تیوال نمایش ماه در آب
S3 : 22:11:20
  ۲۳ آبان تا ۰۳ دی ۱۳۹۵
  ۲۰:۳۰
  ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه
 بها: ۳۵,۰۰۰ تومان

: محمد یعقوبی
: (به ترتیب ورود به صحنه) آیدا کیخایی، ناهید مسلمی، مهدی کوشکی، باران وقارکاشانی، آهو شاه‌سون، فهیمه امن‌زاده، پدرام شریفی، علی سرابی و با صدای مارال بنی‌آدم
: کمپانی تیاتر باران

: ستاره اسکندری، عمادقلی پور
: محمد قدس
: الهام خداوردی
: امیرحسین دوانی
: صبا کسمایی
: محمدصادق زرجویان
: آیدین کیخایی، سیاوش ایمانی
: استودیو نوای شهر پارسیان
: آیدین الفت
: سیاوش ایمانی
: امیر کلهر
: مصطفی قاهری,تبسم ارگی
: پیام ایرایی
: سجاد ایرانمنش
: برند نیلموتی
: سامان پورسلیمانی
: آرمان خسروی، مرضیه اسکندری
: مارال دوستی
: مریم رودبارانی
: امیرقالیچی
: یاسر قرشی، باران بن یاسین و مریم شجاعی

راه های ارتباطی با تئاتر باران: سایت اینستاگرام کانال تلگرام

گزارش تصویری تیوال از نمایش ماه در آب / عکاس: حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

گزارش تصویری تیوال از تمرین نمایش ماه در آب / عکاس: رضا جاویدی

... دیدن همه عکس ها »

اخبار وابسته

» “ماه در آب” به دانشجویان تخفیف ویژه می‌دهد

» «ماه در آب» دو اجرایی شد

ویدیوهای وابسته

آواهای وابسته

 
گفتگوی تیوال با محمد یعقوبی (بخش دوم)
تئاتر کشور ما از غرب آمده است و وارد کننده هستیم
 
گفتگوی تیوال با محمد یعقوبی (بخش نخست)
یکی از ایده های من حذف فاصله تئاتر و سینما است

مکان

خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲/۱
تلفن:  ۶۶۱۷۶۸۲۵، ۶۶۱۷۶۸۱۲


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
بعد از خوندن نظرات دوستان (که عمدتن از نارضایتی حکایت داشت) رفتم بلیط خریدم و امشب (یکشنبه 28 آذر) نمایش رو دیدم و از صمیم قلب گزینه "دوست داشتم" رو انتخاب کردم
نمیخوام بگم کسانی که از بازی ها گلایه داشتن بی انصافی کردن ، چون ممکنه اون شب اجرا جور دیگه ای رفته باشه
اما در مجموع از محتوای نمایش ، بازی ها ، نورپردازی (بخصوص کم و زیاد شدن نور بین دیالوگ ها) و حتی دکور لذت بردم
هرچند وقت کمه اما باز هم پیشنهاد میکنم کسانی که نمایش رو ندیدن حتمن برای دیدنش اقدام کنن
محتوای داستان همراه با مایه طنز بجا و درست دقدقه ی بسیاری از مردم بخصوص جوان هاست
و با اندک سواد تئاتریم از لحاظ کارگردانی و بازی (بخصوص بازیگر کودک و علی سرابی که در همون زمان کم هم ستاره بود) نمایش کم نقص یا بی نقصی رو شاهد بود
با آرزوی موفقیت برای کل مجموعه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای این نمایش تا ۳۰ آذرماه تمدید شد، همچنین امکان خرید سه روز پایانی همینک فعال شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید




( شاید بشه به تمام کاراکترهای این تئاتر و افکار و عقاید و کردارشون در اون لحظات ویژه حق داد و شاید هم برخی و یا هیچ کدومشون ذی حق نباشند )

هم می تونن رفته باشند
و هم تمام فکر و ذکرشون اینجا باشه و از صدتا اینجایی به درد بخورتر باشند

هم به دنبال رویاشون بروند
و هم رویاهای جدیدی مغایر با قبلی رو جایگزین کرده باشند

هم به ماه بالای سرشون نگاه کنند
و هم از عکسش توی آب لذت ببرند

من ... دیدن ادامه » فکر می کنم هر آدمی« به خودی خود و در هر زمانی»
می تواند جزء چندین و چند دسته باشد

که به این دسته های فکری

با دیدن یک فیلم
دیدن یک تئاتر
شنیدن یک موسیقی
خوندن یک کتاب
شرکت در کلاس یک استاد
چک کردن صفحات دنیای مجازی
و . . .
اضافه و اضافه می گردد

و تنها مسخ شدگان هستند که یا تغییر نمی کنند و یا تغییراتشان بسیار اندک و اجباری است

http://uupload.ir/files/fpbg_mah.jpg




"اگر به هر آدمی از زوایای گوناگون و در زمان خاص خودش بنگری "شاید" ذی حق باشد"
این "شاید " خیلی مهم است
ممنون از شما
۲۳ آذر ۱۳۹۵


اصلا می شه گفت
اینجا سرزمین شایدهاست

مرسی از توجه و دقتتان
۲۳ آذر ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای نمایش "ماه در آب" در روز سه شنبه ۲۳ آذرماه در سانس ۱۸:۳۰ لغو شده‌است. خریداران محترمی که تمایل به جابجایی دارند لطفا با شماره‌ی ۰۲۱۶۶۸۷۱۸۹۷ تماس حاصل فرمایند، همچنین دوستانی که امکان تمایل حضور ندارند می توانند با ایمیلی به پشتیبانی تیوال به نشانی support@tiwall.com دربرگیرنده شماره پیگیری، شماره کارت و نام صاحب کارت، بلیت خود را لغو فرمایند.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بار دیگه نشون داده شد انسان ها لایه های شخصییتی عمیقی دارن ، سرشار از پارادوکس هستند و و اغلب تصمیماتی میگیرن که در ان چاشنی منفعت طلبی بیش از هر چیز دیگه ای به چشم میخوره . نویسنده نمایش نامه به خوبی برای انعکاس ذهنیات شخصیت‌های داستان، از شیوه‌های متعدد ومتفاوتی استفاده کرده که مهمترین این تکنیکها عبارتند از تک گویی درونی مستقیم، تک گویی درونی‌غیرمستقیم . شخصیت خانوم کیخایی نماینده زن هایی جامعه ما هستند که اغلب مورد بدترین نو تعرض ها ( تعرض های غیر جنسی ) قرار میگیرند . من که لذت بردم از لحظه لحظه نمایش امیدوارم که ببینید و لذت ببرید .
دیالوگ های ماندگار : بدترین نوع خشونت بی اعتناییه...............
این تخصص منه که به دیگران حق بدم چیزی رو بخوان که من نمی خوام ، تحمل می کنم تحمل می کنم تا جایی که حس کنم دیگه نمی تونم. این تخصص منه از بچگی بود.سکوت و ... دیدن ادامه » تحمل تا جایی که وضعیت از حد توان من خارج بشه و من شروع کنم به خداحافظی کردن...
رضا تهوری، تیاتر باران و کاوه این را خواندند
زهره طالبی و مونا این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تاتر جایی برای حسرت‌‌خوردن نیست


اگر بخواهیم ١٠ هنرمند تئاتر پس از انقلاب را انتخاب کنیم، بی‌تردید محمد یعقوبی یکی از آنهاست؛ کارگردانی که همواره سعی کرده در تئاتر ایران منشأ تحول و دگرگونی‌ باشد؛ چه در دنیای متن و درام‌نویسی و چه در زمینه اجرا و کارگردانی. بنابراین شاید این خود تنها دلیلی موجه باشد برای اینکه همچنان مخاطب داشته باشد و حتی در بازتولید آثارش نیز این توجه و حمایت مردمی همچنان برقرار بماند. نمایش «ماه در آب» که کمپانی تئاتر باران تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد، با بازی آیدا کیخایی، ناهید مسلمی، مهدی کوشکی، فهیمه امن‌زاده، پدرام شریفی، علی سرابی، باران وقارکاشانی، آهو شاهسون و با صدای مارال بنی‌آدم از ۲۳ آبان روی صحنه می‌رود. جدیدترین اثر یعقوبی به‌دلیل استقبال مخاطبان در پیش‌فروش؛ در روزهای پایانی هفته در دو سئانس ... دیدن ادامه » ۱۸:٣٠ و۲۰:٣٠ روی صحنه می‌رود.

‌ برای دومین‌بار است که نمایش‌نامه «ماه در آب» را کار می‌کنید، بنابر چه ضرورتی اصرار بر بازتولید آثارتان دارید؟
اجرای ماه در آب در ادامه بازآفرینی کارهای گذشته‌ام است. از آنجا که در سال ۸۹ برخورد بسیار تلخی با اجرای «نوشتن در تاریکی» شد، من از سال ۹۰ بازتولید آثارم را شروع کردم. «زمستان ۶۶» اولین اثری بود که بازنویسی و دوباره اجرایش کردم. با این پرسش اجرای دوباره کارهایم را شروع کردم: آیا نمایش‌نامه‌های ایرانی یک‌بارمصرفند یا همچنان ارزش اجرا دارند؟ اجرای دوباره نمایش‌نامه‌هایم را سال‌ها پیش در برنامه کارهای آینده‌ام گنجانده بودم. دلیلش هم این بود که هر بار کاری اجرا می‌کردیم با وجود استقبال و سالن پر از تماشاگر، ناگزیر بودیم پس از ٢٠ تا ٣٠ اجرا سالن را به گروه دیگری بدهیم که در صف انتظار برای اجرا بود، این رنج‌آور بود ولی چاره‌ای هم نبود. مدیران تئاتر شهر که در گذشته تئاترهایمان را در آنجا اجرا می‌کردیم برایشان فرقی نمی‌کرد چه‌کاری در سالن‌هایشان اجرا شود، فقط ناگزیر بودند به همه فرصت اجرا بدهند. ما حتی در اجرای دوم «زمستان ۶۶» در تئاتر شهر در سال ۹۰ با وجود شصت اجرا هنوز می‌توانستیم به اجرا ادامه بدهیم و تماشاگر داشتیم ولی چون گروهی دیگر منتظر اجرا در آن سالن بودند ناگزیر شدیم سالن را خالی کنیم. وقتی اجرای دوباره «زمستان ۶۶» را در تئاترشهر شروع کردیم، عده‌ای از تئاتری‌ها هم اعتراض کردند که تئاتر شهر نباید به اجرای دوباره یک تئاتر اختصاص داده شود. خوشبختانه حالا دیگر تعدادی سالن خصوصی در تهران وجود دارد که می‌توانم دوباره کارهایم را در این سالن‌ها اجرا کنم. فکر هم نکنم دیگر کسی اعتراض به اجرای دوباره این کارهایم داشته باشد چون بیشتر آن معترضان چند سال بعد کارهای خودشان را بازتولید کردند. حالا با وجود سالن‌های خصوصی در تهران، بدون نگرانی تمام کارهایم را دوباره اجرا خواهم کرد و تا زمانی که بدانم کارهایم تماشاگر دارند ادامه خواهم داد. اجرای دوباره کارهایم فرصتی است برای من تا نمایش‌نامه‌هایم را بازنویسی و متفاوت با گذشته اجرا کنم. ماه در آب که این‌بار اجرا خواهیم کرد، با متن ١٠ سال پیش در جزئیات تفاوت دارد. طراحی صحنه آن کاملا با اجرای قبلی متفاوت است. در اجرای قبلی، طراح صحنه منوچهر شجاع بود، این‌بار امیرحسین دوانی طراح صحنه کار ماست که طرحش بسیار متفاوت با طرح منوچهر شجاع است. همچنین برخی از بازیگران در اجرای فعلی حضور ندارند و کارگردانی هم با اجرای گذشته فرق دارد. چون من دیگر همان آدم ١٠ سال پیش نیستم.
‌ مخالفان بازتولید گفته‌اند که این نمایش‌نامه‌نویسان و کارگردانانی که موافق بازتولید هستند، دیگر ایده و حرفی نو برای گفتن ندارند و مجبورند خود را تکرار کنند؟
بیایید فرض کنیم که این مخالفان درست بگویند، خب که چه؟! بر فرض که ما می‌خواهیم همان کار گذشته‌ را بدون هیچ تغییری اجرا کنیم؟ چه کسی می‌تواند با اعتمادبه‌نفس بگوید این نادرست است؟ اگر اشتباه کنیم دودش به چشم خودمان می‌رود. آنها چرا دلواپسند؟ بهتر نیست هرکس کار خودش را بکند. آن مخالفان اگر نمایش‌نامه‌نویس یا کارگردان هستند کارهای نو خودشان را اجرا کنند، ما را هم به حال خود بگذارند که کار خودمان را بکنیم. اگر هم این مخالفان جمعی از نقدنویسان یا تماشاگران تئاتر هستند که در گذشته‌ کارمان را تماشا کرده‌اند، اینها می‌توانند به تماشای دوباره کارهای ما ننشینند. ما نمایش‌هایمان را برای آنهایی که در گذشته‌ کارمان را تماشا کرده‌اند اجرا نمی‌کنیم. هدف ما جذب کسانی است که به هر دلیلی در گذشته نمایشمان را تماشا نکرده‌اند. البته خوشحال می‌شوم که کسانی دوباره پس از ١٠ سال به تماشای ماه در آب بیایند، ولی ما برای خودمان و برای کسانی که کارمان را در گذشته ندیده‌اند اجرا می‌کنیم. همان‌طور که گفتم، اجرای دوباره کارهایم فرصتی است برای من که با نگاهی دیگر کارهایم را بازنویسی و دوباره اجرا کنم.
این تغییر در متن، بازیگری و طراحی چقدر می‌تواند با آنچه بازتولید تعریف خواهد شد همخوانی داشته باشد؟
فراتر از هم‌خوانی است. همان‌طور که گفتم، این اجرا با اجرای گذشته در طراحی صحنه فرقی اساسی دارد و در متن هم تغییرات جزئی‌نگرانه و برخی بازیگران هم تغییر کرده‌اند، اما اگر هیچ ایده‌ای برای تغییر هم نداشتم باز هم ماه در آب را اجرا می‌کردم. بازتولید در ساده‌ترین شکلش یعنی اجرا بدون هیچ‌گونه تغییری. بااین‌همه تاکنون هیچ‌کدام از اجراهای دوباره کارهایم مثل اجرای پیشین نبوده. اجرای دوباره همیشه تاکنون فرصتی بوده برای بازنگری و نقد گذشته خودم در نگارش و کارگردانی. به نظرم آنهایی که بازتولید نمی‌کنند، اگر کارشان ارزش اجرای دوباره دارد اشتباه بزرگی می‌کنند.
بنابراین شما از جمله هنرمندان معتقد به نقد هستید؟
«زمستان ۶۶» نشان داد که بلدم خودم را نقد کنم، البته متن‌هایم تغییر ماهیتی نمی‌کنند ولی تغییر در جزئیات مهم است. وقتی بازتولید هر کاری را شروع می‌کنم، از تماشای فیلم اجرای قبلی آن کار پرهیز می‌کنم و خودم را در معرض این آزمون می‌گذارم که حالا چه خواهم کرد. خوشبختانه حافظه خوبی ندارم که جزئیات کارهای قبلی را به یاد آورم. با خودم فرض می‌کنم اولین‌بار است که می‌خواهم کارگردانی کنم. این تلاش دوباره برای کارگردانی برایم لذت‌بخش است. تنها چیزی که از اجرای گذشته دارم و براساس آن تمرین را شروع می‌کنم، متن است که آن را هم در تمرین و گاهی وقت‌ها پیش از آغاز تمرین بازنویسی می‌کنم. در دو، سه روز پیش از اجرای دوباره هر کار، فیلم کار گذشته را تماشا می‌کنم تا ببینم اگر لحظه خاصی بوده که در گذشته بهتر درآمده، از آن استفاده کنم. فیلم اجرای قبلی ماه در آب را یکی، دو روز پیش دیدم.
‌ در نمایش «ماه در آب» تغییرات در چه حد است؟
مثلا شخصیت آلما در متن قبلا این‌طور بود که شوهرش ترکش می‌کند اما در این اجرا آلما شوهرش را ترک می‌کند. این متن قبلا چاپ شده و حالا من می‌توانم بازنویسی آن را چاپ کنم و حتی امکان دارد ١٠ سال بعد اگر دوباره آن را کار کردم، نسخه سومی از آن را چاپ کنم. این فرق مهم تئاتر با فیلم است و امتیاز تئاتر همین است که تا وقتی زنده‌ای، فرصت بازنگری داری. فیلم یک بار ساخته می‌شود و بعد ممکن است کارگردان حسرت بخورد کاش فلان سکانس را جوری دیگر می‌ساخت، کاش فلان نما را جوری دیگر می‌گرفت، کاش فلان بازیگر‌ در کارش بازی می‌کرد. فیلم‌نامه‌نویس ممکن است حسرت بخورد کاش فلان سکانس را جوری دیگر می‌نوشت یا… . در تئاتر جایی برای این حسرت‌ها نیست. می‌توان دوباره اجرایش کرد؛ می‌توان بازنگری کرد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

پیش فروش بلیت های هفته جدید آغاز شد

نمایش«ماه در آب»کاری از محمد یعقوبی

((جایزه بهترین بازیگری زن از جشن انجمن بازیگران خانه تاتر))


((کاندیدای دریافت بهترین نمایشنامه از کانون ملی منتقدان))

هرروز ساعت۱۸:۳۰و۲۰:۳۰

تیاتر باران



بازیگران: ... دیدن ادامه » (به ترتیب ورود به صحنه) آیدا کیخایی، ناهید مسلمی، مهدی کوشکی،آهوشاهسون/باران وقارکاشانی، فهیمه‌ امن‌زاده، پدرام شریفی، علی سرابی، (با صدای) مارال بنی آدم
پرند محمدی این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ناهید مسلمی این روزها بعد از گذشت 10 سال از اولین دور اجرای نمایش «ماه در آب» بار دیگر با این نمایش و با نقش لیلا مادر آی‌سودا روی صحنه رفته است.



نمایشی به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی که تا روز جمعه 19 آذر هر شب ساعت 20:30 در تئاتر باران روی صحنه می‌رود.



مسلمی این روزها به واسطه حضور در سری دوم سریال «شهرزاد» با نقش بتول دایه فرزند شهرزاد جلوی دوربین حسن فتحی هم هست. آن‌چه در ادامه می‌خوانید گفت‌و‌گویی است با این بازیگر تئاتر، رادیو، تلویزیون و سینما.



او در این مصاحبه از اولین تجربه همکاری با محمد یعقوبی در دهه 80، توانایی‌اش در ایفای نقش‌هایی با سن بالا از سال‌های دور تاکنون، بازی در نقش زنی آلزایمری در «ماه در آب»، نقش‌های کلیشه‌ای سریال‌ها برای زنان بازیگری هم سن و سال او و فیلمبرداری سری دوم «شهرزاد» گفت.



می‌دانیم ... دیدن ادامه » که «ماه در آب» سال 85 به مدت 20 شب در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت. آن زمان حضورتان در نمایشی به کارگردانی محمد یعقوبی چگونه اتفاق افتاد؟

اولین نمایشی که از محمد یعقوبی دیدم «یک دقیقه سکوت» بود که سال 1380 در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا شد. زمانی که نمایش تمام شد احساسی غریب داشتم و با این که سال‌های سال از ورودم به عرصه تئاتر می‌گذشت اما به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم.



گمان می‌کنم یکی از وظایف تئاتر این است که به قدری بر شما تاثیر بگذارد که تا روزها پس از دیدنش به آن فکر کنید و «یک دقیقه سکوت» این کار را با من کرد. فراموش نمی‌کنم از سالن که خارج شدم فقط به این فکر می‌کردم کاگردان این نمایش چقدر بر موضوعاتی همچون جنگ، خانواده و روابط آدم‌ها احاطه داشته است و تمام طول مسیر تا خانه را اشک ریختم.



آن زمان چیزی که در دل از خدا خواستم این بود که روزی محمد یعقوبی از من برای بازی در یکی از نمایش‌هایش دعوت کند. یک یا دو ماه بعد بود که برای صحبت در مورد پیشنهاد بازی در تئاتری در مسیر حرکت به سمت محل ملاقاتم با کارگردان دیگری بودم که دستیار محمد یعقوبی با من تماس گرفت. (با هیجان) به تنها چیزی که در آن لحظه فکر کردم این بود که ای کاش همه این قدر زود به آرزوهایشان برسند.



دستیار محمد یعقوبی گفت برای بازی در «گل‌های شمعدانی» به من زنگ زده است و من همان جا قرار ملاقاتم با کارگردان دیگر را کنسل کردم و برای تمرین «گل‌های شمعدانی» که سال 1383 در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت به گروه محمد یعقوبی پیوستم. «گل‌های شمعدانی» به من ثابت کرد محمد یعقوبی در مقام نویسنده آن‌چه در دلم می‌گذرد را می‌نویسد.



پس درام اجتماعی جزو سبک‌های مورد علاقه‌تان است؟

درام‌های خانوادگی و اجتماعی که رئال و به زندگی روزمره نزدیک باشند به شدت جذبم می‌کنند. بعد از بازی در سه نمایشِ «گل‌های شمعدانی»، «تنها راه ممکن» و «ماه در آب» به کارگردانی محمد یعقوبی مطمئن شدم این گونه از نمایش شیوه مورد علاقه‌ام است.



اگرچه همچنان جوان هستید اما 10 سال پیش با آن که جوان‌تر از اکنون بودید پذیرفتید در «ماه در آب» مادر آیدا کیخایی باشید.

شاید این انعطاف در بیان، بدن و میمیک صورت برای بازی در نقش‌هایی با سن بالا از ابتدا که با دکتر قطب‌الدین صادقی کار کردم در من شکل گرفت. اولین تئاتر حرفه‌ای من نمایش «مده آ» به کارگردانی دکتر صادقی بود که نقش دایه را بر عهده داشتم. آن زمان من 28 ساله و دایه پیرزنی حدودا 60 ساله بود. شاید این انتخاب بر این اساس صورت گرفت که من به واسطه کار در رادیو ابعاد صدایم را می‌شناختم و می‌توانستم با آن بازی کنم و صورتم نیز از این انعطاف برخوردار بود که گریم به خوبی روی آن بنشیند.



هر چند چندان این اتفاق را دوست نداشتم که هنگام جوانی در نقش‌های پیر بازی کنم اما هر کسی «مده آ» را می‌دید از بازی جوانی 28 ساله در نقش پیرزنی حدودا 60 ساله راضی بود. (با خنده) هر چند که دیگر اکنون این نقش‌ها با سن خودم مطابق هستند.



با شخصیت لیلا، برای نخستین بار در نقش مادری آلزایمری روی صحنه رفتید؟

بله. سال 85 نخستین باری بود که نقش مادری آلزایمری را بازی می‌کردم و برایم بسیار مهم بود این گونه افراد را از نزدیک ببینم. مادر یکی از همکارانم آلزایمر داشت و من از او اجازه گرفتم به منزلشان بروم و از نزدیک ببینمش. او مرتب به سرویس بهداشتی می‌رفت و دست‌هایش را می‌شست. در واقع به محض این که از دستشویی بیرون می‌آمد 15 ثانیه بعد فراموش می‌کرد همین الان دست‌هایش را شسته است و برای اطرافیانش بسیار تلخ بود که او چیزی به این سادگی را فراموش می‌کند. به پیشنهاد محمد یعقوبی کتابی هم در مورد این بیماری خواندم که برای نزدیک شدن به نقش بسیار کمکم کرد.



اکنون با توجه به آن تجربیات و این که در طول این سال‌ها چند بار دیگر نقش بیماران آلزایمری را بر عهده داشته‌ام قطعا شخصیت کامل‌تری را روی صحنه به نمایش خواهم گذاشت.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به آگاهی می رسد به دلیل شهادت امام حسن عسکری (ع) اجرای این نمایش در تاریخ ۱۷ آذرماه لغو شده است و بلیت های تمامی خریداران به چهارشنبه ۲۴ آذرماه جابجا شده است. خریداران عزیزی که در این روز تمایل به حضور ندارند لطفا شماره کارت، نام صاحب کارت و کدپیگیری خرید بلیت خود را به نشانی support@tiwall.com ارسال کنید.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دایی آروین میگه آدمها دو دسته ن:آدمهایی که به رویاشون خیانت میکنن، آدمهایی که دنبال رویاشون میرن.
پیش‌فروش آذرماه نمایش «ماه در آب» آغاز شد


، با استقبال تماشاگران از نمایش «ماه در آب» به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی در تیاتر باران، پیش‌فروش بلیت‌های آذرماه این نمایش در سایت تیوال آغاز شد.

«ماه در آب» با احتساب پیش فروش بلیت‌هایش ، شش روز را پشت سر گذاشته و تا کنون بیش از۲۰۰۰ نفر به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

در این نمایش که از ۲۳ آبان ماه اجرای عمومی خود را آغاز کرده است، آیداکیخایی،ناهید مسلمی،مهدی کوشکی،آهو شاهسون/باران وقارکاشانی،فهیمه امن زاده،پدرام شریفی و علی سرابی به ایفای نقش می پردازند.


لازم به ذکرست که نمایش «ماه در آب» به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی روز یکشنبه ۳۰ آبان مصادف با اربعین حسینی روی صحنه نمی رود.
این نمایش از روز چهارشنبه سوم آذر ماه نیز در دو سانس۱۸:۳۰و۲۰:۳۰ روی صحنه می رود.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امکان خرید بلیت روزهای تازه این نمایش ساعت ۱۴ در روز ۲۶ آبان ماه فراهم می‌شود.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آدما چرا ازدواج می کنن یا جدیداً بهتر بگیم چرا ازدواج نمی کنن؟!
افراد در خانواده از لحاظ جسمی و روانی به بلوغ می رسند و آینه یکدیگر در واکنش به مسایل زندگی هستند شاید بهم دلیل دکور مجموعه ای بود از آینه و اشیای شفاف که هم اعضای خانواده خودشون رو ببینن و هم سایر اعضا رو ولی این وسط شرایط جامعه تاثیر مستقیم و گاه مخربی بر کانون خانواده دارد نمایش ماه در زوایای مختلف روابط انسانی بخصوص روابط زوجین از دیدگاههای مختلف و واکنشهای آنها با به نمایش می زاره دیدنش خالی از لطف نیست!
سپاس از همه عوامل بخصوص باران کوچولو!
بزرگترین خشونت بی اعتنایی است.
دوستی همیشه به من می گفت اگه می خوای کسی رو واقعاً ناراحت کنی ایگنورش کن که همون بی اعتنایی و عجیب هم تاثیرگذاره!
۲۴ آبان ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش خوب و جذابی بود.روایت بسیار ملموس و واقعی در جامعه امروز. درباره رفتارها و عواطف پیچیده آدم ها....آدم هایی که هیچ وقت نباید ازدواج کنند... آدم هایی که خواهان نزدیک شدن به هم هستند در عین حال دنیایشان دور از هم است. فقط داشتیم کم کم از حضور آقای علی سرابی نا امید می شدیم! به نظرم نقش پررنگ و فعالی در این نمایش نداشتند و بازی آقای کوشکی را بیشتر پسندیدم. در مجموع تیم خوبی بودند.
آرمان بیکیان، ساناز ب و Mandana Motaei این را خواندند
تیاتر باران، رضا تهوری، امید، Sheida و عباس ملکشاه این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
رشد انسان از درون ریشه می گیرد و ژنتیک روش راهبری است و اهمیتی که این روش در تمام گستره روانشناسی کسب کرده کلید حل مسایل را در قلمرو های متعدد در دوران کودکی قرار داده است و باید گفت کودک بیشتر وغالبا وضع روانی بزرگسال را تببین می کند. وهمچنین انسان اجتماعی است ماهیتش در جامعه شکل می‌گیرد و تکامل او در واقعیت بخشیدن به خویش است ، قوانین حاکم بر جامعه نیز به نوعی تاثیر گذار بر روابط می باشند. نمایش ماه در آب به یک خانواده اشاره دارد که خود نمادی از جامعه است به وا کاوی عوامل تاثیر گذار بر افراد آن خانواده می پردازد و روایت گر زندگی زنی بنام آی سودا از زبان دختری بنام باران است . استفاده از آینه در طراحی صحنه با مفهوم هماهنگی داشت و موسیقی سنتی که نماد یک خانواده ایرانی بود به ترسیم یک خانه ایرانی کمک می کرد ، بازی ها خوب و صدای ضبط شده ای بین دیالوگ ... دیدن ادامه » ها پخش می شد که لازمه ارتباط موضوعی بود ، باعث یکنواختی و طولانی شدن دیالوگ ها در نتیجه خستگی تماشاگر بود. در کل نمایشی بود که درباره اش تحقیق و بررسی شده بود و به نکته های ریز ولی پر از مفاهیم اشاره داشت . از خانم ناهید مسلمی متشکرم نقش به نظرم بی نقص بود .از تمام گروه نمایش تشکر می کنم و به امید کاراهای آتی از ایشان .

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امکان خرید روزهای تازه این نمایش امروز یک شنبه ساعت ۱۴ فعال خواهد شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چه خوب که سانس 18:30 هم باز شد
ممنون
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فقط دوروز دیگه مونده تا شروع نمایش ماه در آب
به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی
برای این نمایش سانس ویژه روز پنجشنبه و جمعه ساعت۱۸.۳۰ هم در تیوال بازشده
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امکان خرید سانس‌های ویژه این نمایش امروز ساعت ۱۴ فراهم می‌شود.
سلام!
آیا میشه این اخبار رو (مثل ساعت باز شدن خرید سانس جدید) از طریق دیگه ای به جز چک کردن کامنت های اینجا دریافت کرد؟
۲۲ آبان ۱۳۹۵
درود بر شما
بسیاری از آگاهی‌های مهم از طریق کانال تلگرام تیوال به نشانی https://telegram.me/tiwall و همچنین اینستاگرام تیوال @tiwallgram هم ارایه می‌شود.
۲۲ آبان ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید