آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال اپرای عروسکی حافظ
S3 : 01:57:13 | com/org
امکان خرید پایان یافته
۲۸ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
۱۹:۳۰
۱ ساعت و ۵۰ دقیقه
بها: ۲۰,۰۰۰ تومان

** دومین اپرا از رپرتوار سه‌گانه عروسکی گروه آران (لیلی‌ومجنون، حافظ و مولوی) در سال 93. اطلاعات بیشتر و تسهیلات خرید هر سه اثر

نکته مهم: تماشاگران محترم دقت نمایند به دلیل تعمیرات در خیابان شهریار، امکان استفاده از پارکینگ مجموعه بنیاد رودکی و محدوده خیابان شهریار به عنوان پارکینگ فعلا وجود ندارد.

آواها

مکان

خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت، تالار فردوسی
تلفن:  ۶۶۷۵۷۵۰۰

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست
تو ویرایشهای اصلی دیوان حافظ ((عرصه سیمرغ)) بیشتر از حضرت سیمرغ اومده که مفهوم روشن تر و درست تری داره
سپاس که مارو یاد حافظ همیشه دلنشین و اپرای به یاد موندنیه حافظ انداختین
۱۹ خرداد ۱۳۹۳
تو نمایشم عرصه بود حق با شماس ولی من این ورژن رو که سنگین تر بیشتر دوست دارم :)
۲۱ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
باور نکردنی...باور نکردنی...
جدا اثر قابل تاملی بودی.این گروه داره شاهکار میکنه.دسته همگیشون درد نکنه.من هم لیل و مجنون رو دیدم هم حافظ رو.امیدوارم مشکلی پیش نیاد بتونم مولوی رو هم ببینم.
هدیه کاظمی این را خواند
hengameh sazesh، شکیبا، هانی حسینی و شکوه حدادی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام
ساعت اجرای کار 19 هست یا 19.30؟
هانی حسینی این را خواند
19.30
البته بالای همین صفحه هم نوشته شده. :-)
۱۳ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
یک تشکر حسابی از تمامی گروه این نمایش .
تماشای این اثر ناب ملی در بهترین کیفیت ، در زمانی که بیشتر تئاترها براساس نمایشنامه های خارجی اجرا می شه ، دوباره یادم آورد که چرا گاهی احساس وطن پرستی می کنم.
ممنون که یکی از دلایل این احساس رو دوباره برام یادآوری کردید.
گفتنی های درباره ی این اثر فاخر رو ، دوستان از قبل زحمتش رو کشیدند.
خوبی های این کار ، از دکور و موسیقی و غیره تا انتقاداتی از جمله طولانی بودن کار ، همه و همه به خوبی توسط دوستان بیان شده.
اما در طول نمایش ، یک احساس عجیبی داشتم . با خودم تصور می کردم اگر این کار توسط بازیگران و با موسیقی زنده اجرا می شد ، چه اپرای عظیمی از آب در می اومد .
نمی دونم چرا ... اما دلم می خواست به جای عروسک ، انسان روی صحنه ببینم. شاید چون من خیلی عروسک دوست ندارم ، این احساس رو پیدا کردم.

پ .ن : نمی دونستم که حافظیان هم سماع می کردند . یعنی دیدنش واقعن برام عجیب بود . هنوز هم در این مورد کمی گیجم .
سماع تا جایی که بنده خواندم ، سابقه اش از دوم هجری قمری هست ...


الان هم جایی دیدم این رو نوشته :


در باره زمان پیدایش مجلس سماع اطلاع دقیقی در دست نیست ، لکن سماع سابقه ای مذهبی غیر اسلامی داشته و از زمانهای بسیار دور در ... دیدن ادامه ›› پرستشهای مذهبی و پرستشگاهها مورد استفاده واقع شده و به شنوندگان رقت قلب می بخشد ( تاریخ خانقاه ایران ص 429 )

ولی قدر مسلم این است در صدر اسلام سماع بدان صورت که در مجالس صوفیه برگزار شده وجودنداشته است ، تا در سال 245 هجری که ذالنون مصری از زندان متوکل آزاد گردید ، صوفیان در جامع بغداد به دور او گرد آمده و درباره سماع از او اجازه گرفتند قوال شعری خواند و ذوالنون مصری هم ابراز شادی کرد و در سال 253 که نخستین حلقه سماع را علی نتوخی یکی از یاران سری سقطی ( متوفی 253 ) در بغداد به پا کرد.

از این زمان به بعد مجالس سماع شکل به خود گرفته ، تشکیل حلقه سماع مرسوم گردیده گروهی به نظاره آن پرداختند ، جاذبه موسیقی همراه یک سلسله سخنان عرفانی و محرک ، افراد پرشور و حساس را به نوعی روحانیت و معنویت دعوت می کرد و عده ای از اشخاص متفرقه نیز همراه صوفیان به سماع می پرداختند .
۱۱ خرداد ۱۳۹۳
خیلی خیلی ممنون از توضیحات خوبتون.
البته خودم هم کمی پرس و جو و تحقیق کردم و متوجه شدم مشکل از کم اطلاعی من در این زمینه بوده.
۱۳ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام به آقای غریب پور و گروه شون.
نمایش بسیار زیبایی بود، خواننده ها خبلی قشنگ و دل نشین می خوندن ، و موسیقی خیلی قشنگی که داشت ، ولی هوشمندی گروه تو این بود که قبل اجرا دفترچه توضیحات نمایشو بهمون دادن چون اگه کسی اونو نخونه شاید شصت هفتاد درصد نمایشو نفهمه .
ولی یه انتقاد کوچیک : باور کنید زیبایی یه نمایش به زمان مناسب و ترجیحن کمشه، به نظرم نمایش باید خیلی هیجان انگیز باشه که تو دو ساعت کسی رو خسته نکنه ، ولی این نمایش اگه انقدر طولانی نمیشد واقعن بیشتر به دل من می نشست،.
بازهم ممنون که باتلاش و زحمت همچین نمایش زیبا و دوست داشتنیی برای ما اجرا کردید . خسته نباشید !
کاملا موافقم در مورد مدت زمان . نمایش تا 1 ساعت اولیه محسور کننده بود ، و با پرده ی باشکوه تخت جمشید من منتظر اتمامش بودم ، و بعد از اون طولانی شد
۰۹ خرداد ۱۳۹۳
البته همین طوره جناب شکیبای عزیز.
کسانی که هم چون شما برای یک اثر یا به طور کل برای یک موضوع، اشتیاق فراوان دارند، طبیعی است که حتی مدت بسیار طولانی به آن موضوع اشتغال داشته باشند، بدون این که احساس خستگی کنند. این از ویژگی های آدمی در شرایط خاص است.
آن چه در نوشته و نظرات بالا به آن اشاره شده، در مورد ویژگی دیگر انسان در شرایط معمول است. توصیه متخصصین در این زمینه این است که برای بهره وری بیشتر مغز، پس از مدتی، استراحت کوتاهی داشته و سپس به ادامه کار پرداخته شود.
هنگامی که با یک جمع که در شرایط یکسان نیستند مواجهیم، نکات این چنینی نمود بیشتری دارند.
۱۱ خرداد ۱۳۹۳
به نظر من هم اگر دیالوگ های مربوط به خواجوی کرمانی و یا محتسب کمتر میشد نمایش جذابتری را شاهد بودیم.
۲۰ دی ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
جای تشکر داره ، واقعا عالیی بود.با دیدن أین برنامه با خودم فکر کردم ایکاش برنامه اپرای مولوی تمدید میشد.
۱_برای ارکستر زنده به جایی تقریبا معادل فضای سالن فردوسی نیاز دارد.پس اجرای زنده ارکستر از محالات است.
۲_هفده خواننده و گروه باید کجا قرار بگیرند که هم رهبر ارکستر را ببینند و هم عروسکها که صدایشان منطبق بر بازی عروسکها باشد.این هم از محالات است.
۳_در طول اجرا افکت هایی شنیده می شود که فضا سازی را تقویت می کند.اولا که اینها نمی توانند زنده ایجاد بشوند و از این گذشته این افکتها در موسیقی ادغام شده اند و عنصر جداگانه ای نیستند پس شما همزمان باید هم افکت ضبط شده داشته باشید هم ارکستر زنده هم خواننده ها و.......فکرس را کرده اید که در چنین شرایطی تکلیف عروسکها چی می شد؟!!!!!!
۴_در اپرای غیر عروسکی چنین امکانی وجود دارد اما بهروز غریب پور اعتقاد دارد که در اپرای عروسکی به نقطه ای از بیان تصویری رسیده است که بسیاری ازناتواناییهای صحنه ی زنده را از میان برداشته بعنوان نمونه صحنه های جنگ و سوارکاری که روی صحنه و بصورت زنده غیر ممکن است.ایشان اعتقاد دارند که با تلفیق قابلیتهای نمایش رادیویی نمایش صحنه ای موسیقی هنرهای تجسمی و سینما به زبانی دست یافته است که سینمای سه و چهار بعدی در آرزوی آنند
خدا رو شکر با شرایط کنونی فکرم اشتباه نبود.
دست شما درد نکند...


۰۸ خرداد ۱۳۹۳
به عنوان یکی از کسانی که ابراز تمایل به اجرای زنده موسیقی و آواز کرده است، ضمن تشکر از توضیحات دقیق تر گروه در این گفتگو، برداشت خود را در میان میگذارم.
واقعیت این است که افزودن هر متغیر انسانی دیگر به مجموعه ای که در صحنه ی اجرا حاضرند، تبعاتی در پی دارد. همان گونه که دوستان اشاره کردند، از افزایش هزینه ها تا افزایش پیچیدگی اجرا و دشواری فراوان در هماهنگی بین اجزای درگیر.
بنابراین موردی مانند اجرای زنده موسیقی در چنین آثاری بسیار دور از واقعیت بوده و تنها در حد یک میل قابل بیان است. به خصوص در جامعه ما؛ صرف نظر از مسائل فنی و امکانات، اشاره میکنم به ضعف روحیه ی کار تیمی در بین ما ... دیدن ادامه ›› ایرانی ها.
در عین حال شاید بتوان امیدوار بود با وجود همه این مسائل، به راه کاری برای تنها اجرای زنده آواز دست یافت؛ که متغیرهای بسیار کمتری نسبت به اجرای موسیقی دارد. البته مشخص است که به تمرینات به مراتب بیشتری نیاز دارد و مطمئنا تماشگر به ارزش آن آگاه خواهد بود.
برای نمونه اثر در دو مدل "صدای ضیط شده" به عنوان اجرای معمول و "با آواز زنده" به عنوان اجرای خاص، در دفعات کمتر و البته قیمت بالاتر ارائه شود. از اجرای چنین آثاری در کشورهای صاحب نام در این حوزه اطلاعی ندارم؛ اما وجود چنین مدل هایی متصور است.
در پایان روی این نکته تاکید کنم که بیان چنین انتظاراتی به طور کلی در مورد رشد آثار هنری یک کشور، روی یک اثر یا یک گروه خاص، نشان دهنده حرکت آن گروه در ردیف های جلوی کاروان هنری آن کشور است.
و این طبیعی است که وقتی یک توفیق به دست آمد، برای رسیدن به مرحله ای بالاتر و دست یابی به موفقیت بیشتر، انتظار ایجاد شود.
به امید موفقیت بیش از پیش برای گروه آران و هنر ایران
۰۹ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خیلی خوب بود

واقعا به گروه خسته نباشید می گم که خیلی زحمت کشیده بودن

به کسانی که می خوان کار رو ببینن دوستانه می گم که از ردیف های وسط به بالا خیلی بهتره ، ما جلوی جلو بودیم و دیدن کار سختمون بود .

برای اولین بار استفاده ی مناسب از پرژکتور رو دیدم تو تئاتر ها . قبلا تو کارهای آقای یعقوبی هم استفاده ازش رو دیده بودم ، ولی خیلی بی مورد بود ، اینجا کاملا در راستای پیشبرد اثر استفاده شده بود . تو میان پرده ها یه مقدار تصویر بزرگتر از حدی بود که باید اما وقتی داخل صحنه ازش استفاده می شد مثل پرده ی تخت جمشید نتیجه فوق العاده بود

صحنه های مهربون و آروم رو خیلی بیشتر از صحنه های کاخ شاهان و ... دوست داشتم

عروسک گردانی ها ، مخصوصا بعضی عروسک ها ، مثلا اسب ها ، عالی بود .
پرده ... دیدن ادامه ›› ی رقص سماع اوج داستان بود و انقدر قشنگ بود که واقعا داشت بغضم می گرفت .

نورپردازی ها اگه یه مقدار از پایین تر و روبه روی عروسک ها صورت می گرفت و نخ ها کمتر دیده می شد خیلی بهتر بود .

در مورد آواز کار من واقعا فکر می کردم و انتظار داشتم که زنده باشه و تا آخر داشتم دنبال خواننده ها می گشتم ، و به نظرم اگه زنده اجرا می کردن خیلی بهتر بود .
همچنین در مورد آواز صدای چند تا از خواننده ها خیلی شبیه هم بود و چون دهن عروسک ها هم تکون نمی خورد معمولا تا چند لحظه تفکیک اینکه کی صحبت می کنه یه مقدار سخت بود.

در مورد دکور واقعا به گروه خسته نباشید می گم که دکور گسترده و واقعا شایسته ای رو فراهم کرده بودن ، و از حیث دکور رو دست خیلی از کارهای حتی فاخر زده بودن ، واقعا از دکور راضی بودم

مدت زمان کار یه مقدار زیاد بود و بعد از پرده ی تخت جمشید من هر پرده منتظر بودم کار تموم بشه

با همه ی احوالات سعی کنید اپرای حافظ رو ببینید ، اگر هم نشد ، درسته لطف اجرای زنده اش یه چیز دیگه ست ، ولی می تونید ضبط شده اش رو ببینید :)

به نظرم ضبط شده، صدای خوانندگان ِ این نوع اجرا و پخش در سالن به مراتب بهتر از زنده خواندن هست .
چرا اجرا باید ضبط شود؟
اصلا زنده خواندن مقدور هست؟
اگر هم باشد چه مزیتی دارد!!!!

وجود یک ارکستر با اون تعداد ساز استفاده شده در اپراهای جناب غریب پور، فضای بسیار بزرگی را میطلبد.
و ... دیدن ادامه ›› فضای بسیار بزرگ به احساس خوبی که شما دوستان در این تئاتر داشتید ، لطمه وارد میکند.
رنگ مشکی سالن برای شما احساس جمع و جور بودن اطراف درگاه عروسک ها را تدایی میکند.(کمک به کوچک شدن سالن در وقت اجرا)
وقتی اطراف به طور کلی مشکی باشد ، بعد از مدتی میدان دید شما خواه ناخواه معطوف عمق روشنایی آن درگاه شده ، که حتی میتونم به طور جد عرض کنم ، شما در حین اجرا احساس نکردید عروسک ها چقدر نسبت به ابعاد انسانی کوچیکتر هستند.تا وقتی که دستی شاه را به قتل رساند.

پس از لحاظ ابعاد سالن نمیشود، مگر اینکه شما از سازها و گروه ارکستر و .... کم کنید که باز مطمئنا از زیبایی صداها کاسته میشود.

حالا شما فرض کنید در اجرایی اتفاقی بیوفتد ، بلندگوی شخصی از نوازنده ها یا گروهی قطع شودو از این قبیل...

این اجراها آنطور نیست که گروه بتواند بر فرض فلان قطعه را امشب بخاطر نقص فنی حذف کند و به چشم نیاید.
اما اگر در اپرای گروه آران در حال اجراموسیقی زنده نقص گروه موسیقی پیش بیاید بالکل ، اجرا از مسیر خارج شده و چه بسا که کلا تعطیل شود.

و مسئله دیگر، از انجایی که هر خواننده میبایست غیر از توجه به مسیر درست موسیقی به نقشی که در کلام و تحریرها و هزار و یک ریزه کاری دیگر گنجانیده شده ، توجه کند،اگر در حین خواندن برای خواننده اشتباهی رخ دهد چند بار خواننده میتواند این کار را تحت پوشش قسمت بعدی خواندش قرار دهد و چند بار عروسک گردان میتواند این موضوع را همان لحظه با حرکتی به قولی جمع و جور کند ؟
سخت است نمیگویم نشدنیست ، اما هماهنگی زنده گوینده و بازیگر کیفیت کار را تحت الشعاع قرار میدهد.

امیدوارم روزی ، بازیگرانی داشته باشیم که قدرت خوانندگی اشان به حدی باشد که آنها را برای اپراهای ایرانی ببینیم. بازی با موسیقی دستگاهی به معنای زنده.

ما این روزها و روزهاواجراهای گذشته ، توانمندی عالی و قدرت اجرایی و کنترل و مدیریت صدا توسط عروسکها را از گروه آران دیدیم.

باز هم میگویم کاش سیستم صوتی این سالن را تقویت و همان طور که جناب غریب پور یاد میکنند که استاندارد است ، بهتر و پر کیفیت تر کنند تا صدا نیز همطراز ِ ، عروسک گردانی های دوستان باشد.


۰۷ خرداد ۱۳۹۳
در مورد افزایش کیفیت صدا، آقای غریب پور پیگیری های فراوانی انجام داده اند و حتی میکسر جدیدی را هم سفارش داده اند اما خب به دلایلی آن چیزی که ایشان می خواستند نبوده و ایشان هنوز پیگیر این موضوع هستند.
البته گفتنی است که بعد از تعطیلات نوروز سیستم صوتی سالن نسبت به قبل بهتر شده است. امید ما این است که بهتر از این نیز بشود.
سپاس از شما و نظرات و نقدهای سازنده شما!
۰۸ خرداد ۱۳۹۳
امیدوارم پیگیری ها برای افزایش کیفیت صدا تا اجرای اپرای مولوی به نتیجه برسد.
موفق باشید.
۰۹ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
آرش
با سلام

اثر زیبا و پر زحمتی است که جای تقدبر دارد.

چند نظر شخصی:
- وقتی اسم حافظ در میان است، انتظار مواجه با اثری که بیشتر به معنی پرداخته باشد را دارم. خدا رو شکر که پیش از تماشا، مصاحبه آقای غریب پور را از روی سایت شنیدم و متوجه شدم در این اثر بیشتر دیدگاه اجتماعی مورد توجه بوده است؛ وگرنه احتمالا حسابی یکه میخوردم.
- و ای کاش موسیقی و آواز به صورت زنده اجرا می شدند. البته این که موسیقی ضبط شده است رو مطمئن بودم؛ ولی حدس می زدم آوازها زنده باشند. آیا اصلا چنین امکانی وجود داره؟

با آرزوی سلامت و سعادت برای اعضای گروه
آرش
با سلام

اثر زیبا و پر زحمتی است که جای تقدبر دارد.

چند نظر شخصی:
- وقتی اسم حافظ در میان است، انتظار مواجه با اثری که بیشتر به معنی پرداخته باشد را دارم. خدا رو شکر که پیش از تماشا، مصاحبه آقای غریب پور را از روی سایت شنیدم و متوجه شدم در این اثر بیشتر دیدگاه اجتماعی مورد توجه بوده است؛ وگرنه احتمالا حسابی یکه میخوردم.
- و ای کاش موسیقی و آواز به صورت زنده اجرا می شدند. البته این که موسیقی ضبط شده است رو مطمئن بودم؛ ولی حدس می زدم آوازها زنده باشند. آیا اصلا چنین امکانی وجود داره؟

با آرزوی سلامت و سعادت برای اعضای گروه
هانی حسینی، niloofar.Lotus و سینا ییلاق بیگی این را خواندند
آرمیتا هومان، بهرنگ و هدیه کاظمی این را دوست دارند
اینکه موسیقی ضبط شده و آواز زنده باشه کاملا طبیعی... اکثر خواننده ها از این راه استفاده می کنند.
۰۷ خرداد ۱۳۹۳
آرش عزیز. همانطور که دیگر دوستان هم اشاره کردند، اگر بخواهیم به شکل داقع بینانه نگاه بکتیم به جرات می توان گفت که در حال حاضر و به دلایل فراوان امکان اجرای زنده مهیا نیست.
حال آنکه از لحاظ تکنیک اجرایی نیز حضور نوازندگان و خوانندگان تمرکز را از تماشاگر گرفته و در کل به اجرا آسیب می زند و البته شکیبا عزیز هم در پاسخ دوست دیگری به درستی به این نکته اشاره کرد.
۰۸ خرداد ۱۳۹۳
سپاس از همه دوستان، به خاطر توضیحاتتون و زمانی که گذاشتید.
۰۹ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دست گروه درد نکند و خسته نباشید. عالی بود.

البته من هم بروشور نداشتم و حالا که بروشور را دانلود کردم و خواندم دیدم عجب حالی می‌داشت این نمایش اگر قبل از اجرا بروشور را خوانده بودم...! درخواست می‌شود که برای مولوی، بروشور را از پیش در سایت قرار دهید.

بنابراین، به کسانی که بلیت دارند و قرار است که بروند پیشنهاد می‌کنم حتما بروشوری که آقای شکیبا زحمت کشیده‌اند (چند کامنت پایینتر) را در خانه سر فرصت بخوانند. کسانی که بلیت نگرفته اند و در حال تصمیم گیری هستند هم اول بلیت بگیرند و بعد هم بروشور و خانه و سر فرصت و اینا... :)



با توجه به درگیری ذهنی که معنی اشعار برای مخاطب ایجاد می‌کرد، زمان اجرا زیاد بود و گاهی از همراهی با صحنه جا ماندم.
یک کمی سالن سرد بود.
خوب بود ... دیدن ادامه ›› که با تاخیر کم شروع شد.
خوب بود که بعد از شروع اجرا چند نفر که دیر رسیده بودند را اجازه ورود دادند. اگرچه حواسمان پرت شد ولی خوب آن ها هم از اینکه نمایش را از دست ندادند حتما خوشحالند.
در فاصله بین پرده‌ها، از تصاویر پروژکتور روی دیوار مقابل استفاده می‌شود که خبری هم از محتوی صحنه‌ی بعدی می‌دهد. ایده‌ی خوبی بود و البته اگر اندازه ی تصویر کوچکتر و با کیفیت‌تر می‌شد بهتر بود.
صدا هم بعضی اوقات بد کیفیت و نامفهوم می‌شد.
مردم! نمایش اونجورا هم عروسکی نیست. پس یا فرزندتان را نبرید یا فرزندان باهوشتان را ببرید در حدی که خودش معنی اشعار حافظ را بفهمد و از صحنه‌های پیچیده هم سر در بیاورد. وگرنه هم خودتان هم اطرافیان را درگیر پاسخ دادن به سوال‌هایش می‌کنید.

در مجموع ببینید.
"یا فرزندان باهوشتان را ببرید در حدی که خودش معنی اشعار حافظ را بفهمد و از صحنه‌های پیچیده هم سر در بیاورد. وگرنه هم خودتان هم اطرافیان را درگیر پاسخ دادن به سوال‌هایش می‌کنید."

لذت بردم از نوشته تان بخصوص این بخش آخر که بامزه و جالب بود :))
۰۶ خرداد ۱۳۹۳
mostafa.b.m@gmail.com

جناب شکیبا بی صبرانه منتظر این تصاویر هستم. ممنونم از لطفتان
۰۷ خرداد ۱۳۹۳
تصاویر؟

جناب بیگ محمدی من متوجه نشدم اول....

تصاویر در داخل فیلمی هست که در سالن برای فروش گذاشتند

یعنی در DVD حافظ .... و باید مرحمت کنید تشریف ببرید آنجا خریداری کنید


من فکر کردم شما بروشور را میفرمایید.

عذر میخواهم.
۰۷ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خیلی خوب بود واقعا خدا قوت
مریم سبزی این را خواند
niloofar.Lotus، شکیبا، hengameh sazesh، هانی حسینی و سینا ییلاق بیگی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
با توجه به مشکل مشابهی که بعضی از دوستان درباره عدم دریافت بروشور داشتن ، میتونن از طریق لینک بروشوری که آقای شکیبا اسکن کردن رو دریافت کنن.

http://s1.picofile.com/file/8124423868/Aran_Hafez.pdf.html
کار خوبی کردید ، اینجوری تعداد نفرات بیشتری دسترسی خواهند داشت
متشکر
۰۵ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من این اجرا رو پنجشنبه دیدم...
همه چیز خوب بود ،فقط موردی که یکم تو ذوقم زد این بود که بروشور نمایش به تعداد وجود نداشت .
با توجه به اینکه من 5بلیط خریده بودم ، مسئولین برگزاری اعلام کردن برشور به پایان رسیده .
اجرا یکم با پیچیدگی همراه بود ، مطالعه برشور می تونست کمک بیشتری به درک و دریافت حس نمایش بکنه .
چاپ و ارائه به تعداد بروشور با توجه به مشخص بود تعداد تماشاگران خیلی سخت نیست .
الهه الف و سین الف این را خواندند
بهرنگ، ناهید حدادی و محیا بهرامی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من این اجرا رو پنجشنبه دیدم...
همه چیز خوب بود ،فقط موردی که یکم تو ذوقم زد این بود که بروشور نمایش به تعداد وجود نداشت .
با توجه به اینکه من 5بلیط خریده بودم ، مسئولین برگزاری اعلام کردن برشور به پایان رسیده .
اجرا یکم با پیچیدگی همراه بود ، مطالعه برشور می تونست کمک بیشتری به درک و دریافت حس نمایش بکنه .
چاپ و ارائه به تعداد بروشور با توجه به مشخص بود تعداد تماشاگران خیلی سخت نیست .

با تشکر از آقای شکیبا بابت اسکن بروشور
اقای شکیبا بروشور رو جطور میشه از شما کرفت ???
۰۳ خرداد ۱۳۹۳
آقای محبی عزیز خدا رو شکر امروز بروشور ها بالاخره به دست ما رسید حتما روزی که تشریف آوردید برای تماشای اپرای مولوی به آقای زمانی مسول فروش محصولات فرهنگی خودتون رو معرفی کنید و ازشون بروشور بگیرید باز هم عذر میخواهیم و ممنون از شما
۰۹ خرداد ۱۳۹۳
خانم سازش گرامی ،،،بینهایت سپاسگزارم از توجهی که نسبت به من داشتید.
واقعا انتظار عذر خواهی از طرف شما یا کسی از گروه برگزار ننده نمایش رو نداشتم ،قصد فقط بیان مشکل وکمک به بهبود آن برای اجراهای آتی بود .
باز هم ممنون ،امید که با همین منش با مشکلات و انتقادات برخورد کنن.
موفق باشید .
۱۰ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
توجه توجه!

دوستان و همراهان عزیز!
به دلیل استقبال شما عزیزان از اپرای مولوی و همینطور فراهم کردن امکان استفاده از تخفیف های خرید بلیت دو اثر اپرای حافظ و مولوی به صورت همزمان، ردیف و صندلی های VIP؛ ویژه مهمانان اعضای گروه؛ نیز برای فروش روی صفحه ی اپرای مولوی قرار گرفت.
شاد باشید.
حمید غیور و آیدا خمان این را خواندند
Marillion، بهرنگ، شکیبا، هانی حسینی، هدیه کاظمی و سین الف این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوستان عزیز!

روزهای پایانی اپرای حافظ نیز باز شدند.
توجه داشته باشید که این اثر فقط تا روز دوشنبه، 12 خرداد ماه اجرا خواهد داشت.
شاد باشید.
آقای پویا دستگیران عزیز نوشته شما را برای آقای غریب پور خواندم
شاید ما که ده سال است با ایشان همکاری میکنیم میدانیم که آقای غریب پور همیشه یک هدف بزرگ داشته اند و آن این بوده که دیدن نمایش از نون شب بر مردمان ما واجب تر بشود
من فقط پیغام ایشون رو به شما میرسونم که شما میهمان گروهید هم در هزینه رفت و آمدتان و هم بیلیت نمایش فقط کافیست اراده کنید که در این صورت با من یا آقای حسینی تماس بگیرید hengamehsazesh@ yahoo.com
Honey.hoseiny@gmail.com
۰۴ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بروشور را به شکل Pdf عکس در آوردم ، به نظرم خواندنش قبل از دیدن نمایش خالی از لطف نیست.
(با توجه به این که قصد گروه آران از در اختیار گذاشتن آن در سالن ، خواندن آن است )
مخصوصا اگر ترتیب صحنه ها و شخصیتهای آن را بدانید خوب است ...
اگر مایل هستید به بنده ایمیل بزنید برایتان بفرستم
Tolerantly@gmail.com
ممنون شکیبا عزیز. :-)
۰۱ خرداد ۱۳۹۳
بسیار بسیار کار جالب و خوبی کردید.
سپاس فراوان! :-)
۰۳ خرداد ۱۳۹۳
ممنون آقایزشکیبا از لطفتون
۰۴ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش
از لسان الغیب.
مرحبا به این حسن انتخاب.
۲۵ شهریور ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید