سلام،از همون لحظه ای که وارد سالن نمایش شدم متوجه شدم که قراره عاشق این اجرا بشم،واقعا از سلیقه موسیقیتون خیلی لذت بردم آهنگ های خیلی خیلی خیلی خوب و چقدر هم به اسم تئاتر میومد واقعا کلی آهنگ به پلی لیستم اضافه شد
من علم و دانش بازیگری و نمایشامه نویسی و اطلاعات تخصصی راجع به تئاتر و … ندارم و شاید نظرم خیلی جالب نباشه یا از واژه های درستی استفاده نکنم ولی دوست داشتم که نظرم رو به عنوان یک بیننده عادی بگم…من واقعا لذت بردم خیلی جالب بود رابطه مادر خانواده با بچه ها مخصوصا دختر خانواده منو یکم یاد فیلم « اینجا بدون من» انداخت مخصوصا اوایل نمایش که فکر میکنم این فیلم هم از روی همین نمایشنامه باغ وحش شیشه ای الهام گرفته شده…شوخی هایی که میکردین واقعا عالی بود و بجا اصلا بیش از اندازه و به اصطلاح ابکی نبود معلومه که واقعا فکر شده به تک تک دیالوگ ها من واقعا لذت بردم از اول تا آخر هیچ لحظه ای نبود که حوصلهام سر بره،و در انتها از رفتار دوستانه بازیگر ها لذت بردم صحبت های آخر نمایش واقعا دلگرم کننده بود ممنونم از این تئاتر عالیتون امیدوارم همینطور موفق بمونین و بازم نمایش هایی مثل این تئاتر بسازین و من بیام ببینم و لذت ببرم😂🩷🙏🏼