تیوال نمایش ساکورا: شکوفه‌ی گیلاس
S3 : 15:05:45
امکان خرید پایان یافته
  ۰۳ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
  ۱۹:۰۰
  ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
 بها: ۳۵,۰۰۰ تومان

: کیین یوشیمورا

: کیین یوشیمورا
: کمپانی تاتر باران
: کیومرث مرادی
: سو سوگیرا یوکی
: سانکیچی توگه جنباکو-شیسو
: کیین یوشیمورا
: جون کورومیساوا
: شیگکی تاچی
: کانِهیسا اوساوا 
: اویشیما-ایشوتن
: مریم رودبارانی
: کیین یوشیمورا
: شونیی هوریباتا شوگن-ساهو
: کیین یوشیمورا هانیاشینگیو
: فیو یوکیماسا ایسو (کوتسوزومی) اوساما کیتامورا (اوکاوا) تاتسو یاسوفوکو رانبیوشی اون نو دوجیوجی
: تتسوشین ساکاگوچی آجیکان
: کایورو هانازاکی
: ریکویا تراشیما اومیوکابا
: کو ایشاکاوا اومیوکابا-هویکوسیوگا
: هاتسوکو کیکوهارا  کوتو-کومیوتا اوکیفون
: سیکین تومیاما جیوتا یوکی
: کوشین ابیهارا شیچی-بونگو-سان
: پیتر، پال و مری «Gone the Rainbow»
: ولادیمیر هاروویتز «Stars and Stripes Forever»
: سلتیک میوزیک
: جسی نورمن شومان «Du bisy wie eine blume»
: دیتریش فیشر دایسکو
شومان «Im wundershönen Monat Mai»
: تویوسومی کانزه، یوشیو ماتسوزاکی، دانشگاه بازرگانی چیبا، اعضای کامیگاتامی-توموکای
: کامیگاتامی-توموکای

مرثیه؛ هیروشیما-ناکازاکی

خواهش‌ها:
لطفا به هیچ‌وجه در انتهای ساکورا دست نزنید. 
چشمان‌تان را در سکوت و سکون ببندید. 
و  با همدیگر برای صلح جهانی دعا کنید.
هنگامی‌که نور مجددا بازگشت لطفا چشم‌هایتان را باز کنید.
به جای خود برگردید و گلبرگ ساکورا را به عمق قلب خود ببرید.

راه های ارتباطی با تئاتر باران: سایت اینستاگرام کانال تلگرام

سبک:
درام
کشور:
ژاپن

گزارش تصویری تیوال از نمایش ساکورا: شکوفه ی گیلاس / عکاس: حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

ویدیوهای وابسته

مکان

خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲/۱
تلفن:  ۶۶۱۷۶۸۲۵، ۶۶۱۷۶۸۱۲


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
((( وقار،زنانگی،استواری .. و رستگاری)))
تماشای بی واسطه ی هنر اوریجینال جدای از اینکه با سلیقه و مذاقمان جور باشد یا نه؛ امر فرخنده ای است. چراکه امکان مواجه با جهان نامکشوف و ناملموس اثر اصیل،مخاطب پیگیر را به جستجو و کشف پهنه های نامحدود و شگرفی ترغیب می کند که تا قبل از آن برایش متصور نبوده است.
ساکورا، شکوفه های گیلاس؛ اجرای رقص( کامیگاتا-مای) و مرثیه ای بر هیروشیما و ناکازاکی، به کارگردانی،اجراگری و شعرخوانی کئین یوشیمورا است و دریچه ای پرشکوفه ای برایمان باز می کند بر بخشی از جهان هنرهای نمایشی ژاپن....
خانم یوشیمورا اجراگر ،رقصنده و کارگردان پیشکسوت ژاپنی رقصی به نام kamigata-mai است. او علاوه بر این هنر در انواع مختلف هنرهای نمایشی و فرهنگ سنتی ژاپنی مهارت کسب کرده، خطاطی،گل آرایی، سرودن هایکو ، مهار انرژی ،آواز ،هنرهای رزمی و همچنین از سن پنج سالگی به نواختن پیانوی کلاسیک غربی پرداخته و کنسرت های زیادی برگزار کرده و نیز با آواز کلاسیک ،باله و نیز رقص اسپانیایی و یوگا آشنا است.
در سال 2015 که مصادف بود با هفتادوپنجمین سالگرد فاجعه اتمی هیروشیما و ناگازاکی، او با اعتقاد به اینکه وظیفه هر هنرمند ژاپنی است که درباره¬ی این موضوع کار کند و از بی معنایی جنگ و زشتی نابودی بگوید، این اثر را روی صحنه برد. ساکورا در سال 2015 در هندوستان اجراهایی داشت .
کامیگاتا-مای شکل هنری است که رقص و موسیقی مقدس و عمیق را در ژاپن دوران Edo ادو (۱۸۶۸-۱۶۰۳) عمومی¬تر کرد. دوران پیشامدرن ژاپن که به دلیل ارتباط کمتر با کشورهای دیگر در صلح و آرامش به سر می¬برد و در همین دوران بود که بسیاری از هنرها و فرهنگ ژاپن شکوفا شده: گل-آرایی،خطاطی، جشن چای،شعرکوتاه(هایکو) و همین کامیگاتا-مای و....
هنر کامیگاتای-مای بر اساس سنت "رقصی"، تئاتر نو Noh ، کیوگن و کابوکی شکل گرفته است و نیز شیوه های حرکتی عروسکی بونراکو Bunraku نیز در آن به کار می رود . عموما توسط زنان اجرا می شود و ویژگی های زنانه ی حساسیت، ظرافت و استواری را به آن وارد می کند. این شکل از نمایش همراه با نواختن ساز سنتی( سه سیمی) Shamisen شامیسن می باشد.
تاتر نو Noh یا سنتی یکی از شکل های کلاسیک نمایش موسیقیایی ژاپنی از قرن 14میلادی است. نوازندگان و اجراگرانش مردان بودند .اغلب بازیگران اصلی آن نقاب بر چهره می زنند.
کیوگن Kyogen نمایش کلاسیک کمدی ژاپنی است و بونراکو ، نمایش عروسکی است که از قرن هفدهم اجرا می شده و سه گروه عروسک گردانان،آوازه خوانان و شامیسن نوازان! در آن فعالیت می کنند.
خانم یوشیمورا معتقد است در عین حال کامیگاتا-مای به طورقابل توجهی با کابوکی فرق دارد و تضاد قدرتمندی بینشان می باشد. کامیگاتا-مای به شیوه ای باوقار،آرام و در حال سکون و مهار شده اجرا می¬شود اما کابوکی پرجنب و جوش تر و سرسخت و گاه خشن و توفانی است.

(( ابراز بیرونی درونی ترین احساسات فرد ))
ساکورا،مرثیه هیروشیما ناکازاکی؛ دو بخشی است. در قسمت اول در صحنه ای مملو از کاغذهای زرورقی که لابد بازتاب¬دهنده تشعشعات مرگ آسا و ویرانگر اتمی است، هنرمند رقص مرگ می کند در ابتدا در زیر زرورق دفن است و بعد آنرا بر تن می کشد.نقابی بر چهره دارد که با صورتی سوخته و از قواره افتاده به تماشاگر نگاه می کند. او با دل سوخته ، دردهایش را شعری کرده و همراه موسیقی سنتی ژاپنی و البته غربی می خواند. چه صبورانه و انسانی به جنایاتی که آمریکایی¬ها بر سرشان آورده اند، می تازند و نکوهش¬شان می کند. این هنرمند با هستی بخشنده و پذیرنده ی زنانه اش به جهان نگاه می کند.
ویدئو پروجکشن تصاویری زیبا و وهمناکی را همزمان پشت صحنه پخش می کندکه البته به نظر می رسد آرامش و سکون مختص به اینگونه اجرا را در کلیتش خدشه دار کرده است . در این اجرا از موسیقی زنده بر صحنه خبری نیست با پایان بخش اول ، یوشیمورا بر روی صحنه می آید و با آرامش و طمانینه شروع به تعویض لباس هایش می کند. پارچه هایی زیادی را با صبوری به دور خودش می پیچد گویی آیینی مقدس را به جای می آورد بعد کلاه گیس ژاپنی را بر سرش می گذارد و مرتب می کند و آماده ی حرکات خیره کننده و پر از تکنیکش می¬شود... در اجرایش از چوب و چتر نیز بهره می برد حرکاتی مملو از وقار، ظرافت ... شکل گام برداشتنش، حرکات عروسک کوکی وار دستانش، انگشتانش...تصویر ویدیو حرکت ریزش گلبرگهای شکوفه ی گیلاس را در پس¬زمینیه¬ای بنفش تکرار می¬کند.
در این بین زیرصدای آوازه¬خوان مرد سنتی ژاپنی همراه نوای شامیسن در ترکیبی غریب اما هماهنگ و دلنشین با قطعات موسیقی کلاسیکی از روبرت شومان ، مشخصا قطعه زیبایDu bist wie eine blume (تو مثل گلی می مانی) با صدای تابناک Jessye Norman خواننده آمریکایی سیاه پوست دراماتیک سوپرانو، در آسمان تقدیس شده صحنه به هم آغوشی رویایی مشغول بودند و از بالا نظاره گر حرکات پر از سکون و پرجذبه¬ی زن کیمونو پوش و البته تماشاگران...
در ... دیدن ادامه » عین حال قطعه "ستارگان و نوارها برای همیشه" مارش نظامی وطن پرستانه ایالات متحده آمریکا نیز پخش می شود.. اما گویی این زن بزرگوارانه کین و بدی را بخشیده و در روح و جسمش برای همگان طلب صلح و آرامش دارد.
یوشیمورا نوشته امیدوار است با پرفورمنس هایش به تزکیه و معنویت روح هر انسانی بر کره زمین کمک کند..
***
هزاران درنا بر صحنه پرواز می کنند
آواز می خوانند
و او درد را با سکوت فریاد می کشد
بخشش را با دستانش اعطا می کند و
شکوفه های گیلاس پرپر می شوند
و

هنرمند رستگار است.
**
فراهم آوردن امکان تماشای اجراهای بین المللی در صحنه تئاتر باران جای قدردانی بسیار دارد. امیدواریم این انتخاب ها در آینده در حد مقدورات، بیشتر و بیشتر از تراز اول ها و مولف های عرصه هنرهای نمایشی جهان باشد.

منابع:
www.kamigatamaitomonokai.org
فیسبوک هنرمند
ویکی¬پدیا
ابرشیر عزیز
ممنون از حضورت
و یاددلشت زیباتون
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
از دید شما دوست متخصص در این حوزه، آیا تاترهای به نمایش در آمده در ایران از این رازها و نشانه ها و تفاسیر برخوردارند و آیا می توانند خود را با کشورهایی که خاستگاه تاتر هستند به رقابت بنشینند
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
بهراد جان البته من فقط یک تماشاگر پیگیر هستم که سالهاست تاتر تماشا می کنه و رشته تحصیلی من تاتر نیست.
اما فکر می کنم قرار نیست عین تاترهای دیگران را در اینجا بازتولید کنیم بلکه هدف آشنایی و به کار گیری تکنیک ها و شیوه هایی است که در تاتر قابل استفاده ... دیدن ادامه » است... بسیاری از کارگردانان بزرگ دنیا ممکن است از تلفیق درست شیوه های نمایشی کشورهای مختلف به نتایج درخشانی برسند که آزموده نشده است.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
هنوز ندیدمش ولی موافقم کلن که پایان نمایش ها دست نزنیم.
نظر شما چیست؟
به نظر من دست زدن می تونه خستگی رو از تن عوامل دربیاره در عین حال که کسی مجبور نیست دست بزنه. من اگر از کاری خوشم نیاد دست نمی زنم. این طوری عوامل فیدبک خوبی هم از میزان رضایت تماشاگرها می تونن بگیرن.
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
به نظر من دست زدن و بلند شدن باید متناسب با اجرا باشد تا همانطور که خانم الهه فرمودند عوامل هم ازمیزان رضایت مندی مخاطبین اگاه شودند ، این مطلب در فرهنگ نمایشی ما جایی تدارد در حالی که در کشورهای صاحب تئاتر بسیار مورد توجه است که با عبارت standing ovation شناخته ... دیدن ادامه » شده است.
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
رای خودم را داده‌ام و قابل مشاهده هست ...

با کسب اجازه از جناب ذوق‌زده جهت ذکر این نکته اضافه که شخصاً موافق دست زدن برای آن‌ هایی دیگر در جمع تماشگران که به هر دلیلی‌ و به هر صورتی‌ بیشتر از یک تماشاگر ساده قدم رنجه کرده‌اند و تشریف اورده‌اند نیستم
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امکان خرید بلیت سانس‌های تازه این نمایش با ۲۰٪ تخفیف فراهم شد.
مریم رودبارانی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش ساکورا: شکوفه‌ی گیلاس، به کارگردانی «کئین یوشیمورا»از کشور ژاپن
ازچهارم اردیبهشت در ایران و تنها 8اجرا خواهند داشت
لیلى شجاعى این را خواند
محمدرضا برقعی و Marillion این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این نمایش در روز یکشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه به دلیل اجرای عکاسان، اجرای عموم نخواهد داشت. خریداران گرامی برای جا به جایی بلیت خود می توانید با شماره ۶۶۸۷۱۸۹۷ در ساعات اداری ۱۳ تا ۱۰ و ۱۷ تا ۱۴ تماس بگیرید. در غیر این صورت برای لغو بلیت خود لطفا شماره کارت بانکی، اسم صاحب کارت و شماره پیگیری بلیت خود را به پشتیبانی تیوال به نشانی support@tiwall.com ارسال نمایند.

از تیوال انتظار می ره از رخداد و اجراهای این چنین از قبل خبر داشته باشه و بلیت اون روز رو نفروشه. من به عنوان کسی که تا حالا دو مرتبه، در دو تجربه مختلف بلیتم توسط تیوال عوض شده و باعث اذیتم شده، چندان برام قابل قبول نیست که به همچین دلیلی، تمام برنامه ریزی ... دیدن ادامه » های قبلی من رو ندیده بگیرن و فوقش بگن بلیت رو لغو می کنن.
جدای از تجربه های بدی که داشتم، این رو می نویسم چون برنامه اولیه ام این بود که همراه دوستانم برای روز یکشنبه اقدام کنیم که به دلیل نبودن صندلی هایی که می خواستیم، اون رو به روز دوشنبه موکول کردیم و خدا رو شکر، از بیخ گوشمون گذشت!!

پانوشت: صد البته احتمالا جواب دوستان تیوال این هست که یک مرتبه و بدون اطلاع قبلی از سوی تئاتر باران این موضوع اعلام شده که با توجه به موارد دیگه ای از ضعف اجرای این برنامه بین المللی که تو نظر دیگه ام بهش اشاره داشتم، این هم به افتخارات تئاتر باران در این تجربه اضافه می شه.
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش ساکورا: شکوفه‌ی گیلاس، به کارگردانی «کئین یوشیمورا»از کشور ژاپن
از سوم اردیبهشت در ایران و تنها 8اجرا خواهند داشت

لیلى شجاعى این را خواند
محمدرضا برقعی این را دوست دارد
پس چرا اطلاعات نمایش تیوال زده تا 11 اردیبهشت؟
۳۰ فروردین ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
روزنامه اعتماد-
اجراهای بین‌المللی سالن تئاتر باران در راه است
تولد ادیت پیاف و اجرای کابوکی ژاپنی در تهران
بابک احمدی


با افزایش سالن‌های نمایشی در چندسال گذشته رقابت بین اداره‌کنندگان این مجموعه‌ها رفته‌رفته شکل و شمایل جدی‌ و حرفه‌ای‌تری به خود می‌گیرد. برهمین اساس مسوولان هریک از سالن‌ها تلاش می‌کنند به شیوه‌های گوناگون از جمله مشورت با هنرمندان این عرصه یا بررسی تجربه‌های کمپانی‌های تئاتری خارجی کیفیتی متفاوت در اختیار مراجعه‌کنندگان خود قرار دهند. به نظر می‌رسد سالن تئاتر باران در سال‌های اخیر به شیوه‌های گوناگون خود را از هم‌صنفی‌هایش جدا کرده است. اداره کل هنرهای نمایشی نیز آنچه در توان داشته را صرف حمایت از فعالیت‌های هنری و آموزشی سالن‌های تازه تاسیس تئاتری کرده و سه چهار سالی است پشتیبانی از فعالیت‌های مشابه ... دیدن ادامه » را در دستور کار دارد. سالن‌هایی مانند تماشاخانه سه نقطه، باران و تئاتر مستقل از جمله مجموعه‌هایی هستند که حداقل از این نظر با یکدیگر در رقابت به سرمی‌برند ولی با بررسی جوانب گوناگون آموزشی یا ارتقای روابط بین‌المللی باز این سالن باران است که گوی سبقت را از دیگران ربوده و گام‌های جدی‌تری در جهت نزدیک شدن به یک «کمپانی» تئاتری با کارکردهای متفاوت برداشته است. به عنوان نمونه سال گذشته بود که مسوولان این سالن از رایزنی و بستن قرارداد با تئاتر پوتلچ ایتالیا خبر دادند و در ادامه نیز نمایش «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» با عوامل خارجی خود به ایران سفر کرد و در سالن باران روی صحنه رفت. برپایی کارگاه آموزشی و اعزام هنرجو از ایران به ایتالیا یکی دیگر از نتایج همین قرارداد همکاری بود. سالن باران در جریان برپایی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران میزبان تعدادی از اجراهای دانشجویی و برپایی کارگاه‌های آموزشی خارجی شد. آن‌هم در شرایطی که مدتی قبل اقدام به برگزاری جشنواره تئاتر دانشجویی باران کرده بود. سالن تئاتر باران در تازه‌ترین همکاری‌اش با کمپانی ایتالیایی میزبان نمایش «یکصدمین سالگرد تولد ادیت پیاف» خواننده فرانسوی است که با ایفای نقش «ناتالی منتا» از ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه (۴ اجرا) ویژه بانوان در تئاتر باران روی صحنه می‌رود. چنانچه از عنوان برمی‌آید این نمایش روایتگر زندگی ادیت پیاف یکی از معروف‌ترین چهره‌های هنری جهان است که به تهیه‌کنندگی کمپانی تئاتر پوتلچ و کارگردانی «پینو دی بودو» و حمایت کمپانی تئاتر باران روی صحنه می‌رود. ادیت پیاف، خواننده فرانسوی و از چهره‌های شاخص در دهه‌های ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ بود. دو ترانه «زندگی به‌رنگ صورتی» و «هیچ پشیمان نیستم» او از شهرتی جهانی برخوردار است. طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در ادامه نیز نمایش‌های خارجی دیگری با رویکردهای متفاوت در زمینه کارگردانی و اجرا در این سالن روی صحنه بروند. به عنوان نمونه نمایش «ساکورا: شکوفه آلبالو» «مرثیه؛ هیروشیما-ناگاساکی» محصول کشور ژاپن با اجرای «کئین یوشیمورا» از ۳ تا ۱۱ اردیبهشت ساعت۱۹ روی صحنه می‌رود. همچنین نمایش «عاج معلق» - SUSPENDED TREAD به کارگردانی پینو دی بودو نیز در همین تاریخ از ساعت ٢١ در تئاتر باران اجرا می‌شود. این نمایش بر گرفته از رمان «برف» ماجرای یک سامورایی سالخورده، یک جوان شاعر ژاپنی و یک دختر بندباز فرانسوی را روایت می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده توسط گروه در این اجرا «ملاقاتی شاعرانه بین دو بازیگر (زن) با فرهنگ شرقی‌ و غربی رخ می‌دهد و شاهد تبادل علم، اخلاق و تجربه میان آنها خواهیم بود.»
خیام وقارکاشانی از مدیران تئاتر باران درباره همکاری با تئاتر پوتلچ و رویکرد نمایش‌های خارجی انتخاب شده می‌گوید: «در دوره قبل همکاری بسیار درخشانی در زمینه برگزاری کارگاه آموزشی با حضور این گروه اتفاق افتاد. اما در دوره جدید هنرمند ژاپنی که به ایران سفر خواهد کرد که یک بازیگر با تجربه بسیار حرفه‌ای و متخصص تئاتر ژاپن است. اجرای این هنرمند را در ایتالیا دیدم و تاکید دارم فقط گریم و شیوه پوشش لباس – کیمونو- این هنرمند خودش تجربه‌ای به یادماندنی خواهد بود. اجرای کابوکی مثل خواب است و من شک ندارم تماشاگران تجربه اجرایی متفاوتی را شاهد خواهند بود.»
مدیر سالن تئاتر باران کاستی‌های حمایتی را یکی از مشکلات سر راه سالن‌های خصوصی برای دعوت‌های بین‌المللی دانست. «شنیده‌ام باربا برای حضور در ایران روزی ١٠ هزار یورو به دولت پیشنهاد داده بود یا گروه‌های حرفه‌ای دیگر مبالغ بسیار هنگفتی از ما درخواست می‌کنند ولی در این اجراها همکاری بسیار زیادی صورت گرفت. باید بگویم هنرمندان خارجی بیشتر مشوق ما بودند تا هموطنان‌مان در ایران. به محض اینکه سفر این هنرمندان به پایان برسد برنامه‌ریزی برای اعزام هنرجو به ایتالیا در دستور کار قرار می‌گیرد.»

وقارکاشانی دعوت از استاد بزرگ، کمدیا دلارته ایتالیایی و مدرس دانشگاه رم، همچنین دعوت از یوجینو باربا برای حضور در ایران را از جمله برنامه‌های آینده این سالن عنوان کرد. «دیگر هنرمندان نیز در گام‌های بعد به کشور ما سفر خواهند کرد. اینها خانواده‌ای تشکیل داده‌اند که ما به قولی از ظرفیت‌های این خانواده استفاده می‌کنیم.»
تئاتر پوتلچ در سال ۱۹۷۶ توسط پینو دی بودوو دنیلا رنیلی تاسیس شد. نام کمپانی‌ از مطالعات انسان‌شناسی‌ پایه‌گذارانش آمده که در زبان بومیان شمال‌غربی امریکا به معنی مراسم هدیه رایگان است که با غلبه بر قوانین بازار و سود به هدیه‌دهندگان و دریافت‌کنندگان هدایا اعتبار می‌بخشد. کار کردن روی جوهر فنی تئاتر، شناسایی بازیگران و ترکیب‌بندی دراماتیک از نظر حرکات فیزیکی‌ به عنوان یک خودآموز مداوم معنی‌ شده است، فراتر از مرزهای ایده نهادینه تئاتر، در مقایسه با سیرک، رقص و پرفرمنس موزیکال، از طریق تجربه مداوم سفر و تماس در این زمینه با فرهنگ اروپایی، آسیایی و امریکای لاتین. هویت هنری پوتلچ نشانگر تولید همزمان نمایش‌های سالنی و خیابانی و راه‌اندازی طرح‌های آموزشی که ترکیبی‌ از تکنیک‌های بیانگرانه و نمایشی است، در یک تبادل مداوم مقاصد و ابزارآلات با گروه‌های ملی‌ و جهانی‌، در جهت ساخت یک پروفایل حرفه‌ای، قابلیت عرضه نمایش برای تمامی اقشار را دارد.»
شبنم یاراحمدی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ساکورا
نمایشی با بازی کین یوشیمورا
از کشور ژاپن

از سوم اردیبهشت در تیاتر باران



آنگاه که در آنجا می‌ایستم
اندوهی عمیق را می‌یابم
چه می‌توانم انجام دهم
تنها از ژرفای دلم دعا خواهم کرد
تا با طبیعت و انسان‌ها در صلح باشم


کارگردان، ... دیدن ادامه » اجراگر، شعرخوان: کئین یوشیمورا




چشمان‌تان را در سکوت و سکون ببندید
و با همدیگر برای صلح جهانی دعا کنید

به جای خود برگردید
و گلبرگ ساکورا را به عمق قلب خود ببرید
لیلا نورافکن این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای خوب ببینیم
.
اولین جشنواره بینافرهنگی باران ٢٠١٧
نمایش هایی از ژاپن و ایتالیا ، اجراهایی که با مدد فرهنگ و تکنولوژی زبان و ارتباط فرهنگی را بهانه ایی برأی گفت و گو کرده اند.
نمایش «یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف» با بازی ناتالی منتا یکی از بازیگران ایتالیایی روایتگر زندگی ادیت پیاف یکی از معروف ترین خوانندگان جهان است.


نمایش ساکورا: شکوفه‌ی آلبالو؛ بازگوکننده ی مرثیه؛ هیروشیما-ناکازاکی است با بازی و کارگردانی کین یوشیمورا از کشور ژاپن


نمایش عاج معلق به کارگردانی پینو دی بودو
و بازی ناتالی منتا، کین یوشیمورا، سوفیا گولیاس ؛ محصول کمپانی تئاتر پوتلچ ایتالیاست.
داستان عشق و شعر که در آن‌ زندگی‌ سه شخصیت با هم در آمیخته می‌شود.یک نمایش جذاب و صمیمی‌ و همان زمان، رمانتیک، ساده و جامع.

#تیوال#عاج_معلق#ساکورا#ادیت_پیاف#تئاتر_باران#تئاتربازها#فیلم_نیوز#تئاتر#نمایش#
#tiwall#theater#tiwalltheater# ... دیدن ادامه »
نیلوفر ثانی و Ashvini این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
(مرثیه؛ هیروشیما-ناکازاکی)

نمایش ساکورا
از کشور ژاپن با همکاری تئاتر پوتلچ ایتالیا
کارگردان: کئین یوشیمورا

اجراگر و شعرخوان: کئین یوشیمورا
مجری طرح: کمپانی تاتر باران
خواننده و نوازنده‌ی سمیسن: سو سوگیرا یوکی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت این برنامه در روز شنبه ۲۶ فروردین‌ماه ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد.
مریم رودبارانی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید