درود بر تئاتر بین ها
پنج شنبه 19 بهمن ماه به تماشای کار نشستم
اجرای بسیار عاالی از دو بازیگر درجه یک.... لذت بردم از دیدن نمایشی که بالاخره متن ،تونست ذهن مخاطب رو درگیر خودش بکنه و با قدرت روی صندلی بشونه...طراحی صحنه جالب و جذاب در خدمت متن خیلی هوشمندانه بود.
دیدن این حد از انرژی زیادی که بازیگران کار برای شب دوم گذاشتند قابل ستایش هست ولی واقعا حنجره اشون به مشکل بر میخوره هر چقدرم بازیگران حرفه ای باشند خیلی زیاد فریاد میکشن و از یه جایی به بعد مثل رووی میز زدن" آقای آهنین جان اعصاب مخاطب را خرد میکرد.
کمتر حرص خوردن و به جا حرص خوردن بازیگران ،خیلی بیشتر میتونست تاثیر بذاره و خنده از تماشاگر بگیره .
خسته نباشید به گروه محترم ژیلت و کارگردان کار آقای جودکی که مثل همیشه خوش درخشیدند.