در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش سیاه بازی «جوحی و کدخدا»، به نویسندگی و کارگردانی «جواد انصافی» به سنگلج می‌آید
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:49:59
نمایش جوحی و کدخدا | نمایش سیاه بازی «جوحی و کدخدا»، به نویسندگی و کارگردانی «جواد انصافی» به سنگلج می‌آید | عکس

نمایش سیاه بازی «جوحی و کدخدا» به نویسندگی و کارگردانی «جوادانصافی»  از روز پنج شنبه ۳۰ آذرماه در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.
به گزارش تیوال به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش سیاه بازی «جوحی و کدخدا» به نویسندگی و کارگردانی «جوادانصافی» از روز پنج شنبه ۳۰ آذر در تماشاخانه سنگلج و در ساعت ۲۰:۱۵ روی صحنه می‌رود.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «جوحی و کدخدا» برگرفته شده از داستان مثنوی معنوی است. جوحی در شربت‌خانه‌ای پاتوق دارد که گروه نمایش هستند و مردم دست به دامن او می‌شوند که کدخدا و نایب او حق و حقوق آنها را پایمال می‌کنند. جوحی و همسرش نقشه جالبی می‌کشند و کدخدا را به خانه آورده و در صندوقی او را زندانی می‌کنند و به وسط میدان شهر می‌برند. نایب برای اینکه کدخدا رسوا نشود می آید تا صندوق را بخرد و مشکلات مردم با شگردی که جوحی به‌کار می‌برد حل می‌شود»
در نمایش «جوحی و کدخدا» بازیگران چون جواد انصافی، امیر پارسی، محمد نصر، فریبا مهدیه، احمد آهسته، محمد رضا قربانی، حمید رئوف، رضا معراجی، امیر محمد انصافی، محمدرضا لوانی، ابوالفضل عشرب، شیرین کاشفی و فروغ یزدان ایفای نقش می‌کنند.
بقیه عوامل این اثر عبارتند از: 
گروه موسیقی: حسن مصطفی پور، رامین عبدالهی، احسان سامانی، طراح دکور: ساسان فرهاد پور، طراح صحنه و لباس: فروغ یزدان، طراح پوستر و بروشور:سپیده نجاتی، مدیر صحنه:مهدی سراح، روابط عمومی: محمد(مانی) حق جو.
نمایش سیاه بازی  «جوحی و کدخدا» به نویسندگی و کارگردانی «جوادانصافی»  از ۳۰ آذر تا ۲۷ دی ماه در تماشا خانه سنگلج  و در ساعت: ۲۰:۱۵ روی صحنه خواهد رفت.

درباره نمایش جوحی و کدخدا
۲۸ آذر ۱۳۹۶