نمایشی زیبا با نقش آفرینی بی نظیر و درجه یک ایوب آقاخانی (که هرشب پس از این اجرا بلافاصله در نمایش کازابلانکا هنرنمایی میکند و دیشب هر دو نمایش را دیدم و لذت بردم).. بازی ها به جا و بسیار لذت بخش بود.. خسته نباشید به همه بازیگران، عوامل اجرایی و پشت صحنه و کارگردان توانمند..