"جمع" و "ترکیب" و "در کنار هم قرار گرفتن" تک تک "عناصر"، "مفردات"، "ویژگی ها"، "المان ها" و ... باعث ایجاد یا ساخت یا به وجود آمدن و خلق یک اثر هنری می شود... هر کدام از این اجزا در نوع خود و به صورت جداگانه میتوانند مثبت و جالب توجه و ویژه باشند...اما اگر ترکیب و جمع آن ها در کنار هم یک محصول واحد و نهایی را منجر نشود، این جاست که باید کمی تامل کرد... این جاست که باید کمی تامل کرد آیا مثلا نور (به طور مشخص در این نمایش) ، موسیقی، حرکت، لباس، گریم، نریشن (به طور مشخص در این نمایش) این اتفاق را رقم زده اند؟ یا آیا مثلا بازی روان و مسلط و صدای به مراتب رساتر یکی از بازیگران (به طور مشخص بازیگر نقش فعال اقتصادی) در مقایسه با دو بازیگر (دو عنصر دیگر تشکیل دهنده ی نمایش) به عنوان یک ویژگی مثبت می تواند در نهایت در این مجموعه کافی و کارساز باشد؟
و...
این نکته را هم فراموش نکنیم که ایرادات فنی و لحظه ای در هیچ اجرایی قطعا قابل پیش بینی نیست و به هیچ عنوان نمیتواند ضعف کار تلقی شود
ضمن این که پرداختن به موضوع و داستان و آدم ها و روابطی امروزی و ملموس، قطعا نقطه قوت این نمایش و عوامل آن و شایسته تقدیر است...
در مجموع درود و خسته نباشید و آرزوی موفقیت برای گروه نمایش "زنان پنجشنبه" و همه آن ها که "تئاتر" کار می کنند...