در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مریم عابد درباره نمایش بیست و یک: خداقوت میگم به همه عوامل نمایش ۲۱ از دیدن این اجرا واقعا لذت بردم صحن
S4 > com/org | (HTTPS) 78.157.41.90 : 16:47:54
خداقوت میگم به همه عوامل نمایش ۲۱
از دیدن این اجرا واقعا لذت بردم صحنه اول عالی بود و مخاطب جذب بازی میکرد ،این نمایش انقد جذاب بود که هرصحنه فافلگیری خودشو داشته.
ایده طراحی لباس واقع دوست داشتم
درکل میتونم بگم اگه میخواین ی نمایشی ببین که ارزشو دیدن داشته باشه نمایش۲۱ به کارگردانی اقای محسن اردشیر توصیه میکنم🙏🏻
سلام و درود

سپاس از اینکه وقت ارزشمند خودتون را برای تماشای نمایش «21» اختصاص دادید و خوشحالیم که از تماشای نمایش لذت بردید.

با احترام
روابط عمومی نمایش «21»
۲۶ تیر ۱۴۰۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید