نمایش «یاس نبوی» به کارگردانی محمدرضا کامیاب ازسوی گروه تئاتر شمیم بابل، به مناسبت ایام فاطمیه از دوم بهمن ماه ۹۸ در این شهر به اجرا در آمد.
نمایش«یاس نبوی» به نویسندگی وکارگردانی محمدرضا کامیاب ازسوی گروه تئاتر شمیم بابل، به مناسبت ایام فاطمیه در این شهربه اجرا در آمد.
در این نمایش پیمان چمنی، جمشیدگلکار، علیرضاگلبابایی، ایمان ابوالحسینی، علی اسماعیلی، محمد صادق حاجی فیروزی، آرش نشیبا، علیرضا بوستانیان و جواد تیموری به ایفای نقش می پردازند.
نمایش«یاس نبوی» که به برشی از وقایع تاریخ و تجاوز به حریم ولایت بعداز رحلت حضرت رسول می پردازد، از دوم بهمن ماه ۹۸ به اجرا درآمد و تا ۱۱بهمن ماه هرروز راس ساعت ۱۸ در محل نمایشگاه سوگواره «یاس نبوی» واقع در میدان۱۷ شهریور بابل اجرا درمی آید.