آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال نمایش خانم آنلاین
S3 : 08:54:28 | com/org
امکان خرید پایان یافته
۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت
۲۲:۰۰
۴۰ دقیقه
بها: ۱۰,۰۰۰ تومان  |  جزییات
۱۰,۰۰۰ تومان

خانم آنلاین بر اساس نمایش‌نامه‌ی روز عزیز مرده نوشته‌ی محمد چرم‌شیر برای اجرای آنلاین و تعاملی توسط آریان رضایی به نگارش درآمده و قصه‌ی آن درباره‌ی زنی است که در ایام قرنطینه به صورت آنلاین به مردم آموزش آشپزی می‌دهد. این نمایش به شیوه آنلاین و تعاملی اجرا می‌شود.

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
ببخشید
الان می تونیم خریداری کنیم؟؟
پویا این را خواند
درود بر شما
زمان اجرای این برنامه ۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت بوده و در حال حاضر امکان خرید وجود ندارد.
باسپاس
۲۵ شهریور
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بازی خانم ادبی بینظیر بودن و خیلی خوب حس خودشون رو منتقل کردن.
آدم یک وقت هایی، خودش را برای همیشه جا میگذارد!
مثلا روی پله های کثیف محل کاری که محترمانه اخراج شده، نیمکت های چوبی سبز رنگ یک کافه، رو به روی ویترین مغازه ای توی قیطریه، کوچکترین کلاس دانشکده، خیابانی که آخرین خداحافظی هایش را کرده!
کوچه ای که هفت تا سیزده سالگی اش را در آن بزرگ شده، پنجره ی خانه ی دختری که اولین عشقش را مال خودش کرده...
و بعد از آن هر وقت که از آنجا می گذرد، با دیدن ِ خودِ تنهای خسته اش، دهانش تلخ می شود و بغض از گلویش بالا می آید... آدم یک وقت هایی یک جاهایی خودش را جا میگذارد...
آن نیمه از خودش را که در مقابل فراموشی مقاوت می کند، می اندازد همان گوشه کنار و برای همیشه می رود...

الهه_سادات_موسوی
ممنون به‌خاطر این یادداشت زیبا
۲۸ اردیبهشت
آریان‌ رضایی  
ممنون به‌خاطر این یادداشت زیبا
پاینده و مانا باشید.
۲۱ خرداد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
امشب آخرین اجرای خانم آنلاین خواهد بود
لطفن‌‌ در نظر داشته باشید که اجرا راس‌ ساعت ۱۰ شروع می‌شه بنابراین از چند دقیقه‌ قبل وارد‌ سالن آنلاین‌ اجرا بشید
هر سوالی هم اگر دارید حتمن زودتر با تیم پشتیبانی سایت تیوال مطرح کنید
منتظرتون هستیم
سحر تاجیک، پویا فلاح و شایان صادقپور این را خواندند
محمد لهاک این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
امشبم میبینمش... 😍
سحر تاجیک و پویا فلاح این را خواندند
آریان‌ رضایی و امیر مسعود این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به دلیل استقبال مخاطبان از سانس دوم این نمایش زنده، یک اجرای ویژه برای این نمایش آنلاین برای ۲۸ اردیبهشت ساعت ۲۲ در نظر گرفته‌شده‌است و خرید بلیت آن همینک در تیوال آغاز شد.
سحر تاجیک و محمد عمروابادی این را خواندند
آریان‌ رضایی، نسیبه و فریبا دهقان این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
حس و حال این اجرا رو دوست داشتم . زنی که در ابتدا می خواست آموزش آشپزی بدهد ولی ذهن آشفته اش داستان را به سمت و سوی دیگری برد.
خانم آنلاین مرا یاد خودم انداخت. وقتی هر صبح با احساس دختربچه ای بیدار می شوی که دلش برای مادرش تنگ شده و مادرش را می خواهد . نمی دانی کجا هستی و در چه زمانی به سر می بری و بعد در کمتر از چند ثانیه انگار درون حفره ای تاریک سقوط می کنی و خود را مادری می یابی که دختر کوچکش در اتاق کناری خواب است . حس مبهمی از ترس، دلهره، اضطراب، نگرانی و احساس مسئولیت در قبال آن کودک ! آری باید بمانی ! باید قوی باشی و ادامه دهی ...............
فراموشی گاهی تسکینی است بر دردهایی که اگر فراموششان نکنیم ما را خواهند کشت.
چقدر دردناک بود نوشتتون یا شاید من افسرده شدم نمیدونم..
۲۰ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نمایش خوبی بود. یه تجربه کاملا رو به جلو نسبت به آقای شادی، از جناب رضایی
طراحی صحنه و لباس خیلی خوب بود، کاملا همسو با داستان، مخصوصا رنگها، رنگ لباس، کاملا متناسب بود با اتفاقی که داره میفته
بازی خانم ادبی خیلی خوب بود، خیلی خوب تونستند حس هردو نیمه داستانو بهمون منتقل کنند، روند رسیدن یه خانم شاد به خانمی مستاصل و.... حس تلخ درک فاجعه ای که داره اتفاق میفته.
خسته نباشید به همه عوامل، ممنون
من خیلی دوس داشتم
من چرا رنگ لباسشون یادم رفت؟!
۲۰ اردیبهشت
خانم آنلاینم تو نمایش پرسید
من چرا هیچی یادم نمیاد
یکی از دوستان تو کامنت نوشت "از علائم پیریه" 😊😊
۲۰ اردیبهشت
😂😂😂
۲۰ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خسته نباشید آقای رضایی و بانو نسیم ادبی عزیزم
واقعاً تجربه ی شیرین و لذت بخشی بود مخصوصاً برای ما که مدت هاست از فضای تئاتر و اجرا دور هستیم به بهانه ی کرونا 🙏🏻❤🌹
خیلی درخشان بودید مثل همیشه.با تمام وجود حس کردم اشک هاتون رو.
خیلی خسته نباشید ❤🌹👌🏻👏🏻👏🏻👏🏻
ممنونم که بهم تلنگری زدین که «منم اینروزا خودمو فراموش کردم» و تلفیق گریه‌های خانم ادبی نازنین و خودم مرحمی شد بر این یادآوری. راضیم مقاومت برای ندینش نکردم.
اینم یه تجربه ی جدید که بسیار دوست داشتم.
این سبک اجرا، اجرای انلاین، برام خیلی خیلی جذاب بود و لذت نویی نصیبم کرد. با اجراهایی که اوایل دوره ی قرنطینه از طریق سایت های محترم دیگه دنبال کردم تفاوت داشت و در سطح کیفی بالاتری بود.
البته داستان و موضوع باب طبعم نبود که در حال حاضر اهمیتی نمیدم ولی بازی و بیان کیفیت خوبی داشت.
میتونم بگم شروع یک موج بود. اگر مورد توجه قرار بگیره و اهالی اونور صحنه ی تیاتر رو به سمت خودش جذب کنه، توان بالایی برای جذب ما اینور صحنه ای ها داره تا لذتی متفاوت رو تجربه کنیم.
چقدر ایده های متفاوت می تونه در قالب این مدیا پرداخته بشه. از نمایشنامه، نورپردازی، صداگذاری و...

در مجموع یک پروتوتایپ عالی برای نمایش توانایی ها و خلاهای این مدیا بود.

دست مریزاد
بسیار لذت بردم
خدارو شکر پوریا دوست داشته🤲🏼
۲۰ اردیبهشت
تجربه ی جذابی بود
😊❤️
۲۰ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بسیار تجربه جالبی بود،ممنون از همه ی عزیزان ،ممنون از جسارت خانم ادبی که پذیرفتن آنلاین اجرا کنند،مثل همیشه خوش درخشیدید و بی نظیر بودید👌🏻
من نمیدونم کجام یا کیم ؟؟؟؟ فراموشی چیز خوبی نیست ،
دم همتون گرم کاش زود تر سالن ها باز بشه زنده این اجرا هارو ببینیم
امیر مسعود و سحر تاجیک این را خواندند
پوریا صادقی، رویا و سیدمهدی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
آخییییی.... چقدر خوب بود.... چقدر حالمو خوب کرد... هر چند نگرانی و گریه توش موج میزد ولی حس آرامشی توش داشت که دوست داشتم.
مرسی خانوم ادبی عزیز... قطره قطره اشکات ارزش داشت و دوست داشتنی.... ان شاالله برعکس امشب همیشه بخندی و شاد باشی.
ممنون
اقای رضایی خیلی خوب بود. از اقای شادی بهتر بود. حرفه ای تر هم بود. امیدوارم سالنها زودی باز شن. ولی اگر هم نشن رو به رشد و بهتر شدن هستید.
مرسی همه عوامل
امیر مسعود و سحر تاجیک این را خواندند
پوریا صادقی، آریان‌ رضایی و سیدمهدی این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
من روز اول اسفند، تئاتر بودم ، شاید جزو آخرین تماشاگرای تئاتر قبل از کرونا....و الان شاید طولانی ترین زمان تو پنج سال اخیره که تئاتری رو ندیده بودم و به سالن تئاتر نیومده بودم... ممنون از اینکه سعی می کنید این دوری ها رو سهل تر کنید...
من امروز تو تختی از خواب بلند شدم که نمی دونم قبلا توش خوابیده بودم یا نه.... تو خونه ای راه رفتم که هیچ چی اش آشنا نبود....
در ستایش دو بازیگر / یادداشتی به بهانه اجراهای آنلاین "آقای شادی" و "خانم آنلاین"

آریان رضایی: افشین هاشمی و نسیم ادبی در حالی از پایه‌گذاران بدعت اجراهای آنلاین بودند که تاوان آغاز رسمی تازه را نیز پس دادند.
در ستایش دو بازیگر / یادداشتی به بهانه اجراهای آنلاین "آقای شادی" و "خانم آنلاین"

سرویس تئاتر هنرآنلاین، آریان رضایی کارگردان "آقای شادی" و "خانم آنلاین" به بهانه اجرای این نمایش آنلاین، یادداشتی را در اختیار هنرآنلاین قرار داد که متن آن بدین ... دیدن ادامه ›› شرح است:

"ستایش کار دو بازیگر حرفه‌ای، متعهد و جسور، دلیل اصلی نگارش این یادداشت است. بازیگرانی که برای من افتخارِ اعتمادی را ساختند که موجب بدعتی تاثیرگذار در حیطه‌ اجرا و بازیگری شد.

افشین هاشمی و نسیم ادبی در حالی از پایه‌گذاران این بدعت بودند که تاوان آغاز رسمی تازه را نیز پس دادند. متهم شدند به کاسب‌کاری، آن‌هم در حالی که تمام عواید اجرای نخست "آقای شادی" صرف کمک به پویش یاران درمانگران ایران شد و کمترین مبلغ ممکن برای نرخ بلیت اجرای دوم "خانم آنلاین" در نظر گرفته و در نهایت سود مالی برای هیچ‌کدام از اجراها عاید گروه نشد.

افشین هاشمی و نسیم ادبی با این‌که سال‌ها تجربه‌ بازی در برابر تماشاگران تئاتر و تشویق آن‌ها را داشتند برای این بدعت، رنج اجرایی را یدک کشیدند که از قبل می‌دانستند قرار نیست در پایان آن برای‌شان دست بزنند و تشویق‌شان کنند. بنابراین از سال‌ها تجربه‌ خود در دو مدیوم تئاتر و سینما بهره بردند و شاید این در آینده تبدیل به مولفه‌ای برای بازی در اجراهای آنلاین و این رسانه جدید شود. یعنی آشنایی به حضور هم در صحنه‌ تئاتر هم مقابل دوربین.

افشین هاشمی و نسیم ادبی هر دو از قبل می‌دانستند، در حالی باید به ایفای نقش بپردازند که بر خلاف عادت همیشگی، شاهد حضور فیزیکی تماشاگران نخواهند بود و این دشواری کارشان را برای جلب توجه مخاطبانی که نمی‌دانیم در چه حالت و وضعیتی به تماشای‌مان نشسته‌اند دو چندان می‌کند.

اما شاید از همه مهم‌تر، حفظ پویایی و زنده بودن اجرا در یک پلتفرم دیجیتالی باشد، که در تعاملِ بازیگر/ اجراگر و مخاطب ساخته می‌شود و این‌جا، هر دو بازی‌گر در پلتفرمی آزموده نشده خطر این تعامل را به جان خریدند تا به هنگام ایفای نقش در وضعیتی شاید دشوارتر از تجربه‌های پیشین خود، وارد تعامل با مخاطبان خود شوند و بی‌تردید، عنصر تعامل، از مولفه‌های اصلی چنین رویدادی است. جایی که یک پلتفرم دیجیتالی تبدیل به مکان اجرا می‌شود و فرم تعاملی آن، حضور مخاطب را به ما یادآوری می‌کند.

واکنش بازیگران به این دو عنصر (مکان دیجیتالی و مخاطب آنلاین) نیز می‌تواند تداعی‌گر همان برداشتن دیوار چهارم نیز باشد.

