نمایشی زیبا و دلنشین با بازی های بسیار خوب و اکت های به جا و ماندگار از سوی نقش آفرینان اصلی بویژه ایوب آقاخانی با اجرای بسیار هنرمندانه و خستگی ناپذیر (هرشب پس از هنرنمایی در نمایش راسو در عمارت نوفل، بلافاصله در این نمایش در تالار حافظ به ایفای نقش می پردازد).. و من هردو نمایش را دیشب دیدم و لذت بردم..خسته نباشید به همه عوامل پیدا و پنهان: (پشت صحنه، اجرایی، هماهنگ کننده، سالن، دکور، نور، صدا) و …