آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال نمایش برگشتن افتخار آمیز مردان جنگی
S3 : 01:53:09 | com/org
خرید بلیت
٪۲۵ تخفیف
۰۸ بهمن تا ۲۴ اسفند
۱۸:۳۰ و ۱۹:۰۰  |  ۱ ساعت
بها: ۳۵,۰۰۰ تومان  |  جزییات
۳۵,۰۰۰ تومان
سه سال بعد از اتمام جنگ جهانی دوم، هامبورگ.

- بر اساس نمایشنامه «بیرون، پشت در» اثر ولفگانگ بورشرت

دسته‌بندی
سیاسی

مکان

خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، بام خانه هنرمندان
تلفن:  ۸۸۳۱۰۴۵۷، ۸۸۳۱۰۴۵۸

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
به نظر من بازی بازیگران بسیار عالی و روان بود و موضوع جنگ از بعد احساسی خیلی خوب به تصویر کشیده شده بود و قسمت های طنزی هم که در نمایشنامه بود باعث جذابیت بیشتر میشد به تمام عوامل خسته نباشید میگم
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
// نمایشنامه بی افتخار نمایشنامه نویس//
بارها و بارها و بارها و شصتادبار بارهای دیگر...
متن های خوبی نداریم با اقتباس، بی اقتباس، برداشت آزاد، برداشت کوپنی، کپی کامل، کپی نصفه، ادای دین و یا هرچیز دیگری در کشور ما بد نوشته می شود...
وقتی با یک اثر بالای ۵۰ سال روبروییم...
باید بدانیم خیلی از گفته ها، بطور کامل تر گفته شده..
نمونه: اگر امروز شاه لیر را ببینیم یک اثر خسته کننده خواهد بود.. چون ۳۵۰ سال پیش نوشته شده... و اقتباس های فوق العاده ای مثل آشوب کوروساوا ازش ساخته شده...

مطلب دومم در مورد تعمیم ناموفق هست... یا اثر در زمان و مکان معینی تعریف می شود هامبورگ... باید مشخصات آلمان بعد جنگ داشته باشد... که اثری در آن نیست... ... دیدن ادامه ›› مثلا اگر آلمان را حذف کنیم فرانسه بگذاریم چه می شود؟ جواب: هیچ

در تعمیم هم به عنوان یک اتفاق در جنگ به کشورهای دیگر نیز ناموفق است...
صدای مرگ هم که شبیه صدای تئاتر کمدی فانتزی بود...

عنصر حذف و دکور زدایی و چارچوب درب و معانی ورود و اجازه خوب بود ولی بدلیل متن ضعیف و پای بند نبودن بعضی بازیگران به جایگاه چارچوب به عنصری تکراری و خسته کننده تبدیل شد...

کتک کارهای واقعی در کنار خندیدن های تصنعی و بازی اغراق آمیز به عنوان وهمیات نکته جالب و مورد علاقه اینجانب و خلاقانه بود..

فرق هست بین بیان یک بازیگر و فریاد و رو اعصاب بودن...
ابتدا به بازیگران آموزش اولیه بیان و بدن داده شود بعد اجرای عموم گذاشته شود..
پژمان جمشیدی فوتبالیست نمونه بارز این موضوع هست...

به هر حال اثر بعد از حداکثر ۱۵ دقیقه قابل پیش بینی و رو به موت هست... و کشیش هم نتوانست با شوک آب نجاتش بده..

دو هفته پیش شهید برونسی را دیدیم.. اون هم بد بود.. کجایی ابراهیم هم خوب نبود..
کلا تئاتر و جنگ شدن هذان دشمنان خونیان... در یکجا جمع نمی شوند..
محمد علی نبیان و عارف عباسی این را خواندند
حسین تاجیک این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
جای خالی تامل و ایده پردازی و اجرای خلاقیت در تاتر این روزها بسیار خالیه ، که در این نمایش به شدت بهش توجه شده بود . ریتم درست و تلورانسی که مخاطب رو بدون خستگی تا پایان روایت به همراهی میطلبید و نگاه دقیق به جزئیات از جمله : طراحی صحنه ، میزان و اندازه ی درستِ استفاده از نوآوری ، بازی های شسته رفته و به حد باعث شد انتظار من از یک اجرای تاتر برآورده بشه . دقیقا معنی تاتر همینه . یک اتفاق درست و به اندازه ! خداقوت به همگی مخصوصا آقای شهبازی عزیز ‌. امیدوارم اتفاقات خوبی بیوفته برای این کار
موضوع داستان جذاب و قابل تامل است که به ان کم پرداخته شده است و جا برای کار در این موضوع وجود دارد.
فیلمی که در ابتدای پخش میشد و وصل ان به نمایش کار جذابی بود.
توانایی فردی اکثر بازیگران در سطح مناسبی بود، حتی از نظر بیان برخی در حد خیلی خوب بودند، و در مجموع قطعا باید بهشون خسته نباشید گفت.
کارگردانی کار اما چنگی به دل نمیزد و باعث میشد زحمات این گروه خوب و پرتلاش دیده نشود،
کار در لحظاتی حال و هوای سورئال مانند کار فهرست رضا ثروتی به خود میگرفت ولی در لحظه بعد شاهد یک مسابقه کشتی تمام عیار به صورت کاملا رئال بودیم که سبب سردگرمی ذهن میشد.
عنصر تکرار به کار کمک نکرده و ریتم کار را به صورت عذاب اوری کند کرده بود.
برخی حرکت های بدنی بازیگران مانند قدم رو بازیگر خانم، در زدن سرباز و یا نوع حرکت خانم کرامر بی ربط و خسته ... دیدن ادامه ›› کننده بود.
خنده مخاطب بسیار لذت بخش هست و به اجرا جان تازه ای میدهد اما به چه قیمت؟ اوج خنده با دو بار کلمه شاشیدن و یک بار ریدن لذت بخش نیست.
طراحی لباس در راستای موضوع کار نبود و جذابیتی نداشت.
صدای انتخاب شده برای رودخانه واقعا خوب نبود، هر سه بازیگر خانم کار بیانی به شدت بهتر داشتند که میتوانستند تاثیر کاراکتر رودخانه را بیشتر کنند.
و در نهایت تنها حرفم با بازیگر نقش سرباز است که در انتها وظیفه سختی دارد، او با دیالوگ نهایی خودش میتونه کار رو دربیاره ای کاش وارد فاز مسخره بازی و اپرا خوانی نشود و خیلی تاثیرگذار بگوید تا حرف‌هایش ته نشین شود، انجاست که مخاطب همه صحنه ها را فراموش می کند و تاثیر پذیرفته خارج میشود.



فاتح اگر دروغ بگوید هیچوقت مورد سوال قرار نمیگیرد و متاسفانه تاریخ همیشه یکطرف ماجرا را شنیده است
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عوامل کار، موضوع جنگ گلیشه ای است جذاب و این کار هم با متنی خوب و کارگردانی عالی و بازیهای روان و خوب انسان رو برای دوباره دیدنش ترغیب میکند.امیدوارم هیچ وقت هیچ جای دنیا هیچ جنگی صورت نگیرد.
به نظر من بازی هنه هنرمندان این نمایش عالی بود ولی اصلا متن نمایش را دوست نداشتم و احساس می کنم به شدت نمایشنامه ضعیف بود
خیلی جذاب و تماشایی بود .افرین به این پکیج درست و متن قوی .عاااالییییی🌻🌻🌻🌻
تاریخ را فاتحین مینویسند بقول ماکیاول حق قدرت است که برنده های جنگ جهانی دوم خودشان را قدرت و حق دانستند
اگر متفقین برنده نمیشدند دنیا تغییر میکرد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خرید بلیت این نمایش، به کارگردانی حسین شهبازی و با بازی ابوالفضل جمشیدی، حسام شریفی، بهرام کاظمی، حامد پور محمد و ... آغاز شد.
elham و fariba akbari این را خواندند
استار اسمانی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید