تیوال نمایش آشویتس زنان
S2 : 18:36:38
امکان خرید پایان یافته
  ۱۹ اردیبهشت تا ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
  ۲۰:۳۰
  ۵۰ دقیقه
 بها: ۱۵,۰۰۰ تومان

: علی صفری
: رها حاجی زینل
: (بر اساس درجه سوختگی) شهرزاد محمودی، آرزو عصاری، رها حاجی زینل، علی صفری،
: علی طاهری

: علی صفری
: یاسر مولا
: احسان گوهری، هانیه عجمی
: احسان آیینه، حسین آیینه
: امین قنبری
: طاها فرد
: مهدیه فراهانی
: محمد مقیمی، مهدی عمادی(آنچه می سوزاند از آتش سردتر است.)

گزارش تصویری تیوال از نمایش آشویتس زنان / عکاس: حانیه زاهد

... دیدن همه عکس ها »

اخبار وابسته

» آشویتس زنان به رسول نجفیان تقدیم شد‎

ویدیوهای وابسته

آواهای وابسته

مکان

میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خ کبکانیان، نبش خیابان مرتضی زاده، پلاک ۱۲، طبقه ۴
تلفن:  ۸۸۹۶۳۱۸۰


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
نمایشی عجیب... با اتمسفر و تاثیر گذاری بالا...
اگه دوستان میخوان به دیدن نمایشی برن و بخندن و حرکات عجیب غریب برن این نمایش خوبی نیست.
اما اگه میخوایید به فکر وادار بشید. کلی ایده درست و تمیز کارگردانی ببینید. موسیقی خوب بشنوید و از یه متن شاهکار لذت ببرید آشویتس زنان بهترین انتخابه.
یه تشکر سنگین از گروه اجرایی که تونستن چنین متن پر محتوایی رو به روانی هرچه تموم تر روی صحنه ببرن
علی صفری این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به اطلاع می رساند
دارندگان گوشی های آیفون و سیستم عامل ios میتوانند
در جشنواره خرید اپلیکیشن تیوال شرکت کرده و بلیت نمایش آشویتس زنان را با 50% تخفیف خریداری نمایند.
کافی ست نرم افزار آیفون تیوال را روی گوشی خود نصب نموده و از این طریق اقدام به خرید بلیت نمایید.
...
آشویتس زنان
نویسنده: علی صفری
کارگردان: رها حاجی زینل
تهیه کننده: علی طاهری
تا 7 خرداد 95
ساعت: 20:30 تماشاخانه بازیگاه
لینک دانلود نرم افزار آیفون تیوال
http://tiw.al/l-app-ios
نیما تابان این را خواند
احمد مظفری و نیلوفر ثانی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گروه اجرایی نمایش آشویتس زنان
دریافت نخل طلای فستیوال کن بهترین بازیگر مرد توسط شهاب حسینی و همچنین نخل طلای بهترین فیلمنامه توسط اصغر فرهادی را برای فیلم فروشنده به تمامی هنرمندان و الاخصوص اعضای محترم تیوال تبریک عرض میکند.
بی شک اصغر فرهادی با پیمودن مسیری همچون گلدن گلوب...برلین...اسکار و حالا فستیوال کن نه تنها نام بزرگی در سینمای ایران بلکه الگویی تمام عیار برای نسل جوان است.
شهاب حسینی یه خواسته ای جامه عمل پوشاند که سالها آرزوی تمامی هنردوستان بود.
به امید اکران خارجی و داخلی موفق فیلم فروشنده
ذوق زده، احمد مظفری و مهدی حسین مردی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یادداشت دکتر حامد سلیمان زاده
مدرس و پژوهشگر تیاتر و سینما
بر نمایش آشویتس زنان

آشوویتسِ زنان، تنوری است که در آن نانِ اندیشه پخت می کنند و به قیمتِ تأمل، می فروشند به مشتریانی که عشق و جنون و صداقتِ خونشان کم شده است ... خوشحالم که توانستم در صفِ چندتایی ها بایستم و راز نانواها را کشف کنم... تنورتان پرحرارت و تنتان سلامت...
با احترام
حامد سلیمان زاده
علی افشار و علی صفری این را دوست دارند
با درود
لطفا در صورت امکان یک یا دو روز ساعت ۱۹ اجرا برید.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
سلام
دلیل خاصی داره سرکار خانم اسکندری؟
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مصاحبه اختصاصی رادیو صدای امید
در حاشیه تئاتر مستقل و عدم حمایت هنرمندان و مدیران تئاتری از جریان
به همراه گفتگو با علی صفری نویسنده و رها حاجی زینل کارگردان نمایش
...
http://sedaomid.ir/index.php/newss/2016-04-10-07-10-41/%D8%AA%D8%A6%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84-%D8%A2%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B3-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86.html
احمد مظفری این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
زمانی که تمام نمایش ها به سمت روشنفکر نمایی های کاذب میرن. وقتی برای جذب مخاطب به هر ترفندی دست درازی میکنن. آشویتس زنان آرام و محجور در یکی از سالن های نمایشی تهران روی صحنه رفته است. سالنی که به خودی خود تماشاگر نداشته و این گروه نمایشی باید برای جذب مخاطب تلاش کند.
دوستان بی انصافی محضه که اگر به دیدن این نمایش نرید. نمایشی پر از درد، پر از سوال و دغدغه، با یه متن متفاوت و کارگردانی کاملا مدرن. نمیدونم چه اتفاقی میافته که نمایش های کم کیفیت با استقبال روبرو میشن اما چنین اثر خوبی باید بریا جذب مخاطب به مشکل بخوره. دیروز در کنار استاد سلیمان زاده به تماشای نمایش نشستم.
به گفته ایشون، یک نمایش بی ادعا. نمایشی که ادای روشنفکری در نمی آورد.
امیداورم به دوستان خودتون فرصت بدید تا بتونن به تئاتر این مملکت کمک کنن.
قطعا دیدن این نمایش شمارو با مفاهیم ... دیدن ادامه » تازه ای از زندگی آشنا میکنه
تبریک میگم به نویسنده اثر، کارگردان و تمام عوامل گروه
من که خستگیم در اومد.
حتما حتما حتما برید و از نمایش لذت ببرید
علی صفری و احمد مظفری این را دوست دارند
دست راستتون رو سر ما :) ...اگه جناب سلیمان زاده رو بازم زیارت فرمودین سلام و عرض ادب مارم خدمتشون ابلاغ بفرمایید...بگین جاشون تو تیوال خیلی خالیه.یا علی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
احمد مظفری این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش خوبی را امشب دیدم. با وجود حضور عکاسان که البته با توجه به تبلیغات اشتباه من بود که خبر را چک نکردم. نمایشنامه عجیبی بود و هنوز دارم بهش فکر میکنم. کارگردانی چقدر خوب بود. بازی ها با توجه به صدای زیاد شاتر کمی شاید ریتمشون از بین می رفت اما بازی ها در خدمت متن بود. بعضی مواقع ریتم می افتاد اما پایان اتفاق خیلی خوب تموم شد‌. موسیقی رو دوست داشتم. در کل باید بگم ارزش دیدن داره این نمایش. میدونم با توجه به امکانات سالن اگر نمایش در فضایی بهتر اجرا میشد خیلی قویتر میشد.
این نمایش را بی نهایت پیشنهاد میکنم ببینید. کلی دغدغه تازه براتون ایجاد میکنند. واقعا به گروه اجرایی خسته نباشید میگم.
به امید کارای آینده تون
علی صفری و احمد مظفری این را دوست دارند
خوشحالیم از حضورتون و‌بیشتر‌از اینکه به ما نمره قبولی دادید. گروه اجرایی بابت عدم تمرکز شما در روز عکاسان به اختیار بلیت رایگان برای خودتان و یک نفر همراه در نظر خواهد گرفت. جهت هماهنگی با تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.
۰۹۳۷۹۳۱۶۴۴۱
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای خیلی خوبی بود ، تبریک میگم به عوامل اجرایی که چنین کار قابل قبولی رو به روی صحنه بردند ، همچنین اجرای خوب نقش ژانت با بازی آرزو عصاری که به نظرم درخشان بود ...

تماشاشو پیشنهاد میکنم.
آرزو عصاری این را خواند
علی صفری، Arman Amiri، عماد مرعشی و احمد مظفری این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دکتر حامد سلیمان زاده
مدرس و پژوهشگر تئاتر و سینما
میهمان روز هفتم از نمایش آشویتس زنان
۲۷ اردیبهشت ماه ۹۵
ساعت ۲۰:۳۰
تماشاخانه بازیگاه
احمد مظفری این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آشویتس برای کارگردانان زن زیاد هم دور نیست...
یادداشت رها حاجی زینل بر نمایش اشویتس زنان
روزنامه نوآوران
دوازدهم اردیبهشت ۹۵
...
چه اتفاقی میافته که یک کارگردان برای اولین اثر خود به سراغ متنی با محوریت زنان میره؟ آیا تنها زن بودن کارگردان برای این انتخاب دلیل خوبی هست؟ اوایل زمستان ۹۴ طرحی در ذهن من رقم خورد که بن مایه مشکلات زنان را به همراه داشت. مشکلاتی که خود من هم با اونها غریبه نبودم. به واسطه فعالیت های مشترک قبلی طرح را به علی صفری پیشنهاد دادم و حاصل این طرح و قلم علی صفری محصولی شد به نام آشویتس زنان. نام اثر به تنهایی کافی بود تا اولین دغدغه من به عنوان اثر اول٬ دریافت مجوز از مرکز هنرهای نمایشی باشه. دغدغه ای که خوشبختانه بسیار ساده از آن عبور کردیم. بازگشت به تاریخ جنگ آن هم یک جنگ خارجی٬ شکل اجرایی خودش را می طلبید. به وجود آمدن فضایی ... دیدن ادامه » که معمولا سرشار رعب و وحشت باشد. اما چیزی که من از اثر دریافت کردم صرفا اتفاق در آن محل مذبور نبود. شاید بهتر باشه بگم آشویتس بخشی از وجود شخصیت های نمایش بود و اتفاقی بود که انگار هر روز و هر لحظه با اون مواجه میشدم. با توجه به همین امر تصمیم بر آن شد که آشویتس زنان در فضایی متفاوت و به نوعی ساختار شکنانه روی صحنه برود. حذف اغراق و غم زدگی های مرسوم از عمده تلاش های من در جلسات تمرینی بود و این تلاش تا اینجا ختم شد که اشویتس را در یک آشپزخانه ساختم. نسل کشی که در حین صرف ناهار اتفاق می افتد. سنگ بزرگی که با تمام تلاش در جهت زدن آن اقدام کردم و در این بین بدون شک از انرژی فوق العاده گروه بهره میبردم. آشنایی با موسیقی عاملی شد تا با جمع کردن گروهی خلاق در کنار هم به تولید موسیقی زنده در نمایش بپردازیم و به نوعی موسیقی که گاه حتا بداهه نواخته شود. با توجه به ساختار نسبتا برشتی اثر و سعی نویسنده در برقراری ارتباط با مخاطب من هم به این سعی اضافه کرده و گه گاه این اشتراک را به نهایت رساندم. اشتراکی تماما به دور نصیحت های هر روزه بوده و تنها طرح مساله میکند. به عنوان کارگردانی اول و مهم تر از ان به عنوان زنی که کارگردانی اول میکند در حین پروسه تمرین تا اجرا و برای پیش بردن نمایش با آشویتس های فراوانی روبرو شدم. کوره هایی که هر چه پیش می رفتیم مرا به متن متعهد تر میکرد. آشویتس برای زنان این سرزمین زیاد هم غریبه نیست و من بی آنکه نیاز باشد تا لهستان بروم هر روز و بارها گرمای کوره را حس کردم. با این وجود تمام تلاش من و گروه اجرایی بر تولیدی مطلوب و در شان مخاطب فهیم تیاتر بوده تا با این تجربه بخشی از دغدغه های مشترک گروه را با ایشان به اشتراک بگذاریم.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مصاحبه اختصاصی روزنامه همدلی
با علی صفری نویسنده نمایشنامه آشویتس زنان
۱۹ اردیبهشت ۹۵
...
از کارتان بگویید:
اگر منظورتان اتفاقی است که در متن میفتد این است که متن این اثر بر اساس یک طرح اولیه شکل گرفت، طرحی که به مشکلات زنان به صورت کلی می پردازد. در این تئاتر تلاش داریم که مصائب و مشکلات زنان در سطحی جهانی مورد بررسی قرار بگیرد نه فقط در ایران. هر چقدر جلوتر رفتیم دایره واژگانی و معانی اثر هم وسعت بیشتری پیدا کرد تا جایی که به نسل کشی یهودیان توسط نازی ها و سیستم اصلاح نژادی رسیدیم. خب پرداختن به چین مفاهیمی در کشور ما با ریسک همراه بود ولی با آمدن دولت جدید ما هم امیدمان برای به اجرا رسیدن این تئاتر بیش از پیش شده است. از شنیده ها پیداست ارکستر زنان آشویتس آرتور میلر از آتیلا پسیانی هم قرار است در سال جدید به صحنه برود و این برای ما مایه دلگرمی و جسارت بیشتر است. متن آشویتس در مورد زندگی سه زن یهودی است زنانی که طی اتفاقات مختلف پایشان به اردوگاه آشویتس باز می شود و قرار است در اتاق های گاز کشته شوند همانند سایر یهودیان. در واقع ما در این نمایش با مفهوم زن به شکلی کلی و عمومی مواجه هستیم. منظورم دقیقا بیان و تصویر درد مشترکی است که همه زنان در جای جای عالم هر کدام به شکلی آن رنج ها را زیسته اند. در این میان یک شخصیت مرد هم داریم که در میان سه زن داستان ما حضور دارد . از طرفی زنان قصه ما از یک سری درد و رنج هایی می گویند که درد سوخته شدن در آشویتس مقابل آن رنج های گذشته بی مقدار به نظر می رسد و از قضا بعد تراژیک قضیه هم از همین جاست که آغاز می شود. اضافه شدن مرد به این داستان مسیر را تغییر داد و بار معنایی نمایشنامه عوض شد. تعبیر معنایی جهان از واژه ترس و درد چیست؟ در واقع اضافه شدن مرد، در وهله اول، ما را با این سوال بنیادی مواجه ساخت.. زنان دارند از دردها وترس هایشان می گویند مثل کشته شدن عزیز ترین کسانشان و... ولی مرد نظر دیگری درباره ترس و درد دارد او می گوید چیزی که باعث می شود انسان ها شب ها در رختخواب هایشان آرام و قرار نداشته باشند، مردن عزیزانشان نیست بلکه دقیقا ترس از زندگی است. زندگی خیلی ترسناک تر از مرگ است و چیزی که ترس دارد، درد چگونه زندگی کردن است. مرد یک موسیقی‌دان است ولی به ناچار مثل بسیاری در اس اس به خدمت می پردازد. او هم هنرمند و هم دیکتاتور است.
می خواهم بپرسم با آشویتس چگونه می‌خواهی مخاطب ایرانی را جذب کنی؟ بگذارید به زبانی بهتر بپرسم چگونه می‌خواهی واقعه ای را که در جای دیگری از زمان و مکان اتفاق افتاده را معاصر کنی برای تماشاگر ایرانی؟ چه المان هایی را برای شکستن مرزها در نمایشت به کار گرفتی؟
باید بگویم من از المان هایی استفاده کردم که به شکلی واضح از درد و رنج زن‌های جامعه خودم نشان دارد. ترک کردن خانواده، از دست دادن پدر به خاطر مشکلات سیاسی و اجتماعی و دختری که زخم خورده از جنگ جهانی اول است، او تحت تاثیر جنگ به سوژه ای تبدیل می شود که عاشق جنگیدن می شود. ما در جنوب کشور خودمان داریم مردمانی که در جنگ هشت ساله انقدر جنگیدند که هنوز که هنوز است فکر می کنند در جنگی همیشگی هستند. چند روز پیش روز جهانی زن بود و دیدیم که یک اعتراضی در سرتاسر دنیا به وجود آمد، در کشور ماهم حالا به شکلی زیر پوستی تر اعتراض زنان وجود داشت. مهم نیست کجای دنیا باشی، این ظلم و ستم وجود داشته و دارد، حالا شاید در عربستان مساله به عدم رانندگی زنان برسد و در فرانسه با آن پشتوانه جنبش های فمنیستی، این ستم و جور به زنان در سطحی دیگر مطمئنا وجود دارد. زنان از نگاه ابزاری به خود رنج می برند برای زنان نمایش ما، تخت خواب شان خیلی از کوره های ادم سوزی هیتلر بدتر است ، در واقع جنگی اصلی تخت خواب مشترک‌شان است و ما در نمایش‌مان تلاش داریم به این سطح از رنج و درد برسیم. پس ما با این نمایش از آشویتس عبور می کنیم و به دردی مشترک برای زنان جهان می رسیم. فرقی نمی کند، زنان آبادان یا زنان درسدن زنان ناکازاکی یا زنان حلب و... در قرن بیست و یکم مفاهیمی مثل حقوق بشر، دموکراسی، تساوی حقوق زن و مرد و... تبدیل به مفاهیمی مقدس شدند. اما در لوای این مفاهیم جنس تعرض و تجاوز به اقلیت ها و محذوفان و کارگران و زنان شکلی پیچیده به خود گرفت. زن دنیای مدرن «شی‌واره» می‌شود. صنایع پورنوگرافی که به شکلی قانونی در همه جای جهان هر روزه در حال گسترش هستند نشان دهنده زخمی است که بر ستون فقرات قرن بیست و یکم به جا مانده، زخمی است بر پیکره زن در مفهوم کلی اش و این وضعیتی است که در پشت مفاهیم متعالی عصر مدرن شکل گرفته است.البته خبری که در چند روز گذشته خوشحال کننده بود این است که مرگ زن و مرد در کشور ما برابر شده است منظورم همان تساوی دیه زن و مرد است.
متن شما دفاع از زنان است یا حمله به مردان؟ متاسفانه در ایران این گونه بوده که معنای دفاع از حقوق زن یعنی حمله به ویژگی و خصوصیات مردانه؟ آیا شما هم به همین دام افتادید؟
باید بگویم من به برابری زن و مرد به هیچ وجه اعتقاد ندارم. زن یک سری طبقه بندی های فکری و جنسی و غریضی دارد و مردان یک طبقه بندی دیگر، زن ومرد باید ارزش هایشان در جایگاه خودشان سنجیده شود. و چنین قیاسی «مع الفارق» است.
آیا شما همذات پنداری و کاتارسیس احساسی تماشاگر را می خواهید یا نه اندیشیدن او را؟
باید بگویم تلاشم این بود که کاملا با تفکری فاصله‌گذارانه و برشتی با متن و اجرا برخورد کنم. باید بگویم این نمایش تراژدی نیست و هدفش به فکر واداشتن مخاطب خود است.خلاصه بگویم این نمایش به شکلی دیگردر عثمانی اتفاق افتاد در کشتار ارامنه همین طور در ایران در کشتار مغول ها و در امریکا در کشتار سرخ پوستان و... ولی اصل قضیه برای ما ترس زاییده دنیای مدرن بوده است. در کشور ما امنیت بیشتری حکم فرماست نسبت به کشورهای همجوار ولی به این معنا نیست که سایه ترس را حس نکنیم.
گفتید که فضا در دولت جدید برای کار کردن با امید بیشتری همراه است؟
بله شاید اگر همین متن را در دولت قبل برای اجرا می نوشتم بازخواست هم می شدم ولی اکنون امیدوارم مجوز بگیرم. اگر یادتان باشد آقای احمدی‌نژاد کلیت این ماجر را در دانشگاه کلمبیا نفی کرد.
آیا تئاتر توانسته برای همه شود؟
متاسفانه ... دیدن ادامه » تئاتر برای همه مردم نیست در این زمینه می توانم بگویم بسیاری از تئاتری ها عامل این مساله هستند کارگردانانی هستند که از جوانانی که احتمالا متمول هم هستند پول می‌گیرند و بعد انها را به عنوان بازیگر به صحنه ها می اورند. این درحالی است که یک متخصص بازیگری ناچار است صبح تا عصر برود دنبال یک کاری که بتواند خرج زندگیش را در بیاورد. خب روی دیگر سکه هم این است که طبقه بورژوا تماشاگران تئاترها هستند. می خواهم بگویم این سیستم معیوب است و همه این مسائل به هم مربوط است. نه متاسفانه تئاتر نتوانسته برای همگان باشد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به اطلاع می رساند اجرای ویژه خبرنگاران و عکاسان محترم حوزه نمایش فردا یکشنبه مورخ ۹۵/۰۲/۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ در محل تماشاخانه بازیگاه روی صحنه خواهد رفت.
این عزیزان میتوانند جهت هماهنگی بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۷۹۳۱۶۴۴۱ تماس حاصل فرمایند. با تشکر. روابط عمومی نمایش آشویتس زنان
odin roshan، فرهاد روشنایی و احمد مظفری این را دوست دارند
سلام. ما در پست های قبلی هم اشاره به اجرای عکاسان کرده بودیم. اما تمام سعیمونو خواهیم کرد تا شما از اجرا لذت ببرید.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
ممنون از شما.من اون کامنت رو پاک کردم.گفتم شاید به کسی بر بخوره.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
بزرگ‌منشی شما را میرسونه دوست من
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آوای گفتگوی تیوال
با رها حاجی زینل
کارگردان نمایش «آشویتس زنان»

http://www.tiwall.com/podcast/interview-rahahajizeynal
فرهاد روشنایی و اعظم مختاری این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تیزر نمایش آشویتس زنان
(نسخه یک)
به همراه گزارش در خبرگزاری مهر
http://www.mehrnews.com/news/3616215/
فرهاد روشنایی این را خواند
علیرضا محمودی و احمد مظفری این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
میرنادر مظلومی میهمان ششمین شب از نمایش آشویتس زنان بود. وی پس از پایان نمایش درباره اثر گفت: اول اینکه این نمایش باید در تیاتر شهر شود. حیف چنین اثری ست که در چنین سالنی بخواهد اجرا شود. این نمایش از بسیاری از آثار حال حاضر بهتر و قوی تر است. کارگردانی منسجم و ترکیب و میزانسن های درست این نمایش را در سطح بالایی قرار داده ست. نور پردازی و طراحی صحنه بسیار نو و مرا دقیقا یاد شام اخر انداخت. در ابتدا فکر میکردم با متنی ایرانی و غمانگیز و ضعیف طرف میشوم اما متن بی نهایت درست و تاثیرگذار و پر از حرف بود. متنی که کاملا با فضای ان زمان زنگ متناسب بود. بازی ها کاملا یک دست و بی هیچ اغراق و اضافه بود. یکی از بخش های موفق نمایش موسیقی زنده و خلاق اثر بود که در خدمت اثر زیبا نواخته شد.
وی در اخر افزود: من از دیدن این نمایش لحظه به لحظه از درون به تلاطم افتاده بودم. ... دیدن ادامه » گاهی حتا می خواستم به صحنه آمده و واکنشی نشان دهم. این عالی بود. کاش مدیران و هنرمندان هم به خودشان زحمت دهند و ببیند چه اثر خارق العاده ای روی صحنه است. اثری که باید در سالن اصلی تیاتر شهر اجرا شود.
از تمام اعضای گروه تشکر میکنم و میدونم اتفاق بزرگی که رقم زدید به این زودی ها فراموش نمی شود.

روابط عمومی نمایش آشویتس زنان
علی صفری
فرهاد روشنایی این را خواند
علی صفری، علیرضا محمودی و احمد مظفری این را دوست دارند
انقدر تعریف کردند که من هم هوایی شدم!!ایشالا یکشنبه بیایم ببینیم چیه این تئاتر که انقدر تعریفشو میکنن!!
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
قدمتون روی چشم. منتظریم
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
تشکر و سپاس.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
قوی بودن متن،‌ اجرا نور پردازی و همچنین موزیک نشان از تلاش این تیم برای ارایه کار قوی داشت...
ممنون از اظهار نظر تون و متشکر بابت لطفی که به ما داشتید. خوشحالیم از اینکه اجرایی در خور شما عزیز ارایه دادیدم
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
یک سوال نمایش نامه ارکستر زنان اشویس هرچه گشتم پیدا نکردم از کجا می توانم تهیه کنم. تشکر.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
سلام تا اونجایی کهپمیدونمدبه صورت اینترنتی و یا پی دی اف باید پیداش کنید و یا از طریق جناب پسیانی که نمایش را کار کردند. اما در انقلاب کتابی نیست که یافت نشود
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این نمایش فقط یک نمایش نبود بلکه یک زندگی واقعی بود یکه رویداد بزرگ خسته نباشید میگم بهتون
ممنون از اینکه اومدی و انرژی مثببتونو به ما انتقال دادید
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
وای به این نمایش هنوز تو شوکم خیلی عالی بود به کسایی که این نمایش رو ندیدند پیشنهاد میکنم حتما برن و ببینند
فرهاد روشنایی این را خواند
علی صفری، علی تاجیک، علیرضا محمودی و احمد مظفری این را دوست دارند
مرسی از پیشنهادتون. تمام تلاش ما رضایت شما بوده و هست. شکر که راضی بودید
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید

خسته نباشید میگم به تک تک عوامل اجرایی این کار که واقعا زحمت زیادی برای این کار کشیدن و یه کار خوبی رو آماده کردن و به دوستان میگم تا دیر نشد این نمایش رو از دست ندید

و از باب این که نمایشنامه خوب باعث خلق یک اثر خوب میشه و دست کارگردان رو برای به روی صحنه بردن کار باز میزاره یادداشتی در باب نمایشنامه این اثر مینویسم

و اما یادداشتی بر نمایشنامه آشویتس زنان :


گویی استر رجعت کرده، و برای نجات دوباره ی قومش، در جهانی پر از جنگ و دود و آتش، سر از آشویتس در می آورد. و در سه زن هلول می کند. دوباره با لحنی اغواگرانه و آسمانی (ژانت) قصد فریب اخشورش را دارد، و برای انتقام از قوم مخاصم ، "خودفروشی مقدس نژادی!" میکند.(هیلدا) و در مقابل نان، عفت از کف میدهد (ماروشکا) . و گویی شخصیت اخشورش و هامان در هم آمیخته ، و در دو شخصیت هانس و زیمر سر برآورده! فریاد ... دیدن ادامه » استر از آشویتس به گوش جهانیان رسید و گویی پرده گوش برخی را پاره کرد! بطوری که با الحاح تابلوی تراژیک "4 ملیون قربانی" را با تابلوی صادقانه ی "1،5ملیون قربانی" در سردر آشویتس تعویض کردند.
تا اینجا مقابله ی ملغمه گون از "کتاب استر" و "آشویتس زنان" و واقع بود.
متنی روان و صمیمی، مونولوگ هایی پر قدرت در تجسم و به جریان انداختن اتفاقات و همراه ساختن تخیل تماشاگر؛ نوشتاری ساده و صمیمی و گاهی بروز شگردهای ادبی پر قدرت. متن پر از اشارات و تلویحات به فرهنگ و شیوه ی زندگی کشورهای آمده در نمایشنامه؛ که خواننده را به شک می اندازد :نویسنده حتما باید آنجایی باشد! مگر اینکه فرض بگیریم چند رمان آنجایی را با دقت و علاقه خوانده، و این علاقه! خواننده را به شک می اندازد: نویسنده باید یهودی باشد! اما مگر نویسندگی غیر از این است؟! هر جایی و هرکس بودن . در تن تک-تک قربانیان هلول میکنی و رنج آنها را زجه می زنی، در تن جانیان و ماموران و ماذوران! هلول میکنی و همچون چکه های شدید باران بهاری از ناودان، ماشه می چکانی! و چه فرقی میکند؟ یکی هم سهم خودت!
این همه لطف را امیدوارم شایسته باشم. مرسی از اینکه اینقدر دقیق به متن نگاه کردی. خوشحالم که به دیدن اثر اومدی. اثری که حاصل زحمت یه گروه بی نظیره
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید