در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | ادای دین به فوگارد در آیین افتتاح نمایش «لوکوموتیوران»
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 14:22:24
نمایش لوکوموتیوران | ادای دین به فوگارد در آیین افتتاح نمایش «لوکوموتیوران» | عکس
آیین افتتاح نمایش «لوکوموتیوران» شنبه ۲۰ شهریور در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، آیین افتتاح نمایش «لوکوموتیوران» به کارگردانی مهلا صالحی همراه با ادای دین به آثول فوگارد نویسنده شهیر تئاتر شنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

در این مراسم هنرمندانی همچون بهروز بقایی، سهراب سلیمی، حبیب دهقان‌نسب، محمود پاک‌نیت و... که در سال‌های گذشته در آثار فوگارد نقش آفرینی کرده‌اند، حضور خواهند داشت.

«لوکوموتیوران» یکی از آثار مهم آثول فوگارد، نویسنده اهل آفریقای جنوبی است که توسط بابک سعیدیان ترجمه شده و برای نخستین‌بار در ایران اجرا می‌شود. داستان قصه‌ی زنی است که با کودکی که به پشتش بسته وارد ریل را آهن شده و خودکشی می‌کند و این اتفاق راننده قطار را دچار بحران‌های روحی می‌کند و ...

در این نمایش مهدی بجستانی و بابک سعیدیان به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین از عوامل اجرایی نمایش می‌توان به «ناصح کامگاری» طراح، «ساناز رحمانی» دستیار کارگردان، «فرهاد مقدم» مدیر صحنه، «رضا خسروی» منشی صحنه، «فرشاد آذرنیا» موسیقی، «نجمه قادری» عکاس، «امیر پارسائیان مهر» روابط عمومی اشاره کرد.

افتتاح نمایش «لوکوموتیوران» تا جمعه ۹ مهر هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود.
درباره نمایش لوکوموتیوران
۱۸ شهریور ۱۳۹۵