آنلاین کمدی کودک و نوجوان
چیدمان
تیوال اپرای عروسکی مولوی
S3 : 23:34:28 | com/org
امکان خرید پایان یافته
۲۸ مهر تا ۳۰ آذر ۱۳۹۸
۱۹:۳۰
۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
بها: ۵۰,۰۰۰ تومان

اپراهای عروسکی این دوره: عاشورا / حافظ / مولوی


نکته مهم: در این دوره از رپرتوار اپراهای عروسکی، خریداران اجرای کنونی اپرای «حافظ» می توانند بلیت اپرای «مولوی» را با ۱۰٪ تخفیف وفاداری تیوال و بهای ۴۵،۰۰۰ تومان تهیه نمایند.
توجه: لطفا توجه نمایید برای بهرمندی از تخفیف وفاداری تیوال، خریدهای خود را به صورت لاگین انجام دهید.


دریافت بروشور الکترونیکی
صفحه اینستاگرام گروه آران

نکته مهم: تماشاگران محترم دقت نمایند به دلیل تعمیرات در خیابان شهریار، امکان استفاده از پارکینگ مجموعه بنیاد رودکی و محدوده خیابان شهریار به عنوان پارکینگ فعلا وجود ندارد.

گزارش تصویری تیوال از اپرای عروسکی مولوی / عکاس:‌ رضا جاویدی

... دیدن همه عکس‌ها ››

اخبار

›› بخشی از برنامه ی اجراهای «رپرتوار گروه اپرای عروسکی آران» در سال ۹۸ اعلام شد

›› تسهیلات ویژه برای علاقمندان به تهیه بلیت سه اثر دوره تازه اپراهای عروسکی

آواها

مکان

خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت، تالار فردوسی
تلفن:  ۶۶۷۵۷۵۰۰

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
به آگاهی می رسد، ظرفیت محدودی برای خرید بلیت اپرای عروسکی مولوی در روز جمعه ۲۹ آذر سانس ۱۶:۳۰ هم اکنون امکان پذیر است.
هانی حسینی این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
_____________________________________________________________
*یادداشت بهروز غریب پور به مناسبت اجرای مجدد اپرای رستم و سهراب*
_____________________________________________________________


__چرا آواگران در اپرای رستم وسهراب همچون دیگر آثار در ردیفهای آوازی ایرانی، آواز نمی خوانند؟__


عزیزان تماشاگر
بزودی اپرای عروسکی "رستم و سهراب" را بر روی صحنه ی تالار فردوسی خواهید دید و به همین دلیل و پیشاپیش به یکی از سوال های قطعی ... دیدن ادامه ›› شما عزیزان جواب خواهم داد:
سوالتان این است که چرا آواگران در اپرای رستم وسهراب همچون اپراهای عاشورا ، حافظ ، مولوی، سعدی، خیام ، اپرای عشق"داستان شیخ صنعان و دختر ترسا" براساس ردیفهای آوازی ایرانی آواز نمی خوانند؟ برای پاسخ دادن به این سوال به ناچار بایستی چند نکته ی اساسی را توضیح بدهم :
- اپرا opera واژه ای ایتالیائیست و اپرای جدید یا نمایشی که خواننده بازیگران توام با موسیقی نمایش را اجرا میکنند مدیون هوش و ذکاوت و خلاقیت ایتالیایی هاست و از آنجاکه در زبان ایتالیائی واژگانی که به A ختم می شوند مونث محسوب می شوند ، اپرا را دختر ایتالیا می نامند و از زمان کلادیو مونته وردی 1567-1643 –در سال 1607 میلادی تا دوقرن بعد این هنر ایتالیائی دانسته می شد و سپس در آلمان ، فرانسه و انگلستان رواج یافت اما متون –لیبره تو ها- بزبان ایتالیائی بود و آواگران بزبان ایتالیائی آواز می خواندند و با اینکه در قرن هیجدهم ریچارد واگنر با رویکرد جدیدی به ساختن اپرا روی آورد اما نام این هنر در همه جا "اپرا" ماند .
- پس از سالها تجربه بالاخره صداها در اپرا دسته بندی شدند:
- سوپرانو ، صدای زیر و ظریف زن.
- متسو سوپرانو صدای متوسط زن
- کنترآلتو صدای بم زن
- باریتون صدای بم مرد
- تنور صدای مرد جوان
- باس بم ترین صدای مرد
- بنابراین در جریان رشد و توسعه ی اپرا این دسته بندی "اروپائی" توام با خلاقیت های فردی آهنگسازان اپرا محفوظ ماند از این رو آهنگسازان اپرای ایرانی بر این باور بودند که تبعیت از این قواعد الزامیست و هرچند ، بصورت جسته گریخته و در شاخص ترین تلاش "میرزاده ی عشقی " به سراغ ردیف های آوازی ایرانی رفت اما هرگز این راه توسط آهنگسازان اپرای ایرانی: حسین دهلوی، احمدپژمان، لوریس چکناوریان دنبال نشد و در حالیکه در آذربایجان :اوزیر حاجی بیف شجاعانه اپراهایی براساس متون شرقی و ردیف های آوازی ترکی آذری ساخته، آهنگسازان ایرانی بر دنباله روی و تقلید شیوه ی غربی اصرار ورزیدند و موسیقی ایرانی را فاقد وسعت و توانائی لازم برای بکارگیری در این ژانر نمایشی می دانستند. به باور من بی خبری یا کم خبری آنها از "تعزیه" موجب شده بود که نه در سرچشمه ی آثار اوزیر حاجی بیف تامل کنند و نه خود به سراغ این اپرای ملی رفتند :
- در تعزیه امام خوان ها بیشتر در مایه های پنجگاه، رهاوی، و نوا می خواندند
- شبیه حضرت عباس (ع) در مایه ی چهارگاه می خواند
- شبیه عبدالله حسین(ع) در گوشه ای از راک معروف به راک عبدالله می خواند
- اشقیاء از بحر طویل و بیشتر به حالت رسیتاتیف " اشتلم خوانی" نقشهایی چون شمر و یزید را اجرا می کردند
- بنابراین شایستگی موسیقی آوازی ایرانی برای بکارگیری در اپرای ملی قرن ها بود به اثبات رسیده بود ولی هیچ آهنگسازی به سراغ آن نمی رفت....
زمانی که من اراده کرده بودم که زمینه ی اجرای اپرا را مهیا کنم ، شمار اپراهای ایرانی به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسید و هوشمندانه ترین و زیباترین آنها "رستم و سهراب" لوریس چکناوریان بود که به دلیل حماسی و تراژیک بودن داستان می شد با اغماض پذیرفت که گام نخست چندان از ایده ی رویایی من دور نیست. اما رویای من چه بود:
استفاده از گنجینه ی موسیقی ایرانی ، سازهای ایرانی ، خوانندگان ایرانی ردیف دان و ردیف خوان و بروی صحنه آوردن آثاری که مخاطب ایرانی با آنها احساس قرابت و نزدیکی تام و تمام داشته باشد و از این رو پس از آنکه مکبث را بعنوان نمونه ی غربی "اپرا" به روی صحنه بردم دست به ساختن بنیان آن رویا زدم که حاصل آن اپرای عاشورا بود و خوشبختانه نه تنها در ایران بلکه در ایتالیا ، فرانسه و لهستان با استقبال فراوان روبرو شد و تحت همان عنوان بین المللی ، یعنی اپرا برای مخاطبان غربی به نمایش در آمد و جالب است که آنها بسیار زودتر از آهنگسازهای ایرانی این اپرای ملی را به رسمیت شناختند.در ادامه اپرای مولوی و سایر آثار را با همین باور و اعتماد به نفس ملی بروی صحنه آوردم و آهنگسازانی همچون بهزاد عبدی ، امیر پور خلجی، امیر بهزاد و شورا کریمی در به ثمر رساندن این رویا یاری¬¬ام کردند.
اکنون این شیوه آواگری در آثار گروه تئاتر عروسکی آران چنان جا افتاده است که مطلقا، تاکید میکنم: مطلقا کسی نمی پذیرد که به عنوان مثال حضرت مولوی و حضرت شمس به شیوه ی آواگری غربی بخوانند و برای اثبات اینکه تا به چه حد و میزان این شیوه پسندیده شده است کافیست به فضای مجازی رجوع کنید و ببینید که این گفتگو از چه محبوبیت و مطلوبیتی برخوردار شده است.
با این شرح نسبتا طولانی میخواهم بگویم :
- در سال 1382 من گام نخست را برداشتم و به باور من اثری از حکیم ابوالقاسم فردوسی پدر اپرا، فیلم و نمایشنامه نویسی ایران شایستگی این قدم اول را داشت.
- در آن زمان بیشتر خواننده های اپرای ایران یا از ایران کوچ کرده یا در ایران و به دور از فضای اپرا زندگی می کردند و از این رو قرار شد که از خوانندگان اپرای کشور ارمنستان استفاده بکنیم و آنها با نهایت احترام به ساحت زبان فردوسی بزرگ خواندن فارسی را فرا گرفتند و هر چند با ته لهجه اما کوششان قابل تقدیر بود و هست و اگر بدانیم که داستان رستم و سهراب داستان تراژیک مردمان فلات ایران است می توانیم کار آواگران ارمنی را تعظیمی به این شاعر پارسی گوی تلقی کنیم و ما نیز سپاسگزار همت آنان باشیم و از عشق یک هنرمند ایرانی ارمنی یعنی لوریس چکناوریان به فردوسی حظ ببریم .
- این اثر هم در کشورهایی همچون ایتالیا، گرجستان ، امارات متحده عربی و شهرهای گرگان و مشهد به روی صحنه رفته و با استقبال فراوان روبرو شده است. امیدوارم داستان رستم و سهراب خوانده و پس از آن به تماشای این اپرای عروسکی بنشینید و از هم افزایی هنر نمایش عروسکی، هنر اپرا لذت ببرید و با دیدن رفتار دردمندانه، هوشمندانه و شبه انسانی بازی "رخش" در این اپرا بپذیرید که تنها زبان ممکن برای باوراندن احساسات این اسب اسطوره ای فقط و فقط در دنیای جادویی هنر نمایش عروسکی و به عبارت دیگر در "ساحت اپرای عروسکی" ممکن است و بس... .

بهروز غریب پور

لینک خرید بلیت اپرای رستم وسهراب:
https://www.tiwall.com/p/opera-rostamsohrab2

گفت آن که یافت می‌نشود آنم آرزوست
صدای علیرضا عصّار پیچید توو گوشم
۲۲ آذر ۱۳۹۸
دقیقا مرتضی جان :)
۲۲ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
«گر کشته شوم به نزد و پیکار تو من
آهی نکشم ز بیم آزار تو من»

میدانم اگر مطالب زیر را بازمانده‌ها از اجراها بخوانند
شاید ناراحت شوند که حقیقتا قصد ناراحتی آنها را ندارم پس
قدری تحملم کنید و با من همراه بشید و بخوانید.

سالها پیش هجمه‌ایی درست شد که چه میکند این کارگردان ، که ماهها جلوتر بلیط می فروشند و ما نمی‌توانیم برای هفته بعد خود برنامه بریزیم چگونه برای یک ماه ... دیدن ادامه ›› بعد برنامه بریزیم که کجا باشیم(!!!) ...
دکتر«غریب پور» همان سال‌ها دغدغه فرهنگ سازی و برنامه ریزی فرهنگی روزمره مردم را داشتند
و این سبک فروش پیش پیش به مدت یک تا دو ماه قبل را مرسوم کردند....(حداقل اگر به صفحات اجراها رجوع کنید قابل دسترس است پیام های رد و بدل شده درباره این موارد)
که بدونیم اگر قرار است چیزی را تجربه کنیم، ببینیم و در جایی حضور داشته باشیم، باید براش برنامه بریزیم، تئاتر سینمای ده سانسِ ظهر نیست که به انتخاب تصادفی بتونیم، با همراهی یا تنهایی وقتی بگذارنیم.

امروز میبینیم ، خیلی از اجراها از دو سه ماه قبلتر تبلیغ و همان روزها فروش بلیط را شروع میکنند.

شاید کسی فکر کند این بازار گرمیست که در بعضی اجراها مرسوم شده که بنده با همینش هم موافقم باشد عیبی ندارد.
اما بودم،دیدم وخدا رو شکر هنوز زنده‌ام و این فرهنگ در مورد اجراهای گروه آران را دنبال میکنم و لذت میبرم از اینکه میتونم برای یکی دوماه آینده خود به این سبک بلیطی تهیه کنم.

و اما
«اپراهای عروسکی گروه آران»
به کارگردانی : بهروز غریب پور

دیر نرسید!
اگر برسید ، و پنج دقیقه هم دیر شده باشد
بعد از بارها تذکر و یادآوری در تمام دوره های اخیر(تا قبل از همین اجرا هم خیلی کم پیش میومد کسی نتونه وارد سالن بشه حتی بعد از شروع)
آنقدر برای نظم داخل سالن (*این قسمت که تحت کنترل مجریان است) ارزش قایل هستند، بلیط من نوعی که نتونستم بر مشکلات راه، روزمره، فاصله، وسایل نقلیه، ترافیک فائق آیم، متاسفانه فاقد ارزش میشود.
در چند رپرتوار این رو توضیح دادند.

مخاطب اپراهای عروسکی ، مخاطب معمولی یک اجرای گذری نیست!
مخاطب اپرای عروسکی وارد سالن تئاتر معمولی نمیشه
او بعد از یک اجرا میدونه، چه چیزی اذیتش میکنه، چه چیزی براش لذت بخشه در کنار تماشاگران دیگر.
کوچکترین رفتار نامناسبی که در اجرای تئاتری دیگر، شاید یک اخلاق بدِ مرسوم باشد
در سالن فردوسی «اشتباه» و «مردم آزاری» بزرگتری قلمداد میشود.آسیب و آزارش هم مضاعف است.
پس اگر من یا شما هم دیر به اجرا برسیم قطعا میدونیم ورودمون باعث آزار دیگران میشه.
خودمون میدونیم، اما گاهی حس از دست دادن یک اجرا رو جوری دیگه به تن و جان لمس میکنیم و ازش ناراحتیم.

*روشن کردن صفحه موبایل و سطح درک و فهم تماشاگری که با موبایل بازی میکند ، فیلم میگیرد، صحبت میکند یک فرهنگ اکتسابیست نه ذاتی که تا حدی در تمام دنیا و ایران گوشزد می‌شود و از حیطه کنترل یک گروه اجرایی تئاتر کمی خارج است مگر به تذکری قبل و توبیخی بعد اجرا.(که باز برای دوری از درگیری ازش دوری میشه)

«سالن اپرای عروسکی فردوسی با سالنهای دیگر تئاتر فرق دارد»

به علت تاریک بودن تمام سالن، بیشتر از سالنهای تاتر دیگر،
رفت و آمد و نور
قطعا و یقینا شما را هم که ماقبل از این اتفاق در سالن بودید، اذیت میکرد و میکند.

«مباش در پی آزار و هر چه خواهی کن
که در شریعت ما غیر از این گناهی نیست»

من خودم، همراهانم، مهمانانی که دعوتشان میکنم که باید از جای جای تهران و ایران بیایند به دیدن یک اجرا.
یا بلیط تهیه میکنم چه با حضور خودم چه بدون حضور خودم.
الان میدونند!
ساعت شش و نیم تا یک ربع به هفت اونجا باید باشند برای یک اجرا که شروعش هفت و نیم است...(«باید» رو محکم و پر قدرت بخونید)
که اگر یک ربع تا نیم ساعت هم مشکلی پیش آمد، امکان ورود داشته باشند و اجرا را ببیند.

بارها شده، پشت در ماندند بخاطر اینکه به حرف من توجه نکردند.
عزیز بودند!
اما چه میشه کرد، خودم هم اگر دیر رسیده باشم.
به یک حیف بسنده میکنم.

چون!
مقصر
خودمم!!!!!!

«من از بازوی خود دارم بسی شکر
که زور مردم آزاری ندارم»

«اپراهای عروسکی گروه آران»

برایش برنامه داشته باشیم جوری زمان بندی کنیم
که نیم ساعت قبل از اجرا اونجا باشیم
نه پنج دقیقه
نه ده دقیقه
نه یک ربع قبل از اجرا....

ما هیچ کدوممون بیکار نیستیم
اما نیم ساعت از باقی کارهای خود به حساب زمان بندی درست سالن فردوسی ذخیره کنیم
اون هم برای یک بار در چند ماه...
به جایی بر نمیخوره،
رعایت کنیم تا نگیم بهمون بر خورد...
.
.
.
امیدوارم بازمانده ها از اجرا حتما برای یک بار هم که شده ، یک اجرا از یک دوره رپرتوار رو ببینند.


غمتون نباشه
یه پول بلیط ، فوقش ده نفر
بهمون یاد میده
همونقدر توقع داریم یک اجرای تئاتر سر موقع اجرا بشه
ما هم سر موقع اونجا باشیم.

با اشتباهات دیگران که اجراها دیر شروع میشه ، پروازها دیر انجام میشه، سانسها عقب جلو میشن
یک گروه که تمام تلاشش احترام و عزت مخاطب بوده این چند سال(حداقل درباره حضور خودم بارها و بارها در سالن فردوسی ملاحظه‌اش کردم)،
تخطئه‌اشون نکنیم.

عصبانیتمون گاهی، قدریش هم مسببش خودمونیم.
فرض اگر دیر نمیرسیدیم و به موقع میرسیدم، حرفی نبود، حدیثی نبود.
این همه حق‌خواهی از یک ناحقی که خودمون روا داشتیم،حال خوبی رو در آینده به جا نمیگذاره.
بازم میگم امیدوارم به زودی به وقت
یکی از اجراهای گروه آران به کارگردانی یک کارگردان عزیز و دوست داشتنی رو ببینید.

همیشه حالتون خوب باشه و آرامش ثمر تک تک لحظاتتون ...
با درود
تمام اجراهای گروه آران را دیدم جناب شکیبا و متاسفانه اجرایی نبوده که حتی نبم ساعت بعد از اجرا اجازه ورود داده نشود البته من با این موضوع مشکلی ندارم چون اتفاقا به علت شرایط صدا و نور این اجراها زیاد مشکلی حس نمیشه ضمن اینکه مسئولان سالن اندکی پیش از شروع صندلیهای وسط را پر و کنار را خالی میکنند تا افرادی که حین اجرا ورود میکنند انجا بشینن و مزاحم نباشند البته با اینکه با این موضوع مشکلی ندارم ولی درست میدانم که کسی پس از شروع اجازه ورود نداشته باشد تا احترام به باقی مخاطبان گذاشته شود ولی در کل مشاهده من کاملا بر خلاف حرف شماست فکر میکنم شما کمی از روی علاقه بیش از حد گزارش خلاف واقع میدهید .
۱۸ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خرید بلیت سانس‌های پایانی این نمایش (چهارشنبه ۲۷ تا جمعه ۲۹ آذرماه) کاری از بهروز غریب پور و با همراهی ارکستر ناسیونال اکراین، از فردا سه‌شنبه ۱۹ آذرماه ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.
هانی حسینی این را خواند
کاش تا هفته اول دی تمدید بشه
۱۸ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
در عشق سلیمانی من همدم مرغانم
هم عشق پری دارم هم مرد پری خوانم
هر کس که پری خوتر در شیشه کنم زودتر
برخوانم و افسونش حراقه بجنبانم
هم ناطق و خاموشم هم لوح خموشانم
هم خونم و هم شیرم هم طفلم و هم پیرم
کیستم من . . . کیستم من . . . چیستم من . . .
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
یه نمایش عالی از حماسه، عشق، شعف، غم، عرفان.
فکر نمیکنم نیاز به تعریف بیشتر داشته باشه.
5 از 5.
دیشب که نمایش رو دیدم و وقتی که تموم شد، می‌خواستم همون موقع بیام و اعلام کنم که یک شاهکار دیدم، چون فکر می‌کردم اگر یک روز از تماشای اون بگذره ممکنه از شور و شوقم کم بشه؛ حالا اما هنوز هم فکر می‌کنم یک شاهکار دیدم که بسیار متاثرم کرد و ازتون ممنونم
اگر به داستان زندگی مولانا علاقه دارید، اگر عارف‌مسلکید و عرفان رو دوست دارید، اگر تا به‌حال نمایش عروسکی تماشا کردید و خوشتون اومده (برای خود من اولین تجربه بوده در دوران بزرگسالی)، حتی اگر صرفا به تئاتر علاقه دارید، فکر نمی‌‌کنم از دیدن این نمایش پشیمون بشید.. البته اگر در طول اجرا، محو تماشای اون نباشید
در نهایت تاکید میشه که: جهد کن تا عشق تو افزون شود
واقعا بی نقص بود و شایستۀ امتیاز 5
۱۵ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
گر تو خواهی کز شقاوت کم شود
حق نباید گفت الا آشکار
جهد کن تا عشق تو افزون شود
پند من را گوش کن چون گوشوار
گر تو خواهی کز شقاوت کم شود
جهد کن تا عشق تو افزون شود

این همه هیچ است چون دی بگذرد
تخت و بخت و عقل و نقل و دین و دار
گفت پیغمبر عداوت از خرد
بهتر از مهری که از جاهل رسد
دیو با مردم نیامیزد مترس
بل بترس از مردمان دیوسا
نردبان خلق این ما و منیست عاقبت زین نردبان افتادنیست
هر که بالاتر رود ابله‌ترست که استخوان او بتر خواهد شکست
خرید بلیت سانس‌های تازه این نمایش (روزهای یکشنبه ۲۴ تا سه‌شنبه ۲۶ آذرماه) کاری از بهروز غریب پور و با همراهی ارکستر ناسیونال اکراین، از پنجشنبه ۱۴ آذرماه ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.
هانی حسینی این را خواند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خرید بلیت دو سانس تازه این نمایش کاری از بهروز غریب پور و با همراهی ارکستر ناسیونال اکراین، روزهای پنجشنبه ۲۱ و جمعه ۲۲ آذرماه، فردا یکشنبه ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
گفتم که بنما نردبان تا برروم بر آسمان

گفتا سر تو نردبان سر را درآور زیر پا

خرید بلیت سانس‌های تازه این نمایش کاری از بهروز غریب پور با همراهی ارکستر ناسیونال اکراین روزهای دوشنبه ۱۸ تا چهارشنبه ۲۰ آذرماه، فردا سه‌شنبه ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.
سلام ، بلیت های 21 به بعد کی فروش میره ؟
۰۷ آذر ۱۳۹۸
سلام خرید بلیط های بعد ۲۵ ام کی باز میشه؟
۰۸ آذر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
خرید بلیت روزهای تازه این اپرای عروسکی، از چهارشنبه ۱۳ تا یکشنبه ۱۷ آذر، به نویسندگی، طراحی و کارگردانی بهروز غریب‌پور، فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.
هانی حسینی و زهره میرزابیگی این را خواندند
شکیبا و علی جباری این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند/لاغر صفتان زشت خو را نکشند
گرعاشق صادقی زکشتن مگریز/مردار بود هر آنچه او رانکشند.
بسیار بسیار لذت بردم.امیدوارم رپراتور دیگر آثار هم تو برنامه باشه و اپراهای جدیدتری از استاد غریب پور و گروه قدرتمندشون ببینیم.
این اپرای عروسکی برای دومین بار تمدید شد. خرید بلیت سه روز تازه، از یکشنبه ۱۰ تا سه شنبه ۱۲ آذر، به نویسندگی، طراحی و کارگردانی بهروز غریب‌پور، چهارشنبه (۲۲ آبان) ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.
هادی عرب دامرودی و هانی حسینی این را خواندند
پویا خروشی این را دوست دارد
سلام
روزهای اتی کی باز میشه؟
۲۸ آبان ۱۳۹۸
درود بر شما
خرید بلیت روزهای تازه این اپرای عروسکی، از چهارشنبه ۱۳ تا یکشنبه ۱۷ آذر، فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.
۲۹ آبان ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید