دیشب اخرین اجرای این نمایش رو دیدم. خسته نباشید میگم به همه عوامل این کار...لذت بردم از اجرای صابر ابر عزیز ... البته نمیدونم چرا دوست داشتم نمایش طور دیگه ای تموم شه ... با توجه به فضای مخوف و صداهایی که در شروع نمایش پخش میشد و نوع طراحی نور و لباس در نمایش انتظار میرفت در پایان کاراکتر اصلی خودش قاتل همسرش باشه ... نمیدونم شاید اینطوری برای من حداقل جذاب تر بود...