تیوال نمایش فیل در تاریکی
S3 : 18:22:42
اقتباسی آزاد از رمان قاسم هاشمی نژاد
  ۲۲ مهر تا ۱۴ آبان ۱۳۹۷
  ۲۱:۰۰
  ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
 بها: ۳۵,۰۰۰ تومان

: محمد زارعی
: مهرداد مصطفوی
: (به ترتیب ورود) ابراهیم عزیزی، آیدین بهاری، آوا شریفی، پرهام یداللهی، امیر جنانی، پویا پورامین

: محمد صادق زرجویان
: امید اکبری
: علی کوزه گر
: نسرین خرمی
: گلدیس نمازیان
: عسل عباسیان
: نوید آغاز
: سارا سیبی
: کامیار دریاکناری، وحید سلیمی
: شیرین طیبی

اجرای پیشین این نمایش

این نمایش روزهای شنبه اجرا خواهد داشت.

جلال امین وقتی حساب کرد، دید همه چیز باید صبح همان روزی شروع شده باشد که ماشین او را دم خانه‌اش در باغ صبا خالی کرده بودند.

مکان

تهران، ضلع شرقی چهار راه ولیعصر (تئاتر شهر)، خیابان رازی، نبش کوچه زند وکیل پلاک ۵۰
تلفن:  ۶۶۹۷۹۷۴۱

گزارش تصویری تیوال از نمایش فیل در تاریکی / عکاس: پریچهر ژیان

... دیدن همه عکس ها »

اخبار وابسته

» «فیل در تاریکی» ادامه دار شد


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
اگه گروه محترم اجرایی لطف کنن آهنگ های استفاده شده رو معرفی کنن ممنون میشیم.
اگر هم لطف نکنن واقعا جای دلخوری داره
جناب غیوری درود بر شما
البته بنده از عوامل گروه نبستم اما چون در اجرای قبلی گروه, از ابراهیم عزیزی گرانقدر پیگیر آهنگها بودم ؛ اسامی که خاطرم هست رو حضور شما هم اعلام میکنم:

آهنگ صدا کن مرا _ عباس مهرپویا
آهنگ کولی گل فروش_ عباس مهرپویا
آهنگ آسمان میگرید ... دیدن ادامه » امشب_ عباس مهر پویا
آهنگ قبیله لیلی _ عباس مهرپویا
۱۷ آبان ۱۳۹۷
ممنون خانم محمدی، آهنگ هایی که شما فرمودید رو گوش کردم، ولی موزیک های دیگه ای هم تو کار بودن که بین آهنگ های شما نشنیدمشون
احتمالا برای اجرای جدید چند تا ترک دیگه اضافه یا جانشین قبلی ها کردن

در هر صورت خود گروه باید موزیک ها رو تو بروشور یا برگه تیوال ... دیدن ادامه » معرفی میکرد، یا لااقل پست بنده رو میخوندن و جواب میدادن.
۰۲ آذر ۱۳۹۷
جناب غیوری بزرگوار
حق با شماست, اگر موزیک مد نظرتون در بین آهنگها نبوده احتمالا تغییری داشته و شاید ذهن من خیلی یاری نکرده.
۰۲ آذر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش جالبى بود...شمارو درگیر داستان میکرد...اما نمیدونم چرا یهو اخرش یه جورى شد که انگار فقط میخواستن یه پایانى داشته باشه!
کاملا موافقم آتوسا جانم
۱۶ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امشب اجرای آخر این عزیزان رو دیدم،نقطه قوت به نظر من موسیقی عالی و انتخاب عالی تر اون بود،بازی ها استاندارد و خوب بود و اما خود کار،انگار در انتها رها شد،میتونست با یک پایان خوب و محکم اثر قابل قبول تر و مورد پسندتری بشه،به قول دوستی آدم احساس می کرد کار نقصان داره در اقتباس از متن و ریتم در آخر کاملا از ریتم افتاده بود،دوست داشتم مثل کارهای قوی قبلیشون اجرای خیلی خوبی ببینم اما بیشتر از موسیقی لذت بردم،امیدوارم کارهای قوی تر و بهتری از هنرمندانمون ببینیم که مثل اثرهای قبلی در ذهن حک شوند،خسته نباشید عرض میکنم
این مدت نمایش های متفاوتی دیدم .. اما این نمایشو خیلی دوست داشتم و از فکرم بیرون نمیره .. فیل در تاریکی نمایش عجیبی بود و متفاوت ...من دقایق اولیه نمایش میخواستم ازش فرار کنم :) .. ولی از صحنه بار یا کافه به شدت ورق برگشت ..تا آخر نمایش سوار با ماشین اونها بودم ... دیدن ادامه » و یا در فضای برهوت بیرون از شهر اونها رو همراهی میکردم .. فیل در تاریکی نمایش نبود .. یک فیلم بود .. یک فیلم بین جاده ای :)) ... ( و شاید هم یک فیلم دهشتناک بین جاده ای !! ) ( به لطف یک دوست لغت تازه و جالبی پیدا کردم ) :))
۱۵ آبان ۱۳۹۷
درود
من فقط یه توضیحی درباره نمره دادن خودم بگم :))))
من همیشه سعیم این بوده که کار رو دقیق نقد کنم و کاستی های کار رو حتمن اشاره کنم فقط شاید برای ویژگی های مثبتی که برام بیشتر بولد بوده خیلی بیشتر هم اهمیت میدم مثلن تو روز پزشک چالش بیمار تو مسئله غامض ... دیدن ادامه » طراحی صحنه فوق العاده یا برای همین الفنت این دارکنس :)))) خلق فضای نوآر گون با حداقل امکانات ممکن، جناب لهاک هم مثل خودمه ولی آقای غیوری عزیز از اونا س که واسه 25 صدم بچه رو مردود میکنه :))))
۱۵ آبان ۱۳۹۷
جناب جعفریان
:)))))))))))))
۱۵ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای پایانی فیل در تاریکی امروز دوشنبه ۱۴ آبان ساعت ۲۱ تئاتر مستقل تهران

(به هیچ عنوان تمدید نمی شود)

لینک خرید بلیت: https://tiw.al/aoz
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
همین که در طول نمایش به ساعتم نگاه نکردم حاکی از جذابیت به شخصه برای من بود،
بازی ها روان و منسجم بود اما در خصوص متن ،احساس کردم یه جاهایی سریع رو به جلو میرفت و یه جاهایی بی مورد سرعت اجرا پایین می آمد.
از لحاظ بصری خوب بود
نورپردازی صحنه حین ماشین سواری یا کاباره و....
و البته مث اغلب تئاتر ها یه سری دیالوگ تلویزیونی و یا هجو بی مورد هم تویه کار گنجونده شده بود.
با اینحال قطعا ارزش دیدن رو داره
چون حال و هواش با خیلی از تیاترهای اکران شده امروز متفاوته
خیلی خوشحالم که نمایش فیل در تاریکی رو دیدم. یه نمایش شسته رفته با بازی‏های به قاعده، دیالوگ‏ نویسی خوب و کارگردانی درخشان. همه چیز سرجای خودش بود، آنقدر که در طول نمایش چیزی شما را به عنوان مخاطب آزار نمی‏داد. تماشاگر به واسطه فضاسازی درست کارگردان و طراحی صحنه خلاقلانه ،خیلی زود وارد دنیای اثر و دنیای شخصیت‏ها شده و آرام و بی‏صدا با قصه‎ی آدم‏های نمایش پیش می‏رود. بازی بازیگران جوان نمایش قابل ستایش است. آقای ابراهیم عزیزی و بازیگری که نقش سید ممد را بازی می‏کردند بی نظیر بودند، در تمام مدتی که خانم شریفی دیالوگ می‏گفتند، آهنگ صدا و نوع ادای کلماتشان من را به یاد خانم سهیلا گلستانی می‏‏انداختند. همگی خدا قوت و دستمریزاد.
۲ اجرای پایانی فیل در تاریکی امروز یکشنبه ۱۳ و فردا دوشنبه ۱۴ آبان

ساعت ۲۱ | تئاتر مستقل تهران

(به هیچ عنوان تمدید نمی شود)

لینک خرید بلیت: https://tiw.al/aoz
محمد لهاک و شادی اسدپور این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بنظرم نقطه قوت کار قصه قوی و منسجمش بود که واقعا مخاطب باهاش همراه میشد و اینکه بازی خوب و روان و طراحی لباسِ نمایش خیلی به درک فضای قصه کمک کرد.
آهنگا عالی بودن
پرده‌ی نمایش معرکه گیر و پهلوون پنبه سابق خیلی خوب بود :)
نور، وقتی قصه تو ماشین روایت میشد خیلی خوب بود
و در آخر اینکه "کار سختی بود که این گروه با تلاش به راحتی انجام داد."
(جلال امین: بعضیا کارای سخت رو راحتتر انجام میدن)
خسته نباشید دوستان
آهنگ ها عالی بودن .. یعنی خیلی عالی بودن .. من هنوز هم اسم خوانندشونو نمیدونم .. شاید هم هیچوقت نخوام بدونم , که به دام اون دوره درخشان از موسیقی بیافتم , که با وجود موج عظیم و قوی موسیقی عامه پسند اون دوره .. چنین قطعات زیبایی ساخته و عرضه شده باشه ..
۱۳ آبان ۱۳۹۷
ممنون از حضور و اشتراک نظرتون دوست گرامی
۱۳ آبان ۱۳۹۷
واقعا آهنگ‌ها گوشنواز بودن و آدم رو پرت میکرد جاهای خوب خوب :)

خواهش میکنم جناب آغاز
۱۳ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۳ اجرای پایانی فیل در تاریکی (تمدید نمی شود)

*این نمایش امروز شنبه ۱۲ آبان هم به روی صحنه می رود*

فقط تا دوشنبه ۱۴ آبان | ساعت ۲۱ | تئاتر مستقل تهران

لینک خرید بلیت: https://tiw.al/aoz
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۴ اجرای پایانی فیل در تاریکی

فقط تا ۱۴ آبان | ساعت ۲۱ | تئاتر مستقل تهران

*این نمایش شنبه ۱۲ آبان هم به روی صحنه می رود*

لینک خرید بلیت: https://tiw.al/aoz
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک نمایش با یک چیدمان ساده که تو را به یک زمان مشخص می برد

و به خودت که می آیی می بینی قصه به پایان رسیده و تا انتها همراهش شدی بدون اینکه که به ساعتت نگاه کنی

و این یعنی پشت این قصه مخاطب زندگی اش کرده و در تئاتر هیچ چیز مهم تر از این نبوده و نخواهد بود


یک قصه ایرانی با چهار تا صندلی و نور ما را سوار کرد و در خیابان های قبل از انقلاب باهم دنده زدیم. و بازیها چقدر خوب و

دلچسب بود

ما که از تماشای این اثر لذت بردیم


راستی فقط چهار اجرا از نمایش فیلم در تاریکی باقیست . . .

خیلی خیلی من هم لذت بردم
دقیقا موافقم
۱۱ آبان ۱۳۹۷
ارادت آقا
۱۱ آبان ۱۳۹۷
سپاس از حضور و اشتراک احساستون دوست گرامی

خوشحالیم که لذت بردید
۱۱ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت ۲ اجرای پایانی فیل در تاریکی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه در تیوال

فقط تا ۱۴ آبان | هر شب ساعت ۲۱:۰۰ | تئاتر مستقل تهران

*این نمایش شنبه ۱۲ آبان هم به روی صحنه می رود*

لینک خرید بلیت: https://tiw.al/aoz
محمد لهاک این را خواند
زهره مقدم و Marillion این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۶ اجرای پایانی نمایش فیل در تاریکی (تا ۱۴ آبان)

*این نمایش شنبه ۱۲ آبان هم به روی صحنه می رود*

خرید بلیت روزهای پایانی با تخفیف های دانشجویی، گروهی، وفاداری و تیوال پلاس در تیوال

لینک خرید بلیت: https://tiw.al/aoz

ساعت ۲۱:۰۰ | تئاتر مستقل تهران
رضا غیوری، صدف اسمعیل پور، میترا و NetHunter این را خواندند
محمد لهاک، Marillion و زهره مقدم این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت دو اجرای پایانی این نمایش، یکشنبه ۱۳ و دوشنبه ۱۴ آبان، به کارگردانی مهرداد مصطفوی و با بازی ابراهیم عزیزی، آیدین بهاری، آوا شریفی و ...، چهارشنبه (۹ آبان) ساعت ۱۲، با تخفیف، آغاز خواهد شد.
محمد لهاک، مهدی (آرش) رزمجو و شادی اسدپور این را خواندند
Marillion، رویا کاظمی و نوید آغاز این را دوست دارند
ببینید نمایش رو تا فرصت هست
۰۷ آبان ۱۳۹۷
به تمام کسانی که فضا سازی اثر براشون مهمه، همه کسانی که "نوآر" دوست هستند توصیه میشه
۰۷ آبان ۱۳۹۷
موافقم جناب غیوری
۰۷ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

نگاهی به نمایش «فیل در تاریکی»  تهرانی تاریک و انتزاعی
رمان «فیل در تاریکی» را می‌توان واکنشی دانست به زمانه‌اش که مشوش بود و در حال‌ گذار و زوال یک فضای ملتهب سیاسی که در آستانه انقلاب و فراگیری جنبش‌های سیاسی و اجتماعی است.
محمدحسن خدایی
منتقد تئاتر
ایران آنلاین/    قاسم هاشمی‌نژاد آن را در یک فشردگی و اضطرار باورنکردنی نوشت. زمانی که در سال 1355 به شمال ایران رفت و ویلایی در محمودآباد کرایه کرد و در پنج روز نوشتنش را به پایان رساند. رمان اما در سال 1358 و به یاری عبدالحسین آل‌رسول و نکات ویراستاری ابوالحسن نجفی، در انتشارات زمان منتشر شد و در آن فضای انقلابی و پرتلاطم، چندان خوانده نشد و آن‌چنان قدر ندید. قاسم هاشمی‌نژاد در مصاحبه با علی اکبر شیروانی، در کتاب «راه ننوشته» در این باب و با حسرت توضیح می‌دهد که «به یاد می‌آورم که در سال‌های ... دیدن ادامه » اول انقلاب عکس‌العمل نسبت به آنچه رمان پلیسی می‌شناختند بسیار تند بود. چاپ و نشر آن ممنوع شد. تصور تصمیم‌گیرنده‌ها این بود که در جامعه یک انقلاب معنوی صورت گرفته و این گونه آثار باعث گمراهی خواننده‌ها و تنزل اخلاقی جامعه می‌شود. فیل در تاریکی کم‌وبیش در آستانه انقلاب منتشر شد. مردم که همانا خواننده بالقوه کتاب باشند، با مسائل مهم و سرنوشت‌ساز دست به گریبان بودند. هیجان عمومی طبعاً پاسخ مناسبش را با کتابی مثل فیل در تاریکی نمی‌یافت. این کتاب و بسیاری کتاب‌های دیگر ظاهراً پاسخگوی آن دوره نبودند. هر چند فیل در تاریکی مظنه‌ای به دستتان می‌داد که در چه شرایطی داشتید زندگی می‌کردید.» نابهنگامی رمان، بعدها عیاری شد برای شناخت زمانه‌ای که هاشمی‌نژاد در تمناهای خود، سعی کرده بود آن را با یک روایت معمایی و عینیت‌گرایانه، متعین کند. دورانی که اخلاقیات به مخاطره افکنده شده و سامان جامعه در حال فروپاشی است. همچنان‌که فیل در تاریکی را می‌توان واکنشی انتقادی دانست به جریانی در ادبیات که سیاست‌زده است و گرفتار فقر نظری و ناتوان در قصه‌گویی. از این منظر رمان را می‌توان یکی از بهترین مواجهات با ابتذال زمانه، با رویکردی انضمامی و تحقیق‌محور در فرآیند نوشتن دانست.

اگر از نسخه سینمایی نعمت حقیقی که سرنوشت غمباری به خود گرفت بگذریم، شاید اقتباس تئاتری مهرداد مصطفوی در مقام کارگردان و محمد زارعی به‌عنوان نویسنده، بتواند تلاشی قابل اعتنا باشد برای بر صحنه آوردن یکی از مهم‌ترین آثار ادبیات داستانی معاصر. اقتباسی که این روزها در سالن شماره دو تماشاخانه پالیز به اجرا درآمده و رویکردی مینیمالیستی دارد در بازنمایی مناسبات و فضاها. تهرانی در حال‌ گذار و تا حدودی هراسناک که روابط شهروندانش بیش از گذشته، گرفتار انتزاعی شدن و خشونت شده و سرمایه در آن جولان می‌دهد. دیگر از آن مناسبات انسانی رمان خبری نیست و همه چیز ناآشنا و انتزاعی است. در نتیجه ما با روایتی تاریخ‌زدایی‌شده از دهه پنجاه روبه‌رو هستیم که زمانه معاصر را بازتاب می‌دهد. با ریتمی تند، دیالوگ‌های چکشی و چالشی، سکوت‌ها و البته ناآشنایی و غریبگی فزاینده. یک تهران معاصر در حال ساخت و ساز که به موازات گسترش طولی و عرضی، انتزاعی‌ و طبقاتی و هراس‌آورتر هم شده. با اقتصادی زیرزمینی که جماعتی از خلافکاران را به تکاپو انداخته تا بار خود بندند و لذت برند. دیگر از گرایش‌های عرفانی در مقوله شناخت که در رمان مشاهده می‌شود، چندان خبری نیست و کار به مناسبات فسادآور سازمان یافته رسیده. اگر هاشمی‌نژاد حقیقت‌جویی را در نسبت با امر شناخت یا همان معرفت جست‌و‌جو می‌کند، جلال امین یا همان شخصیت اصلی رمان در روایت تئاتری مهرداد مصطفوی، بیشتر در پی ماجراجویی و بقاست. رمان امکان شناخت و لاجرم حقیقت‌جویی را بیش از اجرای تئاتری، برای جلال امین مهیا می‌کند. این روزها آرمان‌گرایی جمعی دهه پنجاه تبدیل شده به ماجراجویی و حفظ بقای شخصی. بنابراین، مهرداد مصطفوی بیش از هاشمی‌نژاد به جهان نوآر و تاریک شخصیت‌ها میدان داده و از جنبه‌های فلسفی و معرفت‌شناسانه فاصله گرفته است.
طراحی صحنه امید اکبری، مینیمالیستی‌است. چند صندلی نو و کهنه از اتومبیل‌های مختلف، فضا و مکان را متعین می‌کنند. صندلی‌هایی که براحتی جابه‌جا شده و مکان‌های مختلف را می‌سازند. این سهولت در تحرک، زمان و مکان را فشرده کرده و مانند میانجی اتصال صحنه‌های مختلف، عمل می‌کند. فضاهای داخلی چون تعمیرگاه، کاباره و اتومبیل با نشستن و برخاستن بر صندلی‌ها مشخص شده و فضاهای خارجی، در فاصله‌مندی از صندلی‌ها. فشردگی زمان و مکان، حسی از اضطرار و هراس را القا کرده و نورپردازی کمینه‌گرایانه، آن را شدت بخشیده است. در این طراحی هوشمندانه، می‌توان از تمهیدات سینمایی بهره برد و به مونتاژ و روایت‌های موازی پرداخت. امکانی که بر تعلیق روایت افزوده و ریتم جذابی از یک اجرای مبتنی بر ژانر نوآر را مهیا می‌کند. فیل در تاریکی، از تنش مداومی که این روزها در اجراهای مبتنی بر رئالیسم اجتماعی می‌بینیم حذر کرده و با سکوت و وقفه، به تناسب رسیده است. مخاطبان به عوض بمباران شدن زیر کلمات، تهدیدات و تنش‌های مداوم، در سکوت‌ و انزوای گاه و بیگاه جلال امین، امکان تنفس و تخیل یافته و تحلیل نمی‌روند. از این منظر، با اجرایی روبه‌رو هستیم که تناسبی منطقی میان کنش و سکوت برقرار کرده و متناسب است.
جهان مافیایی فیل در تاریکی، با کنار گذاشتن روایتِ رمان از تجارت پر سود مواد مخدر، مناسبات طبقات فرادستی را بازنمایی می‌کند که زیست جهان پر مخاطره‌ای را برای خود ترتیب داده‌اند. قمار کردن در کاباره‌ها، شرط‌بندی و زندگی ماجراجویانه شبانه. جلال امین همچون کارآگاهی تازه‌کار اما مصمم، می‌تواند نوری کم‌فروغ به این جهان تاریک و وسوسه‌انگیز بتاباند و در انتها با چشمانی گریان، مرگ برادر خود حسین را به سوگواری نشیند. اما نکته اینجاست که برای کشف حقیقتی که قاسم هاشمی‌نژاد در جست‌و‌جوی آن بود، خورشیدی تابان لازم است و قهرمانانی چون جلال امین‌، که مصمم و شجاع باشند. کسانی که تا پای مرگ به پیش می‌روند و از پا نمی‌افتند.
ابراهیم عزیزی بخوبی توانسته آن خشونت و مصمم بودن جلال امین را ایفا کند. چنانچه آوا شریفی در نقش مهستی، یادآور فم‌فتال‌های نوآر است. زنی که دلبری می‌کند و هراسان است. گاه گریان و گاه اسلحه در دست، کسی را نشانه رفته. امیر جنانی بخوبی نقش یک مرد معرکه‌گیر به حاشیه رانده شده را بازی می‌کند. مردی که پای در سنت دارد و نگاهش هشداردهنده است و در نهایت به قمار پناه می‌برد. پرهام یدالهی میان عشق به مهستی و انجام وظیفه در مقام مأمور شهربانی، سرگردان است. او نمونه تیپیکال فناشدگی میان عشق و وظیفه است. آیدین بهاری که قرار است نقش نیکلا را بازی کند و در یک فرآیند لهجه‌زدایی بیشتر شبیه یک تهرانی است تا یک اقلیت مذهبی.
در نهایت، اجرای فیل در تاریکی با انتزاعی کردن مناسبات، تاریخ‌زدایی و پیراستن متن از حواشی و لهجه‌های زبانی و اقلیت‌های مذهبی، به اجرایی یکدست، جذاب و معمایی بدل شده که بیش از آنکه زمانه‌اش را به شکل دقیق بازنمایی کند، در پی نزدیک شدن به اجرایی نوآر و پر تعلیق است. شاید با اجرای مهرداد مصطفوی بر معاصرتر شدن رمان اشارتی داشت و شاید با اندکی اغماض بر فاصله گرفتنش از ما بشارت داد، اما هر چه هست مانند نوری است در تاریکی برای شناخت زمانه‌ای که هر دم از ما دورتر می‌شود.
امشب دم در مهرگان آقای خدایی منتقد تئاتر رو دیدم کمی گپ زدیم از ایشون پرسیدم کار خوب در حال اجرا  هست که پیشنهاد کنید. منتظر بودم تا به من از کارهایی که دیده بودم بگن و من بگم ای بابا اینها رو که دیدم
ایشون بدون معطلی به من گفتند فیل در تاریکی رو دیدی برو ببین ساعت 9شب اجرا شروع میشه
اعتماد کردم و رفتم
قبل از شروع با توجه به رمانی که خونده بودم خیلی هیجان نداشتم برای دیدن یک نمایش با تم پلیسی
و معمایی وارد سالن شدیم و نور تماشاگر رفت دکور مینیمال و....
اما با شروع نمایش فضای انتزاعی و  پر تنش و ضد اخلاق و تاریک حاکم بر نمایش مبین جامعه ای بود که دچار زوال و در آستانه فروپاشی است
نمایش به لحاظ ریتم  ریتمی تند و کوبنده دارد و دیالوگ ها با سرعت و قدرتی نافذ بیان می‌شود
بازی ها بی حد حرفه ای است وهیچ نقص و کمبودی در بازی‌ها نمی‌توان یافت قدرت تسلط بازیگر ... دیدن ادامه » نقش جلال امین بر ذهن و بدن بی بدیل است
حد تخیل تماشاگر فراتر از چهارچوب صحنه می‌رود و با روند نمایش اتفاقات برای تماشاگر حس واقعی بودن و باور پذیر بودن را دارد و چنان تماشاچی را درگیر و همراه می‌کند که فارغ از نتیجه و حل معما حس همراهی با بازیگران بیش از مشخص شدن علت ها اهمیت پیدا می‌کند
میزانسن ها با ظرافت و دقت بی‌نظیری طراحی شده و هوش سرشار کارگردان در کار محسوس و مشخص است
نورپردازی به نوعی در فضا سازی ذهنی کمک می کند
در مجموع به زعم من کار نه تنها قابل احترام و توجه است بلکه بسیار ستودنی با ارزش میباشد
امتیاز من به اینکار 9/10
سپاس از حضور و نظر صمیمانه تون جناب لهاک عزیز
۰۸ آبان ۱۳۹۷
ارادت جناب آغاز
۰۸ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۷ اجرا تا پایان نمایش فیل در تاریکی (تا ۱۴ آبان)

این نمایش شنبه ها هم با تخفیف ویژه به روی صحنه می رود

خرید بلیت روزهای تازه با تخفیف های دانشجویی، گروهی، وفاداری و تیوال پلاس در تیوال

لینک خرید بلیت: https://tiw.al/aoz

ساعت ۲۱:۰۰ | تئاتر مستقل تهران
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت روز تازه این نمایش، چهارشنبه ۹ آبان، به کارگردانی مهرداد مصطفوی و با بازی ابراهیم عزیزی، آیدین بهاری، آوا شریفی و ...، با تخفیف، آغاز شد.
همچنین خرید بلیت روز پنجشنبه ۱۰ آبان، فردا (یکشنبه) ساعت ۱۲، خرید بلیت روز جمعه ۱۱ آبان، روز دوشنبه (۷ آبان) و خرید بلیت روز شنبه ۱۲ آبان، روز سه شنبه (۸ آبان) ساعت ۱۲، آغاز خواهد شد.
محمد لهاک و مهدی (آرش) رزمجو این را خواندند
نوید آغاز، رضا غیوری و Marillion این را دوست دارند
کار ارزش تماشا داره
۰۵ آبان ۱۳۹۷
سپاس از مهر و همراهیتون جناب غیوری عزیز و گرامی
۰۵ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امروز شنبه ۵ آبان اجرای ویژه نمایش فیل در تاریکی

همراه با تخفیف ویژه دانشجویی و مشترکان تیوال پلاس به روی صحنه می رود

ساعت ۲۱:۰۰ | تئاتر مستقل تهران

لینک خرید بلیت: https://tiw.al/aoz
میترا این را خواند
رضا غیوری این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۲ هفته تا پایان نمایش فیل در تاریکی (تا ۱۴ آبان)

این نمایش شنبه ها هم با تخفیف ویژه به روی صحنه می رود

خرید بلیت روزهای تازه با تخفیف های دانشجویی، گروهی، وفاداری و تیوال پلاس در تیوال فعال شد

لینک خرید بلیت: https://tiw.al/aoz

ساعت ۲۱:۰۰ | تئاتر مستقل تهران
میترا، شادی اسدپور و محمد لهاک این را خواندند
زهره مقدم، Marillion و رضا غیوری این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید