آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال اجرای آنلاین مرجان
S3 : 02:02:20 | com/org
نخستین اجرای آنلاین با بهره از تکنیک‌های دیجیتال (پرده سبز) در ایران
شنبه ۱۷ آبان
۱۲:۳۰
۴۰ دقیقه
بها: ۲۵,۰۰۰ تومان  |  جزییات
۱۵ دلار
نمایش مرجان بر اساس داستان هزار و یک شب و با نگاهی به پژوهش کتاب هزار افسان کجاست (بهرام بیضایی) به شیوه‌ی تئاتر دیجیتال و آنلاین پخش و اجرا خواهدشد.

توجه: ساعت اجرا به وقت تهران ۱۲:۳۰ ظهر و به وقت ملبورن استرالیا  ۲۰:۳۰ شب است.

- لینک مستقیم خرید بلیت برای مخاطبان مقیم استرالیا

اخبار

›› اجرای آنلاین مرجان برای ایرانیانِ استرالیا

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
ممنون از عوامل و هنرمند عزیز خانم پاوه نژاد- تجربه اول من در دیدن انلاین بود. دوست داشتم اما فرصت برقراری ارتباط با نمایش کم بود و دلم مبخواهد دوباره ببینمش. توصیه اینکه همه عوامل مزاحم محیطی و غیرع را از ذهن خود دور کنید
پویا و حسین بنیاد این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
با درود و خسته نباشید، چند پیشنهاد و نکته جنبی به نظرم می رسه به خصوص در مورد جاهایی که خانم پاوه نژاد عزیز نظر مخاطب رو در مورد موضوعاتی می پرسن:

1- فکر می کنم بهتر باشه وقتی سوالی از مخاطب در مورد موضوعی پرسیده میشه که در چهار پنج جای اجرا این اتفاق می افته و کامنت ها باز میشه؛ یکی دو جمله در راستای اون پرسش و موضوع به متن اجراگر اضافه بشه تا مخاطب چند ثانیه فرصت فکر کردن و تایپ کردن داشته باشه و دو سه ثانیه خلأ بوجود نیاد (بخصوص بار آخر).
2- امشب صدا و تصویر لااقل برای من دو ثانیه دیلی داشت و سینک نبود؛ گرچه انرژی و حضور خانم پاوه نژاد بسیار جذاب و همراه کننده بود.

3- به نظرم اجراهای تعاملی لازمه که کمی طولانی تر باشه و پرسش ها کمی بیشتر در نیمه دوم اجرا جای بگیره که مخاطب از نظر ذهنی کاملا متمرکزه بر اونچه که داره اتفاق میفته در اون مقطع. دیگه اینکه شاید اگر قبل از اولین دیالوگ اجرا چند ثانیه موزیک، تصویر یا سکوت و اکت بدون دیالوگ باشه مخاطب خیلی متمرکزتر مواجهه رو شروع می کنه

4- اون جایی که به ماجرای قتل های ناموسی و خشونت خانگی اشاره میشه شاید بد نباشه پشت سر اجراگر مثلا تصویر روزنامه ها و تیترها و تصاویری مرتبط گذاشته بشه، ... دیدن ادامه ›› میشه از تکنولوژی بیش از این هم استفاده کرد

5- یک پرسش بنیادی چند ماهه در مورد بطور کلی تئاتر آنلاین با منه و اون اینه که اگر شیوه تعاملی رو از یک اجرای آنلاین جدا کنیم؛ چه عواملی اجرا رو همچنان یک تئاتر آنلاین(یک تئاتر) نگه خواهد داشت؟ چیزی فراتر از یک فیلم تئاتر یا به نوعی لایو اینستاگرام، آیا صرف زنده اجرا کردن جلوی دوربین به تئاتر می انجامه؟

باری، هر تجربه ی تازه ی تئاتری و هر خطر کردن رفتن به یک کلاس بالاتره برای مخاطب و تیم های اجرایی، پرفورمنسی که دیشب از آنتیگونه توسط آقای کیومرث مرادی دیدم هم در همین مقال می گنجه و از اون هم خیلی لذت بردم. فکر می کنم متن حرف اول رو در اجرای آنلاین می زنه

تر و تازه و سلامت باشید
علی مومنی، محمد میریحیی و حسین بنیاد این را خواندند
پویا این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
تاتری با چاشنی حمایت از قربانیان سنت و رسوم ...من مدل تعاملی تاتر رو دوست داشتم به نوعی یه ارتباط خوب بین مرجان و تماشاگران بود .
پویا، علی مومنی و حسین بنیاد این را خواندند
به نظر من خیلی تعامل ضعیف و محافظه کارانه و نا مطمئن بود.
هر اتفاقی هم می افتاد روال بازی رو تغییر نمیداد.
از قبل‌مشخص‌ بود و پلن بی وجود نداشت، چه برسه به تعامل.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
یه داستان گویی ساده و اجتماعی.
فکر می کنم همه کسانیکه سلیقه شون با من یکی نیست، از این اجرا لذت ببرن.
روایتی با هدف حمایت از قربانیان خشونت خانگی. متن چندان وارد عمق و جزییات نمیشه، و در قسمت هایی عقیم می مونه. و بیشتر با اشاره و گوشه چشم منظورش رو میرسونه. به نظرم میشد محکم تر و واضح تر حرف رو بزنه. شایدم می خواست در حد لطافت قصه های شهرزاد بمونه.
در نهایت حمایت از اجراهای آنلاین دست کمی از حمایت از اجراهای صحنه ای نداره.
تیزر اجرای آنلاین و تعاملی‌ مرجان
پارسا اکبری و حسین بنیاد این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خرید بلیت این اجرای آنلاین، به نویسندگی و کارگردانی آریان رضایی و با بازی الهام پاوه نژاد آغاز شد.