در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال نمایش مهمانسرای دو دنیا
S3 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 11:03:20
امکان خرید پایان یافته
۰۱ تا ۱۲ آذر ۱۴۰۰
۱۹:۰۰  |  ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
بها: ۵۰,۰۰۰ تومان
بین قبل از من و بعد از من یه اتفاقی افتاده، من توی این فاصله وجود داشتم ...
دسته‌بندی
بزرگسال

ویدیوها

مکان

تهران، خیابان وصال شیرازی بالاتر از تقاطع طالقانی، کوچه فرهنگی بهنام، پلاک ۳
تلفن:  ۰۲۱۸۸۹۶۳۹۴۷

نقشه بزرگتر و مسیریابی
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
تهیه کننده نمایش «مهمانسرای دو دنیا»: اعضای خانواده تئاتر به جای کنار هم ایستادن گاهی در مقابل هم می ایستند

پیمان چراغی تهیه کننده نمایش «مهمانسرای دو دنیا» که در تماشاخانه شانو روی صحنه است در گفتگو با وبسایت عصر فرهنگ درباره کارکردن در تئاتر و سختی هایش گفت: تئاتر امروزه ما به مراتب چه از نظر شیوه و مراحل ساخت و چه کارکردن با سال های گذشته تفاوت دارد.
او ادامه داد: هم می‌شود گفت سخت تر شده و هم می‌توان جذاب تر بیانش کرد چون یک پل ارتباطی نزدیک بین حرف های ناگفته جامعه و مردم شده که اگر بشود معضلات اجتماعی واقعی را به دور از اغراق در قالب‌هایی که عمدتا تماشاگر ارتباط بیشتری را برقرار کند روی صحنه ببرد خوب خیلی اتفاقات هیجان انگیزی رخ خواهد داد که کمترین آن گفتن ناگفته هایی است که دیده شده اند ولی مورد توجه قرار نگرفتن شان یک درد برای جامعه بشری به حساب می آید.
سرمایه گذار نمایش «دقایقی از جنون» مطرح کرد: اسم تئاتر هم سختی ها را خیلی مرتفع می‌کند ولی خوب کاملا محو نمیکند چون خود اعضای خانواده تئاتر به جای کنار هم ایستادن گاهی در مقابل هم می ایستند ولی خدا را شکر فعلا ما انقدر درگیری های شیرین داریم که مشکلات را کمتر می‌بینیم...


متن کامل:

https://asr-farhang.ir/?p=112643
امیرمسعود فدائی و پوریا فرجی این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
یه نقد دیگه هم داشتم اینکه دیالوگ‌هایی که برای غیب‌گو نوشته شده بود و طنز بود جاهایی که(به ‌فور) به هیکل و بدن ژولین ارجاع‌ داده می‌شد، بشدت fatphobic(چا‌ق‌هراسانه) بودن و اذیت‌کننده بود.
امیرمسعود فدائی و منیژه راکی زاده این را خواندند
ایمان خرقانی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
بازی‌ها واقعا درخشان بود خاصه نقش غیب‌آموز، لورا و نگهبان و البته دکتر س و ماری هم خوب بود بازیشون واقعا اما مشخصا به علت بودجه‌ی محدود طراحی صحنه و صداگذاری واقعا ضعیف بود و موسیقی از وسط دیالوگ مورد نظر شروع و بعدتر از اتمامش، قطع می‌شد و بازی درخشان بازیگرها حیف می‌شد! برای بازیگران کار موفقیت روزافزون آرزومندم!
و اینکه به کارگردان نقد جدی دارم بابت وفادار نبودن به نویسنده. پایان کار و خیلی از بخش‌های اصلی کتاب به کل عوض شده بود. جاهایی حتی من مطمئن بودم که عمرا اشمیت این دیالوگ رو نوشته باشه و وقتی رسیدم خونه کتاب رو چک کردم و حدسم درست بود. مثلا سوال ژولین درباره‌ی منشا هستی رو دکتر س کاملا باز جواب می‌ده اما توی نمایش اینجور نیست. خلاصه که امیدوارم توی کارهای اینچنینی بعدیشون بیشتر به قلم نویسنده و پایانبندی‌ کتابش پایبند باشن.
امیرمسعود فدائی، سپهر و منیژه راکی زاده این را خواندند
ایمان خرقانی این را دوست دارد
سپاس از نظر بهینه شما بزرگوار ولی سبک نوشتاری متن بر مبنای نوشتار مترجم بوده ولی در بخشهایی متن کاملا دراماتورژی شده تا شیوه وابسته به دیالوگ تبدیل به شیوه اجرایی ملموس برای مخاطب شود مثل مقوله عینی و چاپی اشمیت که دکتر اس اذعان به علاقه خود میکند به غیب آموز و رها میشود یا گره گشایی ۲۰ صفحه اول که بیان به فضای اغما میکند و خاصیت درام جادویی با این فضای نوشتاری تبدیل به لو دادن عناصر پیش برنده داستان میکند و تنها راه برای تغییر شیوه موعظه گونه متن و جذابیت دیداری دارماتورژی آن است پس بخشی وفاداری به قلم نویسنده و مترجم رعایت شده است ولی از لحاظ تکنیکی این متن دارماتورژی شده و این امر بین بسیاری از کارگردان ها رایج میباشد بخاطر نزدیکی به فضای مخاطب ایرانی ولی نظر شما و دیدگاهتان بسزا و به موقع بوده ودر مورد استفاده از عوامل صدا و نور در چند شب اول کاملا منطقی بود و امید ان است برای ادامه با ستاپ کامل وبه موقع باعث خشنودی شما تماشاچی محترم و نقاد عزیز شویم
۰۷ آذر ۱۴۰۰
ایمان خرقانی
سپاس از نظر بهینه شما بزرگوار ولی سبک نوشتاری متن بر مبنای نوشتار مترجم بوده ولی در بخشهایی متن کاملا دراماتورژی شده تا شیوه وابسته به دیالوگ تبدیل به شیوه اجرایی ملموس برای مخاطب شود مثل مقوله ...
واقعیت تلخ است دوست عزیز
بنده هم کار رو دیدم
بازی ها و ریتم می افتاد
۰۷ آذر ۱۴۰۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید