یک اجرای دیگر با تم Messy که این روزها زیاد دیده می شود. دیدی از نمایش نداشتم ولی هرچقدر از اجرا گذشت، بیشتر با کار ارتباط گرفتم.
همانطور که اشاره کرده بودم، اجراهای Messy ظرافت های خاص خود را دارد که تک تک المان ها رعایت شده بود، بازیهای قوی، سناریوی استخوان دار، شوخی های با ارجاع تاریخی که به لودگی کشیده نمی شد.
بازی همه دوستان عالی بود و کاراکتر آقای جهانگیرزاده بسیار دوست داشتنی بود.
خضوع بازیگران که بعد اجرا بدرقه می کردند تماشاگران را نیز بسیار قابل احترام است.
کار بسیار زیبایی است و نمایش را پیشنهاد می کنم.
خداقوت به همه!