تیوال نمایش پوبلیکومس بشیمپفونگ
S2 : 09:16:19
امکان خرید پایان یافته
  ۲۷ دی تا ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
  ۱۹:۳۰
  ۱ ساعت
 بها: ۳۰,۰۰۰ و ۱۵,۰۰۰ تومان

: امیر اخوان
: آرا آشور، مصطفی لطیفی خواه، کیوان محمدی، زهرا مهرابی

: امیر قالیچی
: امیر سپهر تقی لو
: الهه انصاری
: مریم برادران
: داتیس اسکندری
: حسین افتتاحی
: طاها طهماسبی فر
: کیارش مسیبی، حدیثه مقدم
: سعید اخوان
: محمد روحبخش. بهنام راهنمایی

یادداشت کارگردان

روسپی گری غیر مقدس
تا پیش از این گمان می کردم تئاتر در تمرین و اجرا شکل می گیرد و فهم جدیدی حاصل می شود که بنیاد یک گفتمان خواهد شد . اما همه اینها پیش از برگزیده شدن در جشنواره تئاتر دانشگاهی بود.
همه در خاطر دارند که چگونه مدیرها دراختتامیه قربان صدقه می رفتند . یکی ما را روی چشم خود جا می داد و دیگری وعده حواله می کرد آن هم با اطمینانی که جای هیچ شبه ای باقی نمی گذاشت و ما ( گروه پیاده ها ) به هیچ وجه نمی دانستیم از این پس باید بازیگر اجرای بزرگتری باشیم که اسمش اجرا گرفتن در سالن های دولتی است . ضد قهرمانی که تا آخر باید نقشش را به درستی بازی کند و جلوی این مدیر و آن  مسئول دم تکان دهد ما بودیم.
انگار که نقش ما دانشجوها و امثال ما مشخص است روسپی گری اما نه به شکل مقدسش.
اغراق نیست که بیش از چند ده بار به سراغ سالن های دولتی مناسب این اجرا رفتم (تئاتر شهر و سالن مولوی) و چندین بار به اشکال و جریان های مختلف توضیح دادم که چرا بر اساس ایده ، این نمایش چاره ای جز اجرا در سالن مناسب اش را ندارد.  (پارادوکس عظیم اینجاست که همین اساتید محترم در دانشگاه این مسائل را سر کلاس شان تدریس می کنند و امری ملزم برای یک اجرا می دانند ) .خلاصه که به هر سازشان رقصیدم ( البته که پشیمانم ) .
این بازی منفور را هشت ماه است انجام داده ام و سرخورده و شرمنده از انجام دادنش هستم. دانشجو بودن و نو اندیشی از جایی به بعد در صحنه برایم شکل نگرفت و تنها نه گفتن به صحنه بزرگ سیستم و مدیران است که همچنان سر پا نگهم می دارد.
حال صراحتا انزجار خودم را از جریان منفور مرسوم شده اعلام می دارم و نمایش پوبلیکومس بشیمفونگ برگزیده تئاتر دانشگاهی در سالن های دولتی اجرا نخواهد رفت تا شاید گفت و گویی میان خود ما (دانشجویان) قوت بگیرد که با نوبت اجرا گرفتن چه چیز هایی را از دست می دهیم و چه چیز هایی به دست می آوریم واجرا رفتن به چه قیمتی باید انجام شود؟
این تمرین جدیدی است که به شدت مشتاق انجام دادن آن هستم.

نمایش برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی
برنده تندیس بهترین بازیگری زن جشنواره تئاتر دانشگاهی
برنده تقدیر کارگردانی جشنواره تئاتر دانشگاهی
کاندید بخش دراماتورژی جشنواره تئاتر دانشگاهی

 

فرصتی پیش می آید که بپرسیم آیا نمایش واقعی روی صحنه اتفاق می افتد یا جایی دیگر؟


- از همراه داشتن فرزندان زیر ۱۵ سال خودداری نمایید.
شهر:
تهران

گزارش تصویری تیوال از نمایش پوبلیکومس بشیمپفونگ / عکاس: سارا ثقفی

... دیدن همه عکس ها »

آواهای وابسته

مکان

حافظ، نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱، عمارت نوفل‌لوشاتو
تلفن:  ۶۶۴۸۳۷۴۲


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
اگر دوست دارید در مورد نمایشنامه این کار بیشتر بدونید می تونید از ویکی پدیا شروع کنید.

https://en.wikipedia.org/wiki/Offending_the_Audience
امیر اخوان و آرا آشور این را خواندند
آذرمهر، آرش آهنگری، رضا بهکام، الاهه انصاری و Someone این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این نمایش تمدید شد.خرید بلیت روزهای تازه این نمایش، از پنجشنبه ۲۵ تا دوشنبه ۲۹ بهمن، به کارگردانی امیر اخوان و با بازی آرا آشور، مصطفی لطیفی خواه، کیوان محمدی، زهرا مهرابی، فردا (دوشنبه) ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
آرا آشور و الاهه انصاری این را خواندند
حمیدرضا مرادی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ایده خوب و جالب ، مخصوصا خالی کردن صحنه و اکت بازیگرا به عناوین متفاوت . اجرایی که میتونست یه کم متنه بیشتری داشته باشه ، زیادی دیگه رها بود و تماشاگرها وسط دیالوگ بازیگرا هم میومدن و کار یه جاهایی از دستشون در میرفت ، با ایده ی تماشاگر بازیگر نقش اصلی اجرا باشه یا بوده یا خواهد بود موافق ولی بیشتر باید کار میشد تا به نظرم بیشتر درگیرمون کنه ، شاید یه کم از چاشنی های "زندگی در تئاتر " رو انتظار داشتم ببینم و بشنوم . لحظاتی بود که با خودم میگفتم در طول اجرا اینکه الان توی این سالن چی رو دارم تماشا میکنم هم برام جالب بود که اینا درگیرم کردن و تکلیفم مشخص نیست با این اجرا ، چون اجراهای دیگه تکلیفت مشخصه ، میشینی و میبینی و پا میشی میری . یکی از تفاوت هاش همین گنگی حضور و عدم حضور که داشتم بود و برام جالب .
حمیدرضا مرادی و الاهه انصاری این را خواندند
لیلا هدایت پور این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان عزیز تیوالی
فردا پنجشنبه ساعت 8.15 قرار که نشست و گفت و گویی در مورد اجرا با حضور
علی اصغر دشتی
رامین اکبری
عباس جمالی
میثاق نعمت گرگانی
برگزار بشه و از نیمه دوم قرار که نظرات مخاطبان شنیده بشه.
حضور تک تک شما برای ما چه مخالف و چه موافق لذت بخشه
محل نشست : خانه هنر پیچازی
آدرس : خ جمهوری خ رازی (خیابان کنار تئاتر شهر)، کوچه گودرز جنب بن بست اول خانه هنر پیچازی
خیلی حیف شد زمان تداخل داره با برنامه های جشنواره متاسفانه
نتیجه رو کاش به نحوی به ما هم برسونید
۱۱ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چقدر باید یک کار قوی باشه تا بتونه مدتها فکر بیننده رو درگیر خودش کنه
حس میکنم مخاطب تمام اون "آهای" ها من بودم...
من رو به خودم آورد...
ممنونم دوستان کار کم نظیر و پر زحمتی بود
تشکر
واقعا همینه, دیروز نظر شما رو که خوندم و امروز این رفتم این کارو دیدم و نظرم دقیقا مشابه شماست، به نظر منم ، شما مخاطب تمام اون اهای بودید
۱۹ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستش داشتم :)
حتی شاید اگر فرصت کنم دوباره هم به دیدنش برم:))

گرچه کار کاری نشده بود که منو جدا کنه از زمین...اما ایده های اجرایی رو جدا جدا دوست داشتم. بیشتر از همه تقلید تماشاچی رو... از نظر بصری هم دیدن رقص لیزرهای آخر تجربه ی خیلی دلچسبی بود برام...زیبا بود... راستی کاش میشد تاریکی مطلق داشته باشیم تو لحظاتی که تاریکه...
و اینکه...کاش مسائل مالی مسئله نبود. و جهان به گونه ای بود که میشد به قول آقای جعفریان گرامی واقعا یکی دم در بایسته و شماره کارت آدما رو بگیره و نفری ۵ تومن بریزه به کارت تماشاچی ها...

+دلم میخواست این کار رو در سالن پُری میدیدم.
++جسارت گروه رو در اجرا بردن همچین کاری تحسین میکنم و به نظرم بودن همچین کارایی لازمه و امیدوارم تجربه های این چنینی ادامه داشته باشند. البته با اعلام قبلی... چون برای کسی که اطلاع نداشته باشه داره به دیدن چجور ... دیدن ادامه » کاری میره میتونه خیلی ناخوشایند باشه.

+++راستی این فضا مناسب داستان کوکوسبزی و اینا نبود متاسفانه. ولی آرزو دارم یه روز یه گروهی کاری اجرا برن که بشه توش اون کارا رو کرد... علی الحساب اگه یه بار دیگه برم، با خودم لیزر قرمز میبرم حتما :)

* فوتبال دیدن تو حیاط نوفل لوشاتو همراه جماعت تئاتری های عزیز تجربه ی شیرینی بود که البته ترجیح میدادم کنارشون سه تا گلِ زده رو تجربه میکردم...
راستی راستی راستی
ممنون از مسئولین گیشه ی نوفل لوشاتو که انقدر خوش اخلاقند همشون :)
۰۸ بهمن ۱۳۹۷
وقتی ما دو نفر راضی‌ایم خدام راضیه
حدیث داریم :))
۱۰ بهمن ۱۳۹۷
:)))))))))
۱۰ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این صحنه، یک دنیا نیست.
همونطور که دنیای شما صحنه ی نمایش نیست.
درستش چی بود؟
۰۸ بهمن ۱۳۹۷
این صحنه یک دنیا نیست همون طور که دنیای شما یک صحنه نیست
۰۸ بهمن ۱۳۹۷
دم شما گرم :)
کلا...
۰۸ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت سانس‌های تازه این نمایش با بازی آرا آشور، مصطفی لطیفی خواه، کیوان محمدی و زهرا مهرابی از سه‌شنبه ۹ تا پنج‌شنبه ۱۱ بهمن ماه، امروز ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
در آغاز باید از فرزادخان جعفریان سپاسگزاری کنم که اگر خط‌شکنی و آگاهی‌رسانی‌اش نبود، تماشای این تئاتر به من هم سخت می‌گذشت. معمولا تماشاگران (من هم) به کارهای تجربی بدون داستان روی خوش نشان نمی‌دهند (نمونه‌اش نمایش "نام‌برده")، چه خوب بود که گروه، این کار را در دسته‌بندی "تجربی" می‌گذاشت و از گمراهی و ناخشنودی تماشاگران جلوگیری می‌کرد.

سخنی با گروه "پیاده‌ها" به ویژه کارگردان این نمایش درباره یادداشتش در نوشتار شناسایی کار: کار گردانندگان تماشاخانه‌های شهر و به ویژه مولوی در پشتیبانی نکردن از این نمایش پذیرفته نیست. اما ما آدمیان مانند "امیلیانو زاپاتا" در فیلم درخشان "زنده‌باد زاپاتا" هستیم که پس از رئیس‌جمهور شدن، دوباره کمر به نابودی کشاورزان شورشی بست. به این بیندیشید که اگر روزی به آن جایگاه رسیدید، ... دیدن ادامه » با یادآوری امروز، آن گونه باشید که شایسته است وگرنه در همچنان بر این پاشنه خواهد گردید.

بپردازیم به خود نمایش: نام گیرا و سخت‌خوان کار، یکی از انگیزه‌های من برای دیدن نمایش بود. نامی که همانند صدایی است که بچه‌ها، هنگام بازی از خود در می‌آورند. اگر بتوانید تا پرده نهصد و هفتاد و چهارم شکیبایی پیشه کنید (با تلفن همراه بازی، کتاب خواندن یا راز و نیاز با بغل‌دستی)، تازه به "پیش‌گفتار" می‌رسید. از اینجا با رخ‌نمایی کارگردان و خالی شدن صحنه، بخش اصلی نمایش آغاز می‌شود که درباره پیوند تماشاگر با نمایش (نه این نمایش، همه نمایشها) و حس و حال بازیگران است. چندتا از گفته‌ها و ایده ها را دوست داشتم، چند تا را نه. این‌ را که چون تماشاگر در تاریکی است، بر بازیگر چیرگی دارد، درست نمی‌دانم؛ بلکه این بازیگر است که می‌‌تواند با آفرینشگری نشان خویش را بر این توده نهانی، آسان‌تر بنهد. ایده تقلید از حرکتهای تماشاگر برای دریافتن حس و حال بازیگری را دوست داشتم. اما زیباترین ایده (که می‌شد بهتر هم آن را اجرا کرد)، بستن ریسمان به بازیگران بود که نشان می‌داد گاهی بازیگر رام اندیشه تماشاگر است و گاهی با آن کلنجار می‌رود و سرنوشت خود را در ذهن تماشاگر خود می‌سازد. رقص نور پایانی هم زیبا بود.
از اسم مردم‌آزار این کار که بگذریم [:دی] که اتفاقا بسیار به خودِ کار هم میاد، این نمایش اصن به قول خودشون نمایش نیست..یادمه اولین پست رو هم که گذاشتم توی این پیج برای کارشون یه توضیحاتی دادم که باید منتظر چه جور کاری باشیم
اگر در جریان نیسید چه جور کاریه این نمایش شاید واقعا بسیار اذیت شید، یه کار بی‌ساختار در محتوا و اجرا ولی مطابق منظورِ متن!

نمایشی باب تماشاگرانِ ناتماشاگرِ تیاتر، که نیازی نیس در اجرا ساکت باشن، تلفن رو خاموش یا سایلنت کنن!، می‌تونن راااحت با بغل دستی مشورت کنن، بلند بخندن، سر و صدا کنن، هر کاری دوس داشتن خلاصه آزاده :)
عکاسا، می‌تونن ثانیه‌ای سی تا عکس بگیرن، پاشن اینور اونور برن، عکسارو چک کنن، پاک کنن هر کاری خواستن خلاصه آزاده :)
بازیگرا می‌تونن بازی نکنن، بازی بکنن، مارو به بازی بگیرن، بی‌نظم باشن، تپق بزنن، دیالوگ ... دیدن ادامه » یادشون بره، هر کاری حال کردن خلاصه آزاده :)
مسئولین نور و صدا، می‌تونن نور و صدا ندن، می‌تونن وسطش برن، تصمیم بگیرن تجهیزات خرابه نیمه‌کاره بمونن، هر کاری عشق کردن خلاصه آزاده :)
طراحان لباس و صحنه، هرچی دوس داشتن می‌تونن توی صحنه بذارن، به تنِ بازیگرا بپوشونن، از تنِ بازیگرا دربیارن، هر طراحی‌ای صلاح دونستن خلاصه آزاده :)

کارگردان و نویسنده، فارغ‌تر از همیشه، به نیازِ نداشته ناتماشاگرانِ عزیز، می‌تونن پاسخ بدن می‌تونن ندن، هرطور که اراده می‌کنن خلاصه آزاده :)



پی‌نوشت بسیاااار مهم 1: آقای اخوان عزیز، می‌خوام ازتون خواهش کنم توی باکس دست چپ، دو سه ردیف اول، کسی رو نذارید بشینه! واقعاااا خطرناکه! اون حرکات گوشه صحنه آقای محمدی عزیز، فارغ از فضای کار، می‌تونه خطرآفرین باشه درسته که هر کاری خلاصه آزاده :)
پی‌نوشت 2: همراهیِ یه عزیزی در شب اول این اجرا [با تحمل شرایط فوق بحرانی آب و هوا و ترافیک]، دلچسب‌ترین اتفاق ممکنه. حالا هر اجرایی با هر شرایطی می‌خواد باشه، لذت بردن از همراهی اون عزیز خلاصه آزاده :)
:))))))))))))
۰۶ بهمن ۱۳۹۷
خوب شد قبل از دیدن این نمایش این پست رو خونده بودم، خیلی برای درک کار بهم کمک کرد. مرسی (:
۱۱ بهمن ۱۳۹۷
Someone@: خواهش می‌کنم..ممنون از شما دوست عزیز :)
۱۳ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تماشای این نمایش!!!!
تماشای این تیاتر!!!!!
تماشای این تماشا کنندگان را به همه ی تماشا دوستان از تیاتر(پرزرق و برق) متنفر را پیشنهاد میکنم!!!!
اجرایی متفاوت و تامل برانگیز!
خرید بلیت روزهای تازه این نمایش، از جمعه ۵ تا دوشنبه ۸ بهمن، به کارگردانی امیر اخوان و با بازی آرا آشور، مصطفی لطیفی خواه، کیوان محمدی، زهرا مهرابی، امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.
الاهه انصاری این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام و سپاس به همه ی مخاطبان
از همان نقطه شروع اجرا رصد کردن نظرات را وظیفه خود میدانستم و همه گفت و گو ها را چندین و چند بار خواندم البته نه من بلکه تمام گروه تئاتر پیاده ها و راجع به آنها گپ میزدیم .این کار از دو جهت اهمیت اساسی دارد اول اینکه وظیفه من به عنوان کارگردان است و دوم اینکه به نظرم پس از هر اجرا دیالوگ و موقعیت دومی شکل میگیرد که کارکرد آن است که همه نسبتش را با جامعه مشخص میکند.
دوستان عزیز
بی شک مخاطب میتواند بگوید دوست داشته و یا دوست نداشته و یا هر نظر دیگر و حق طبیعی اوست اما چیزی که من را نیز بیشتر شعف زده میکند و در بعضی نظرات اتفاق افتاد چرایی ایجاد آن احساسات است چرا که تئاتر به پویایی آن زنده است و ما میدانیم که این چرایی ها ما را کمک میکند نمایش درخور تری عرضه کنیم.
همچنان که سپاسگزار نظرات پیشین شما و وقتی که گذاشتید هستم ... دیدن ادامه » از این پس هم همچنان منتظر نظرات موشکافانه تر شما خواهم ماند.
امیر اخوان کارگردان نمایش پوبلیکومس بشیمپفونگ
جناب آقای امیر اخوان عزیز
من یک نظر نوشته بودم که نمایش "مزخرف به تمام معنا"
اون نظر به هر دلیل پنهان شد ، میخواستم خدمت شما بزرگوار عرض کنم که برداشت غیر مودبانه ای از آن متن نفرمایید.

فرهنگ فارسی معین
مزخرف:
(مُ زَ رَ) [ ع . ] (اِمف .) 1 - آراسته شده با چیزهای فریبنده . 2 - سخن بی اصل و بی معنی . 3 - زراندود. 4 - بی ارزش ، بیهوده . 5 - زشت ، ناپسند.

ما و شما یکی نیستیم و نمیشیم دوست من ، ما پول میدیم شما پول میگیرید ، شما مخاطبتون را حتی "آهای حر......زاده ها" خطاب میکنید ، مخاطب شما حتی نمیتونه به نمایش شما بگه مزخرف .
این ... دیدن ادامه » نکته رو هم خواستم بگم که نمایش برچسب مثبت 15 دارد درحالیکه در شب اجرا از یک کودک بهره میگرفتید ، آیا برچسب جهت جلب توجه هست یا حضور کودک حاصل بی توجهی ست. به هر حال کار صحیحی نیست.
به هر روی امیدوارم با این گروه جوان و پر انرژی و با این همه تمرین و توان ، نمایشنامه هایی را اجرا بفرمایید که باعث پایبندی مخاطبان جدید تاتر شود نه فرار.
۲۹ دی ۱۳۹۷
جناب جعفریان درود

جناب اخوان ، دوستان تیوالی این بار خوشبختانه و البته محترمانه دلیل حذف نظر را فرمودند. دلیل اشاره من به این موضوع این بود که اگر شما آن نظر را دیده اید و برداشتی مشابه دوستان تیوالی داشته اید از آن بابت عذرخواهی کنم.
۲۹ دی ۱۳۹۷
اساسا ما هنگامی که از اثر حرف میزنیم از ان چیز حرف میزنیم و مخاطب ما شخص نیست .بارها پیش امده برای خودم که صاحب اثر برایم به شدت محترم و اگاه ولی اثر وی به نظرم خیلی مبتذل جلوه کرده پس خیالتان راحت وبه عقیده من میتوان هر انچه فکر کرد را به زبان اورد و اساسا ... دیدن ادامه » مخالفتی ندارم و اما پیشنهادم همچنان که گفتم پی بردم به چرایی عواطفمون برای من کارگردان از ارزش بالاتری برخورداره که مشتاق انم.
۲۹ دی ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ای تاتر بین های حرفه ای
ای همه چی دون ها
ای همه کتاب های عالم خونده
ای نقاط عطف تاریخ تاتر جهان
ای بازیگران نقش آدم
ای منتقدان تمامی آثار
ای روشنفکران الکی
اینبار شما تماشاگر ها دیگه بالا نیستید که از تاریکی به روشنایی بنگرید و ما بازیگر ها پایین و از نور به تاریکی بنگریم
میگم ما چون من و شما یکی شدیم
اینها پیش گفتاری هستند برای اینکه میخواین تاتر ببینید
آیینه ای در برابر خویش
پیش گفتاری برای تاتر
شکستن تمامی باید ها و نبایدها و ایجاد یک هیچ جدید
شکستن دیوار تماشاگر و بازیگر و یکی شدن بازیگر و تماشاگر
شدیم ما نه من نه تو نه او ما ما (اینبار بازیگر تماشاگر شد و تماشاگر خود بازیگر شد)
اینبار تماشاگر مقدس نبود، هیچ چی تقدس نداشت
اینبار نشستیم و دیدیم و خواستیم به ما اهانت شود
همه چی در عین حال هم میتونست باشه هم میتونست نباشه
همه چی معنای تاتری خودش رو از دست داد ، صحنه ، نور ، مخاطب، دکور، متن و .......
همه چی در لحظه وجود داشت و وجود نداشت
فقط آیینه تمام قدی جلوی مخاطب گذاشتند، آیینه ای که حالا همه چی رو نشون میداد و تو نمیتونستی با آرایش ظاهری فریبنده ای پیدا کنی
اتهام به خود و اهانت به تماشاگر و چه بهتر از این دو برای روبه رو شدن با خود و دور ریختن تمام قالب ها مفاهیم و اصل ها
در فکر رفتم شدیدا، بعد عصبی شدم و پیش خودم گفتم چقدر وقیح اند و بعد از اینکه خودمو رو تمام و کامل با تمام زشتی ها و خوبی هام دیدم خندم گرفت و دستمو به علامت تسلیم بالا اوردم.
چقدر به این باید و نباید ها فکر کردم، به این بود و نبودها و این هست و نیست ها
این رو به رو شدن هرچه بیشتر میگذشت از حوزه تاتر و نمایش خارج میشد و به مفاهیم عمیق انسان و انسانیت در طول تاریخ رسید و ما چقدر خودخواه و ظاهری فریبنده داریم
اینبار ... دیدن ادامه » اجازه بدیم به ما اهانت بشه (ای بازیگران نقش آدم ) و گارد نگیریم و با اغوش باز به استقبال خودمون برویم
دوسش داشتم ذهن کارگردان و گروه و هر لحظه تو بیشتر میتونستی خودت رو ببینی مخصوصا با اون هدیه زیباشون در انتها :)
خسته نباشید و دم همتون گرم
سلام.
این که میگید تو این نمایش تماشاگر و بازیگر یکی شدن، یعنی چی؟ دقیقا چیکار می کردن؟ میخوام بدونم از چه سبک تئاتری هست این تئاتر؟
۲۵ بهمن ۱۳۹۷
خانم لشگری عزیز با تمهیداتی که کارگردان انجام داد ( مثل نور تماشاگرا ، تقلید ادای مخاطبان و .... و در انتها با کادوشون ) اینکارو انجام دادند
۲۶ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایشی با صد و هشتاد و چهار پرده. حقیقت تلخ است و زمانی که آن حقیقت دستپاچگی، شلختگی و ساده انگار بودن مخاطب باشه ، چندین برابر تلخ تر هم میشه. ایده اصلی نمایش که به کمک چند ایده اجرایی تا حدودی موفق بود. قطعا بعد از دیدن این اجرا از جسارت و هنجار شکنی عواملش لذت خواهید برد. هرچند برای تبدیل شدن به نمایشی شگفت انگیز نقص هایی دارد اما برای رهایی از روزمرگی و کسالت های روزمره موثر خواهد بود.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دلم گرفت وقتی بهمون گوشزد کردین به زودی از این سالن بیرون میریم و نمایش تموم میشه.
کارتون رو خیلی دوست داشتم. عجیب و خلاقانه و ضد کلیشه.

دوستان این نمایش رو پیشنهاد میکنم.
تشریف ببرید کار رو ببینید، فیلترهای ذهنی تون رو دربیارید و آبی بهشون بزنید، بعد بگذازید سرجاش، و بعد دوباره برید تیاتر ببینید.
اولین باری یه که دلم میخواست تو کامنت شما دوست ندارم بزنم :)))) خانم مقدم حلالم کن :))))
۲۷ دی ۱۳۹۷
بالاخره ببینیم یا نبینیم؟ حالمون توپ میشه بعدش فکرش انگولک میکنه مغزو یا نه؟؟؟-))
۰۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام
پوبلیکومس فوق العاده بود
فوق بینظیرررررررررررررر
۱۳ بهمن ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید