در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Milad درباره نمایش کاش چِشَم نمی‌دید!: یک اجرای دیگر با تم Messy که این روزها زیاد دیده می شود. دیدی از نمایش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:25:13
یک اجرای دیگر با تم Messy که این روزها زیاد دیده می شود. دیدی از نمایش نداشتم ولی هرچقدر از اجرا گذشت، بیشتر با کار ارتباط گرفتم.
همانطور که اشاره کرده بودم، اجراهای Messy ظرافت های خاص خود را دارد که تک تک المان ها رعایت شده بود، بازیهای قوی، سناریوی استخوان دار، شوخی های با ارجاع تاریخی که به لودگی کشیده نمی شد.
بازی همه دوستان عالی بود و کاراکتر آقای جهانگیرزاده بسیار دوست داشتنی بود.
خضوع بازیگران که بعد اجرا بدرقه می کردند تماشاگران را نیز بسیار قابل احترام است.
کار بسیار زیبایی است و نمایش را پیشنهاد می کنم.
خداقوت به همه!
خاک پاتم عزیز
قدم رنجه کردی✨️🍀🎭
خوشحالم که دوست داشتی
۵ روز پیش، شنبه
خیلی خوش آمدید، خوشحالم که اجرا رو دوست داشتید😊🌹🌹
۵ روز پیش، شنبه
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید