درود
سالن انتظامی به قدری گرم هست و تهویه به قدری ضعیف و صندلی ها به قدری ناراحت که آدمی بالای چهل دقیقه توی این سالن برخی مواضعش دچار جراحت میشه
واقعا کی مسئولین میخوان کمی به فکر سالن های تئاتر باشن سالنی که حداقل درخور اسم استاد انتظامی باشه ....
خسته نباشید میگم به گروه محترم
طراحی صحنه رو دوست نداشتم
پوستر کار زیبا بود
کشیش خوب بود
اما با توجه به شرایط کشور بازهم درود به استاد شهرستانی که چراغ تئاتر رو بی هیچ رانت و رابطه
... دیدن ادامه ››
و حمایتی روشن نگه میدارن و جوانی و عمر خودشون را خرج این راه کردن و به نسل جوان درس بازیگری میدن و بهشون میدون میدن
قدرشون رو باید تاکید میکنم باید دونست
مانا باشید