در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امیرحسین سرخیان درباره نمایش پرنده‌ی سیاه: عزیزان خسته نباشید بنده و خانمم واقعا لذت بردیم بیاید قبل نظر دادن به
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:26:23
عزیزان خسته نباشید بنده و خانمم واقعا لذت بردیم بیاید قبل نظر دادن به هر نمایشی چیزی که تو دلمون داریم از شخصی که توی کار هست بریزیم بیرون و بعد نظر راجب ب کار بدیم ،
بسیار‌متفاوت بود برای اجرای ۲ نفره تلاش زیادی میخواد ریتم خوب رو نگه داشتن و از همه مهم تر متن بسیار خوبی بود شاید این مشکل در جامعه ها در کل دنیا واقعا نادیده گرفته شده من نمیگم مشکل رو چون کنش اصلی نمایش بر پایه اون چیده شده برید ببینید قول میدم پشیمون نمیشید .
( اگر اجراهای کم پرسوناژ دوست دارید البته و ب دنبال کنش و واکنش های مدرن نیستید )
امیر مسعود و حسین چیانی این را خواندند
ببخشید مطمئنید در مورد پرنده سیاه نوشتید؟
صبا اسدی
با عرض پوزش از عوامل اجرا، من نتونستم با این نمایش ارتباط برقرار کنم. داستانی که انتخاب شده بود جدید و جسورانه بود، اما به نظرم در عمل نتونسته بود تأثیرگذار باشه و به هدفش برسه. بازی‌ها خیلی ...
من کاملا با شما موافقم
آوین پ
اگه صد بارم کامنت من پاک بشه از تیوال دوباره نظرمو میذارم. نمایش بسیاااااااار افتضاحی بود. تنها نکته مثبت در خروج اضطراری پشت سرمون بود که اونم بسته بود، نشد وسطش این نمایش مزخرف رو نیمه تموم ...
فرشته حسینی؟مگه اصلا فرشته حسینی بازی میکنه؟؟؟؟
۲۹ خرداد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید