«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواریاست برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفتوگو درباره زمینههای علاقهمندی مشترک، خبررسانی برنامههای جالب به همدیگر و پیشنهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
به این می گن تیزر. دست سازنده هاش درد نکنه. تیزر باید گویا باشه و حاوی تصاویر و بخش هایی از خود نمایش که مخاطب بفهمه با چه کاری طرفه. انصافا دست مریزاد.
کار شایسته دیگه ای که این گروه انجام دادن اطلاع رسانی در مورد صندلی های سالن هست:
» توجه نمایید در باکس B صندلی ها بدون پشتی می باشد.
دقیقا...من نمیدونم چرا بقیه بجای این که بهمین سادگی بخش هایی از نمایش رو بصورت تیزر قرار بدن یعنی همون کاری که سینما یق قرن هست داره انجام میده و در همه جای دنیا جواب گرفته، میان جلو دوربین شیرین بازی درمیارن یا با دوربین بای بای میکنن یا از دود و و کفش و...نمای درشت میگیرن و تصور میکنن اثر هنری ساختند...خلاصه تیزری میسازن که کوچکترین اطلاعاتی راجع به زبان و ژانر و فضای نمایش نمیده
این دیگه اخرش بود اما همون تکه هایی از اجرا هم سایرین بذارن باعث افزایش تماشاگرا میشه....درک نمیکنم که چرا این کار ساده رو انجام نمیدن و بجاش برا صندلی های خالی اجرا میرن
الهه جان من در روز اول اجرا بلیط این نمایش رو گرفتم و درباکس B وچون قیمت بلیط ها یکسان بود فکرنمیکردم بودن پشتی باشه که متاسفانه بود
در نوشته ام در مورد این تاتر در تیوال این نکته رو گوشزد کردم وخوشحالم که الان شمااشاره کردید این یاداوری ازسوی گروه شده چون من شخصا ناعادلانه میدونستم اطلاعی در این مورد نباشه
@ محمدرضا دانش: کاملا باهاتون موافقم آقای دانش.
@ نیلوفر ثانی: چه خوب نیلوفر جان که شما به این موضوع اشاره کردین و چه خوبتر که گروه اجرایی هم بهش توجه کردن. این که مواردی که دوستان اینجا مطرح می کنند دیده می شه و باعث می شه تغییراتی اعمال بشه باعث خوشحالیه.
سلام الهه جانhttps://www.tiwall.com/users/maryam166، مرسی از اطلاع رسانی. در نقشه فقط باکس A زیرش نوشته شده، یعنی دو باکس بقلی هر دو B هست و پشتی نداره چون من از باکس سمت چپی خرید کردم و حواسم نبود به این نکته توجه کنم. ممنون می شم راهنمایی کنید. مرسی
واقعا! دلیل به راحتی جسارت کردن، شک کردن، توهین وتهدید کردن و در آخر فقط با شنیدن یک کلمه! فرو ریختن، به عجز و ناله افتادن و از هر کسی یاری خواستن...چیه؟ جز ""حماقت و بی سوادی""
براستی که هنرمندانی چون رضا بهبودی و سعید چنگیزیان توان این را داشتند که نمایشنامه چنین موجز رو به اوج برسانند، داستان ساده و طنزآمیز بود که به کارگردانی حسن معجونی عزیز که کار کمدی از او بر می آید به خوبی اجرا شد، همه در سالن خندیدیم، تعجب کردیم و در اندک لحظات سکوت هم به ماجرا فکر کردیم. به گفته خود کارگردان بیشتر از اینکه به فرم توجه بشه به بازی بدن و بیان توجه شده بود. تا مفهوم نمایش آن چیزی شودکه نویسنده نمایشنامه خواسته انتقال یابد.
دمشون گرم.