تیوال نمایش هر کسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه روز
S2 : 09:42:01
  از شهریور ۱۳۹۸
 بها: ۳۵,۰۰۰ تا ۷۰,۰۰۰ تومان

: سجاد افشاریان
: سجاد افشاریان، محمد لاریان، گیلدا ویشکی، سهیل کرمیار، امید سعیدی، نیما خطیب شاد، علی مشایخی، وحید حبیبیان، ثمین داروغه، پریسا طهماسب، ارمغان خان‌محمدی، کیمیا فیضی، نسترن نعمتی، هانی صادقی، (با حضور)منصوره بنی احمد و نگار قربانی، (بازیگران خردسال) اشکان غلامی، دیانا حق شناس

گروه کارگردانی
: حسین افتتاحی
: پریسا قاسم ثانی
: علی یوسفی، محمد رحمانیان
: سام بهشتی
: جواد اصغری
طراحان و دستیاران
: سجاد افشاریان
: مسعود رنجبر شیرازی
: ندا نصر
: زهرا بهرامی
: ستوده میرخلف زاده، رومینا کوهزاد
: نیکان ابراهیمی
: علی لبیکی
: مسعود رنجبر شیرازی
: کیوان فیضی (آژانس تبلیغات ژاو)
: آرمین مقدم، مهرنوش لک
: علی زندیه (گروه هنری دارت)
: صادق کندری
: آرین امیرخان (فیلم نیوز)
: وحید خدادادی
: عماد عامری
: امیر قالیچی (تئاتربازها)
: یگانه عصاری

» فروش اینترنتی بلیت در دیگر سایت‌های محترم انجام می‌شود

شهر:
تهران

ویدیوهای وابسته

مکان

خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی
تلفن:  ۶۶۷۶۰۵۳۰-۶۶۷۵۱۰۴۶-۶۶۷۶۳۵۶۹


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
_ نخواستی؟
تو خواستی؟
_ خواستن کافی بود؟
بود....
عطیه عابدین این را خواند
فاطمه آرمات و ناتالی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میگفت مادر گاز داشتن مهم نیست با خدا بودن مهمه...
منم همیشه فکر میکردم اینجا که خدا نیست هیچی نیست اونجا که خدا هست دیگه هیچی نیست یا نه هیچی مهم نیست یا اصلا هیچ مهمی مهم نیست....
دوستان من ۳ تا بلیط خارج از ظرفیت این تئاتر رو واسه ۵شنبه ۸ آبان دارم اگه کسی خواست بگه من جمعه میخوام برم
۰۲ آبان
سلام به دوستان
من یک بلیط اضافی دارم
برای روز چهارشنبه 6 آذر 1398 - ساعت 18:00 - ردیف اول - صندلی 15
09120929385
۲۱ آبان
دوستان من یک بلیت اضافی دارم
برای سه شنبه ۲۸ آبان
ساعت ۱۸
ردیف ۱ صندلی ۷
کسی خواست لطفا پیام بده
09031541370
۲۱ آبان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
رَبَّنَا آتِنَا فِی الدُّنْیَا حَسَنَةً وَفِی الْآخِرَةِ.. تو هستی به فی الاخرتش فکر نمیکنم تو بمون به هیچی‌فکر نمیکنم....
یادداشت لیلی گلستان
درباره#تئاتر
هرکسى یا روز می‌میرد یا شب، من شبانه‌روز
روزنامه شرق ٢٠ مهر ١٣٩٨
همیشه فکر کرده‌ام که یک تئاتر خوب از هر هنر خوب دیگری، خوب‌تر است‌! و بحق، تئاتر کار مشکلی است. تمرین زیاد می‌طلبد و بعد اجرای هر شب و گاهی هم دوبار در یک شب.
تئاتر خوبی بر صحنه است که پیشنهاد می‌کنم اهالی هنر‌ بروند به دیدنش. نمایش‌نامه «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب، من شبانه‌روز» با نویسندگی، کارگردانی و بازی سجاد افشاریان.
.
نمایش‌نامه‌ای که خوب نوشته شده است. متنی به‌شدت تأثیر‌گذار برآمده از ذهنی با دانشی بالا، برآمده از ذهنی که به‌خوبی بر محیط خود احاطه دارد. ذهنی که خوب دیده، درست دیده، درست حس کرده است و حالا دارد حس و حالش را از این دیدن برایمان تعریف می‌کند؛ بخش‌های کوچکی از مسائل روزمان که با مهارت بسیار کنار هم چیده شده‌اند و منسجم‌اند؛ کولاژ‌هایی که خوب جا افتاده‌اند (‌که می‌دانیم این جا‌افتادن کار آسانی نیست)
.
حدود 20 جوان بر صحنه‌اند و با جان و دل بازی می‌کنند. در این نمایش‌نامه مثل هر نمایش‌نامه خوب دیگری متن حرف اول و آخر را می‌زند؛ متنی که حرف دارد، نقد دارد، درد دارد و در نهایت دردمندی پر از امید است. آوازه‌خوان‌ها از تهِ‌تهِ جگرشان ناله سر می‌دهند. زبان‌شان را نمی‌فهمی، اما به‌‌خوبی متوجه دردشان می‌شوی. و چه بازی خوبی دارد آقای کارگردان، وقتی که متن را با آن شتاب غریب، یک‌سره و یک‌نفس می‌خواند و تو به جای او نفست بند می‌آید از بس که خوب اجرا می‌کند
.
نمی‌دانم چرا در اینجا به یاد اسماعیل خلج و رضا ژیان و کارگاه نمایش افتادم که حتما افشاریان در زمان آنها هنوز به دنیا نیامده بود! این نمایش‌نامه پر است از صحنه‌های درخشان؛ مثل بخشی که هنر‌پیشه از تماشاگرها می‌خواهد که موبایلشان را روشن کنند و بروند به آدرسی در اینستاگرام. سالن تاریک پر می‌شود از نور تک‌تک موبایل‌ها و پر می‌شود از صدای زنی که بلند‌بلند حرف می‌زند
.
این هم‌بازی‌شدن تماشاگرها و هنر‌پیشه‌ها و اینکه تمام سالن، صحنه تئاتر می‌شود، فوق‌العاده است و باشکوه. و صحنه درخشان اذان‌خواندن که چه خوب در‌آمده و کسی که نی انبان می‌زند که انگار تمام بندهای وجودش را به کار گرفته تا تمام بندهای وجود ما را بلرزاند که می‌لرزاند
.
موسیقی‌هاهم ... دیدن ادامه » بدون هیچ همسانی و وابستگیِ آوایی یا فرهنگی، چه خوب سر جایشان‌اند؛ شارل آز ناوور در کنار نی‌انبان و گیتار در کنار شجریان.
من منتقدتئاتر نیستم، اما تئاتر خوب را خیلی دوست دارم. پیشنهاد می‌کنم حتما به دیدن این نمایش درتئاتر شهرزادبروید و لذت ببرید از این همه هنر والا.
جالبه. ینی لیلی گلستان هم؟
۲ روز پیش، چهارشنبه
الان اینستا نیست قسمت لایو نمایشتون چی میشه ؟؟؟ به خدا این چند وقت همش فکر نمایش شمام . امیدوارم همه چی عالی پیش بره براتون
دیروز
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ما باید یادبگیریم جملات و در نهایت ایجاز به کار ببریم
ایجاز، مختصر، مفید
مثل همون فاصله ی بهشت و جهنم
کلیدو میزنی بهشت، میزنی جهنم
ولی زدن تا زدن داریم، این و هیچوقت فراموش نکنید!
زدن کتک زدن، زدن سرنگ زدن، زدی زیرآب زدی، زدن زیر آب زدن
عجبــــــــــــــــ دنیایی شده عجــــــــــــــــــب ....
یاد آهنگ عدد محسن نامجو میفته آدم
۶ روز پیش، شنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
می‌خوام بخونمت
یکم اشک می ریزی وضو بگیریم؟!
الهه قربان پور، میترا، مسیح راستی و حسین این را خواندند
celine، مریم اسدی، پریسا اسدی، imaral، Zhale Madadi و eli.68 این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

تمامی آدم ها به وقت رفتن تنهایی را به بهترین شکل تعبیر می کنند.
میترا، مسیح راستی و حسین این را خواندند
celine، پریسا اسدی، محمدرضا کاظمی، imaral، Zhale Madadi و eli.68 این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کى به کیه شاید مارو بردن جهنم!
سجاد افشاریان، ناتالی، Zhale Madadi و eli.68 این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من سیگارو گذاشتم کنار،رزی هم سیگارو گذاشت کنار،بعد دوتایی از کنار سیگار کشیدیم^^
هرچقدر از زیبایی این اجرا بگم کم گفتم...خیلی دوست دارم بازم فرصتی پیش بیاد و این اجرای بینظیر رو ببینم.
دیالوگ های آقای افشاریان زیبایی های خاص خودشون رو داشتن و ما لذت بردیم:)
این متن و ( شبیهش رو ) همیشه تو پست های تلگرام و این ور اون ور شنیدم
۱۹ مهر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
﮼دیشب‌خوابش‌رو‌دیدم‌مثل‌بیداری‌زبونم‌قفل‌شده‌بود‌یه‌دست‌سفید‌پوشیده‌بود‌و‌همین‌
جوری‌داشت‌ازش‌خون‌می‌رفت‌اونقدر‌که‌انگار‌تمام‌جاده‌رو‌بادامن‌بلندش‌رنگ‌زده‌باشه‌
هرکسی‌یا‌روز‌می‌میرد‌یاشب‌من‌شبانه‌روز