دیشب همراه با دوستم به تماشای این نمایش رفتیم. خسته نباشید میگم به بازیگرها و همه عوامل پشت صحنه. بازیها خوب و گیرا بود به خصوص نقش کشیش و طیکل و الیس. فکر میکنم انتهای نمایش یه مقدار طولانی شد و بهتر میشد اگه زودتر جمع میشد و از شعاری بودنش کم میشد. اینکه در پایان بازیگران به رسم ادب ایستادند و تماشاگران را تا خارج شدن از سالن بدرقه کردند خیلی با ارزش بود.