر این دستاورد محسوب می‌شود.
ضمناً همانطور که آقای نعیمی در مصاحبه با تیوال اشاره می‌کنند، در آثاری مثل هملت و فاوست، آنچه بیش از روایت داستان اهمیت دارد، واکاوی وجوه مختلف شخصیتها در این آثار است. مثلاً در این نمایش پرسش‌های دشواری که فاوست دربارهء مفاهیم بنیادین زندگی مثل عشق، اخلاق، عملگرایی، کار، پرهیزکاری، تاوان، فقدان و غیره مطرح می‌کند، هر یک تلنگری بر ذهن مخاطب می‌زند. پرسشهایی که به هیچ روی پاسخی ساده و یک بعدی ندارند. مفاهیم پارادوکسیکالی که به نظرم نمایش فاوست بیش از آنکه بخواهد – یا بتواند – به آنها پاسخ گوید، فقط در صدد طرح دوبارهء آنهاست. می‌خواهد تلنگری بر ذهن مخاطب بزند تا در یک «گفتگوی سقراطی» دربارهء هر یک بیاندیشد و لایه‌های پنهان هر کدام را بکاود. همین دعوت به تفکر و ارزیابی دوبارهء این مفاهیم به تنهایی رخداد مبارکی است، که باید آن را به فال نیک گرفت. در مجموع از همهء کسانی که به نحوی در موفقیت این نمایش مشارکت داشتند، تشکر می‌کنم و برای همگی آرزوی پیروزی و بهروزی روزافزون دارم.
آرمان توماج این را خواند
محیا لاله پور و آزاده فخیم این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام . یه بلیط برای امشب (جمعه 3 مرداد) دارم . همکف ردیف 5 .هرکس خواست تماس بگیره.
09350807006
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عاااااااااالی بود عاااااااااااااااالی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
برای امروز جمعه 3 مرداد 4 تا بلیط اضافه ردیف 9 دارم! 17 18 19 20 جاش خوبه خودمم هستم. هرکی خواست تماس بگیره وگرنه 4تاشو خودم باید بشینم!! ممنون 09123260805
زهره طالبی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تشکر از عوامل نمایش فاوست،یک تئاتر تمام عیار و به نظرم فوق العاده و بی نظیر بود،بازی ها بسیار عالی ،من به جز بازی نقش های اصلی (رضا بهبودی و مارگاریت و..) از بازی مجید نوروزی(انسان-سگ)و بهار نوحیان(جوکر)نیز به شدت لذت بردم.طراحی صحنه و لباس و موسیقی کار هم بسیار زیبا بود.جا داره از دوستانی که دیدن این کار رو به بنده پیشنهاد داده بودند(محمد شجاعی و سارا جویا) هم تشکر کنم.شب لذت بخشی بود و همچنان گله دارم از دوستانی که هنگام دیالوگ گفتن بازیگرا حرف میزنند و همین طور دوستانی که موبایلشون رو در زمان حضور در سالن سایلنت یا خاموش نمیکنند.تماشای این اثر تجربه ی بسیار دلنشینی بود.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عالی بود! دست مریزاد!
راضیه حسنلو و محمد مهدی این را خواندند
امیرآیدین، farzam gh، پارسا شایگان و محیا لاله پور این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من واسه فرداشب (پنجشنبه 2 مرداد) 2تا بلیط ردیف 4 دارم صندلی 27 و 28
اگه سی میخواد باهام تماس بگیره واسه ش ایمیل کنم
09127941092
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
واقعا خسته نباشید گروه فاوست بی نظیر بودین،
همه بخصوص بازیگرا و موسیقی!
فاوست یه کار خیلی خاص بود به نظرم
سبک آقای نعیمی رو خیلی دوست دارم،جالبه که هر هنرمندی توی کارش یه امضا و رد پا داشته باشه،من توی موسیقی اینو که هنرمندای بزرگ شیوه خودشون رو پیدا می کنن خیلی دوست دارم و خیلی کم توی تاتر دیده بودم،
به هر حال تبریک می گم و نطر دیگه ای نمی دم تا فردا که دوباره دارم میرم فاوستو ببینم
خیلی متاسفم که نظرای منفی که اینجا خونده بودم تا همین روزای آخر انگیزه رفتنو ازم گرفته بود و توصیه یکی از اساتید و تعریف ایشون از کار باعث شد که برم. منتقدین حرفه ای که روش و تریبونهای خودشونو برای نقد کردن دارن می مونیم ما تماشاچی های عام که جاهایی شبیه تیوالو انتخاب می کنیم و نطرمون می تونه خیلی خطرناک باشه برای سایر تماشاچی های عام و در نهایت به ضرر یه کار خوب! ... دیدن ادامه » یه کم با احساس مسولیت در قبال زحمتای هر گروهی نظر بنویسیم ! در باره مرگ نویسنده هم دقیقا اینطوری شد کلی بد نوشته بودن بعد که خودم کارو دیدم واقعا حیفم اومد که مردم این قدر با بی رحمی کارو کوبیده بودن !
این لفظ تماشاگر عام ، تماشاگر خاص ، مارو کشته
۰۱ مرداد ۱۳۹۳
دوستان عزیز البته حق دارید برخی واژگان "می توانند" بار منفی خاصی داشته باشند...اما کمی منصفانه نگاه کنیم..به نظر من کاربرد این واژه همیشه هم همراه غرض نیست بعبارتی شاید مقصود صرفا اشاره به تفاوت ِ نقد ِ دارندگان دانش تخصصی در زمینه نمایش بوده باشد...ولی ... دیدن ادامه » البته خانم ایرانی هم عجله کردن چون من در همین سایت نظرات واقعا کارشناسانه و دقیقی رو می بینم. پیروز باشید.
۰۳ مرداد ۱۳۹۳
مرسی آقاشاهییییییییین فدای داریییییییی
۰۴ مرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تکرار مکررات بود صرفاً و بیشتر به حواشی بی اهمیت پرداخته شده بود!
دیالوگ های بسیار ضعیف و صحنه های به زور وصله پینه شده به هم متاسفانه چنگی به دل نمی زدند.
afsan و Positron این را دوست دارند
دقیقا...دیالوگ ها اکثرا بی روح بودند...
۰۴ مرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فاوست رو اصلا دوست نداشتم.

به نظرم سرهم بندی شده و عجولانه و خسته کننده بود.

بیشتر کار حاشیه بود
مرجان ملک پور و Positron این را دوست دارند
واقعا سرهم بندی و خسته کننده بود
۰۱ مرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بازم من جا موندم :))))
تیوال و تیوالی های عزیزم سلام
روز همگی خوش
یه ؟
بنظرتون اجرا تمدید میشه ؟؟ ( توروققققران )

من فقط شانس دیدن جمعه رو دارم که اونم با حجم کار فراوون نمی رسم :((

مرسی
شاد باشید و سبز
هما زارع این را خواند
کیمیا TAV این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بهترین نقدی از "فاوست" دوم آقای نعیمی که تا الان خوانده ام...

http://theater.ir/fa/reviews.php?id=40720
الیکا عظیمی، نسترن ابراهیمی و Positron این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام!
فاوست اجرای ارزنده ای بود!!!
دوستان کسی می دونه نمونه ی موزیک های اپرایی در اجرا وجود داشت رو میشه تو کارای کدوم موزیسین پیدا کرد؟؟!
بسیار زیبا بودند!
اگر کسی اپرای خوب میشناسه معرفی کنه لطفن!
نمونه موزیک های اپرایی رو توی کارهای باخ می تونید پیدا کنید. یک سری کار به اسم آریا داره که بی نظیر هستن
۰۵ مرداد ۱۳۹۳
می تونی تو یوتیوب این اجراها را پیدا کنی به شرط اینکه قبلش موضوع و محتوای کار رو بدونی
دیدو و آینیاس از هنری پورسل (دوره باروک)
عروسی فیگارو از موتسارت (دوره کلاسیک)
کارمن از بیزه (دوره رمانتیک)
نابوکو از جوزپه وردی (رمانتیک)
اینا چیزایی بودن که به ذهنم ... دیدن ادامه » اومد . تعدد اپراهای تاریخی خوب در دنیا به اندازه تعداد نمایش نامه های خوب دنیاست یعنی اینقدر کار خوب داریم. اینایی که بر شمردم از جمله آثار کلاسیک اپرا هستند


۰۵ مرداد ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یه پا پااپپه !!!


هییچ میدونی پیییییییییش فنگ یعنی چی ؟
ددوووووووش فنگ یعنی چی ؟
پااااا فنگ یعنی چی ؟


وااای این چی بود به من دادی ؟
دیگه تکنولوژی که اوردی به من شیطان هم رسیده !!


لعنت به مارکس !!
چرا ؟
کارگره ها، ببین چه خوب حرف میزنه !!


با ... دیدن ادامه » این حال من به یه همزیستیه مسالمت آمیز فکر میکنم خدا !!


با یه محکوووم به نیستی درست حرف بزن !! فهمییددییی !!


در دوزخ میشه کار کرد ؟
نه اونجا فقط باید عذاب بکشی !!
غذا بکشم ؟!
همون غذاب بکشی !! (خیلی مطمئن نیستم دو جمله آخر رو)


اینم از اول نمایشه : پس بزن بریم هرزگی !!
هرزگی ؟!
پس چی کار کنیم ؟
حالا میخوای فعلاً از همون هرزگی شروع کنیم تا ببینیم ...
با یه محکوووم به نیستی درست حرف بزن !! فهمییددییی !!
:)))

خوب بود مرسی
۳۰ تیر ۱۳۹۳
خواهش میکنم مادام !
یه به قوله آلمانیا، bitte !
۳۱ تیر ۱۳۹۳
امان از این بچه های گوته... )
۳۱ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تو که حرف زدن بلد نیستی .... حرف نزدن هم بلد نیستی ؟

پدر من این گردنبند رو میخوام تقدیم مریم مقدس کنم،
کار خوبی میکنی دخترم کلیسا معده ی خوبی داره !

کسی که از در وارد آغل شود او شبان است و کسی که نشود دزد و مزدور.

تو روحت......... لکه های سیاهی میبینم دخترم !!

دخترم فراموش نکن که آدم همیشه به خدا بدهکاره !! (اشاره به گردنبند))

پدر خطاب به خانم مارث : نگاه ظریف .... بلی // ٤٠ روووز سکووت !!؟!! ( خانم مارث کمی اضافه وزن داشت و حراف بودن)

٤ صد سکه !!!
نه دویستا !!
حالا ... دیدن ادامه » هرچی، گور به گور شده !!

دکتر، نشانه ی سلامت مرد چیست ؟! ....... بقیش رو بقیه دوستانی که دیدن میدونن.

از خدا میخوام همین الآن اون دنیا تو دوزخ جذغالش کنه !!

خانم من خوشم نمیاد تو کارم دخالت کنی، وگرنه کارمون به جاهای ببب. تاریک میکشه !!
وای من عاشق جاهای تاریکم !!

ادامه دارد !!
manimoon این را خواند
محسن قربانی، Meiman Khoshmashraban، farzam gh، پارسا شایگان و آرتا خسروی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خسته امااا با لبخند !
تئاتر فوق العاده قویی بود، شاید برای آماتورها یکم زمانش طولانی بود ولی اینقدر بازیها خوب بودن، اینقدر هیجان حاکم بود که اصلاً احساس نشد خیلی این ١٠٠ دیقه.
خیلی زحمت کشیده بودن بازیگرا... خیلی...
طنزهایی هم که بین کار گنجانده بودن باعث همراهی بیشتر تماشاچیا میشد.
داستان برای کسی مثل من که اصلش رو نخونده باشه شاید خیلی گیرا نبود و بیشتر به تک موقعیتها و بازیها و صحنه دقت میکردم، همچنین به نظر میومد اون اواخر خودشون اضافه کرده بودن که یجورایی سنخیت نداشت، یهو از عصر گیوتین برسی به عصر حال ؟ اگر در زمان هم سفر کرده باشن چطوری تو همه ی جریانها فاوست بوده.
ولی دیالوگها محشر بود، به علاوه بازیها.
رقص و موسیقی و آوازه خوانیها هم واقعاً زیبا بودن.
پیشنهاد میکنم از دست ندید این نمایشهای آخر رو.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان من اینجا گفتم یه چیزی بگم برای کتاب فاوست "گوته" (نه مارلو-بماند که آخری را بیشتر دوست دارم و اینهم تقصیر آقای به آذین است !) و اون اینکه ترجمه مرحوم به آذین رو اصلا نخرین و نخونین چون خسته کننده است و هیچ جذابیتی نداره هیچ بخشی از اثر شعرگونه نیست در صورتی که نسخه های فرانسه و انگلیسی اثر کلا شعر هستند و ین باعث جذابیت بیشتر اثر می شه...

این بدرد اونهایی میخوره که میخواند اول اثر رو بخونن بعد بیان ببینن...
ای کاش آقای به آذین عزیز این کتاب رو ترجمه نمی کردند کلا !

*فاوست مارلو گرچه متفاوت است اما می ارزد !‌خواندن زبان مارلو همیشه لذت بخش بوده است حتی از گوته بیشتر :-))))

دوستان نسخه ترجمه ی دیگری غیر از مرحوم به آذین سراغ دارین؟!
فربد این را خواند
محسن قربانی، کیاوش پژمان، farzam gh، سهیل علی بابایی و علی شهدادی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گروه همیاری سلام. شرایط خرید بلیط های ردیفهای اول و میتونین بگین؟
من برای یک شخصیت برجسته و شناخته شده در آیران و جهان، میخوام بلیط ردیفهای اول نمایش فاوست و بگیرم.

ایشون بسیار برای من عزیز هستن.
از راهنمایی تون پیشاپیش سپاسگذارم!
مریم تاراسی این را خواند
شاهین نصیری این را دوست دارد
خانم نظری ببخشید من جای همیاری جواب میدم شرایط خاصی برای خرید وجود نداره بلیت های ردیف اول در همین سایت به فروش می رسند که خب اگه وارد صفحه خرید نمایش بشید می بینید همگی به فروش رفتند فقط فکر کنم واسه روز پنج شنبه ردیف چهارم صندلی باشه که نزدیک ترین ردیف ... دیدن ادامه » موجود به سن هست. مگه این که تو همین سایت آگهی کنید که اگه کسی ردیف های اول هست بلیتش رو به شما بفروشه.
۲۹ تیر ۱۳۹۳
فکر کنم ردیف‌های جلو رو گروه میگیره برای خودش، دقیقا برای همچین مهمان‌هایی.
اگه بتونید با گروه تماس بگیرین و یا پشتیبانی تیوال شاید بتونن کاری انجام براتون انجام بدن
۲۹ تیر ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید