در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | ندا بزرگی درباره نمایش بیست و یک: دیشب همراه با دوستم به تماشای این نمایش رفتیم. خسته نباشید میگم به باز
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:42:43
دیشب همراه با دوستم به تماشای این نمایش رفتیم. خسته نباشید میگم به بازیگرها و همه عوامل پشت صحنه. بازیها خوب و گیرا بود به خصوص نقش کشیش و طیکل و الیس. فکر میکنم انتهای نمایش یه مقدار طولانی شد و بهتر میشد اگه زودتر جمع میشد و از شعاری بودنش کم میشد. اینکه در پایان بازیگران به رسم ادب ایستادند و تماشاگران را تا خارج شدن از سالن بدرقه کردند خیلی با ارزش بود.
تمام اعضا و ارکان نمایش، موفق و دیدنی است. ذکاوت کارگردانی با تواناییهای بازیگران و خلاقیت همه اعضای گروه، نمایشی دیدنی را خلق کرده‌اند. متن، نمایشنامه‌ای سخت است که کارگردان با انتخاب خیلی درست بازیگران، و دراتورژی خلاقه، در فضایی رآلیستی با مایه‌های مینیمال و کمی فانتزی/سوررآل، توانسته نظر مخاطبش را جلب کند. شروع نمایش عالیه. به هر حال نگاه روز و تاثیرگذاری هم دارد
۰۱ مرداد ۱۴۰۴
سلام و درود

سپاس از اینکه وقت ارزشمند خودتون را برای تماشای نمایش «21» اختصاص دادید و خوشحالیم که از تماشای نمایش لذت بردید.

با احترام
روابط عمومی نمایش «21»
۰۲ مرداد ۱۴۰۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید