سال پیش ابان ماه اگر اشتباه نکنم این اجرای فوق العاده را دیده بودم تو پارک هنرمندان و مجدد برای دومین بار از این این اجرای فوق العاده لذت بردم و سرگرم شدم
میتونم بگم حتی به مراتب بهتر از اجرای سال پیش بود
بازی ها فوقالعاده ، نمایش نامه زیبا و دکور جذاب ، همه چیز عالی
به شدت توصیه می کنیم دیدن این نمایش را
ممنون بابت اجرای زیباتون