تجربه‌ این دو اجرا و کار با افشین هاشمی و نسیم ادبی در مدیوم این رسانه‌ جدید، آن‌قدر برایم واقعی بود که حیف است برای توصیف آن از واژه‌هایی چون "مجازی" استفاده کنم.

حقیقت این است که در فرآیند این دو اجرا، ما فاصله‌ای میان خود و تماشاگران نمی‌دیدیم و حضورشان را به هنگام ورود به اتاق آنلاین اجرا با دیدن نام کاربری و خواندن گپ‌و‌گفت‌شان قبل از شروع احساس می‌کردیم.

انسان این توانایی را دارد که به هنگام انجام عمل خود را تماشا کند، این جادوی تخیل و وجه دیگری از تعریف اجراست. ما خود را به شکلی متفاوت اما واقعی مشاهده کردیم و این تجربه‌ای‌ست که درک آن فقط در گرو آزمودن آن است.

اکنون این فرصت را غنیمت می‌شماریم تا به دانسته‌های خود کمی شک کنیم. کاری که افشین هاشمی و نسیم ادبی انجام دادند، چیزی که نشان روشن‌فکری آن‌هاست و تعجب من از کسانی‌ست که هرگز به دانسته‌های خود شک نمی‌کنند اما در لباس روشن‌فکری، در برابر هر بدعتی مقاومت می‌کنند."
عجیب ولی موهومی از متن موجود:

"بنابراین از سال‌ها تجربه‌ خود در دو مدیوم تئاتر و سینما بهره بردند و شاید این در آینده تبدیل به مولفه‌ای برای بازی در اجراهای آنلاین و این رسانه جدید شود. یعنی آشنایی به حضور هم در صحنه‌ تئاتر هم مقابل دوربین. ... دیدن ادامه ›› "

گروه اجرایی محترم چرا فرافکنی می کنید!!؟؟

چرا یک شوی ویدئویی تعاملی که در هزارجای دنیا رخ داده را می خواهید با تعاریف من درآوردی به "رسانه جدید" و "مؤلفه های تلفیقی" بدل کنید!

وقتی می گوید رسانه "تئاتر" متوجه باشید از کدام پلتفرم صحبت می کنید؛ تعاریف موهومی را از تئاتر محض جدا بدانید و مثل بدنه اکثریت اجتماع حاصل از چهار دهه تحجر حاکم سعی در بخیه زدن دو جنس نامتجانس نشوید.
بدعت گزاری شما بنیانش بروی ابری از تکنولوژیست که با ریشه های تئاتر متنافر است، پس جریان سازی غلط انجام ندهید، مسیرتان را در بستر یک شوی ویدئویی ادامه دهید و در دیوار تئاتر این اراجیف را سرهم نکنید.

مطمئن باشید این ویروس هم پادزهرش حاصل می شود و تئاتر صحنه بزودی ادامه مسیر خواهد داد پس انحراف فکری ایجاد نکنید.
والسلام.
۱۹ اردیبهشت
کمی مودبانه‌ تر هم می‌شود نوشت جناب کمی با تامل بیشتر نیز‌.
هیچ‌ جای این یادداشت گفته نشده اجرای تئاتر. نه گفته شده تئاتر است و نه گفته شده تئاتر نیست این اجرایی‌ست که باید منتقدین‌ و کسانی‌که تحلیل‌گر رویدادها‌ هستند‌ بر آن نام بگذارند‌‌. گفته شده بازیگر از تجربه‌ی خود در تئاتر استفاده‌ کرده
بنابراین پیشنهاد میکنیم اینگونه عصبی و هیجانی‌ برخورد نکنید.
ممنون از نظرتان اما شما هم مطمئن‌ باشید این جریان محدود به تعطیلی سالن‌ها نمی‌شود
۱۹ اردیبهشت
بی ادبی در متنم وجود ندارد قربان؛
حقیقت را بیان کردم؛
وقتی نوشته خود را به محاق می برید دیگر بحث بی حاصل است؛
شمایید که با اتهام زنی به بنده برای هیجان زدگی و عصبی بودن فرار رو به جلو می کنید؛
مشخصاً هیجان زدگی نزد شماست بواسطه تعریف جدیدتان در این حوزه بر اساس زیربنای منفعت طلبی.

متأسفم.
۲۰ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام و خسته نباشید.
من خوشبختانه موفق شدم وارد اتاق مجازی بشم و اجرا رو ببینم. (البته گاهی دچار قطعی ارتباط میشدم)
دو تا اشکال به اجرا دارم.
اول: دلیل این که این اجرا در دسته‌ی کمدی قرار گرفته چیه؟
دوم: دلیل باز بودن کامنت‌ها چی بود؟ به نظرم برعکسِ اجرای آقای شادی که کامنت‌ها به اجرا کمک میکرد، این اجرا هیچ ارتباطی با کامنت‌ها برقرار نمیکرد و خیلی جاها متنِ تایپیِ خانم آنلاین، جلوتر از اجرا حرکت میکرد.
و اما نکات مثبت:
- متن قوی‌تر از آقای شادی بود (البته شاید این مقایسه کار درستی نباشه ولی چون عوامل اجرایی تا حدودی یکی هستند ناخواسته این مقایسه پیش میاد)
- اجرای خانم ادبی خیلی خوب بود و خیلی خوب حس رو منتقل کردند.
_____________
فردا شب هم با کمال میل و علاقه اجراتون رو میبینم، موفق باشید.
سلام خوشحالیم که متن و اجرای خانم ادبی رو دوست داشتین و امیدواریم اجرای فردا شب براتون تجربه ی بهتری باشه
و بابت تاثیر مشکلات فنی بر اجرا پوزش می خوایم دلیل اون عنوان کمدی شاید از اجرای قبلی به صورت اتوماتیک به صفحه ی این اجرا انتقال پیدا کرده که ماهم الان متوجهش شدیم
ممنون از توجهتون
۱۸ اردیبهشت
خیلی ممنون از شما. زنده باشید.🌹
۱۸ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام دوستان عزیز خوشحال میشیم کسانی که اجرا رو دیدن نظراتشون رو برای ما بنویسن
از کسانی که به دلیل مشکل فنی پیش آمده نتونستن وارد سالن اجرا بشن پوزش می خوایم قطعن توضیحات سایت تیوال برای همه ی عزیزان پیامک شده
امیدوارم فردا شب تشریف بیارید و از حضورتون مثل امشب لذت ببریم
درود عزیزان، وقت خوش و همگی خسته نباشید

اول اینکه برای بقای تئاتر در این دوران تجربه نشده این مسیر درستیه و باید ادامه پیدا کنه؛ تا روزگاری که دوباره سالن های تئاتر از حضور و مواجهه ی چهره به چهره ی مخاطبین و گروه های اجرایی گرم بشن. البته با اطمینان از گذار کامل از شرایط دشوار و جدی پاندمی کرونا که دیگه ایران و خارج نمی شناسه و همینطور با حداقل ریسک روی سلامتی گروه ها و تماشاگرها در اون روزگار،
حتما خبر دارین که جشنواره بزرگی مثل کن که ظاهرا قرار بود ماه سپتامبر(شهریور) برگزار بشه؛ اعلام کرده که امسال این جشنواره برگزار ... دیدن ادامه ›› نمیشه، پس باید اینجا و اونجا رو دید و شرایط رو تحلیل و تا حدی پیشبینی کرد و با برنامه ادامه داد. تکنولوژی رو باید به خدمت گرفت و نیاز به تجربه کردن بیشتر هست و همینطور هم افزایی از طریق تبادل نظرها و افکار.

در مورد تئاتر اینتر اکتیو که بطور کلی کمرنگ می بینمش بدلیل اولا تجربه کمِ مخاطب ها (که عادت کرده به ناظر بی کنش بودن) و دوما دودلی و گاهی سردرگمی گروه های تئاتری در این موقعیت ها؛ نکته ای که به نظرم می رسه اینه که وفاداری حداکثری به متن و حال و هوای متن رو باید کنار گذاشت و حداقلیش کرد و مخاطب کم تجربه رو مدیریت کرد و ازش دیالوگ بیرون کشید.

تا حدی تغییرات و حذفیات متن اصلی برای مناسب تر شدن برای این اجرای آنلاین انجام شد و مثلا اون صحنه سیگار کشیدن هم که اضافه شده بود خیلی بجا و دراماتیک بود، حالا وارد جزییات نمیشم چون فردا شب هم اجرا هست. اما میان کنش مخاطب اصلا وارد ماجرا نشد با اینکه خانم آنلاین چند بار اشاراتی کردن اما حالا شاید بدلیل اینکه فرصت کافی برای خوندن کامنت ها نبود؛ استارت دو طرفه شدن این قضیه نخورد.

مشکل اصلی تماشاگرها در شروع این میان کنش هاست و بازیگر با اعتماد کردن به مخاطب و با کمی خلاقیت و مدیریت کردن اوضاع می تونه تا حدی ریتم اجرا رو هم کنترل کنه، اصلا مهم نیست که یکی دو دقیقه حال و هوا و سمت و سوی اجرا تغییراتی کنه، به هر حال اسمش تئاتر اینتر اکتیوه و این ها توش پذیرفته شده ست.
اگرچه انصافا روی صحنه این ارتباط بازیگرها با تماشاگر خیلی سریع تر و راحت تر می تونه با یک نگاه و چرخش سر برقرار شه، اما اینجا مشخص بود که بازیگر هم تجربه و هم قدرت خیلی بالایی برای این کار داره که کاش فردا شب ریسک کنه یا اجازه بدن ریسک کنه و دلشو به دریای دیالوگ کردن با مخاطب بزنه و این تجربه یک گام دیگه به جلو بره.
به نظرم با مدیریت کنش های مخاطبین طول زمان این اجرا به راحتی می تونه چهار پنج دقیقه بیشتر هم باشه و همونطور ریتم خودش رو حفظ کنه. من خودم هفت دقیقه قبل از اجرا وارد شدم، فکر می کنم اون فاصله وقت خوبیه که بازیگر ایده هایی برای کلید زدن دیالوگ های وسط اجرا برداره و مخاطب رو آماده دیالوگ در چند جای اجرا کنه، البته نباید هم مثل استادیوم های فوتبالمون بشه که تماشاگرها از ساعت 12 ظهر که درهای استادیوم باز میشه مشغول شعار دادن بشن و وسط بازی مثلا تیم ملی که عصر برگزار میشه همه ساکت و بیصدا مشغول تماشا میشن!

سلامت و پایدار و آفتابی باشین
۱۹ اردیبهشت
اوه البته که از عوامل کار نیستم :)) چون نمیشه عوامل کار سوال بپرسن و خودشون جواب خودشونُ بدن! بعنوان یه مخاطب و یه تئاتری نظرمو صادقانه گفتم، این هم یه نوع کنشه، اصولا اساس تئاتر انواع کنش های دراماتیک و ریتمه.

یه کار تجربی هیچ دو شبش مثل هم نمی تونه باشه، به هر حال هر فرمی امکانات و محدودیت های خودش رو با خودش میاره و هیچ چیزی مثل هنر لو دهنده نیست! کافیه جدی و بدون پیش داوری باهاش رودررو و همراه بشیم؛ همش بازیه ولی کلک نیست؛ اگه کلک باشه لو میره. در مجموع خانم آنلاین اجرای موفقی بود، قد کشیدنش محسوس بود.
۲۰ اردیبهشت
من شب اول رو ندیدم. وگرنه متوجه میشدم که نظرات متفاوته، ولی قشنگ بود، اگر تماشاگرها میدونستن که میتونن تاثیر مستقیم داشته باشن. خوب میشد.
فکر کنم اکثریت مثل من نمیدونستن. و اونجاهایی که کامنتا باز میشد، فکر میکردم برای نوشتن عوامل پشت صحنه هست که مثلا تماشاگران هستند. کاری که بعضی جاها مرسومه
۲۰ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
قصد دارم تا داغم بنویسم
بسیار بسیار چسبید
هنوز اضطراب دارم و دلم پیش اون اشک هاست
خسته نباشید خانم ادبی
خسته نباشید آقای رضایی
همین جور ما رو متصل نگه دارید تا برگردیم به دنیای اجراهای واقعی...
دوستان عزیزم‌ قرار نیست چیزی جایگزین چیز دیگری بشه
تئاتر در سالن‌ها‌ از گذشته تا الان و قطعن در آینده جایگاه خودش‌ رو داشته و خواهد داشت و چیزی جاشو‌ نمی‌گیره اجراهای آنلاین‌ یک رویداد مستقل‌ه که نباید با رویداد دیگه ای مقایسه بشه
تلاش به مقایسه کردن و همینطور مقابل هم قرار دادن رویدادها‌ راه به جایی نمی‌بره...
در حال حاضر در شرایطی که سالن‌های تاتر تعطیل هستند ما با طراحی اجراهای آنلاین از طریق پلت‌فرم تیوال تلاش می‌کنیم به شیوه ای متفاوت با مخاطبانمان‌ ارتباط برقرار کنیم‌ و امیدوارم شما هم از این تلاش و گفت‌و‌گو‌ استقبال کنید
زیربنا » اتاق مجازی
گنجایش کاربران این سرویس تکمیل شده است.
۱۸ اردیبهشت
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید