دیشب به تماشای این تئاتر پر مفهوم و سرشار از نکته نشستیم. بازی ها با توجه به سن بازیگران خوب بود و امیدوارم که روز به روز بهتر هم بشه. فکر میکنم تنها تئاتری بود که من باهاش گریه کردم... کاش برای این تیم جوان و سرشار از استعداد اسپانسر هم پیدا میشد تا میتونستند اجراشون رو روی صحنه های بزرگتری ببرند. ممنون از همه عوامل . پیشنهاد میکنم حتما به دیدنش برید .