واقعا خسته نباشید میگم بهتون
انرژی خیلی زیادی میزارین و به بهترین شکل ممکن این اتفاق میافته
تبریک میگم به کارگردان که تعداد زیادی بازیگر و عوامل رو دور هم جمع کرده.
واقعا زحمت زیادی برای این کار میکشین و بازی اسنیپ و دابی و پروفسور لاکهارت خیلی برام جذاب بود.
گریم و لباسها هم خیلی خوب و نزدیک به کاراکترها بود
دمتونگرم ❤️