میتونم بگم یکی از بهترین اجراهایی بود که تا الان دیدم و حقیقتا لذت بردم
اینکه بدون شوخی های کلیشه ای و جنسی میتونست مخاطب رو بخندونه بنظرم خیلی ارزشمند بود، من واقعا بیشتر تایم نمایش داشتم از ته دل میخندیدم به شوخیا.
بازی بازیگر ها فوق العاده تمیز و حرفه ای بود.
با اینکه من خیلی طرفدار نمایش های کمدی نیستم ولی این اجرارو پیشنهاد میکنم.