در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | fateme soleimani درباره نمایش هر روز نوروزه: من و دخترم به همراه هشت نفر از دوستاش به تماشای شما نشستیم. نظر شخصی
S2 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.91 : 08:17:38
من و دخترم به همراه هشت نفر از دوستاش به تماشای شما نشستیم.
نظر شخصی خودم اینه که نمایش نوروزی پارسال رو بیشتر دوست داشتم، ولی از این اجرا هم به شدت لذت بردم. البته اگر گرمای سالن اجازه میداد!
بچه‌ها هم دوست داشتن و کیف کردن حسابی...
فقط آقای انصافی عزیز
میدونم که چقدر زحمت میکشید و با عشق اجراهای خوبی روی صحنه میبرید، ولی کار با کودک کمی سعه صدر بیشتری میخواد، بچه‌ها موقع اجرا نمیتونن هیجانشون رو کنترل کنن و هرآنچه از فکرشون میگذره سریع با دوستشون درمیون میذارن.
درسته که هم ما میگیم و هم شما قبل از شروع گفتید ولی انتظار بجایی نیست از بچه‌های شش-هفت ساله که وقتی کنار دوستاشون هستن بتونن بیش از یک ساعت کاملاً سکوت کنن.
برقرار و پرنیرو باشید.
درود و ارادت بیکران خیلی ممنون از نظرات ارزشمندتون ما توقع مون بیشتر از بزرگترهای عزیز هست نه تنها بچه ها رو به آرامش دعوت نمیکنند بلکه خودشون موجب بی نظمی میشن گاها... باور بفرمایید ما اجرای صبح مدارس میریم به قدری بچه ها مرتب و خوش انرژی کار رو در سکوت و آرامش میبینند که خودمون از اجرا لذت میبریم.. در کل که بچه ها حتی فرهنگ تماشای نمایش رو هم از بزرگترهاشون یاد میگیرند ... امیدوارم در فضای مناسب تر کارهای ایده آل تری خدمتتون ارائه بدیم 🙏😇
۲۳ فروردین
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید