امشب این تئاتر پر معنا و عمیق رو دیدم و بسیار از درخشش بانو گلاب آدینه عزیز لذت بردم. همچنین خوشحالم بعد از چندین سال دوباره نورا هاشمی رو روی صحنه دیدم ( بعد از نمایش بانوی محبوب من ) و خاطراتم زنده شد. روایت عمیقی بود از حال و روز این روزهای خیلی از هنرمندان ... فکر میکنم خیلی از تماشاچی ها با بغض یا متفکر سالن رو ترک کردند. ممنون از همه تیم برای این نمایش زیبا