در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | گروه نمایش ابوبکر محمدی ، فاطمه محمدی 12 سالگی ایران تئاتر را تبریک گفتند
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 07:04:24
نمایش ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی | گروه نمایش ابوبکر محمدی ، فاطمه محمدی 12 سالگی ایران تئاتر را تبریک گفتند | عکس

به گزارش تیوال به نقل از ایران تئاتر
شناسه مطلب: 73251

شب گذشته در اولین برنامه دورهمی ایران تئاتر،گروه نمایش ابوبکر محمدی ، فاطمه محمدی ، ۱۲ سالگی ایران تئاتر را تبریک گفتند.

برنامه دورهمی ایران تئاتر به تماشای اجراهای منتخب نمایشی توسط همکاران رسانه ای این درگاه به همراه میهمانان و مخاطبان ویژه دعوت شده در هر برنامه اختصاص دارد. 

اولین برنامه دورهمی ایران تئاتر شب گذشته به تماشای اجرای نمایش ابوبکر محمدی ، فاطمه محمدی به کارگردانی جلال تجنگی اختصاص یافت . در پایان این اجرا گروه نمایش ۱۲ سالگی ایران تئاتر را به دست اندرکاران این درگاه خبری، تحلیل و مرجع تبریک گفتند. 

در پایان اجرای شب گذشته اتابک نادری بازیگر نام آشنای کشورمان در میان استقبال مخاطبین  با تاکید براینکه ایران تئاتربزرگترین و موثرترین همراه رسانه ای تئاتر ایران است سالروز دوازدهمین سال فعالیت این سایت را به دست اندرکاران آن و جامعه تئاتری کشور تبریک گفت و  تداوم حیات حرفه ای این درگاه تخصصی را آرزو کرد. 

دست اندرکاران ایران تئاتر نیزبا سپاس از این توجه، موفقیت اعضای این گروه حرفه ای را خواستار اند و خدمت رسانه ای به گستره تئاتر ایران را وظیفه خود می دانند. بی تردیدجایگاه امروز این رسانه حاصل زحمات افراد متخصص و دلسوز فعال در تمام دوران فعالیت آن است. 

ایران تئاتر ۲۳آذر ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. 

 

 

۲۰ آذر ۱۳۹۵