چهارشنبه شب اولین اجرای این نمایش زیبا رو در تالار وحدت دیدم. موضوع نمایش به شدت منو به فکر فرو برد...اینکه شاید همیشه تغییر برای همه خوب نباشه و چیزی که ما فکر میکنیم تغییر مثبته روی همه جواب نده ... بازی ها روان و خوب بود. به خصوص الهام کردا روی صحنه واقعا فوق العاده بود...البته یکی دوجا احساس کردم که بازیگرها تپق زدن که فکر میکنم عادیه برای یه همچین نمایش پر دیالوگ و طولانی ... نکته دیگه اینکه صدابرداری مشکل داشت یکم و گاهی میکروفن روی دهان بازیگرها صدای خش خش میداد. اما در مجموع خیلی کار خوبی بود... به همه عوامل خسته نباشید میگم.