تیوال نمایش آبی مایل به صورتی
S3 : 01:38:09
خرید بلیت
۴۵,۰۰۰ تومان
  ۱۶ خرداد تا ۱۶ تیر
  ۲۱:۰۰
  ۲ ساعت
 بها: ۴۵,۰۰۰ تومان

: ساناز بیان
: (به ترتیب حروف الفبا) آناهیتا اقبال نژاد، مرضیه بدرقه، عاطفه رضوی، امید سلیمی، بهنام شرفی، محمد هادی عطایی، آیه کیان پور، امین میری، (بازیگر نوجوان) یاسمن رادمنش

: حمیدرضا آذرنگ
: آرش دهقان شاد
: رضا مهدی زاده
: ماریا حاجیها
: شاهین انتظامی
: مهسا عبداللهیان خامنه
: علیرضا میرانجم
: راحیل مرشدی
: همراز بیان
: ایلیا شمس
: مهیار گودرزی
: حسین حاجی بابایی
: سعید رضوانی
: ساناز بیان، مسعود خلج زاده، مرضیه فراهانی
: نسرین ریاحی پور
: دانیال حبیبی، اشکان شهروزی
: راضیه اسماعیلی
: سعید معروف پور، میلاد ابراهیمی، راغب فرامرز پور

- برنده جایزه ویژه هیئت داوران از سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

- برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

- برنده جایزه بازیگر مرد برتر سال ۱۳۹۶ از جشن بازیگر

- برنده نشان مسئولیت اجتماعی از جشن کانون ملی منتقدان تئاتر

- نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر

- نامزد دو جایزه بازیگری زن برتر سال ۱۳۹۶ از جشن بازیگر

اگه خوب خوبش رو بخوای... خود کلمه های زن و مرد چیزی بیشتر از یه توهم نیستن. هیچ مردی صد درصد مرد نیست و هیچ زنی هم صد درصد زن نیست که اگه اینجوری بود همه مون تبدیل می شدیم به یه مشت هیولا...


- از همراه داشتن فرزندان زیر ۱۶ سال خودداری نمایید.

شبکه‌های اجتماعی تماشاخانه سپند: اینستاگرام
با خرید بلیت اجراهای این تماشاخانه و ارائه‌ بلیت همان شب، از ۱۰٪ تخفیف کافه رستوران «خانه فیروزه» در محوطه مجموعه بهره‌مند می‌شوید.

مکان

تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹، تماشاخانه سپند
تلفن:  ۸۶۰۳۷۸۰۷

اخبار وابسته

» آبی مایل به صورتی تمدید شد

» یادداشت فاروق مظلومی براى نمایش «آبی مایل به صورتی»

» یادداشت دکتر مریم هاشمی، دستیار روان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران براى نمایش «آبی مایل به صورتی»

» یادداشت حسین پاکدل براى نمایش «آبی مایل به صورتی»

» ساناز بیان از اجرای دوباره نمایش موفق سال ۹۶ خبر داد

ویدیوهای وابسته


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
<<اگه خوب خوبش رو بخوای... خود کلمه های زن و مرد چیزی بیشتر از یه توهم نیستن. هیچ مردی صد درصد مرد نیست و هیچ زنی هم صد درصد زن نیست>> می دونم این جمله ها تو خلاصه آورده شده.ولی دوست داشتم یه بار دیگه برای تأکید بیشتر بذارمش. ممنونم از تمام عوامل این نمایش که خیلی زحمت کشیده بودند. بازی ها خیلی خوب بود. ولی... چرا وقتی میخوایم یک معضل رو تو جامعه بیان کنیم اینقدر سعی می کنیم ترحم رو به سمت اون قشر بکشونیم.اطرافیان من همه در حال گریه کردن بودند.خب این چه دردی دوا می کنه از جامعه؟ کاش بیشتر روی این مسأله تمرکز میشد که ازدواج به زور ترنس ها یه اشتباه بود که باعث شد این وسط بچه ای هم به دنیا بیاد که بعدا بعد عمل تغییر جنسیت پدر یا مادرش مورد تمسخر قرار بگیره.کاش بیشتر به همون جمله داخل خلاصه داستان پرداخته میشد که واژه های زن و مرد فقط یه چیز قراردادین. ... دیدن ادامه » ترنس ها نیازی به ترحم ندارند.بلکه نیاز به فهمیدن و آگاهی جامعه دارند.این نمایش فقط این پیام را می داد که اینها گناه دارند. آخی باهاشون مهربان باشیم.ولی آگاهی در مورد خود ترنس ها خیر.
من به‌عنوان یک «ترنس‌جندر» می‌نویسم، نه ترنس‌کلاسیک یا ترنس‌سکشوالی که هدف تیم نمایش بود. و عجالتاً می‌پردازم به این لحن سوگوارانه و مأیوسانۀ متن اثر.

حقیقتاً امیدوار بودم شاهد اثری حماسی و اپیک باشم و نه اینقدر تراژدی. با دیدن این حجم ترحم‌خواهی برای این گونۀ جنسیتی احتمال دادم هنوز کارگردان و تیم همراه‌شان نیازمند دانش بیشتری درباره ترنس هستند که شاید اگر داناتر و آگاه‌تر بودند؛ صدایشان طبیعتاً رساتر و بلندتر و حق‌خواهانه‌تر بود؛ و تنها ناله‌ای نبود برای خریدن ترحمی برای «ترنس‌ها» («بنده‌خداها»یی که این نمایش به مردم تماشاگرش می‌گوید که "بیاید انسان باشیم و سعی کنیم دل‌مان برایشان بسوزد و قضاوت‌شان نکنیم و فقط توی دل‌مان آرام دعا کنیم که «انشاءالله به حق پنج تن، بچۀ خودمان یک‌وقت ترنس نشود»"). می‌شد این نمایش روایتی ... دیدن ادامه » باشد و فریادی بر این همه جهل همگانی از خود جنسیّت و بی‌نهایت گونه‌های جنسیّت غیرباینری ...
صمیمانه اعتراف می‌کنم حداقل نیم ساعت از دو ساعت اجرای نمایش را گریه کردم ـ اما از نمایش همونقدر متأثرم که منتقد: نمایش در هدف ملودی‌درامش موفق است؛ تبریک! اما کاش نمایش اینقدر جسمانی و پزشکینه نمی‌دید این داستان سیّال جنسیّت را. و کاش می‌شد این نمایش غرشی نه که صدایی باشد حق‌خواهانه بر این همه نادانی عمومی که «یا ایها الذین آمنوا، «آدم و حوا» قصه بود، افسانه بود، تمام شد!» ـ ترنس‌جندر، بای‌جندر، ترای‌جندر، کواینت‌جندر، مولتی‌جندر، ای‌جندر، نوتوا، و ده‌ها هویّت جنسیّتی دیگر داریم که همیشه و همیشه در همۀ فرهنگ‌ها و قومیّت‌ها و نژادها بوده و هست و خواهد بود؛ فقط کافی است چشم‌هایمان را باز کنیم. و باز نگه داریم: این همه تنوع پیرامون‌مان را ببینیم. ذهن تنبل‌شده‌مان را به یاد گرفتن جزئیات روحی و ذهنی‌مان کار بیندازیم. مرد و زن دو سر طیف این همه جنسییّت است (و البته نه به قول شاعرانۀ کارگردان اثر، «توهمی لزوماً فرهنگی»!).
و فرجام نظرم، فرد ترنسجندر که در هر دو جنسیّت جاری و سیّال است؛ شایستۀ تحسین است نه گدای ترحم ـ ترنس‌ها برای همۀ این توانایی‌های ذهنی و عاطفی و روانیِ پیچیده‌شان باید به دید یک «اثر هنری زیبا» ستایش شوند و نه نکوهش و نه این‌قدر شبیه نگاه خودکم‌بینانه این نمایش: «نزنید این‌ها را؛ نکشید، گناه دارند» ـ محدود کردن ترنس، به ترنس‌سکچوال؛ به نوعی همان نگاه جامعه است: اخراج آن‌ها از همۀ فضاهای اجتماعی و فرهنگی و شغلی و تبعیدشان به «پارک دانشجو» ـ ترنس ذاتاً سکس‌ورکر نیست ـ این جامعه است که فرد را می‌سازد و ترنس را مجبور می‌کند، «کالا و کارگر سکس» شود. و نهایتاً این‌که هزار حرف دیگر هم می‌شد در این متن گفت که گفته نشد و جای همۀ آن حرفهای لازم، از مخاطب اشک گرفته شد
امیدوارم ساناز بیان باز هم دربارۀ ترنس‌ها کار بسازد؛ اما نمایش‌شان این‌بار شجاع‌تر و داناتر و عمیق‌تر باشد و متن‌شان در گونۀ اپیک و نه تراژیک. سرودی بسازد برای دیدن تک‌تک توانایی‌هایی که یک ترنس را می‌تواند زیباتر و تواناتر و داناتر و انسان‌تر از بقیه بسازد. ترنس بودن یک «وضعیت» است؛ «یک وضعیت غیرمعمولی و خارق‌العاده».
چه خوب که نوشتید نظرتون رو. من اطلاعاتم محدوده در این زمینه و سخته که بخوام از دیدِ شما به این نمایش نگاه کنم و درکی از دریافت شما از این اجرا ندارم. پس اول بهتون حق میدم که از این اجرا حس ترحم گرفته باشین (من هم موافقم که بخش سوز و آهِ داستان زیاد بود)، ولی ... دیدن ادامه » فکر می‌کنم در مملکتی که به سختی از این موضوعات حرف زده میشه و برای منِ مخاطب که شاید ظرفیتِ پذیرش بیشتر از این رو نداشته باشم هنوز، همین هم قدمِ بزرگی بوده و باید قدرش رو دونست. امید داشته باشید (و داشته باشیم) که اگر فرصتی بود، گروه‌های دیگه و اجراهای دیگه جسورانه‌تر عمل کنن.
۴ ساعت پیش
دوست عزیزم نسبتاً باهاتون موافقم: از نظر روانشناسی اجتماعی، «ما ایرانی ها» همون‌قدر که می‌تونیم خشن و بی‌رحم باشیم، عاطفی هم هستیم و دل‌سوز و دل‌رحم (پس مادربزرگ‌مان دلش برای ما ترنسها به رحم می‌آید). ولی اصل و اساس حرفم این هست که ترنس نیازمند رحم ... دیدن ادامه » و "امان‌نامۀ امام راحل" نیست؛ شایستۀ دیده شدن، به رسمیت شناخته شدن، و به احترام رفتار شدن هست ـ مثل هر موجود زندۀ دیگری که حق حیات دارد و حقوق طبیعی.

البته که لحن عاطفی نمایش گیراست برای هر مخاطبی ـ حتی منِ منتقد که این لحن دفاعی رو نمی پسندم هم ازش متأثر شدم و اشک ریختم.. و بعد صحبتم این نبود که نمایش باید اصطلاحات ترنس‌جندر رو آموزش می‌داد؛ این بود که حداقل انتظار داشتم کلیات ترنسجندر رو فهمیده باشه و بتونه بفهمونه (کار هنر همین هست: انتقال دانش با خلق استعاره) ولی درواقع هیچکدوم از شخصیت‌های نمایش ترنسجندر نبودند ـ میترا «هرمافرودیت» بود (بای‌سکس یا دوجنسه) / شهرزاد (قهرمان شهید داستان) ترنس‌سکچوالِ ام تو اف (ترنس من/ ترامرد) بود و احتمالاً چند کوئیرجندر و بای‌جندر احتمالی هم داشتیم که فقط دوست داشتند عمل کنند و سریع یا زن شند یا مرد. انگار از نگاه نمایش ترنس‌ها باید تکلیف خودشان را با جامعه مشخص کنند: بالاخره مردی یا زن/ دختری یا پسر. این بزرگترین جهل به ترنس هست: ترنس ترنس به دنیا آمده تا ترنس زندگی کند: بدنش را مطابق میل جامعه جراحی نکید مگر اینکه خودش بخواهد. ترنس یعنی هر دوی مردی و زنی را داشتن و در هر دوی اونها حرکت کردن؛ جامعه باید بپذیرد که بخشی از آدم‌ها هر دو را دارند یا بین هر دو حرکت می‌کنند، از همون اول بلوغ یا هر وقتی که خودشون بفهمند اینطوری هستند.
و نهایتاً حرف من از جنس نقد هست نه نفی ـ البته که کار قدرتمندی‌های زیاد داشت مثل وارد کردن شاخص‌های مهمی مثل طبقه، قومیّت، منزلت اجتماعی و ... در بین شخصیتهای مختلف و همینطور متوجه محدودیتهای کار هستم که تحت قوانین مترقی فعلیِ (اسلامی) هستیم و در «اینجا» مجبور به معاش و مماتیم. ولی خب ... گیرهایی در خود نمایش و بیان روایی مؤلف متن هست که من رو بدبین می کنه که فکر کنم نویسنده و کارگردان کار هنوز کامل و دقیق نمی‌دونند ترنس چیه ... با همۀ احترامی که براشون قائلم و شهامتی که داشتند تا سراغ این موضوع در سرزمینی برند که ترنس‌ها رو نه مردها به رسمیت می شناسند و نه زنها: تقلیل داده شدند فقط به کالای سکس و سوژۀ کنجکاوی‌های سکسی و بازی‌های جنسیِ محافل لاکچری ...
امیدوار روزی هستم که مثلاً یک «ترازن» (ترنس ام تو اف)، استاد ادبیات دانشگاهِ مثلاً تهران باشد و تلویزیون ایران سخنرانی‌اش را (مثل سریال سخنرانی‌های الهی قمشه‌ای) مرتب برای مردم مشتاق پخش کند و کسی دیگر به این فکر نکند که استاد ما کدام عضو تناسلی را در بدن دارد یا کدام گرایش را دوست دارد و اصلاً به قول دوستان گی، تاپ هست یا بات و ورس یا هر چیز شخصی دیگری ... که مگر ما وقتی از شبکۀ چهار سخنرانی استاد را می‌شنیدیم به این فکر می‌کردید که استاد کدام پوزیشن کاماسوترا رو بیشتر مرتکب می‌شوند یا ...
آرزومند اوج گرفتن و شکوفایی ترنس‌ها و بقیه جنسیت‌های دیگر در این ایران ویران‌مان هستم. ... هرچند به قول نامجو؛ «جانی و صد آه ـ چشمی و صد نم».
۳ ساعت پیش
این گونه های نمایشی رو بعنوان گامهای اول آشنایی جامعه با این موضوع قلمداد کنید. تازه آشنایی ابتدایی افرادی مثل ما که مثلا دارای تحصیلات هستیم و اهل هنر!
قطعا مسائلی که شما میفرمایید باید در گامهای بعدی مطرح بشه. بعنوان مثال من واقعا تا هفته پیش فرق ترنس ... دیدن ادامه » و دوجنس رو نمیدونستم و با توضیحات این نمایش تازه متوجه این تفاوت شدم
ایده شما بنظرم به نوعی کمال گرایی محسوب میشه و آرزوی هر جامعه فهمیده ای هست که مردمش به چنین بینشی برسند که انسانها فارغ از جنسیت و صرفا بر اساس شایستگی های انسانی شون دیده بشن.
ولی متاسفانه در جامعه ای که هنوز «زن» بودن مایه ی دردسر هست و کلی تبعات برای ما داره، دیگه تکلیف این دوستان که شرایط متفاوتی دارند، مشخصه!
نمیدونم به عمر ما قد میده یا نه ولی امیدوارم آگاهی بخشی در این زمینه بشکل بسیار گستره تری مطرح بشه و صرفا در حد اجرای چند نمایش نباشه، هرچند این گامهای اولیه بسیار قابل احترام و ارزشمند هستند
۱ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یه کار تلخ اما به شدت تکان دهنده و تاثیرگذار و البته بسیااار لازم و دیدنی

با بازی های هنرمندانه و قابل تحسین (به ویژه خانم رضوی عزیز و بازیگر نوجوان دوست داشتنی و تک تک دوستان هر یک به نوعی فوق العاده بودن)

اینکه برای آفرینش این اثر خیلی کار شده بود و زحمت کشیده شده بود کاملا مشخص هست .... خسته نباشید میگم و ممنونم از همه ی عوامل آبی مایل به صورتی و مرسی از حسن انتخاب این اسم با مسما
امنیت تنها بمعنی عدم جنگ در کشور نیست. ‌امنیت حقیقی یعنی تمام افراد جامعه بدون توجه به نژاد، دین، طبقه، جنسیت و پایگاه اجتماعی از حقوق یکسان برای رشد برخوردار باشند
نلسون ماندلا
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بعضی نمایش ها هستند بعد تمام شدنش در ذهنت هست ، همراه یک بغض در سرتاسر شب و اشک ....اشک ....یاد جمله حسین پناهی می افتم : " مگه اشک چقدر وزن داره که با جاری شدنش اینقدر سبک می شیم:....
امشب بر خلاف زمستان96( که این نمایش دیدم) بعد دیدن نمایش آبی مایل به صورتی یک بغض در گلو بود که همراه بود با سکوت ....سکوت شب.
نمایش آبی مایل به صورتی باید دید...دید و لذت برد و خندید و اشک ریخت....
به قول فروغ فرخزاد:
" از بیم و امید عشق رنجورم
آرامش جاودانه می خواهم
بر حسرت دل دگر نیفزایم
آسایش بیکرانه می خواهم"
آرامش...آرامشی به رنگ آبی مایل به صورتی...
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چقدر یه تئاتر می تونه خوب باشه. در حالی که عمیقا متاثرت می کنه عمیقا هم می خندونتت. گهگاه واقعا نمی دونی باید بخندی یا متأثر باشی.
واقعا خسته نباشید...
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
شاید در شرایطی که #مشکلات_اقتصادی نای نفس کشیدن رو از ما گرفته، در کشوری که #فقر_فرهنگی و #شکاف_طبقاتی بیداد میکنه و حداقل های #حقوق_زنان که نیمی از جامعه رو تشکیل دادن ازشون سلب شده، پرداختن به حقوق #دگرباشان_جنسی در اولویت نباشه اما قطعا ضروریه.
#تئاتر #آبی_مایل_به_صورتی رو دو سال پیش دیدم و بسیار خوشحالم که دوباره اکران شده هر چند که تنها به بخشی از مشکلات #ترنس ها پرداخته اما همین هم بسیار جای تقدیر داره، پشتوانه این اثر بالغ بر چهار سال تحقیق و پژوهش خانم #ساناز_بیان است که هنرمندانه و تاثیرگذار توسط بازیگرانی توانمند اجرا شده، پیشنهاد میکنم حتما ببینید.
بله. واقعا این نمایش به عنوان یک حرکت فرهنگی بزرگ در خاطر همه ی ما خواهد ماند. البته نباید کارگردانی بی همتای ساناز بیان رو نادیده گرفت ❤
۳ روز پیش، سه‌شنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

آغاز پیش‌ فروش‌ روزهای جدید (۲ تا ۴ تیر)
از سه شنبه (۲۸ خرداد)
ساعت ۱۲ ظهر
آقای سوبژه (محمد لهاک) و باران این را دوست دارند
سلام خسته نباشین
امکانش هست که دوباره سانس ویژه ساعت چهار روزهای آینده باز کنین..متاسفانه ما خوابگاهی هستیم و این ساعت خیلی نامناسب و نمیتونیم به خوابگاه برگردیم..با تشکر
۴ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روزهای تازه این نمایش به کارگردانی ساناز بیان و بازی بهنام شرفی، محمد ‌هادی عطایی، آناهیتا اقبال نژاد و.. (روزهای یکشنبه ۲ تا سه‌شنبه ۴ تیرماه) امروز سه‌شنبه ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
ایلیا شمس این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

آغاز پیش‌ فروش‌ روزهای جدید (۲ تا ۴ تیر)
از سه شنبه (۲۸ خرداد)
ساعت ۱۲ ظهر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان عزیر تیوالی سلام
ما قرار بود ۳۱ خرداد اجرای «آبی مایل به صورتی» رو بنا به دلایلی به پایان برسونم اما با توجه به هماهنگی های که صورت گرفت و همچنین رفع برخی مشکلاتمون تونستیم این اجرا رو تا ۱۶ تیر تمدید کنیم. این رو هم بگم شرایط برای گروه ما بسیار سخت و طاقت فرساست ولی با توجه به درخواست های مکرر تماشاگران، مخاطبان و همچنین علاقمندان به دیدن این نمایش این امکان به وجود اومد با وجود همه‌ی مسائل اجرا دوباره روی صحنه بره.
سپاس فراوان از همراهی شما دوستان گرامی
جناب شمس من شما رو ارجاع میدم به کامنتی که استاد لهاک زیر پست قبلیه شما گذاشتن.
واقعا روش درستی نیست این شیوه فروش بلیط. خیلی ها از ترس از دست ندادن این نمایش با بی میلی ردیف های آخر رو میخرن ، ولی بعد میبینن که تمدید شده....!!!!
ای کاش روش بهتری رو انتخاب ... دیدن ادامه » میکردین برای فروش بلیط.
۴ روز پیش، دوشنبه
پس منتظر و مشتاق دیداریم :)
۳ روز پیش، سه‌شنبه
ممنون من نیز همی! :)
۳ روز پیش، سه‌شنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من در زمینه هنر خودم را در دسته عوام دسته بندی می کنم. نه تحصیلاتی دارم در این خصوص و نه استعدادی. نهایتا ماهی یک اجرا میبینم. اولین بار هم هست که در مورد یک اجرا نظری میدم.
نمایش واقعا غم انگیز و تاثیرگذار بود برای منی که از بیرون دارم میبینم. خیلی دلم میخواد نظر افرادی که عضو جامعه هدف این نمایش هستند رو هم بخونم. ببینم چیزی که نمایش به تصویر کشید چقدر نزدیک به دنیایی که تجربه ش کردند هست. من تا الان با یک ترنس یا دوجنسه هم صحبت نشدم و واقعا هیچ دیدی ندارم.
در مورد خود اجرا فقط میتونم یک انتقاد کنم اونم پرش های مداوم از یک داستان به داستان دیگری بود. با توجه به اطلاعات اندک کسی مثل من در مورد موضوع نمایش، این بهم ریختگی روایت داستان ها گیج کننده شده بود برام.
در مورد سالن هم بگم که سیستم تهویه خیلی ضعیف بود نسبت به جمعیت.
در کل تماشای نمایش رو به جد ... دیدن ادامه » توصیه می کنم.
با آرزوی موفقیت
ولی همین داستان ها که انتهاش میرسید به داستان شهرزاد این نمایش رو جذاب کرده بود به نظر من
۲ روز پیش، چهارشنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت دو سانس ویژه ساعت ۱۶ این نمایش به کارگردانی ساناز بیان و بازی بهنام شرفی، محمد هادی عطایی، عاطفه رضوی و... (روزهای پنجشنبه ۳۰ و جمعه ۳۱ خردادماه) امروز یکشنبه ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
آقای سوبژه (محمد لهاک) این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به دلیل استقبال تماشاگران
آبی مایل به صورتی دو اجرایی شد
————————————————-
سانس ویژه ساعت ۱۶
پنجشنبه و جمعه (سی و سی و یک خرداد)
————————————————-
آغاز پیش فروش از فردا (یکشنبه ۲۶ خرداد)
ساعت ۱۲ ظهر
ممنون :)
۵ روز پیش، یکشنبه
مومن هستم به اینکه یک اثر دردمند شریف در دو ساعت روایت جان بازیگر را به لب میرساند
ذره ای در سختی اجرا شک ندارم
فقط عرضم این بود کاش بجای تهدید به ندیدن و از دست دادن تشویق به دیدن و لذت بردن کنیم
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
یک ... دیدن ادامه » دنیا عشق برای گروه
۴ روز پیش، دوشنبه
آقای لهاک کسی نه تهدیدی کرده نه چیزی دیگری عرض کردم خدمت شما که ما تاریخ اجرامون همون بوده ما فقط اطلاع رسانی کردیم و فکر نمیکنم این مشکلی داشته باشه...قطعا نه من و نه گروه اجرایی نمیخوام نه شما و نه هیچ تماشاگر دیگری در شرایط نا مناسبی اجرا رو ببینه، اما ... دیدن ادامه » اینکه ما داریم اطلاع رسانی میکنیم که اجرا تا 16 تیر روی صحنه است فکر میکنم احترام به مخاطبان دیگر باشه، تاکید میکنم هیچ حربه‌ی تبلیغاتی ای نبوده فقط تصمیم بر این شد که دوباره اجرا بریم همین در صورتی که واقعا تا 31 خرداد میخواستیم اجرا بریم.
۴ روز پیش، دوشنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چند سال قبل یک مستند دیده بودم درباره ی زندگی سخت و پر فراز و نشیب جامعه ی مورد هدف این نمایش و بسیار متاثر شده بودم از تاملات و ناملایماتی که در زندگی به خاطر یک نقص ناخواسته ژنتیکی متحمل میشن و متاسفانه قسمت مهم و درد آور ماجرا عدم آگاهی خانواده ها و جامعه و همینطور عدم حمایت صحیح و کامل سازمان ها و نهاد های ذیربط هست که ضربه ی اصلی رو به این عزیزان وارد میکنه .
این تئاتر به بهترین شکل ممکن این ماجرا رو روایت میکنه و به قول خانم فصیح پور در چند کامنت قبل : کاش این نمایش رو همه اون ها که باید ببینند، می دیدند...
متن بسیار دقیق و منطبق با واقعیت و بازیهایی بی حد باور پذیر به طوری که از یک جایی به بعد داشتم فراموش میکردم که دارم بازی میبینم و احساس میکردم عینا افرادی با همون خصوصیات هستند که روبروم نشستن و دارن با خاطره های خودشون اشک میریزن ...
دو سال ... دیدن ادامه » قبل هم " مستند شلتر " نوشته خانوم ساناز بیان رو دیده بودم و مثل همین نمایش سالن رو حیرت زده و مبهوت ترک کردم ...
درود و خسته نباشید میگم به عوامل و خصوصا بازیگران کار که با تمام قوا روی صحنه حاظر شدن تا فریاد و زبان قشری خاص و مورد بی مهری قرار گرفته ای از جامعه باشند .
چه خوب که دیدین و از اجرا راضی بودین.
بازیها واقعاً عالی بود. من قبل از دیدن اجرای این کار (در دور قبل) بهنام شرفی و محمدهادی عطایی رو نمیشناختم و به قدری حس واقعی بودن داشت بازیشون که اشکم بند نمیومد...
۶ روز پیش، شنبه
آه
چقدر خوشحال شدم که هم نظر پیدا کردم در مورد فیلم ها...
همین یکی دو هفته پیش بود که داشتم با یکی بحث میکردم که بابا اینا دارن به صورت خیلی تابلویی عادی سازی میکنن این داستانو... قبول نمیکرد.
یعنی فکر میکنم الان تو ۶۰-۷۰ درصد فیلما هیچی هیچی هم نباشه یه ... دیدن ادامه » نوه عمویی هست که همجنسگراست و میاد یه دور رد میشه از جلو دوربین :)))))
فک کنم ارشادشون مجوز نمیده اگه این مورد رو نداشته باشن تو فیلم.
۴ روز پیش، دوشنبه
بله خانوم نوری بنده هم همینطور فکر میکنم
ظاهرا راه بشر تا به امروز که از طریق تشکیل زوج بین زن و مرد ادامه پیدا کرده غلط بوده و حضرات به طور خیلی پیگیری سعی در اصلاحش دارن !!!
۴ روز پیش، دوشنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
"آبی مایل به صورتی" تئاتری نیست که دوست داشته باشید ببینید،
تئاتریه که احتیاج دارید ببینید.
بهترین کامنت این نمایش.
۴ روز پیش، دوشنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روزهای پایانی این نمایش، از چهارشنبه ۲۹ تا جمعه ۳۱ خرداد، به نویسندگی، کارگردانی ساناز بیان و با بازی آناهیتا اقبال نژاد، مرضیه بدرقه، عاطفه رضوی، امید سلیمی، بهنام شرفی، محمد هادی عطایی، آیه کیان پور، امین میری، ملیکا پارسا، امروز (شنبه) ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
ایلیا شمس این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چقدر تاثیر گذار آخه....چقدر تکان دهنده و حالا می فهمم چرا این جمله رو زیاد تو این صفحه خوندم که نمایشیه که همه باید ببینن... و ای کاش همه این نمایش رو می دیدن. بازی ها عالی و تاثیر گذار. خسته نباشید به تک تک عوامل.
کاش این نمایش رو همه اون ها که باید ببینند، می دیدند...
حیف که صدای هنرمندان- به ویژه هنرمندان تئاتر- اغلب فقط بین هنر دوستان می پیچه و محو می شه...

کار به لحاظ محتوا ستایش بر انگیز بود. گریم و بازی ها هم بسیار تاثیرگذار بود.
در چنین مواردی، به نظرم این قدر محتوا اهمیت داره که مشکلات کوچک اجرا قابل اغماضند.
تنها انتقادم به قسمت حضور خانم بیان و ذکر ماجرای منتهی به خلق این اجرا هست. به نظرم غیر ضروری بود.
در کل اگر زمان اجرا کمی جمع و جور می شد، از تاثیرگذاریش نه تنها کاسته نمی شد، بلکه مهلک تر :)) هم می شد.
سپاس فراوان از عوامل اجرا.
آغاز پیش فروش روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۲۹ تا ۳۱ خرداد)
شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۲ ظهر
ببخشید یعنی اینا الان روزای پایانی هستن خدایی نکرده؟!:/
۶ روز پیش، شنبه
کمی صبور باشین، ایشالا تمدید میشیم و شما تو روزهای جدید بلیت بخرید.
۶ روز پیش، شنبه
ایشالا
۶ روز پیش، شنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید