در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | آغاز پیش فروش و رونمایی از پوستر "مرگ و دوشیزه"
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 00:26:07
نمایش مرگ و دوشیزه | آغاز پیش فروش و رونمایی از پوستر

پوستر نمایش "مرگ و دوشیزه" به کارگردانی سینا راستگو که از ۲۷ بهمن در تماشاخانه پالیز بر روی صحنه می‌رود، رونمایی شد.طراحی پوستر این نمایش بر عهده هادی جلدی است.
این نمایش براساس نمایشنامه مرگ و دختر جوان، اثر آریل دورفمان و ترجمه حشمت الله کامرانی توسط سینا راستگو بازنویسی شده است. 
راستگو سال گذشته تئاتر پرمخاطب دشمن مردم را بروی صحنه برده بود. کمپانی تئاتر امید ایران و موسسه پادمآرت تهیه این نمایش را بر عهده دارند. 
در خلاصه نمایش "مرگ و دوشیزه" آمده است: نمایش، داستانی ست میان سرگذشت سه نفر، سرگذشتی تلخ که روایت قبل و بعد از انقلاب شیلی را در بطن زندگی آدم هایی روایت میکند که گاه گم شده میان زمان تنها می‌ماند. نمایشی از تنهایی، خودخواهی و عشق گمشده میان آدم ها،جنایاتی که زمان فقط می تواند آن را مخفی کند و هرگز التیام نمی‌یابد.
علاقمندان می‌توانند نسبت به تهیه بلیت با ۵۰٪ تخفیف فقط برای ۳ روز اول نمایش اقدام کنند.
زهرا بهروزمنش، محمد حبیبی، رضا داوودوندى، محمد مسگرى، منصور نصیرى بازیگران این نمایش هستند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح صحنه: سید محمد موسوى، طراح لباس: بهار خلیلى فرد، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا و موسیقی: امیر دوستى، طراح پوستر و گرافیک: هادی جلدی، عکاس: ساینا قادری، گروه کارگردانی: مهدی شهریارى. سمیرا احمدى، دستیار لباس: سارا مژده، مجریان گریم: عطا عارفی، شکیبا احدی زاده

درباره نمایش مرگ و دوشیزه
۲۴ بهمن ۱۳۹۶