بسیار نمایش قشنگی بود خسته نباشی میگم به رفقای عزیزم فرزان برومند عرفان زارع علی علی نژاد و یه خسته نباشی به جناب فرهاد باقری کارگردان نمایش شیر های خان بابا سلطنه عالی درجه ۱ بود خیلی خیلی این نمایش رو دوست داشتم انشالله همه تون بدرخشید هنرمندان عزیز❤️