در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | آغاز پیش فروش بلیت های نمایش «بین خودمان باشد» در تیوال
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 07:59:32
نمایش بین خودمان باشد... | آغاز پیش فروش بلیت های نمایش «بین خودمان باشد» در تیوال | عکس

«بین خودمان باشد» از سیزدهم آذر ماه در سالن تجربه بنیاد رودکی به روی صحنه می رود.
به گزارش مدیر تولید گروه نمایش «بین خودمان باشد» بعد از انجام اصلاحات اعلام شده از شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی توسط گروه و صدور مجوز ازین شورا نمایش «بین خودمان باشد» به کارگردانی آروند دشت آرای از روز چهارشنبه سیزدهم آذر ماه اجرای عمومی خود را آغاز می کند.
حسین ایرجی در گفت و گو با تیوال اظهار داشت،نمایش «بین خودمان باشد» به همت کارگاه هنرهای اجرایی ویرگول که حدود یک سال و نیم به طول انجامید و با فراز و نشیب های بسیار همراه بود،نخستین نمایشی خواهد بود که در سالن تجربه بنیاد رودکی به روی صحنه می رود.
وی اظهار داشت در این نمایش صبا ایزدپناه، ساناز باقری، امیرحسین پسندیده، نگین تبرا، دیبا خاتمی، علی خلعتبری، فرشته رازقی، نرگس سعیدی نژاد، شهاب عباسیان، شهریار فرد، مهراد ماکویی، مینا ملک محمدی، امین موحدی پور، میثم میرزایی، نونا نیسی، لیلا هاشمی، امین یزدانی نژاد به ایفای نقش می پردازند.
فارس باقری نویسنده،پگاه طبسی نژاد مشاور کارگردان،شایلان عشایری طراح صحنه و لباس،فرشاد فزونی موسیقی،بهراد جوانبخت گرافیک و امین یزدانی نژاد دستیار کارگردان و برنامه ریز سایر عوال این نمایش می باشند.
ایرجی افزود این نمایش از سیزدهم آذر ماه به مدت سی و پنج شب ساعت 19 به روی صحنه خواهد رفت و بلیت های این نمایش از طریق سایت تیوال به فروش می رسد که نشانی برگه این نمایش در تیوال به صورت زیر است:

www.tiwall.com/theater/beine-khodeman


درباره نمایش بین خودمان باشد...
۰۷ آذر ۱۳۹۲