تیوال نمایش زهرماری
S3 : 18:44:37
کاری از گروه تیاتر بداهه
  ۱۹ فروردین تا ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
  ۲۱:۳۰
  ۱ ساعت و ۵ دقیقه
 بها: ۴۰,۰۰۰ تومان

: رضا بهاروند، احمد سلگی
: علی احمدی
: (به ترتیب ورود) تینو صالحی، هستی مهدوی، علی شادمان، نادر فلاح و خسرو احمدی
: خسرو احمدی

: نورالدین حیدری ماهر
: امیر سرافرازیان
: نسیم تقی پور
: وحید میثاقی
: مرتضی احمدی
: امیر دلفانی
: علی احمدی
: سارا حدادی
: آریان امیرخان
: مونا جعفری
: امیر کردی، امیرحسین رییس دانایی
: فرشید عسگری (استودیو کلاکت)
: محسن کرمانی
: امیرحسین علیپور
: مریم پور احمدی

» نمایش های پیشین از همین کارگردان
 - شب بخیر کیارستمی| فرهنگسرای نیاوران، سالن گوشه
- شازده فیل هوا میکند| تماشاخانه استاد جمشید مشایخی
- شازده فیل هوا میکند| خانه هنرمندان - سالن استاد انتظامی
- خشم اژدها| تالار حافظ
- پپرونی برای دیکتاتور| تماشاخانه پالیز
- پپرونی برای دیکتاتور| ایرانشهر - سالن استاد ناظرزاده کرمانی| کارگردان: خسرو احمدی

زهرماری‌ها رو چی کار کنیم؟ بخوریم؟ بریزیم دور؟

راه‌های ارتباطی با تماشاخانه پالیز: اینستاگرام / کانال تلگرام

مکان

تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹
تلفن:  ۸۶۰۳۷۵۱۰

اخبار وابسته

» یک «زهرمارى» نفس‌گیر و دلچسب

» پیشنهادی برای دیدن نمایش «زهرماری» / چند گام به جلو

» نمایش «زهر مارى» پنجشنبه۱۳ اردیبهشت، در دو سانس به روی صحنه می‌رود

» رونمایی از پوستر «زهرمارى»

» "زهر مارى" از فروردین در پالیز

ویدیوهای وابسته

آواهای وابسته


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
دیدن کارگردان های جوان و خوش فکر یکی از قشنگی های این روزگار تلخ هست

واقعیت کتمان ناپذیر و افکار پیچیده و در هم تنیده ی ما

قطعاااً پیشنهاد میشه برای ساعتی خندیدن و گریستن
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
واقعا حیفم اومد هیچی ننویسم!
جزو معدود نمایش های بود که دوست داشتم دوباره ببینم!

و کلی دیالوگ های ماندگار...
****
همه تون گرگید، فقط لباساتون فرق میکنه...
و...
خسته نباشید
سه شنبه 22 خرداد 1397: به دیدن این اثر به یاد ماندنی رفتم و واقعاً از لحظه لحظه ش لذت بردم. همۀ بازی ها خیلی خیلی قوی بود و بازیگران بسیار مسلط بودند که واقعاً جای تقدیر و تبریک داره. اصل نمایشنامه هم به نظرم خیلی خیلی خلاقانه بود و معلوم بود تیم نویسندگان واقعاً زحمت کشیده. طراحی صحنه و میزانسن ها هم شاخص بودند. در مجموع یکی از قوی ترین کارهایی بود که تا به حال دیده بودم. بیستِ بیست! یه خسته نباشیدِ اساسی به همۀ اعضای گروه میگم و امیدوارم واقعاً یا فیلم تئاترش بیاد بیرون یا بالاخره یه زمانی بازاجرا بشه.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یونس: آخه تو دختری، نصف ما سهم می بری.
ماریا: شوخی می کنی؟
یونس: نه، دختری دیگه!
اسد: جالبه آقا یونس! اینجا که دین و ایمون به نفع شماست، خوب بلدی!
یونس: با تشکر، خدافظ!!!
میلاد: شرع رو که واسه تقسیم شراب لحاظ نمی کنن که!
یونس: چرا نمی کنن؟
اسد: آخه به خاطر اینا که نمی تونی بری دادگا!!
میلاد: بله، تا تو پاشی بری اونجا بگی برادر سهم من از شرابای خوانوادگیم چقد میشه، که اونا دهنتو سرویس می کنن!
یونس: من نمی فهمم! اینا ارثیه ست. باید مثه ارثیه تقسیم بشه!
عاطفه گندم آبادی، امیر، جهان و نیکتا یعقوبی این را خواندند
هـ . محمدی، ALNIA و فرناز برزمینی این را دوست دارند
چه خوب یادت مونده
۲۶ تیر ۱۳۹۷
همون موقع تو گوشیم یادداشتش کردم
۲۷ تیر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام و خسته نباشید خدمت آقای احمدی و عوامل
واقعا گل کاشتید.متنِ عالی پر از اوج و فرود.همزمان که داشتی اشک هاتو پاک میکردی میتونستی از خنده روده بر بشی و البته عمیقا به فکر فرو بری.از بازی هام نگم براتون همه عالی بخصوص آقای شادمان بسیار تاثیر گذار بودن.طراحی صحنه هم خیلی ملموس بود و اینکه قبل از اجرا با اون صدا و اون عکس مواجه میشی آماده ات میکنه برای اجرای اصلی
امیرمسعود فدائی، جهان، امیر و عاطفه گندم آبادی این را خواندند
شاهین و نیکتا یعقوبی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش خوبی بود. نه به اون شدت و غلظت که ازش تعریف میشد چون نمایش های خیلی بهتر و تاثیرگذارتر هم دیده بودم ولی خوب بود و قطعاً ارزش دیدن داشت. و البته تا حدودی شبیه فیلم ابد و یک روز. علی شادمان خیلی خوب بود و به نظرم میشه گفت که وزنه سنگین اجرا بود. بازی حسی هستی مهدوی رو دوست نداشتم و به نظرم ضعیف بود. بر خلاف بسیاری از نظرات نمایش اصلاً خنده دار نبود. کمدی که به هیچ وجه! بجز چند صحنه معدود که بیشتر به زهرخند شبیه بود یا نهایت لبخندی کفایت میکرد. تماشاگران بعضی قسمت ها میخندیدن که من نمیفهمیدم واقعاً چرا!؟ مثل صحنه رقص علی شادمان! متاسفانه تشویق های بی جا حین نمایش هم باعث میشد بخشی از دیالوگ ها بین تشویق ها گم بشن! یادمه یک بار قبل اجرای یک نمایش از مامور سالن درخواست کردم علاوه بر تذکر برای خاموش نگه داشتن گوشی بابت تشویق نکردن حین اجرا هم تذکر بدن ... دیدن ادامه » که جوابی که دریافت کردم این بود: "خب دوست دارن تشویق کنن"!
امیرمسعود فدائی، محمد جواد و امیر این را خواندند
جهان این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چرا اجرا عکس نداره؟
لیلی جان دکور این نمایش به حدی خاص و جالبه که منم جای کارگردان بودم دلم نمیخواست هیچ عکسی از کارم منتشر بشه :)
۲۲ خرداد ۱۳۹۷
ALNIA
واقعا فوق‌العادس .
اگه تا الان ندیدین سریع اقدام کنید ☺
۲۲ خرداد ۱۳۹۷
زهره جان ممنون از پاسخت. البته برام قانع‌کننده نیست.
@ALNIA ممنون
۰۹ تیر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
زهرماری برای من تجربه ای بود که به این راحتی ها از ذهن و قلب و زندگی من پاک نمیشه، می تونم به جرئت بگم زهرماری یکی از بهترین تئاتر هایی هست که الان داره اجرا میشه و متاسفانه روزهای آخر اجراشو داره می گذرونه من این تئاتر بی نظیر رو تقریبا یک ماه و نیم پیش دیدم و هنوز تک تک دیالوگ ها و حرکاتش توی ذهنمه اول باید به آقای سلگی و آقای بهاروند تبریک بگم که تو نستن چنین متن زیبا و پر معنایی بنویسن و بعد از اون به آقای احمدی باید که البته کارای ایشون همیشه دیدن دارن و نمیشه ازشون گذشت و از همه مهم تر باید تبریک بگم به تیم بازیگری خوبشون مخصوصا جناب آقای شادمان که تونسن انقدر نقش میلاد رو زیبا ایفا کنن و واقعا زحمت کشیدن و یه خسته نباشید ویژه باید به ایشون بگم که البته از ایشون همیشه محشرن و همیشه می درخشن و در آخر باید بگم اگر توی این چند روز که نه توی این چند ... دیدن ادامه » سانس باقی مونده نرید و زهرماری رو ببینید واقعا جای خالی ندیدن زهرماری رو با هیچ چیز نمیشه پر کرد.
عاطفه گندم آبادی و امیر این را خواندند
زهره مقدم، ALNIA و شاهین این را دوست دارند
ALNIA
موافقم با هیچ چیز نمیشه پر کرد.
هیچ چیز.
۲۲ خرداد ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ببین اگه بچه ت پسر شد، بندازش که نشه یکی مثل ما بی غیرت...
ولی اگه دختر شد، نگهش دار اسمشو بذار یاقوت.

خداقوت به این تیم خوب ،
بازی عالی
تک تک بازیگران فوق العاده بودند
دکور عالی
از اول ذهن تماشاگر درگیر این میشه که داستان چیه ؟ بسیار تاثیر گذار بود. برخلاف اینکه فکر میکنی ازین تاترهای کسل کننده و ...که باید بشینی و بدبختی ببینی و بشنوی ولی به قدری عالی شروع میشه و عالی تر تموم میشه که ما رو وادار کرد دوباره و دوباره به تماشای این اثر بریم . حیفه از دستش بدید
#حمایت-از-اجرای-خوب
کاملا موافقم نمایشی عالی از دست ندید
۲۱ خرداد ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

همین امشب نمایش رو دیدم.

یه نمایش خوب در اصل یه نمایش خیلی خوب.

اوله اول باید از تماشاگرای تئاتر تشکر کرد که از تئاترای خوب حمایت میکنن و باعث میشن این نمایش ها دیده بشه.

از جارو برقی و پنکه و کتاب و روزنامه های رو هم انباشته شده گرفته تا یه تخته ی بزرگ که دوز بازی ابی و اسماعیل رو اون گوشه صحنه نشون میداد که مربوط به دکور انباری یه خونه ی فقیر نشین بود تا بازی استادانه ی تینو صالحی و نادر فلاح خیلی خوب ساخته و پرداخته شده بود.البته نفهمیدم اسماعیل کی بود که اسمش کنار دوز بازی کنار اسم ابی بود.
نادر فلاح واقعاً زیبا و دوست داشتنی بازی کرد.
اگر کاراکترش در فیلم لانتوری و کاراکتر مختصرش در فیلم خط ویژه رو باهم مخلوط کنیم میشه نقش ابراهیم در زهر ماری.
آقای صالحی در نقش یونس و جناب خسرو احمدی در نقش اسد هم واقعاً هر موقع که اراده میکردن میتونستن مخاطب رو بخندونن و کاملا مسلط بازی کردن ، علی شادمان و هستی مهدوی جان هم روان و زیبا بازی کردن،
اما یجورایی انگار محاسبات دینامیکشون(مبحث صدا)اشکال داشت، بازیگرها وقتی حسی بازی میکردن و مجبور بودن صداشون رو پایین تر بیارن در بعضی صحنه ها تو ردیف ششم اصلا صداشون نمیومد ولی در کل خیلی خوب بود.

و اما علی احمدی...
همون میزان کمی که بازی کرد کلاس صحنه رو ده پله برد بالاتر ، تو نمایش خشم اژدها هم وقتی به عنوان آخرین بازیگر اومد تو صحنه، صحنه رو کاملا ماله خودش کرد،بخاطر شرایط سالن حافظ اونجا میزان سن هایی که خیلی به دکور مربوط نبود رو تنظیم کرده بود اما اینجا کارگردانیش از این جهت قشنگ تر بود که روی صحنه پر بود از بطری های زهر ماری...و حالت راه رفتن بازیگرا روی صحنه باعث خنده میشد و این یه کارگردانی هوشمندانه بود که در میزانسن بازیگرا خودشو نشون میداد.

خیلی ... دیدن ادامه » نمایش خوبی بود،انرژی تماشاگرا هم واقعا بهشون کمک کرد. انصافاً وقتی کار شروع میشه و تینو صالحی به بطری ها نگاه میکنه و میگ ((شده)) اصلا خنده نداشت اما به محض اینکه میگفت ((شده)) کل سالن پر میشد از خنده. بنظرم انرژیِ مخاطبا خیلی روی انرژی بازیگر ها تاثیر داشت.

البته صحنه حسی هستی مهدوی، صحنه یکی مونده به آخر اصلا خوب نبود.

محتوای کار خیلی خوب بود.اینکه فقط کاراکتر ابراهیم، بت شکنی میکرد و با همشون مخالف بود ( به هر دلیلی ) خیلی برام با ارزش بود و یجورایی کیف کردم وقتی لوشون داد،نمایش خیلی خیلی خوب تموم شد.

وسط نمایش ناخواسته آدم یاد فیلم ابد و یه روز میوفتاد، بخصوص نحوه بازی علی شادمان که حالتی از نوید محمدزاده بود.

در کل دمشون گرم.هم خشم اژدها از این کارگردان خیلی خیلی خوب بود هم این نمایش خیلی خوب بود.
خسته نباشید خدمت تمام عوامل
با تمام زحماتی که کشیده شده بود جهان اثر مستقل خلق نشده بود و دائما باید از مدلول بیرونی وام گرفته میشد. اثر حرکتی در سطح و طول قابل قبولی دارد و بخاطر همین شاید اکثرا مخاطبین در مواجه با آن به مشکلی بر نخوردند و با آن ارتباط برقرار کنند ولی در نهایت اثر پس از پایان یافتن در همان سالن پایان می یابد و هیچ کنشی در ذهن مخاطب ادامه پیدا نمی کند. در برخی از صحنه ها نیز برخی بازیگران ارائه بازی های بیرونی کلیشه ای ار خود ارائه میدادند در صورتی که شاید نیاز بود برخی عواطف توسط بازیگر به مرز رسانده میشد و توسط مخاطب ادامه پیدا میکرد.
بسیار ممنون و سپاس گزارم
در مورد بازی بیرونی بازیگران شدیدا باهاتون موافقم وقتی که نظر شما رو خوندم به این پی بردم که واقعا همینطور که شما گفتید بوده، اما اونجا که گفتید نمایش تو همون سالن تموم شد رو ضمن احترام قبول ندارم.یونس و میلاد و حلیمه و اسد یکطرف و ابراهیم طرف دیگ یجورایی ... دیدن ادامه » تو روزمره زندگی ما ممکنه نظراتی داشته باشن که به احتساب شخصیت های انسانیشون میشه فهمید کدومشون به درد بخور تر حرف میزنه. این رو منفی کنید با اونجاییکه یونس میگفت نگاه کنید پشت میکروفون داره دروغ میگ،یا میلاد مسخرش میکرد که این دروغگکی پشت میکروفون گریه میکنه یا دیالوگ حلیمه یا ماریا که گفت تو بخاطر موقعیت خودت که جای حسینیان رو بگیری با فروش زهرماریا مخالفی،کاملا معلومه که این دیالوگ ها در جهت تخریب کاراکتر ابراهیم استفاده میشد.به هر حال فکر کردن به افکار یونس یا تفکرات ابراهیم خودش میتونه تا مدتی ذهن مخاطب رو به نمایش مشغول کنه حتی بیرون سالن.
۲۱ خرداد ۱۳۹۷
بسیار ممنون و سپاس گزارم از اینکه نظر بنده رو مطالعه فرمودید
من براتون مثال میزنم یک نمایشنامه چون فکر میکنم منظورمو نرسوندم
نمایشنامه آگوست اوسیج کانتی نوشته تریسی لتس ما درگیر یک خانواده آمریکایی هستیم و تمام اثر شاهد این هستیم که اون لوپ و چرخه ... دیدن ادامه » تکراری که محتوم به شکست هست را به مخاطب القا میکنه در عمق اثر .
اینه که وقتی شما حتی سالن رو ترک کنید اثر شما رو ترک نخواهد کرد چون در کنش اثر دیده میشه هر لحظه مفروض نمایشنامه است مثل سلول های یک بدن
اینکه شما فرمودید بیشتر شاید نزدیک به یک خوانش شخصی باشه و این ایراد هم به نمایشنامه برمیگرده بیشتر چون ظرفیت پیرنگ و شخصیت ها بستر عمق مناسبی را برای این امر فراهم نمیکنه
البته با احترام فراوان به نظر شما
۲۳ خرداد ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تئاتر زهر ماری رو 2 بار دیدم در همون روز های اول که تازه شروع شده بود. نمایش رو خیلی دوست داشتم و خیلی لذت بردم چه بازی های خوبی چه علی شادمان خوبی چه تینو صالحی خوبی در کل موضوع جالبی داشت و به نظر من تا اخر اجرا این کشش وجود داشت که چی میشه. چیزی به پایان نمایش نمونده کار زیبایی که میشه دید و ازش لذت برد . ممنون از همه عوامل گروه اجرایی.
مریم زارعی و عاطفه گندم آبادی این را خواندند
امیرمسعود فدائی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خرید بلیت سانس ویژه روزهای پایانی این نمایش، از سه شنبه ۲۲ تا پنجشنبه ۲۴ خرداد (ساعت اجرا ۲۲:۴۵)، به نویسندگی: رضا بهاروند، احمد سلگى، کارگردانی: على احمدى،‌ بازی: تینو صالحى، هستى مهدوى، على شادمان، نادر فلاح و خسرو احمدى، امروز (شنبه) ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این نمایش هفته آخرشه دوستان اگر ندیدید زودتر اقدام کنید کار بسیار خوبی بود.
خیلی دوست داشتم موفق باشید
امیرمسعود فدائی، مریم زارعی، امیر و عاطفه گندم آبادی این را خواندند
زهره مقدم این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
narcis
من و همراهم بسیار لذت بردیم. هم خندیدیم. هم واقعیتهای جامعه ما رو بسیار زیبا به تصویر کشیده بود.زمانش هم طوری بود که خسته کننده نبود. در کل خیلی راضی بودم.
نمایش استثنایی ومتفاوت همه ببینند
سلام.
هفته ی پیش نمایشی رو دیدم که به نظر حضار و هنرمندانی که در سالن بودند از جمله #دکتر_شهرام_کرمی رضا ایرانمنش سیامک اطلسی و تعداد زیادی دیگر یک کار بسیار فاخر با بازیهای درخشان و کارگردانی بی نظیر در فرم و اجرا بود. ... دیدن ادامه » نمایش #چشمها به کارگردانی #حمیددادگر این نمایش به قدری دارای میزانسنهای فوق العاده و متفاوت بود که هر لحظه تماشاچیان منتظر خلق تصویری تازه بودند امیدوارم این کار ونمایش که به نظرم در کشورمان بعد سالها ممکن است یک اتفاق خوب باشد تاتر ایران را تکان دهند و از تاتری که تکیه به سلبریتی های نابازیگر جهت فروش در گیشه داردامیدوارم روزی از این مرحله گذز کند...بازیگران این نمایش اصلا چهره نبودند ولی باعث شدند حضار 5 دقیقه مدام تشویقشان کنند و سوت و هورا بکشند . شیوه ی اجرایی متفاوت در طراحی صحنه و لباس و بازیهای خاص و نشان دادن چند شخصیته بودن بازیگران از ابداعات کارگران کار بود .امیدوارم روزی من شما وماها و مسولان معنی واقعی تاتر را بفهمیم
۱۵ خرداد ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ضمن تشکر از همه‌ی عوامل گروه اجرایی یه سوال برای من پیش اومده تو همه‌ی اجراهای آقای شادمان اونم اینه ک چرا اینقدر داد میزنه تو همه‌ی بازی هاش
ینی من هر چی اجرا از علی شادمان یادمه تو همشون دیالوگ‌هاش رو با داد بیان کرده طور دیگه‌ایی نمیشه عصبانیت رو نشون داد؟
تو کار سماعی زاده یادم نیست داد زده باشه. اینجا کمی نقشش اگرسیو بود
۱۷ خرداد ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
با توجه به تعاریف بسیاری که از کار شنیدم، پس از اجرای بسیار عالی نمایش دستورالعمل‌های پرواز...، به تماشای زهرماری نشستم که کاش این کار را نمیکردم... نمایشی کاملاًمتوسط با بازی متوسط هستی مهدوی‌فر! که خیلی جاها خنده‌های ایشون که تماشاگر را همراهی میکرد (!) توی ذوق می‌زد.
متن نمایش، نوع بدبختی و حتی بازی علی شادمان و نوع نقش و کاراکتر هستی مهدوی‌فر، به شدت من رو یاد فیلم ابد و یک روز انداخت. حتی نقش نادر فلاح هم یه جاهایی مثل پیمان معادی بود... لو دادن برادرها و...
در کل نمایش متوسطی بود با بازی عالی نادر فلاح، تینو صالحی و خسرو احمدی.
بی نهایت لذت بخش و دوست داشتنی .. با متنی قوی و واقعی و با بازی های خوب و حتی اغراق های منطقی
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یک نمایش خنده دار و پر انرژی.بازی استاد خسرو احمدی عالی بود ولی کاش آقایی که مسئول کنترل هستن یکم بهتر برخورد میکردند از رورانس فیلم گرفتن هیچ جا مشکلی نداره ولی ایجا خیلی خیلی بد برخورد کردن جالبه من خودم آدمی هستم که حساسم به این قضیه ولی دوست داشتم از رورانس فیلم بگیرم و مهمان های خوبی که دیشب حضور داشتن خانم معتمد آریای عزیز که با همچین برخوردی روبرو شدم و تمام حال خوبی که در طول نمایش داشتم بد شد......
عاطفه گندم آبادی، عطا سلطانیون و مریم زارعی این را خواندند
زهره مقدم این را دوست دارد
خانم محمد پور عزیز فکر میکنم به خاطر نوع دکور خاصشون هست که هیچ تصویر و ویدیوی تبلیغاتی ای هم از کار وجود نداره و احتمالا به این خاطر بوده.
حتما موافق هستید که دکور واقعا براش زحمت زیادی کشیده شده بوده و با دیدنش هنگام ورود به سالن همگی حسابی جا خوردیم..
۱۷ خرداد ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید