و ما در میان این آتش بس ، امشب
به "مرز" رفتیم ، در یکی از سنگر های مجاور پناه گرفتیم ، در کنار سرباز مرزبانی ، سربازی تحصیل کرده و کورد زبان ، سربازی جسور و عاشق
گوش هایمان و چشم هایمان را در اختیار او گذاشتیم، بهتر بگویم او چشم ها و گوش ها را در اختیار خودش گرفت ، با حضور صحنه ای درست
با بیانی شیرین و میزانسن های ژوست و اندازه
با قصه ای روان و تاثیرگذار...
ما امشب برای ساعاتی به مرز رفتیم ، دیدیم هر آنچه که باید ...
خداقوت ، همیشه به صحنه 🎭