نمایش دوست داشتنی و قابل بحثی بود ثانیه ای میخندی و بعد به پوچی برمیگردی جنبه اعتراضی و اجتماعی این نمایش خیلی زیبا و قابل بحث بود و در کنار نمایش نامه جذاب بازی هم خیلی جالب بود و حتی گاهی اشتباهات کوچیک هم خیلی به طبیعی بودن کمک کردن در کل خیلی قشنگ بود و کاملا ارزش دیدن رو داشت