در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ندا بزرگی درباره نمایش امشب به صرف بورش و خون: دیشب اخرین اجرای این نمایش رو دیدم. خسته نباشید میگم به همه عوامل این
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:55:55
دیشب اخرین اجرای این نمایش رو دیدم. خسته نباشید میگم به همه عوامل این کار...لذت بردم از اجرای صابر ابر عزیز ... البته نمیدونم چرا دوست داشتم نمایش طور دیگه ای تموم شه ... با توجه به فضای مخوف و صداهایی که در شروع نمایش پخش میشد و نوع طراحی نور و لباس در نمایش انتظار میرفت در پایان کاراکتر اصلی خودش قاتل همسرش باشه ... نمیدونم شاید اینطوری برای من حداقل جذاب تر بود...
دی نوش مومنی، امیرمسعود فدائی، مهسا و امیر مسعود این را خواندند
محمد فروزنده و نیکی این را دوست دارند
دقیقا من حتی فکر کردم شاید میخوان این شک رو به دل مخاطب بندازن، خصوصا جایی خطاب به شخصیت مومو گفته شد “تقصیر خودش بود” و مومو عصبانی شد، اما خب از اونجایی که هیچکس به این موضوع اشاره نکرد فهمیدم که اشتباه میکنم و خودکشی بوده کما اینکه تو کتاب هم همین پایان بندی رو داره.
۲۵ شهریور ۱۴۰۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید