بهنظر من خوبه که نمایشهای سنتی و ایرانی مثلِ سیاهبازی بتونن خودشون رو بهروز کنن که هم به عنوانِ گونهی قدیمی از نمایشِ ایرانی به حیاتِ خودشون ادامه بدن و هم توانِ جذبِ مخاطب رو داشته باشن.
مثلاً از نمونههایی که خودم دیدم و به نظرم کارِ موفقی بود، "شیرهایِ خانبابا سلطنه" بود به کارگردانیِ افشین هاشمی. متن و اجرا کاملاً ایرانی و در اقدامِ جالبی خانمِ گلابِ آدینه نقشِ سیاه رو داشتن.
بسیار اجرا بامزه پر انرژی بود ، خوش آمد گویی اول خیلی خوب بود ، ۱ ساعت واقعا خندیدم با بازی بچه ها ، به شدت بازی ارباب رو دوست داشتم خیلی خوب بود ، در کل اجرا مرتب و خوبی بود
ممنون که ۱ ساعت ...
سلام و درود
ضمن عرض خسته نباشید از نمایش بسیار زیبا و عالی
با شما عزیزان ساعتی را پر از نشاط و خندان داشیم که فراموش نخواهد شد و در صورت تجدید نمایش دوباره شما را زیارت خواهیم کرد
تشکر از کلیه عزیزان بابت زحمات
جناب بایرامی بابت نویسندگی
اقای ارسام کریم بابت کارگردانی
خانم النا بتوان دست یار کارگردان
و کلیه بازیگران عزیز